hoi carisca, het is zeker moeilijk.
ik hoop echt dat ik nog voor 16 september een positieve zwangerschapstest in mn handen mag hebben.<br /> we hebben nog 1 kans en mijn kosmische eisprong is precies tergelijkertijd met mijn gewone eisprong en dat was ook zo bij m
n eerste zwangerschap. dus wie weet is dit een goed teken
ook was ik zwanger na een cyclus van 24 dagen. deze heb ik nu ook gehad, dus dat zijn al 2 tekens nu maar duimen en flink klussen
carisca jij bent dus ook al zo`n 7 maanden bezig na je miskraam?
ja 1e was in juni, 2de in augustus en 2de in mei dit jaar…
@Propje kosmische eisprong? Hoe kun je dat berekenen? Of is het meer een gezegde?
nee bianca dat kan je wel berekenen.
het houd in dat je eigelijk 2 keer een eisprong hebt
maar je moet er wel in geloven.
gewoon eve googlen.
voor ons is het wat extra hoop, aangezien mijn eerst zwangerschap precies viel met m`n gewone eisprong.
en ik had toen een korte cyclus gehad.
dus wie weet zorgen deze 2 digen voor extra geluk
Ik ga is googlen. Na 2,5 proberen zwanger te raken, en een miskraam, kan ik elk beetje extra hoop wel gebruiken.
hoi bianca hopelijk geeft het je hoop.
en ik weet het ismoeilijk om er na een miskraam niet te veel mee bezig te zijn om zwanger te worden. maar was vandaag bij de dokter en kree toch echt het advies om er minder mee bezig te zijn. de kans dat het dan lukt is gewoon veel groter. dus ook voor iedereen het advies zoek afleiding en geniet er lekker van. en onze tijd komt echt wel
wij hebben vanaf nu weer besloten dat het wel weer “mag”. merk dat ik er lichamelijk wel weer klaar voor ben, en emtioneel gaat het momenteel ook gewoon erg goed. Ik denk dat ik een nieuwe zwangerschap, en natuurlijk de bijkomende angsten, momenteel wel aan kan dus nu hopen dat het ook niet al te lang op zich laat wachten.
echter ben ik ook wel op een punt dat ik enorm graag een nieuw kindje wil van ons twee-en, maar dat ik ook merk dat ik vrede kan hebben met het feit als het bij ons fietje blijft. Een leuker meisje is er namelijk toch niet :inlove:
Ik heb mijn kosmische eisprong berekend. Deze en komende 2 maanden loopt het volledig langs elkaar af. Dat schiet dus niet echt op.
ach bianca, des te meer kans dus dat je op het goede moment klust
Knipoogje vind Jou zo’n sterke dappere vrouw. Hopelijk ben je snel zwanger en blijft been zitten
@Cariska wrote:
Knipoogje vind Jou zo’n sterke dappere vrouw. Hopelijk ben je snel zwanger en blijft been zitten
:oops: :oops: :oops: maar bedankt meis… ik hoop ook dat ik snel zwanger mag zijn, maar ook al moet ik wat langer wachten vind ik niet erg, als het eerstvolgende kleintje maar gewoon mag blijven zitten en in ons gezin mag komen…
hoe is het met jou?? :-*
goed hoor!! 23-8 weer naar de gyn, benieuwd wat hij te zeggen heeft. Ga vragen of hij mijn cyclus nu een maand wil bekijken. krijg dan ook uitslagen van bloedstollingsonderzoek en chromosomen, maar verwacht er weinig van.
:-*
altijd een sprankje hoop houden he meis :-*
Hoop is er zeker, maar verwachten niet dat er wat uit de onderzoeken komt omdat we tl hebben
dat kan ik me indenken.
dat is ook de reden waarom bij mij de gyn onderzoek heeft afgewezen.
Ze zei dat het een heel traject is, en aangezien we sophie al hebben, en zwanger kunnen raken te zien aan de mk, dat er waarschijnlijk toch niets uit zal komen, en je dus wel al di onderzoeken gehad hebt, en onbewust toch hoop hebt dat er iets uitkomt
Daarom wilde de Hung ook niet ofo doen bij ons, maar nu is het al weer zolang geleden dat het wel gelukt is dat ik wil dat ze de cyclus gaan volgen
als dat voor jou goed voelt, ook zeker doorzetten meis! kim heeft die ofo toch ook gehad? en is daarna toch ookr edelijk snel zwanger geraakt?? (of was dat weer iets anders? :think: )
Ja kim had ook ofo. Maar ook HSG geloof ik
ik lees en nog altijd mee hier :-*
Knipoogje, stollingsonderzoek, hadden ze dat bij jou al gedaan? sorry als ik het vergeten was… :oops:
even een dikke knuffel voor jullie!
Ik heb ook behoorlijk wat miskramen gehad, voor de oudste en de rest allemaal tussendoor…
Hoop dat jullie net als ons, ook een wonder mogen krijgen meiden, waarbij alles goed gaat! :-*