Ja vicky gaat hard he? :shock: :mrgreen: :inlove:
Lotte, wat een top naam! Geweldig!!
mama chantal: jaaaa :inlove: :thumbup:
hey dames,
hoe gaat het hier? :-*
hoe was jullie cyclus na de mk?
ik heb 16-5 een vmk gehad.
werd 23-6 ongi en nu tot op heden nog niets.
maar ben ook niet zwanger.
wordt er een beetje moedeloos van :?
Hoi Snips,
Ik heb op 21 juni een miskraam gehad, daarna netjes 4 weken later weer ongesteld.
nu zit ik een week voor mn volgende ongi, afwachten dus…
Petatje, hoe is het met jou, lekker zwanger?? :inlove:
Snips, ik werd altijd rond de 4 weken na de MK weer ongesteld. Of ja dan kreeg ik flinke bloedingen nog, met stolsels (opruimen van alles nog).
Hoe is het nu? :hug:
Ik werd wel later ongesteld, maar dat heb ik gewoon uit mezelf al, een onregelmatige cyclus. Daarom heb ik ook hormonen moeten slikken om zwanger te worden, dan had ik een cyclus van 32-34 dagen.
Zonder kan het soms wel oplopen naar 60 dagen.
Al was het na de miskraam niet zo ‘erg’.
@snips ik was dan wel direct zwanger maar die heeft voor mijn doen normaal geweest.
ben je inmiddels al ongi of zwanger meis? :hug: ik hoop dat je snel uit die onzekerheid bent :hug:
@esther inderdaad,lekker zwanger. Misselijk,moe,stoute darmen en pijnlijke bekken…lekker zwanger hihi :lol: :inlove: :inlove:
hoe gaat het met jou? nog een week tot de volgende ongi? wat zegt je gevoel?
ik hoop en duim dat je snel terug zwanger bent. :hug:
Even snel vanaf mijn telefoon. Ik ben nog steeds niet ongi. Krijg er nu toch echt de balen van.
Snips de eerste keer werd ik zo’n 5 weken na de curettage weer ongesteld.
De tweede keer was 5,5 weken na de curettage, maar dat was heel kort. Toen 2 weken later weer een klein beetje en vlak daarna bleek ik weer zwanger te zijn.
Enne… sterkte meis :hug: :-*
oww lotte een beetje heeeel erg laat, maar alsnog van harte gefeliciteerd met je meissie!! heb het helemaal gemist :oops: :oops: maar kom hier eigenlijk ook zelden tot nooit meer… :oops: maar geniet van je mooie meisje met de enorm prachtige namen!! :inlove:
petatje; ook gemist dat jij zwanger bent :oops: van harte meis!! hoe voel je je??
voor de overige dames een dikke knuffel :hug: :hug: ik moest even afstand nemen van dit topic om alles echt een plaatsje te kunnen geven… nu kom ik zoiezo wat minder op kok momenteel… merk dat ik het lastig vind om om te gaan met wensen van zwanger worden, zwanger raken, de vreugde als alles goed gaat, vooral het verdriet als het mis gaat, enz. maar ik kom weer iets vaker hier spieken meiden. :-*
Knipoogje; logisch hoor. Kok moet ook leuk blijven en als je er telkens met een rotgevoel achter vandaan gaat is niet leuk ontspannend.
:hug: :hug: :hug:
Knipoogje :-*
een rotgevoel is veel gezegd mutsie, maar merk vooral dat veel kokken ook zorgt (bij mij) voor er teveel mee bezig zijn. hoe minder ik kok (of bepaalde topics/gedeeltes van het forum vermijd) hoe miinder ik ermee bezig ben. En tuurlijk wil ik dolgraag zwanger worden en een brusje mogen krijgen voor sophie, ik wil niet meer dat het mijn hele leven overheerst.
cin :-*
Weer terug van een super vakantie, echt heerlijk gehad en lekker genoten!! Helaas niet zwanger dus afwachten wat gyn gaat zeggen eind deze maand
knipoogje :-*
hoi dames kom hier maar weer eens een kijkje nemen.
inmiddels breekt hier de datum aan dat we papa en mama zouden worden.
en inmiddels nog steeds niet zwanger, begin het steeds moeilijker te vinden en baal ervan dat het zo lang duurt tot ik weer zwanger ben.
we zijn inmiddels al 7 maanden bezig zonder suc6.
en om me heen bevalt iedereen die tergelijkertijd met mij zwanger was. daardoor word het alleen maar moeilijker
hou een dagboek bij van al mijn pijntjes en klachten van de laatste anderhalve maand,
deze maand ovutesten, en een doorverwijzing naar het ziekenhuis, voor vruchtbaarheidsonderzoek :(maar hopelijk is dit niet nodig
propje, moeilijk hé?? hier net zoals jij. Nu komt de datum er weer aan van de 2de miskraam, ook zo moeilijk…
propje :hug: