En onze Lotte is bevallen van een dochter :inlove:
Lotte82 ook hier meis, van harte gefelicteerd en ga lekker genieten!!!
:-*
lotte gefeliciteerd met je dochter!!!
Petatje nog gefeliciteerd met de goede echo!! :inlove: Op naar de volgende :-*
Ahhh lotte gefeliciteerd met jullie dochtertje :inlove: :dance: :inlove:
Lotte gefeliciteerd met jullie dochtertje :dance: :dance: :inlove: :inlove:
Esther…enne?
Lotte :dance: :dance: :dance:
voor iedereen
Oh Lotte :inlove: Gefeliciteerd meis :-* :-* :-* Had die nog even helemaal niet verwacht :lol: De tijd gaat veel te hard voorbij :shifty: Geniet lekker meis :inlove: :-*
Ik zag het ineens op hyves staan, prachtige namen heeft het meisje ook gekregen :inlove:
@Marieke_5000 wrote:
Ik zag het ineens op hyves staan, prachtige namen heeft het meisje ook gekregen :inlove:hoe heet ze dan? :inlove:
nou vanochtend ongesteld geworden, tenminste, had een beetje bloed en ik ga er vanuit dat het wel door zet.
ben er wel blij mee, dan weet ik tenminste waar ik aan toe ben.
timing is alleen balen want nu ben ik het straks weer in onze 1e week alswe in Italie zitten en mn vruchtbare periode heb ik dan als we net weer thuis zijn, erg jammer…
of we moeten nu over 2 weken zo enorm goed getimed klussen dat ik niet meer ongesteld word op vakantie, dat mag ook
Enerzijds balen Esther, anderzijds weet je inderdaad wel waar je aan toe bent en dat je lijf het nog “gewoon” doet :hug: Ik ga nu heel hard duimen dat je het zo goed uitkient dat je helemaal niet meer ongesteld wordt Maarja… dan zit je straks poepie misselijk in Italië :shifty: Ik heb dat al zo vaak op vakantie gehad :? Ik hoop dat ik er dit jaar nèt vanaf ben :thumbup: :lol:
Esther :hug:
poepiemisselijk in Italië is ook niet geweldig, hoop dat je het dan precies kan uitkienen
:hug: Esther maar wel fijn dat je weet waar je aan toe bent :-* Nu maar heel flink knuffelen he binnen twee weken en hopelijk snel een mooie plakbeeb
:hug: :-*
thnx meiden
ja ik hoop dat het de volgende keer raak is, anders ben ik ook midden in onze vakantie ongi, slecht getimed, maar ja, niks aan te doen.
misselijk ben ik nog nooit geweest de vorige keren, dus dat ken ik niet, ik ben alleen bij beide in week 7 ziek geweest, heel toevallig, soort dikke buikgriep, maar daarna was dat weer over.
ik ken dat dus niet, misselijk zijn in die eerste weken.
maar wie weet, het is niet gezegd dat ik dat geluk een volgende x weer heb…
:hug: Esther…
bedankt meiden voor de felicitaties!! ze heet jacelynn shania. ik kreeg een brok in mijn keel toen ik jullie berichtjes las.
Hey Lotte, wel je banner even aanpassen he!! :lol: :lol: :-* :-* :-*
Oh lotte wat een prachtige naam :inlove: :-
Alles goed? Lekker aan t genieten?
Esther :hug: En :-
Lotte, mooie naam, past goed bij je andere twee :inlove: Ben zo blij voor je, meisje :-*
Mama chantal, 11 w alweer :shock: :thumbup:
Jaaaaa, Lotte, gefeliciteerd, superr!! :-*