zwanger worden na een ma of mk deel 5

@Iedereen bedankt voor alle knuffels die doen me echt goed.

@Cin, ik heb wel gewoon elke maand een eisprong, en dat is het “probleem” in principe doet mijn lijf alles wat het moet doen, behalve zwanger raken. :?

@Petatje maakt niet uit joh, al het meedenken is welkom. :slight_smile:

Hey!

Als allereerste iedereen een dikke knuffel :hug:

Ik heb een vraagje, ik heb op woensdag 6 juli een miskraam gekregen. Het was een windeitje :frowning: Dus we weten niet hoever ik was.

Maar kreeg het eerste bloedverlies op dinsdag 28 juni. Dit was alleen oud en kreeg dacht ik zaterdag het “verse” bloedverlies. Maar vanaf welk bloedverlies kan je uitgaan als nieuwe cyclus? Want op de ene site lees ik dat het is vanaf het eerste (oude) bloedverlies en bij de andere vanaf wanneer je het vruchtje bent kwijtgeraakt.

Alvast bedankt voor het antwoord!

kiki: ik heb toen geteld vanaf dat ik echt rood bloed verloor. Maar het begon 's middags en 's avonds laat kwam het vruchtje er al uit. Dus bij mij was het op dezelfde dag. Bij jou zou ik die zaterdag aanhouden. Mijn gyn heeft mij ook geleerd dat ik pas bij rood bloed opnieuw moest beginnen met tellen als eerste cyclusdag zeg maar.

bianca: wat een ellende zeg dat je nu nog moet wachten :hug: :hug:

Raar he, alles ‘doet’ het en toch word je niet zwanger, heel frustrerend lijkt me dat. :hug: :hug:

Esther: spannend hoor. Het blijft ook moeilijk, vooral zo vlak na een miskraam. Vind het knap dat je in heel je leven nog maar 3 testen gedaan hebt! Ik had bij de miskraam al wel 11 keer getest :oops:

Bij mij deed ik altijd als de echte bloeding begon, niet het oud bloed.

Echt het fel rode bloed.

Ik had daarbij “het geluk” bij al mijn MK dat ik het vruchtje ook zo goed als meteen verloor.

Ik zou ook de zaterdag aan houden!

Kiki1987 allereerst een :hug: Jammer dat het mis gegaan is.

Ik zit in hetzelfde schuitje als jij… en zit ook met dezelfde vragen.

Ik had ook eerst wat oud bruin verlies, een paar dagen later op een vrijdag ineens helder rood bij het afvegen en pas dinsdag daarna echt de MK.

dat zou a.s. dinsdag 4 weken geleden zijn, maar het 1e bloeden is vandaag 4 weken geleden.

volgens mij moetje ook beginnen met tellen vanaf het eerste helder bloed.

bij mij dus vandaag 4 weken geleden.

dan zou ik volgens mij dit weekend ongi moeten worden

en het zou goed kunnen, heb vandaag zo’n trekkerig gevoel in mn onderbuik en rug en het trekt zelfs nog door mn heupen en bovenbenen.

Ik hoop het maar, dan weet ik weer waar ik aan toe ben.

@Mutsie86 wrote:

Esther: spannend hoor. Het blijft ook moeilijk, vooral zo vlak na een miskraam. Vind het knap dat je in heel je leven nog maar 3 testen gedaan hebt! Ik had bij de miskraam al wel 11 keer getest :oops:

tja, ik weet ook niet hoe ik dat heb. Ik voel gewoon die behoefte nooit zo om te testen, ik wacht altijd liever af

en toen ik eenmaal wat bloed verloor leek het me al helemaal geen zin hebben om te testen.

immers, als je een mk gaat krijgen zul je toch nog positief testen toch, omdat er nog hcg in je lijf zit? Dan zit ik me misschien blij te maken met een posi test terwijl het alsnog mis gaat.

ik vind dat ook altijd zonde van het geld … :shifty:

vandaag echo gehad,nog erg vroeg maar een heel mooi vruchtje in het midden van de baarmoeder. :inlove: :inlove:

5 weken zwanger dus :inlove: :inlove:

Nu hopen dat het hartje gaat kloppen :pray:

5 augustus terug :angel:

@kiki :hug: ik zou ook zaterdag aan houden. :hug:

Petatje ik hoop heel hard met je mee maar voor nu ziet het er goed uit :inlove:

Kim oh wat begrijp ik je toch goed, ik durfde pas zo rond de 17e week te geloven dat alles goed was en te genieten, tja toen verongelukten mijn schoonouders vlak daarna dus was het genieten weer weg.

Ik kan wel zeggen dat je toch moet proberen te genieten en vertrouwen te hebben maar dat is gemakkelijker gezegd dan gedaan lieverd, dat weet jij ook. Geef ik je gewoon even een dikke tút oke? :-*

Enne… er is ruimte genoeg in de Freggelgrot hoor dames :wink:

@Petatje wrote:

vandaag echo gehad,nog erg vroeg maar een heel mooi vruchtje in het midden van de baarmoeder. :inlove: :inlove:

5 weken zwanger dus :inlove: :inlove:

Nu hopen dat het hartje gaat kloppen :pray:

5 augustus terug :angel:

@kiki :hug: ik zou ook zaterdag aan houden. :hug:

jippie!!! geweldig zeg!! :dance: :thumbup:

@Marieke_5000 wrote:

[, tja toen verongelukten mijn schoonouders vlak daarna dus was het genieten weer weg.]

jemig, wat een nachtmerrie… :frowning:

:hug:

Ja zeker een nachtmerrie Esther, staat een heel topic over bij arm om je schouders. De rechtszitting is geweest maar die hufter gaat in hoger beroep :evil: :cry:

ik moet eerlijk zeggen dat ik dat wel heb gelezen, maar even vergeten was dat jij dat was… sorry

wat erg zeg, hoe kan hij nou in hoger beroep gaan, hij is toch schuldig??

dat hij zich niet rot schaamt en zn straf aanvaard…

pfff beide (schoon) ouders in 1 klap kwijt, ik kan het gewoon niet bevatten… :frowning:

Hij vindt zichzelf niet schuldig. Het is gewoon walgelijk wat hij gedaan heeft. Ik kan alleen maar hopen dat hij in het hoger beroep dezelfde straf en misschien wel hoger krijgt. Maar ik wil dat we het af kunnen sluiten, gaan rouwen, verwerken en dat lukt op deze manier simpelweg niet.

Maar mijn zwangerschap was niet prettig daarna, veel schuldgevoelens. Echt genieten kon ik pas zo rond de tijd dat ik met verlof ging, toen heb ik gezegd dat ik nu aan dat kleintje moest denken, dat dit niet eerlijk tegenover hem was.

Maar we genieten zo van hem, hij geeft ons zoveel vreugde in deze nog steeds moeilijke tijd.

Heerlijk mannetje :inlove:

ja kan me voorstellen dat het nog steeds erg moeilijk is…

ik snap ons rechtssysteem niet hoor

ik snap niet hoe het mogelijk is dat zo iemand überhaupt de mogelijkheid krijgt om in hoger beroep te gaan.

hij kan toch niet anders dan schuldig zijn?? dan moet hij gewoon gestraft worden

ik snap niet dat zo iemand nog het recht krijgt om ergens tegenin te gaan.

vreselijk krom vind ik dat.

ik snap dat je het pas kunt afsluiten als hij zijn straf gekregen heeft.

slopend zeker of niet… :hug:

ik had echt gezworen dat ik gister ongi zou worden!

Maar nog niks.

snap er niks van, het voelde echt zo.

ben erg benieuwd wat mn lijf allemaal aan het doen is daarbinnen :think:

misschien heb ik wel juist mn ei sprong? zou ook nog kunnen, dan kun je ook steekjes voelen toch?

vanavond toch nog maar even een gokje op wagen dan :wink:

Spannend!

@Esther28 wrote:

ik had echt gezworen dat ik gister ongi zou worden!

Maar nog niks.

snap er niks van, het voelde echt zo.

ben erg benieuwd wat mn lijf allemaal aan het doen is daarbinnen :think:

misschien heb ik wel juist mn ei sprong? zou ook nog kunnen, dan kun je ook steekjes voelen toch?

vanavond toch nog maar even een gokje op wagen dan :wink:

Tja ik was 2/3 dagen overtijd en was ook heilig overtuigd zwanger te zijn, ik verloor zelfs roze bloed en toen bruin, wel maar beetje en alleen die dag, dag later niets en was ik erg verward… Dus je lichaam kan je aan 2 kanten voor de gek houden :wink:

:pray: :pray: :-*

En dan vergeten we maar even dat ik zwanger was van een lege vruchtzak en veel krampen haden de miskraam zat af te wachten en week later ukje er wel zat en “maar” ongeveer 4 dagen achterliep dus net geen 8 weken :roll: :lol: ng een punt van voor de gek worden gehouden door e lichaam :lol: :doh:

spannend esther!

Marieke, je bent een skat :inlove: :inlove: Dikke tût terug :-* :-* En verder ook een dikke :hug: voor jou, vind het nog steeds zo vreselijk voor jullie :cry: :hug: :hug: Gelukkig geeft Wessel zoveel vreugde en geluk in jullie leven, dat heeft ook gewoon zo moeten zijn :inlove: :-* :-

Petatje, heerlijk meis :inlove: :inlove: NU dus weer wachten tot 5 augustus :pray: Duimen draaien meis :-

Esther, ben benieuwd :pray: :pray:

Kiki, ik kan je ook niet helpen, heb zelf een keer 2 weken bloedverlies gehad en toen uiteindelijk een curettage en daarna 2,5 niet ongesteld en ook onvruchtbaar :? De 2 ma’s erna heb ik niet gevloeid, maar was ik wel steeds na de curettages weer zwanger en de laatste mk van vorig jaar heb ik bloedverlies gehad en dezelfde dag was het ook klaar. Daarna wel gelijk een goede cyclus en vervolgens 10 maanden een goede cyclus maar geen zwangerschap. Geen touw aan vast te knopen dus, sorry :frowning: Sterkte meis :-* :-* :hug: :hug:

En wat Marieke al zei meiden, in de Freggelgrot is altijd ruimte genoeg :hug: :hug: :-*

het is heel fijn vertoeven hoor in de fregelgrot :hug: :hug: :-*

@Marieke,ik lees het nu pas eigenlijk :oops: :oops: wat een verdriet hebben jullie meegemaakt :frowning: :hug: :hug:

@esther hoe gaat het vandaag? :slight_smile: