ik reageer later even hoor, heb de hele dag gewerkt en moet nu thuis met de boekhouding bezig.
morgenavond komt de boekhouder en moet nog wat facturen maken en inboeken wat nog met de omzet van het 2e kwartaal mee moet.
maar eerst de kids naar bed brengen.
@ Petatje Dat gevoel ken ik, maar dan meer omdat ik bijna 2 jaar moest wachten op het zwanger raken, en nu lukt het weer niet. 13 juli heb ik een afspraak in het zkh, een ander als waar ik eerst altijd liep. Hopelijk gaat er nu eindelijk wat gebeuren als in fertiliteitsbehandelingen.
@Deb gefeliciteerd!!!
:hug: bianca! wat een lange weg heb je al afgelegd! :hug:
kan wel zeggen dat ik hoop dat je snel blijvend zwanger bent maar dat klint zo dom :oops:
iig ik hoop en duim voor je :-*
Dank je wel. Ik hoop het ook.
Deb, eindelijk, je kleine wondertje is er :inlove: :inlove: :inlove:
Die grot is een goeie grot, ook veel ingezeten 8)
:-*
deb gefeliciteerd!!! Ze is er!!
petatje, ook gefeliciteerd! Beebie lekker blijven zitten hoor!!
Deb, gefeliciteerd met jullie meisje!!! :-*
zo hele week niet geweest hier…
Deb gefeliciteerd! ik ken je geloof ik niet, maar dat maakt niet uit
hoe is het met jullie meiden?
hier wel aardig goed.
heb het idee dat de 1e 2 weken het moeilijkst waren, deze week gaat het wat beter.
ik loop niet meer constant met de MK in mn hoofd.
ben nu meer bezig met opnieuw zwanger raken
en vooral met me afvragen waar ik ergens zit in mn cyclus.
het is as dinsdag 3 weken geleden dat het echt los kwam maar ik had 5 dagen daarvoor al 1e bloedverlies.
ik zou dus mn 1e eisprong al weer gehad kunnen hebben.
ik als nl op internet dat je op dag 1 van het bloeden (begin van de mk dus) kunt gaan tellen met je nieuwe cyclus. dat zou kunnen betekenen dat je krap 2 weken na je mk al weer vruchtbaar bent.
en dat klopt ook, als je na gaat dat sommige meiden 4 of 5 weken later alweer een positieve test hebben!
hier nog geen ongi te bekennen dus en ik probeer aan mn lijf te voelen of ik al een eisprong kan hebben (gehad) maar ik weet het niet goed.
voelde me de laatste dagen wel anders, steekjes onderin en ik vond de cavia kooi opeens stinken en sommige dingen smaakten me anders dan anders.
maar goed, dat wil ik ook gewoon graag en ik weet hoe je lijf je voor de gek kan houden, dus ik ga nergens van uit en ga gewoon dom verder met afwachten tot er een ongi komt.
mocht dat over een paar weken als we op vakantie gaan nog steeds niet zover zijn dan ga ik wel een test halen. Ik wil wel weten waar ik aan toe ben als we op vakantie gaan.
is die test negatief dan ga ik dom verder met wachten op de 1e ongi.
vind het nu al lang duren… en dan is de mk nog maar krap 3 weken geleden :? :shifty:
hoe is het met de andere prille zwangeren?
ik hoop dat alles goed gaat met jullie!!
@Esther28 wrote:
vind het nu al lang duren… en dan is de mk nog maar krap 3 weken geleden :? :shifty:
Juist zo kort na de miskraam duurt het wachten lang… :hug:
@esther ik vond het wachten en die onzekerheid na de mk ook het ergste.
De mk kan je echt een plaatsje geven door het medisch te bekijken maar dat opnieuw beginnen… :hug:
het enige wat je kan doen is afwachten.
Wanneer zou je opnieuw kunnen testen? zaterdag 16?
hier gaat alles goed,heb er meer vertrouwen in,beetje bizar eigenlijk want voel helemaal niets :roll:
wel ben ik moe en moet meer plassen. Ooh ja,ben tussen 6 en 7 wakker :twisted: :roll:
Maar ik heb erg koppig vorige week uit de solden een erg mooi mickey mousse pyjamatje gekocht. En heb zelfs een zwangerschapsjurkje en legging besteld!
Misschien een beetje voorbarig maar heb er vertrouwen in end at is mijn manier om niet heel de tijd te lopen piekeren :oops:
Ook ben ik in mijn 9 maanden dagboek beginnen schrijven,dat durfde ik vorige keer niet.
heb gisteren mijn laatste test gedaan. Had nog twee kv’s liggen. Die met ochtendurine was al knal maar die met tweede urine was even donker dan de controlestreep. en zo donker is die vorige keer niet geweest.
Ben er ook klaar mee,wil niet meer testen. En dat had ik vorige keer wel,ik bleef maar testdrang hebben 8)
al bij al ben ik dus positief. Gisteren wel heel de dag wat zeurende buikpijn gehad maar ik ga er gewoon vanuit dat het goed is
hee petatje, wat fijn dat je wat meer vertrouwen hebt nu, houden zo!!
ik heb eigenlijk altijd maar 1 test gedaan, bij alle keren dat ik zwanger was…
maar ik kan me nu na de mk wel voorstellen dat je later nog eens test voor de zekerheid…
ik dacht van’t weekend echt dat ik ongesteld ging worden, ik was helemaal uit mn doen.
opgefokt, sjacherijnig, moe, boos op alles en iedereen en vreselijk vreetbuien.
maar nog niks…
morgen is de mk 3 weken geleden, maar dat het bloeden begon is al wel ruim 3,5 week geleden.
geen idee eigenlijk wanneer ik dan kan testen.
ik voel verder niks bijzonders.
ik hoop wel dat ik meer weet voor we op vakantie gaan.
liefst was ik dit weekend gewoon ongi geworden, dan weet ik waar ik aan toe ben en kan ik er weer voor gaan
dit is echt mega irritant. ik weet gewoon niet meer wat ik moet voelen en of ik wel van mn eigen lijf op aan kan.
kan me ook echt niet voorstellen dat ik nu alweer zwanger zou zijn…
petatje je bent vandaag 5 weken!! :inlove: :thumbup:
@Esther ik werd op dag 32 ongesteld, met de eerste dag bloeding als dag 1. Terwijl mijn normale cyclus maximaal 26 dagen is. Ik meende ook dat ik van alles voelde, maar blijkbaar wilde ik het te graag voelen. :?
Ik ben beide keren gecuretteerd dus ik weet niet hoe de cyclus is na een “normale” miskraam. Gats wat een naar woord eigenlijk :?
Ik werd toen beide keren na 5-6 weken weer ongesteld.
Petatje heel fijn om te lezen dat je zelfvertrouwen hebt nu. Zo belangrijk hoe je gevoel is. Hou dit vol meis :-*
zie mijn onderschrift, hier geen curretage’s gehad. maar het is bij iedereen verschillend dus zegt niets helaas.
Bianca, succes vandaag meid
het is inderdaad heel verschillend bij iedereen.
hier nog geen ongi, ik weet echt niet meer wat ik moet voelen nu.
a.s. vrijdag is het 4 weken geleden dat het eerste bloeden begon, misschien wordt ik dan wel ongesteld.
ik wil zoooo graag weten waar ik aan toe ben!
@Cariska wrote:
zie mijn onderschrift, hier geen curretage’s gehad. maar het is bij iedereen verschillend dus zegt niets helaas.
jeetje meis, al die :vlinder: in je onderschrift…
wat moet dat mega zwaar zijn!!
ik word van 1 mk al ongeduldig… :shifty: