@mama_chantal wrote:
Oh ja dat vroeg ik me nog af, hoe weet je dat er zolang al geen hartje klopte? Sorry als ik nu iets vraag wat je al verteld had :oops:
*
nee dat had ik idd nog niet verteld hoor, dat klopt!
het zit zo, ik kreeg op vrijdag wat last van bruinverlies, toen was ik ruim 8 weken zwanger.
dat ging het weekend zo door met af en toe een beetje roze bij het afvegen
ik maakte me wel wat zorgen, maar nog niet heel erg.
de maandag erna was ik op mn werk en werd het flink erger, had steeds maandverband vol bloed. Ik werd echt misselijk van de zenuwen en maakt me vreselijk zorgen!! was erg bang dat ik op mn werk ineens buikpijn zou krijgen en op mn werk alles zou verliezen.
ik heb toen onderweg naar huis om half 5 pas de vk gebeld wat ik moest doen, ik had voor die woensdagavond al een termijnecho staan, ik zou dan precies 9 weken zwanger zijn.
de vk zei dat ik nog maar af moest wachten tot die echo en dat het alle kanten op kon
ik zou dus van maandagavond tot woensdagavond moeten wachten waar ik aan toe was. dat is lekker :shock:
dinsdagochtend werd ik opeens gebeld, dat de vk die middag nog wel tijd had om een echo te doen.
daar was ik erg blij om want ik had inmiddels wat buikpijn en verloor ook steeds wat stolseltjes.
zelf wist ik inmiddels wel dat het niet goed zatā¦ mn zwangere gevoel was weg en ik had die maandagavond al huilend onder de douche gestaan en āafscheidā genomen en tegen mn buik gezegd dat als het niet goed was dat het er dan maar uit moest gaan
die dinsdagmiddag om 14:15 kwam ik voor de echo, ik zag het meteen op het scherm, niks geen bijna compleet beebje van 9 weken, maar alleen een donkere vlek
de vk zei dat het of een hele prille zwangerschap was van rond de 5,5 week ongeveer, maar dat kon nooit want ik had 22 mei al een positieve test gehad dus moest echt al 9 weken zijn.
aan de afmeting van wat er nog zat kon ze dus zien dat het al heel vroeg gestopt was, misschien is er wel nooit een hartslag geweest, want dat begint pas rond 6 weken toch? waarschijnlijk was het daarvoor al mis.
de donkere vlek die er zat was bloed wat er nog uit moest en daaronder op de echo zat iets wat het kindje had moeten worden en dat er ook nog uit moest, een stolselā¦
toen ik daarna thuis was ben ik op bed gaan liggen, kreeg ik buik en rugpijn, heeft mn man de kids uit school gehaald en toen ik naar de wc ging voelde ik een duidelijke plop en dat was hetā¦
ik was om 1 ding wel blij, dat ik op de echo niks zag wat op een beebje leek, betekende dus ook dat ik als het eruit zou komen niet iets hoefde te verwachten wat op een beebje leek want daar was ik wel bang voor.
lijkt me vreselijk, want dan voelt het denk ik toch andersā¦ dan verlies je een beebjeā¦ bij mij was het niet eens zover gekomen dat het een beebje was.
alleen in mn hoofd wel natuurlijk, in mn hoofd was het al een compleet brusje voor mn meiden.