zwanger worden na een ma of mk deel 5

ooh Chantal wat geweldig!

Zit zo een dansje te doen op men stoel haha en de collega’s maar kijken :lol:

Super nieuws! ga er maar lekker van genieten :inlove: :inlove: :-*

@Petatje wrote:

ooh Chantal wat geweldig!

Zit zo een dansje te doen op men stoel haha en de collega’s maar kijken :lol:

Super nieuws! ga er maar lekker van genieten :inlove: :inlove: :-

:lol: :lol: :inlove: :inlove: :-

Chantal :shock: :shock: :shock:

:dance: :dance: :dance: :dance: :dance:

:cry: van ontroering :-*

@sanne wrote:

Hey Debke moet jij niet gaan bevallen ipv kokken hahahha. Al last van gerommel, of gaat het nog wel even duren denk je.

He-le-maal NIKS!!! Het zal nog wel even duren dus. Helaas…

chantal!!! jaaaaa super!!! kippenvel hier!!! :-*

Wonderen zijn de wereld gelukkig nog niet uit.

Chantal gefeliciteerd :dance: :inlove:

Deb, kijk naar onze Wessel, het kan ineens heeeeeeeeeeeeeeeeel snel gaan al hoop ik niet dat jij er net als ik maar 30 minuten over doet :?

wauw Chantal, wat super zeg :dance:

Krijg je vast nog heel veel mee te stellen met die kleine… nu al een lekker ding :lol: .

Hier kreeg ik overigens sowieso een echo nog bij de gyn toen we daar heengingen voor gesprek over curettage. Hij vond het belangrijk om zelf nog even te zien en ook voor de moeder/ouders om te zien dat het echt zo is… in jullie geval een stuk leuker dus de echo :thumbup: .

Jeeeee, Chantal, onvoorstelbaar!! Wat een wonder, en wat mooi!! :dance:

Sjong, zo zie je maar weer dat een echo voor een curettage of pillen eigenlijk gewoon strikt noodzakelijk is. En dat een echo vóór 8 weken zwangerschap helemaal niet zo goed hoeft te zijn… sjong, wat had het een boel verdriet gescheeld als je nu pas een echo had gehad…

Maargoed, doet er ook allemaal helemaal niks toe, jij hebt een kindje in je buik, een levend kindje!! Gefeliciteerd meid!! :-*

Ben zooo blij voor je!! :dance:

Chantal Wat een super nieuws!!! :thumbup: :thumbup: :thumbup: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :shock: :shock: :shock:

:shock:, en dan nog een paar keer :shock: :shock:

en dan vooral heel veel :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove:

wow, wat geweldig! ben gewoon even sprakeloos…

:-*

Lieve Chantal, ook hier nog een paar :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: en :dance: :dance: :dance: en :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* Helemaal geweldig :inlove: :inlove: En dat terwijl ik vanmiddag nog zo hopeloos was :oops: Maar ja niet zo gek natuurlijk na 2 “lege” echo’s :frowning: Bizar, echt bizar maar zoooo mooi :inlove: :inlove: :inlove: Nogmaals gefeliciteerd meid, het heeft zo moeten zijn :inlove: :-* :-*

hoi meiden,

Ik had nooit gehoopt op zoek te moeten naar een topic zoals deze, maar helaas, ik heb 21 juni een MK gehad, ik was toen 9 weken zwanger.

ik merk dat ik over de ergste klap heen ben en zou heel graag weer zwanger willen worden.

nu vraag ik me alleen af, hoe weet ik wanneer ik weer vruchtbaar ben? wanneer kun je weer een eisprong verwachten na een mk?

ik las ook al ergens dat de dag waarop je bent begonnen met bloeden gezien kan worden als dag 1 van een nieuwe cyclus, maar dat lijkt mij eigenlijk een beetje een raar idee…

dat zou betekenen dat ik dit weekend alweer vruchtbaar ben…

ik ben op vrijdag begonnen met een beetje bruinverlies, dat werd steeds wat erger en de dinsdag erna had ik het bewijs gezien op echo en gelijk een uur later de mk.

weten jullie hoe dat zit?

Ten eerste even een knuffel :hug:

Ik heb altijd de eerste bloeding inderdaad aangehouden als “nieuwe cyclus”.

Dit klopte volgens mij lang niet altijd hoor, want Y.ari is een resultaat na een MK buiten (in onze ogen) vruchtbare periode…

Ik had wel “het geluk” dat mijn cyclus bijna altijd weer hersteld was na een MK, ik werd wel eerder ongesteld maar niet dat ik iets oversloeg of veel later ongesteld werd.

He bah Esther :thumbdown: :cry: :hug:

Allereerst veel sterkte hoor!

ik ben 31 mei beginnen bloeden…heb totaal ook geen idee wanneer men ei was…

Het kan wel dat je cyclus normaal is hoor en je vruchtbare dagen dit weekend al vallen.

Ik heb igg een licht posi test vandaag MET middagurine (niet op de banner letten :wink: )

Dus ben wss nu al terug zwanger! :pray: ik hoop het zo hard! :pray:

igg sterkte en succes! :-*

Petatje. Oh dat zou wel enorm super zijn he, als je nu zwanger zou zijn :pray: :pray: :pray:

Leuk leuk leuk :inlove:

bedankt voor jullie reacties.

oh petatje, dat zou helemaal geweldig zijn!!!

Nou, dan gaan wij dit weekend ook maar flink aan de klus :smiley:

ik vind het wel irritant om niet te weten waar je aan toe bent.

ik bedoel normaal was ik altijd heel regelmatig ik wist ook precies wanneer ik mn ei had.

nu was ik de 1e poging al zwanger en helemaal blij en dan ineens gaat het mis en kun je als het ware niet meer van je eigen lijf op aan.

beetje dom afwachten zeg maar.

ik kan er niet zo goed tegen om niet goed te weten hoe en wat en niks te kunnen plannen. Normaal was je ongi en wist je over precies 14 dagen heb ik mn ei en dan leef je daar naar toe.

nu weet ik gewoon niet wanneer en hoe en wat en dat voelt een beetje doelloos ofzo…

onzeker ook…

snappen jullie wat ik bedoel of klinkt dit wazig…?

ooh Esther ik snap heel goed wat je bedoeld.

Had ook zoiets van:wanneer zou ik men ei hebben,wanneer moet ik ongi worden…ik snap de onzekerheid!

Wij hebben lekker om de twee dagen geknuffeld en kan vandaag wel vertellen dat ik zwanger ben…zit op dag 34 nu denk ik…denk dat ik nu 11 dpo ben of 12 dpo? :think:

iig,die gevoelens zijn heel normaal. :hug:

Succes met klussen haha en hopelijk voor jou binnen 14 dagen ook fantastisch nieuws! :pray:

Esther helaas welkom hier :hug: :hug:

Ik kan je niet helpen heb alleen ma gehad en moest daarvoor een curretage ondergaan. Maar ik werd 4/5 weken later ongesteld.

Petatje :inlove: :pray: :pray: :pray: :pray: Wat super meis ik duim me rot voor je :-*

Hier dringt t nog steeds niet door :doh:

Manlief zei vlak na de echo, wat nou als ze per ongeluk een filmpje heeft aangezet, kan haast niet omdat ze, zeer pijnlijk, ook nog de eierstokken ging bekijken en t beeld die ook liet zien, maar ik denk dat ik t daardoor nog moeilijker kan geloven :wall:

Maar indd de wonderen zijn de wereld nog niet uit, maar t blijft onvoorstelbaar dat ik echt zwanger ben van een beebje met kloppend hartje, al ben ik onwijs zenuwachtig voor de komende weken… :pray:

ooh mama_chantal komt helemaal goed hoor! die van jou is een echt wondertje! :-*

Wanneer heb je eigenlijk weer een echo chantal?

:hug: voor de andere dames…