Oh meid, wat maak jij het spannend
Zou volgens mij wel kunnen, innestelingsbloed? Maar ik weet het niet zeker!
Cin, I know. Ik word er ook echt van. Dat geirriteerde waar jullie het over hadden, dat herken ik. Mijn borsten doen echt zeer, net zoals de vorige keer, en ik heb best veel afscheiding, net als de vorige keer. Dus alle tekens zijn daar, maar ik weet dat mijn lijf me ook behoorlijk voor de gek kan houden. Dus we duimen nog even verder.
spannend bianca! En idd alles kan … maar helaas hier iemand die 3 keer echt zeker wist zwanger te zijn, werkelijk alle kwaaltjes maar helaas. Je lijf kan je ontzettend voor de gek houden!
Morgen echo! Spannend!
Even een update, vanmorgen had ik weer wat bloedverlies, dit keer iets roder. Ik denk dat het toch mijn ongi is die binnenkort gaat doorzetten, zo voelt het althans. Een beetje vroeg, maar voor mijn mk gebeurde dat wel vaker. We wachten het nog maar ff af. :?
Ik durf niet te zeggen of het een innestelingsbloeding is geweest.
Ik heb rond de tijd dat ik zwanger werd van Wessel ook een rare bloeding gehad maar of dat innesteling was? Geen idee omdat ik niet zo heel lang daarvoor gecurretteerd was en alles dus zowiezo een beetje raar was.
Natuurlijk hoop ik voor jou dat het wel zo is!!
Nu is het weer weg. Ik wacht wel gewoon af, hoop er het beste van. En mocht het zo blijven, dan test ik zaterdag alsnog. :roll:
Bianca wat spannend!!!
Hier ook in spanning, nog steeds. Ga zo de poli maar eens bellen, zit nu op dag 36. Vanochtend negatief getest maar geen ongi die er aan lijkt te komen. Wel last van borsten, moe en veel afscheiding nog steeds, is dat ook een kwaaltje wat veel voorkomt??
Bij de eerste zwangerschap testte ik ook niet positief thuis en anders wil ik sowieso wel even met de gyn babbelen.
bianca en bloempje spannend!
Vanmorgen naar de gyn geweest.
We gaan de ofo niet meer in! De gyn (hele lieve man ) vertelde dat ofo opgestart wordt als men in 1 jaar tijd niet zwanger wordt. Aangezien wij in 1 jaar tijd 3 keer zwanger zijn geweest ligt daar de oorzaak niet en is het niet het goeie onderzoek.
We gaan nu dus kijken waarom ik niet zwanger blijf. Wel echo gehad en daarop was een poliep te zien in de baarmoeder, deze wordt 21-6 eruit gehaald :? :shock: . Hopenlijk valt dit onderzoek mee!!!
VOlgende afspraak gepland over 2 maanden, tenzij ik zwanger ben, dan mag ik komen als ik 2 tot 3 week overtijd ben voor de echo. Dan is er een kloppend hartje te zien (als het goed is natuurlijk).
Vanmorgen al bloedgeprikt, ook op stolling en chromosomen. Chromosomen moest van mij en vriend.
Al met al spannend dus!!!
cariska word dan ff een spannende tijd voor je. op zich wel goed dat hij je niet voor niks die ofo in laat gaan. Mogelijk is de poliepje de oorzaak. Had me schoonmoeder ook en daardoor een miskraam gehad tussen me schoonzus en me man in.
Bloempje Spannend!!
Cariska wat super dat de gyn zo meedenkt, scheelt je een hoop onnodige onderzoeken. Hopelijk is het verwijderen van de poliep voldoende.
Bloempje veel afscheiding is wel een typisch zwangerschapskwaaltje.
Ik hoop dat je snel meer duidelijkheid hebt!!
Cariska wat fijn een meedenkende gyn.
Ik neem aan dat ze zulke ingrepen vaker doen meis, niet teveel zorgen maken, komt helemaal goed. En dan als eindresultaat natuurlijk een prachtig klein mensje
Euh… ben het verder weer kwijt :eh: :oops:
Marieke last van langslepende zwangerschapsdementie? Dat zegt een vriendin van mij altijd als ze ineens d’r verhaal kwijt is.
Je hebt een jaar om te ontzwangeren he
Bianca. Jeetje zeg, spannend!
Bloempje. Jij maakt het ook al zo spannend :shock:
Bij mij was veel afscheiding een echt teken voor de zwangerschap…
Cariska. Wat spannend! Wie weet zeg, is die poliep de “dader” van de ellende…
Je hoort het wel vaker, over die poliepen.
Dames, jullie maken het allemaal spannend hier :inlove:
Ik duim mee hoor
Ff een update, ik heb geen bloedverlies meer. Maar mijn onderbuik begint behoorlijk gevoelig te worden, dus ik denk dat eerdaags mijn ongi gaat doorzetten. Mijn borsten doen ook minder zeer als aan het begin van de week, dus het is weer foute boel denk ik.
Ik hoop dat het nog ff wacht met doorzetten, dan is mijn cyclus wat normaler, na mijn mk was mijn cyclus redelijk lang voor mijn doen 26 dagen, dat hoop ik zo te houden. Ik zit nu op dag 24, dan zou ik ineens weer een cyclus van 23 dagen hebben als het vandaag doorzet. :wall:
bianca wil je niet blij maken met mogelijk een dooie mus maar toen ik zwanger was had ik dat idee ook. Heb 2x een cyclus gehad 1x 27 dgn en 1x 31 dgn derde ronde op dag 30 getest en positief. Maar heb die hele week het gevoel gehad dat ik ongi ging worden.
Bianca…Tja heel stom wat ik nu ga schrijven, maar kan echt wel nog 2 kanten op hoor.
Ik had ook het gevoel; ik ga nu naar de wc en dan ben ik ongesteld geworden (pijnlijke onderbuik etc.). Maar dat gebeurde dus niet
Oh jeetje, vervelend soms dat afwachten he…pff :hug:
Ik duim gewoon nog voor je door hoor!
Hai meiden, ik kom ff updaten.
Gister is er bloed geprikt en de HCG was minder dan 1 dus niet zwanger. We raakten in gesprek met de assistente en mijn man nam het gesprek over omdat ik zijn schouder even nodig had. Hij vertelde dat we zo graag snel willen weten of ik zw ben ivm de onderzoeken in het amc over progesteron bij herhaalde mk. Toen zei ik dat ik had gehoord dat er hier in het zhuis ook een gyn was die dit meenam in haar onderzoeken. En dat klopt idd. Nu mag ik 28 juni bij haar komen voor een gesprek. Toen we het ziekenhuis uitliepen kwamen we onze gyn nog tegen die op weg was naar huis maar wel even de tijd nam voor ons (geweldige kerel) Ik weer huilen dus man voerde weer het gesprek.
Waar ik gister heeeel boos over was was dat ik al eerder aan een andere assistente hier gevraagd heb naar die gyn omdat ik al eerder had gehoord dat zij ook progesteron onderzoek doet. Nee hoor had de ass gezegd dat doen wij hier niet :shock:
Nu weet ik helemaal niet of het hier aan ligt maar ik heb in het amc te horen gekregen dat ze niks meer kunnen doen omdat alles goed is en vervolgens blijken er toch nog meer onderzoeken mogelijk en dat frustreert me enorm. Ben nog steeds van slag, ik lijk wel schijnzwanger… Moe, afscheiding harde borsten… maar zo’n bloedtest is toch sluitend neem ik aan??
Verder iedereen even een :hug: en bedankt voor het medeleven weer. Vanavond moet ik werken, hoop dat ik het droog hou want ik ben zo labiel als wat
Bloempje :hug:
Ik ben net ongi geworden. Dus we hebben nu in ieder geval duidelijkheid.
Bloempje en Bianca: :hug: :hug: :hug: :hug: