Oh Bloempje en Bianca toch :hug:
Bloempje en Bianca :hug: :hug: :hug: :hug: Balen meiden Hoop dat het jullie snel gegund is :hug:
bianca en bloempje zelfde reactie als bij de andere meiden het is jullie gegunt en balen dat het dan toch niet zo is . :hug: :hug: :hug:
bloempje en bianca :hug:
Bloempje een dikke :hug: wat een toestand in het ziekenhuis zeg pfff die assistentes denken tegenwoordig zelf arts te zijn, heb hier ook een nare ervaring met die telefoonpitbulls in het ziekenhuis hier. Had 1,5 week voor mijn miskraam een veel te hoge bloeddruk (onderdruk 105, met medicatie) maar nee hoor dat was geen reden om eerder te komen met 8 weken was vroeg genoeg kon hoog of laag springen kwam er echt niet tussen. Na mijn mk kon ik wel naar de gyn en die bevestigde idd dat ik eerder onder controle moet een volgende keer als die er mag komen natuurlijk. Ik weet dat je een mk niet kunt voorkomen maar het voelt wel erg zuur dat mijn vruchtje niet de zorg heeft gekregen die het nodig had op dat moment en toch stiekum de vraag als ik wel direct geholpen was of de mk voorkomen had kunnen worden…
Bianca, het is nog niet definitief doorgezet dus een heel klein beetje hoop mag je best houden hoor :hug: :hug:
Nou ladies, mijn ongi heeft gistermiddag echt doorgezet. Jammer maar helaas, gelukkig hebben we over iets minder dan een maand een afspraak in het zkh in Sittard. Hopelijk kunnen we dan snel met IUI beginnen.
Bianca, das balen zeg het was je echt gegunt hoor :hug:
Hier inmiddels ook eindelijk ongi, een cyclus van 41 dagen en ik ben nog steeds doodmoe.
Bloempje, tjee 41 dagen dat is best wel lang zeg, duim voor je dat je volgende cyclus weer een beetje normaler is en natuurlijk niet gevolgd word door ongi maar dorr een + :hug:
ik heb 16 mei een vroege miskraam(4w 3d) gehad.
heb toen 4 dagen gevloeid.
de 29e heb ik een paar dagen bruinverlies gehad.
nu heb ik sinds een paar dagen vreselijk pijnlijke borsten.
de zwangerschaptest van donderdag geeft een heel licht streepje,je moet echt goed kijken om hem te zien.
ik wordt gek van mijn lijf.
zijn mijn hormonen van de leg of kan ik opnieuw zwanger zijn?
ik heb mijn cyclus aangehouden vanaf de 29e.
iemand ervaring?
heb er zelf geen ervaring mee. Het kan allebei de kanten op. Hoor vaker dat na een MK een test nog positief kan geven maar kan na een maand ook zijn dat je opnieuw zwanger bent.
Denk dat je het gewoon moet afwachten en eventueel over 2 of 3 dgn een nieuwe test doen om te kijken of het streepjes donkerder word
Snips, ik zeg inderdaad ook doe nog een nieuwe test en als die donkerder wordt weet je het zeker. Je zit nu nog een week voor je NOD zie ik, dus het zou heel vroeg zijn. Maar op zich met een zwangerschap van iets meer dan 4 weken is het HCG ook vrij snel uit je lichaam. De enige manier om erachter te komen is opnieuw testen. Succes :thumbup:
spannend snips! ik zou binnen een dag of twee ook opnieuw testen :thumbup:
hier zijn we terug van Turkije. de vakantie was heerlijk gezellig! ben helemaal uitgerust.
Weet alleen niet of eisprong al voorbij is… :think:
We hebben wel lekker geknuffeld dus we zien wel :lol:
Hoe gaat het hier verder met de zwangere dames?
Kimmie wanneer heb je weer echo? Morgen toch he? :inlove:
Snips. Succes meid
@cin heb je nu een pretecho gepland of moet je nog een paar weken wachten tot je weet wat beebje is? :inlove:
Petatje, lekker dat de vakantie goed bevallen is :thumbup: Altijd prettig, daar doe je het toch voor he :inlove: Hier idd morgenmiddag om 15:30 de echo!! Ik zal iemand anders wel laten posten in mijn topic in arm om je schouders voor de nieuwsgierigen :thumbup:
Petatje. Jup, pretecho is zeker gepland :mrgreen: :inlove:
Kim. Wie is er nieuwsgierig dan? Ik niet hoor :liar:
:lol: :lol: Niemand toch, daarom laat ik het ook in mijn eigen topic zetten
Nee helemaaaaaaal niemand :shifty: :mrgreen:
nee niet nieuwschierig hoor :liar:
Wanneer heb je hem dan gepland Cin? :lol: moet het toch niet uit je sleuren