Ik heb geen curretage gehad na mijn eerste mk maar was wel meteen weer zwanger, niet eens ongi geweest tussendoor dus het kan idd heel snel weer normaal zijn…
word gewoon gek dat ik nog steeds niet weet waar ik aan toe ben. en dat het bloeden elke kee onverwacht terug komt
Nou daar sluit ik me bij aan maar dan wel anders. Ik word er gek van dat ik niet ongi word terwijl alles er op wijst dat ik dat ga worden
denk dat ik maar is een weekendje bank rust ga nemen ofzo
kijken of ze inderdaad gelijk hebben dat als ik iets ga doen de wond in me baarmoeder weer open gaat.
als ik dan blijf bloeden zal het me ongi wel zijn als het dan stopt weet ik dat ik rustiger moet doen.
Bianca, mijn duimen gaan weer draaien he meid…nog een weekje geloof ik voor jou
Voor alle andere dames, een dikke knuffel en hopelijk zijn jullie allemaal spoedig zwanger van een plakkertje
:hug:
Thanx Cin, klopt inderdaad. Aan mijn borsten te voelen wordt het een heftige ongi, of wordt ik het juist niet. De vorige keer dat ik zwanger was voelden ze ook zo. Duimen dus maar weer.
ohwww Bianca dat klinkt veelbelovend, ik ga ook voor je duimen dat het raak is :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup:
Thanx Sanne, ik kan alle hulp met hopen en duimen gebruiken.
Vannacht hadden we weer iets. Er werd om 02.00u ineens aangebeld, ik lag al op bed, Ruud was nog met mijn zusje en vriend (die logeren een nachtje bij ons) beneden. Is het een of andere pizzabezorger. Ze hadden geen pizza besteld, maar ach als die aan die deur komt dacht Ruud. Ik schrok me sowieso een rolberoerte, en ik me bed uit, om te kijken wat er was. Komt Ruud met die pizza’s de woonkamer in lopen, nou ik moest bijna kotsen, wat een lucht. Ik ben dus maar weer snel mijn bed ingegaan, en het duurde ff voor ik weer in slaap kwam, want mijn hart ging een partij te keer. En zij hebben met zijn 3-en de pizza’s opgegeten.
Normaal is pizzalucht dus echt geen probleem. Ik weet niet of het het tijdstip was, of iets anders :), maar vreemd was het wel.
Bianca in duim ook met je mee !!!
haha Bianca, kregen jullie free-pizza? :lol:
Maarre wat een tijdstip zeg :shock:
Ik duim duim duim :-*
Duimen draaien Bianca
Petatje, hier niet echt misselijk ofzo, gevoelige boobs en af en toe moe en een beetje weeïg in mijn maag, beetje kortaf en snel geïrriteerd :oops: en sterkere reuk (waar ik niet altijd heel vrolijk van wordt :shifty: :lol: ). Maar verder geen last dus De testen blijven nog steeds donkerder en de CB met indicator springt ook mooi verder, dus met de hormonen zit het wel goed :thumbup: :inlove: Ik weet dat het geen garanties geeft (al te goed helaas ) maar voor nu geven die oplopende testen me een soort van fijne zekerheid :inlove: :thumbup:
Meiden, dikke :hug: :hug: voor jullie en hopelijk kunnen jullie je allemaal snel in een ander en positief topic melden :-*
Oh oke haha, dacht al super mooi :mrgreen:
hihi Kim wordt ook een hormonster, net als mij :lol:
:lol: Cin. ik probeer me zoveel mogelijk in te houden, want ik heb wel van mezelf nog in de gaten dat mijn geïrriteerdheid soms ietwat onterecht is :oops: Maar ja… ik ben wat sneller aangebrand en plof dan wel eens even :wall: Ik kan me ook sneller ergeren aan kleine dingen bijvoorbeeld en moet dan wel even op mijn tong bijten soms :oops:
@Kimmie1976 wrote:
:lol: Cin. ik probeer me zoveel mogelijk in te houden, want ik heb wel van mezelf nog in de gaten dat mijn geïrriteerdheid soms ietwat onterecht is :oops: Maar ja… ik ben wat sneller aangebrand en plof dan wel eens even :wall: Ik kan me ook sneller ergeren aan kleine dingen bijvoorbeeld en moet dan wel even op mijn tong bijten soms :oops:
Ik snap je direct meid :roll:
Krijg hier ook soms vreemde blikken van hub. :oops:
:lol: :lol:
Ik was in de zwangerschap van Wessel ook mega geirriteerd, kende mezelf haast niet terug :oops:
Ik heb weer wat. Ik heb echt het idee dat ik zwanger ben, mijn borsten doen net zo’n zeer als toen ik zwanger was. Nu heb ik vandaag ineens wat bruine druppeltjes verlies, het lijkt oud bloed. Mijn ongi staat gepland voor zaterdag, ik zit nu op dag 21 van mijn cyclus.
Zou dit een innestelingsbloeding kunnen zijn? heeft iemand hier ervaring mee?
heb er geen ervaring mee bianca maar hoor het vaker. zou inderdaad innestelingsbloed kunnen zijn.
voor je
Het lijkt nu over te zijn. Maar ff volhouden tot zaterdag, als ik dan nog niet ongi ben, ga ik testen.