zwanger worden na een ma of mk deel 5

Dankjewel Petatje :-* :-* En gelukkig dat bij jou alles weer schoon is en dat je cyclus dus ook weer op gang is :thumbup: Het blijft altijd heel naar en je had het liever allemaal anders gezien, maar als je er nog een hoop nasleep van krijgt kun je het zo moeilijk afsluiten :? Hoe dan ook een dikke :hug: :hug: :hug: En lekker op vakantie naar Turkije :dance: :dance: :dance: Doe je goed :thumbup: Ik weet alleen niet hoe traceerbaar je bent hier, want het is hier een openbaar stuk van het forum en je schrijft precies van wanneer tot wanneer je weg bent :shifty: :-*

Heerlijk petatje even weg zijn!

Ik zou ook alleen even de datums weghalen, je weet maar nooit :-*

venix: wat een ellende dat je blijft vloeien steeds. Kan idd nog wel even zo blijven, ieder lichaam is weer anders. Ik heb een volle week gevloeid. Daarna bij een controle zei de gyn: ‘Volgende keer komt de rest en dan ben je ook goed ongesteld’. Nou niets van gemerkt :think: :mrgreen:

denk dat het vloeien elk moment kan stoppen alleen erg irritant dat het elke keer lijkt alsof het gestopt is en dan nog ff paar druppels verder gaat.

petatje heerlijk ff naar turkije. geniet ervan kunnen jullie wel ff gebruiken.

venix, dat heb ik elke menstruatie. 2 dagen echt bloed daarna steeds een beetje. dan is het over en opeens begint het weer een beetje. duurt bij mij totaal 10 dagen de hele menstuatie … maar is dus niet perse na de miskramen…

straks bloedprikken, 1e stap voor de ofo onderzoeken.

cariska ik zie dat je bezig bent met afvallen.

wat houd dat dieet in waar je mee bezig bent?

wil zelf ook wat kilo’s kwijt en was voor de zwangerschap bezig met de shakes van weightcare waar ik me lunch en ontbijt mee verving. Kan er weer mee verder maar iets anders lijkt me ook goed om te proberen.

ik doe het dukan dieet. is een dieet door een franse arts. Het heeft 4 fase’s.

Fase 1 aanvalsfase: Je eet alleen zuivere eiwitten (kip, vis, vlees, eieren, zuivel) Niet al het vlees mag, dit staat in zijn boek, dit doe je een dag of 3 ongeveer.

fase 2, cruisefase: je eet ene dag zuivere eiwitten, volgende dag eiwitten met groentes, veel groentes mag maar niet allemaal, staat in het boek. Dit hou je vol tot je op de streefgewicht zit (of dat je zwanger bent…)

fase 3 stabilisatiefase, voor elke verloren kilo 10 dagen rekenen. Dus 10 kilo afgevallen betekend deze fase 100 dagen volgen. Je mag meer eten maar volgens boek

Fase 4 volhardingsfase, je mag alles eten, mits je 1 dag in de week (liefst vaste dag) een zuivere eiwitdag doet. Dit hou je dus je hele leven vol.

het dieet is prima te doen! Ik hou het super goed vol en dat ik wel eens anders geweest. Vanmorgen woog ik gewoon 84!! Dus gaat echt lekker! Ben met dukan begonnen op 87.8, maar daarvoor woog ik zelfs 89. Dat betekent dus veel kilo’s al kwijt! Ik voel me dr echt lekker bij!

klinkt intressant

ik ben sinds begin dit jaar bijna 10 kilo afgevallen. maar mag van mij nog wel 20 af minimaal. Ben echt veel en veel te zwaar.

voor me rug en zwangerschap beter als ik minder weeg plus dat ik dan beter in me vel zit.

ik ga is rond kijken naar zo’n boekje

je hebt er 3 boeken van, ik vind zelf het nieuwste boek het mooiste. zitten ook recepten in en met plaatjes. Het heet het dukan dieet kookboek. Hier staat ook duidelijk in uitgelegd wat je allemaal eten mag.

datums even weg gehaald,woon wel in België en denk niet dat ze mij echt kunnen traceren maar beter veilig spelen :-* thx ladies! :thumbup:

ik wil eigenlijk best ook wat afvallen… Ben zwanger geworden van Laura en woog toen 63…is 26 kg erbij gekomen en nu weeg ik nog steeds 69…

Valt redelijk mee dus van gewicht maar ja,veel van men oude kleren passen niet meer :?

Maar langs de andere kant heb ike r wel heel wat moois voor in de plaats gekregen…

Een lekker 1 jarig draakje :mrgreen:

69 teken ik voor :lol:

wil er ook voor tekenen maar dan heb ik afgerond nog 30 kilo te gaan :cry: :cry:

Petatje, nog gefeliciteerd met Laura d’r 1e verjaardag :inlove: :inlove: :inlove: Weer zo’n mooie mijlpaal :inlove: :inlove: En idd better safe than sorry :-* Ennuh, ik teken ook voor 69 hoor hahaha, maar ja dat zegt niks want elk lijf is anders en bij mij kan 2 kilo ook ineens het verschil maken tussen een kledingmaat en dat is heel vervelend als je je halve kledingkast niet meer past :? :?

69 kilo hmmm das lang geleden toen was ik nog in het begin van de pubertijd hihihihihi. Nee dat ga ik absoluut niet halen heb ik ook nog minimaal 30KG te gaan. Woog een paar maanden na de bevalling netjes 79 kilo (lichter dan voor de zwangerschap enne even voor de beeldvorming ik ben best lang en breed) echter toen ik stopte met de borstvoeding ben ik in no time weer behoorlijk dichtgegroeid. Mischien hier ook maar eens op zoek naar dat dieetboek…

Petatje idd wel zo verstandig de data even weg te halen, tegenwoordig weet je het maar nooit. En Van Harte gefelciteerd met je 1-jarige dochter, lijkt hier alweer zo lang geleden :inlove:

was vorig jaar pas sanne zolang geleden is dat toch niet :stuck_out_tongue: Weet wel wat je bedoelt heb hetzelfde met de kleine van me zus. Kan me nog zo goed herinneren dat me zus belde dat haar vliezen gebroken waren en dag later dat ik die kleine vast had… pffffffffff waar blijft de tijd.

Venix ja ik bedoel ook meer hoe ze toen was en hoe ze nu is. Toen was ze nog zo klein en lief en nu zit ze volop in de PPT en is mama niet zo lief meer en doet mama alles wat sanne niet wil :lol: :inlove: Ook wel een leuke fase maar mennn die rust was toen ook wel lekker hoor :mrgreen:

ooh jee,wat een dag! heb heel de dag rond gereden…

Moest nog een cadeau hebben voor Laura,ze heeft een mooie pop gekregen en nog een kleine pop voor te slapen.

Verder had ze nog een zonnehoedje nodig,een badpakje,een extra slaapzak…

Heb zelf een bikini gekocht en nog een paar teenslippers.

Dan A. zen vaderdagcadeau gaan halen (krijgt een dagje met de moto :roll:)

Dan moesten we nog inkopen doen voor Laura’s feestje…

Ben blij dat ik zit :lol:

Een jaar gaat gigantisch snel…Laura staat bijna alleen,ze stapt aan twee handjes,kruipt sneller dan ik kan stappen,eet met een vorkje,kletst de oren van je hoofd…en een jaar geleden lag daar een hulpeloos klein babytje dat je nog continu nodig had…

Ooh waar is de tijd :frowning: :inlove:

Venix hoe gaat het met de bloedingen? :hug:

hahaha petatje lekker aan het shoppen geweest dus.

Met de bloedingen gaat het goed. Gister de hele dag geen druppel bloed gespot.

:thumbup: houden zo!

Kimmie hoe voel je je? al lekker misselijk aan het worden? :mrgreen:

Fijn venix dat het lijkt te stoppen!

Hier nog geen ongi, wel buikpijn en rugpijn sinds gister en heel veel afscheiding sorry bah pfff mijn cyclus word zo steeds langer :frowning:

nou volgens de VK en gynaecoloog die ik net heb gesproken komt nu me ongi er achter aan. 3 dgn geen druppel bloed gezien en nu weer zoals normaal me ongi ook begint. is niet veel voorkomend maar gebeurt wel regelmatig dat na 2 je cyclus alweer normaal is.