Yeah, Kim is out in the open! :dance: :dance: :dance:
Ben blij die banner te zien meis. Je verdient hem! Dat je hem nu nog maar een week of 34 mag houden op zijn minst
Stapje voor stapje he meis! :-*
Debke, je mag BIBben!! :shock: :dance:
En voor Kim hier ook een heel grote jompel!! :dance:
En voor de andere dames even een :hug:
Het valt namelijk niet mee he?
Yep Tierrr! Het blijft gek hoor… Ergens had ik gewoon nooit verwacht nog eens zover te komen. Gelukkig had ik het mis!
Hopelijk is het ook snel weer jouw beurt :-* :-* :-*
Breekt in
Gefeliciteerd Kim! :dance:
Fantastisch om je banner te zien! :-*
Breekt uit
mooie banner Kim! :inlove: :inlove: :inlove:
duimerdeduim dat die een plabeeb is! Even contract met pattex afsluiten :-*
het bloeden lijkt elke keer gestopt en dan tegen 4a5 uur smiddags krijg ik weer lichte menstruatie krampen en verlies ik weer beetje bloed. pfffff om moe van te worden.
Verder gaat het super net meegeluisterd bij wat hopelijk me nieuwe baan gaat worden. Dan gaat het dagelijks leven ook weer normaal beginnen en kan ik de MK echt afsluiten. Word door het thuis zitten teveel herinnert aan wat ik allemaal verloren ben door de MK. Bij mij natuurlijk niet alleen een kindje maar ook me baan en daarmee het enige verzetje wat ik hier heb gezien het feit dat me familie en vrienden allemaal 1.5 uur rijden hier vandaan wonen.
Kim gefeliciteerd!!!
Vrnix hopelijk heb je je nieuwe baan gevonden en ben je snel van je kramp en bloedverlies af. :hug:
Meiden, bedankt allemaal voor de felicitaties :-* :-* :-* En een contract met Pattex is misschien zo gek nog niet :lol: :lol:
En Tierrr, hoop dat jij ook snel mag melden meis Zou wel tof zijn :inlove: Mag je ook gezellig bij ons “aparte” groepje komen :lol: :thumbup:
Rest van de meiden :hug: :hug:
@Kimmie1976 wrote:
En Tierrr, hoop dat jij ook snel mag melden meis Zou wel tof zijn :inlove: Mag je ook gezellig bij ons “aparte” groepje komen :lol: :thumbup:
Hihi, ik doe mijn best!! :mrgreen: :-*
Venix, ik heb dit topic een poosje niet gevolgd, maar wat is er met je werk gebeurd dan? Klinkt heftig om dat er ook nog eens bij te hebben, sterkte!
tierrr ik ben ontslagen omdat ik door mijn MK een week training gemist heb. dus moet weer op zoek naar een andere baan.
Ook ik breek even in… Al is het (helaas) niet echt inbreken, maar schrijf niet actief mee dus…
Maar kim… GEFELICITEERD!!! Ben erg blij voor jullie!!! Dit kindje blijft zitten en jullie krijgen een prachtig beebje erbij in huis hoor!!!
groetjes,
Louise
- en loopt weer langzaam weg…
Thnx meis :-* :-* :-* Jij schiet ook al lekker op he :inlove: :dance: :dance:
Kimmie :dance: , ik blijf dit topic volgen en voor iedereen meeduimen , supernieuws dus!
venix :hug:
Ik meen toch echt dat mijn gyn toen zei dat het normaal is dat je tot 4 weken nog kan vloeien :think:
Ik hoop dat je er snel vanaf bent Venix :hug:
Klopt Marieke, het kan alle kanten op en is bij iedereen anders. Was het maar zo simpel dat het bij iedereen gelijk was, dat zou een hoop onzekerheid schelen met alles :shifty: Maar als je vloeit en dan stopt en dan weer gaat vloeien en dan weer stopt, dan is er toch misschien wel iets anders aan de hand nog :shifty: Maar voor hetzelfde geldt dat dit het patroon is voor haar nu en stopt het snel zonder verdere fysieke nasleep :thumbup:
Dat heb ik de tweede keer ook gehad, dan dacht ik dat het over was en begon het weer, maar als ik dan even goed ging nadenken besefte ik wel dat ik dan lichamelijk iets meer gedaan had waardoor ik weer ging vloeien, had ik na de bevalling ook.
dus morgen een dagje niksen??
kan het is proberen want lijkt er inderdaad wel op dat het op komt zetten als ik na iets druks rust ga houden.
morgen naar het zkh voor bloedtest. En dan wacht ik het gewoon af vind dit irritant maar hou me wel vast aan die 14 dgn. als het daarna nog steeds aanhoud gewoon de huisarts weer bellen lijkt mij.
Dan denk ik heel eerlijk dat het daarmee te maken heeft, lichamelijke inspanning.
Als het zo specifiek is dan klinkt dat heel aannemelijk idd. Hoop voor je dat het hoe dan ook snel stopt en dat je verder kunt :hug: En hou jezelf gewoon echt goed in de gaten :hug:
:hug: venix,hoop dat het vloeien snel stopt :hug:
Heb je er een goed gevoel bij over je nieuwe baan?
ooh kimmie,ken niet je hele verhaal maar aan je onderschrift te zien ga ik duimen en hopen en bidden en een kaars branden,alleen maar zodat dit kleine ukje mooi 40 weken blijft plakken :-* :thumbup: :kaars:
heb vandaag controle echo gehad,bm was schoon en volgens de gyn was mijn cyclus alweer begonnen…
Reisje is ook geboekt! :dance: Van zondag tot zondag naar turkije! Lekker weekje niets doen :dance: