:hug: :hug: is inderdaad lastig om je mk dan af te sluiten he :hug: :hug:
hier komt de ongi er alweer aan volgens mij, veel te vroeg…
Venix das balen zeg zeker als je zo graag af wilt sluiten en verder wil gaan :hug: :hug:
Cariska, das idd vroeg na je mk hopen dat je cyclus hierna weer een beetje regelmatiger word :hug:
Venix, niet om het een of ander hoor, maar is een extra echo aanvragen misschien een idee :think: Curetteren gebeurt blind en er kunnen dus altijd stukjes weefsel achterblijven, waardoor je af en aan blijft vloeien of spotting blijft houden. Ik spreek helaas uit ervaring en heb na mijn ma met 12 weken vorig jaar een maand of 2 nasleep gehad hiervan :thumbdown: Ik had ook steeds spotting/bloedverlies en dan weer een paar dagen niks, dan weer wel en dan weer niet. Ik werd er knettergek van en heb toen een controle echo gehad en hierop bleken nog aardig wat bloed en stolsels in mijn baarmoeder te zitten, ik heb toen 2 chemische kuren gehad en stond na 2 weken op de nominatie voor wederom een curettage, maar gelukkig was toen nagenoeg alles weg. Maar better safe than sorry, vragen kan nooit kwaad :hug:
Verder heb ik vandaag eindelijk mijn banner weer aan mogen passen :inlove: Ik wist het vorige week woensdag al, maar kon het hier toen nog niet op KoK neerzetten :shifty: Ik zal er hier niet te jolig over doen, maar jullie zullen kunnen begrijpen dat ik ontzettend blij ben maar ook mega onzeker…
Kim :shock: :inlove: :inlove: :inlove:
Ik wist het wel! :dance:
:-* :-* :-* :-* Echt het heeft gebrand op het puntje van mijn tong :shifty: Er waren er maar een paar die het al wisten sinds woensdag/donderdag :shifty: Was ook extra blij dat wij 4 dagen weggingen :lol: :lol:
Ben echt super blij voor jullie!!!
Lief klein baby’tje, nu wel blijven plakken hoor en mooi groter groeien in mama’s buik :inlove:
:-* :-* :-* :-* Dankjewel mop!
hier nog iemand die kippevel heeft en zit te stuiteren op de stoel (vriendlief vroeg zelfs wat er was :oops: ) ben zo blij voor je kim!!!
Dankjewel Caris :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* Hoop dat het jullie ook snel weer gegund is meis
ben er heilig van overtuigd, nu de onderzoeken in, en toch wellicht een lente zomer kindje… was ons voor dit jaar niet gegund… hopenlijk volgend jaar…
:shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock:
:inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove:
:shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock:
Whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Kimmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm
Nou echt hoor, ik stuiter niet vaak maar nu stuiter ik gewoon heel fryslan door :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove:
:lol: :lol: :inlove: :inlove: :inlove: :-* :-* :-* :-* :-* Thnxxxxxxxxxxxx Marieke, wat ben je toch een lekker gek wijf, ik vind je echt een topper!!! :inlove: :-* :-* :-* :-* :-*
Dito meis :-* :-*
Oh eindelijk even leuk nieuws in deze dagen :inlove: :inlove: :inlove:
En dit kleine protske moet blijven zitten hoor!!!
Kimmie van harte gefeliciteerd het is je echt gegunt hoor enne hier wel wat hormoontjes strooien he :lol:
En niet te vergeten laat de 12 weken snel voorbij gaan en dan mag je hier een hele puntgave echo showen
Dankjewel Sanne :-* :-* :-* En ik strooi even wat hormoontjes rond hier ook :inlove: De meeste hou ik nog wel even zelf, want ik heb ze veel te hard nodig :shifty: Maar dat begrijpen jullie wel he :-* En ik ga van de week mijn gyn. even bellen en als het goed is krijg ik rond 6 weken een echo en dan elke 2 weken tot een weel of 12 a 13 :thumbup:
elke 2 weken zou ik wel fijn vinden , of elke week :oops:
Kim gefeliciteerd !!!
wat betreft het nabloeden. Ik heb gehoort en gelezen dat het 2 wk kan duren. Die 2 wk zijn bij mij zaterdag pas om omdat ik zaterdags na de curretage ben gaan bloeden.
Moet zo ie zo bloed laten prikken ivm aanhoudende duizeligheid misschien komt daar al meer uit.
Wow kim wat een goed nieuws! Ik hoop zo dat het allemaal goed mag gaan! :-*
@ Venix hoop dat het bloeden snel stopt meid, en idd is een controle echo niet zo’n gek idee misschien…
Hier opeens de nod… even niet op mijn banner gelet en niet op kok misschien wel goed, we zullen zien.