snips helaas welkom
cariska JAAAAAAAAAAAH heb er echt ff zin in. Me man krijgt het niet te weten pak gewoon op gegeven moment een tas in en stel de tomtom in dat hij mag rijden
Dieren regel ik wel met mijn ouders of buuf.
heerlijk zo’n verrassing
@ Petatje en Snips helaas welkom hier.
@Venix da’s een fijn vooruitzicht.
Ik heb net een afspraak gehad met de begeleidster van het limbugse onderdeel van het “lifestyleonderzoek”. Er wordt onderzoek gedaan naar verminderde vruchtbaarheid en overgewicht.
Ik deed hier aan mee voor ik zwanger raakte, en wilde nu weer instappen. Deze lieve mevrouw vond het zo’n lullige situatie, dat ze zij die laatste paar weken daar maak ik wel wat van, maak morgen maar een afspraak met de fertiliteitsarts in Sittard, misschien kun je volgende week al terecht, en kun je dan snel met IUI beginnen.
Eindelijk een beetje goed nieuws dus.
Sanne: balen dat je ongi bent geworden! Had best wel hoop voor je! Maar jij hebt wel een mooie cyclus.
Snips en petatje: helaas welkom Helaas heeft de hemel er weer een paar sterretjes bij Heel veel sterkte :hug: :hug:
Venix: leuk een weekendje weg! Na de MA in januari heb ik toen fanatiek meegedaan op vakantieveilingen. Ook om even weg te gaan. Paar maand terug naar Den Haag geweest weekendje en volgende week gaan we naar Amsterdam. Dat deed ons zo goed, even weg! :inlove:
Bianca: spannend met het onderzoek!
Wij hadden al een vakantie naar Dubai gepland, voor ik een mk kreeg, deze heeft ons echt goed gedaan.
@ Mutsie het onderzoek is nu eigenlijk afgerond, en nu gaan we dus verder voor fertiliteitsbehandelingen.
Venix, jij laat er ook geen gras over groeien goed zeg, klinkt in ieder geval als een koopje en goed van je dat je er bij schreef dat het gelderland was want ik had er echt nog nooit van gehoord, nou is mijn topografische kennis ook niet zo goed hihihihihi. Vind het knap als je het zo lang een verassing kan laten zijn, zou mij nooit lukken wil binnen een uur na boeken het altijd delen :oops:
Petatje, helaas welkom hier meid :hug: :hug: . Ik heb hier ook enorm naar lopen zoeken en heb ook meerdere antwoorden gehad op de vraag. Meesten zeggen echter dat de 1e dag van de bloeding de 1e dag van je cyclus is echter kan deze 4-6 weken duren. Zelf heb ik ook een vmk gehad op 26 april met 5 weken. Vandaag ben ik ongesteld geworden dag 34 terwijl mijn cyclus normaal rond de 30 dagen is. In ieder geval komende dagen heel veel sterkte gewenst hoop dat het snel los komt, zelf heb ik er bijna een week over gedaan en dat is zo niet leuk.
Snips, ook helaas welkom hier :hug: :hug:
Bianca, fijn zeg dat je zo snel weer in kunt stappen bij het traject :hug: :hug:
Mutsie, leuk zeg Den Haag had je wel even op de koffie kunnen komen hihihihi even zonder gekheid Amsterdam is ook vast wel leuk, ook weer een heel weekend?
sanne ik heb ook moeite met verrassingen hoor. Heb zijn verjaardagskadootje al in huis voor december en kan met moeite me mond houden. Hij en me zwager (jarig op 8 okt) krijgen allebei een kaartje voor dezelfde voorstelling van najib amhali dus moest er snel bij zijn met halen. Maar moet nog wel tot 8 okt me mond houden want dan krijgen ze allebei de kaartjes.
Verder echt een super nacht gehad… NOT
Werd tegen half 2 wakker omdat ik naar de wc moest en ben toen binnen een half uur 3x geweest. Erg veel krampen erbij en uiteindelijk de huisartsenpost gebelt. Moest ik even langskomen dus ik me man wakker gemaakt en wij die kant op. Verloor ook grote proppen met weefsel waar ik echt van schrok (4a5 cm) bleek gelukkig niet heel veel aan de hand te zijn. Waarschijnlijk wat resten die er nog uit moesten. Tegen kwart over 4 lagen we weer in bed en konden we nog 1,5 uur slapen voordat de wekker ging.
WIL ME BEDJE !!! dus duik zo weer lekker op de bank onder een dekbed
venix :hug: :hug: :hug:
Helaas veel nieuwe meiden hier :hug:
ik blijf jullie volgen en verder mee
:-*
Venix :hug: :hug: wat een baggernacht heb jij achter de rug nu maar hopen dat het schoon is en de buikpijn snel over is. Zit op 'm’n werk dus kom later nog wel even weer uitgebreider reageren
Even snel,ga zo ontbijten.
Bloeding is gisteren avond echt doorgebroken met bijhorende krampen.
Nu nog steeds wel wat krampen maar doenbaar.
Ik kom straks wel even uitgebreid.
venix: dat gaat jou lukken hoor je stil houden. Al is het wel moeilijk! Twee jaar terug toen stiekem een weekendje disney land parijs geboekt. En telkens als de reclame op tv was wou ik roepen: DAAR GAAN WIJ OOK HEEN :dance: :dance: Maar niet gedaan… Week van te voren wel gezegd (heb een aparte vent op dat gebied) en hij was de hele week van slag :roll: Maar was wel geslaagd. Dus verkneukel jij je maar op zijn gezicht als hij het wel hoort :lol: :inlove: Dan kun je nog wel even je mond houden! Leuk zo’n verrassing.
wat minder van je nachtelijke uitje vannacht. :hug: soms komen er dingen uit waarvan je denkt: waar komt dit nu weer vandaan :? Maar het hoort erbij. :hug: :hug:
Petatje: jij ook veel :hug:
Petatje en Snips helaas welkom hier :hug: :hug: :hug:
Moet snel weer verder, feestje van meiske voorbereiden
Ow Naatje jarig? Gefeliciteerd Marieke! :-* :-* :-
Wat een hoop nieuwe meiden weer hier zeg… Hopelijk gaat voor jullie allemaal heel snel die wens in vervulling
Sanne, fijn dat jouw cyclus weer redelijk normaal lijkt te zijn nu. Wel balen dat er uberhaupt een menstruatie moest komen. Ik had heel anders voor je gehoopt :-
Petatje, sterkte meis. Het is en blijft rot. Hopelijk heb je het snel “achter de rug” en kun je ook voor je gevoel weer “verder”.
Venix, balen van je rotnacht. Ik hoop voor je dat het nu hier bij blijft en dat ook jij weer heel snel verder kunt.
Meiden, er is volgens mij echt geen pijl op te trekken hoe je cyclus gaat reageren op een mk/ma… Ik heb er twee achter de rug en beide keren reageerde mijn lijf (en dus mijn cyclus) er heel anders op. Wat je wel zou kunnen doen om er weer regelmaat in te krijgen is teunisbloemoliecapsules gaan gebruiken. Dat heb ik bij de eerste ma uiteindelijk gedaan (toen was mijn cyclus 5 maanden later nog compleet van het padje) en dat heeft enorm geholpen.
Mutsie, hoe voel je je??? :inlove:
Jeutje Deb je mag al bijna aan de bib :shock: :shock: :shock: :shock: :inlove:
Nieuwe meiden, helaas maar welkom hier.
voor iedereen een knuffel die het kan gebruiken, ik heb het razend druk moet zo de nachtdienst in dus ik ben er even snellllll.
marieke gefeliciteerd met je dochter !!!
nieuwe meiden, heb bah helaas welkom hier!! :hug:
mutsie zie ik het nou goed? 4 weken zwanger? gefeliciteerd meid!!
Marieke gefeliciteerd met je dochter!!! :dance: :dance:
gefeliciteerd met je dochter marieke!
lichamelijk heb ik amper last,bloed niet zo erg.
Maar emotioneel heb ik het moeilijker hoor.
Ik haat die goedbedoelde opmerkingen:het was nog zo klein,je hebt nog tijd genoeg om een brusje te maken,… :evil: :evil:
Geen boodschap aan zo’n opmerkingen hoor :thumbdown:
Heb trouwens wel wat grappigs voor,heb dinsdag een kopstoot gekregen op mijn neus van mijn dochter :oops: en sinds dan heb ik last van mijn neus,die doet soms echt pijn hoor…krijg er stekende hoofdpijn van :lol:
Keikop is mijn dochter :lol: