ben het weer met cariska eens. Ik ben ook blij voor je en geeft ons weer hoop dat het goed kan komen.
ja echt hoop houden hoor. Volgende maand, 4 jaar geleden, ben ik gestopt met de pil. 4 jaar!! heb al heel veel kindjes daarna geboren zie worden en zelfs al broertjes en of zusjes. Dan doet het soms best pijn dat hier geen wieg nog is gevuld. Zwanger blijven is ook een kunst. Wij hebben de moed nooit opgegeven. En dat zullen we ook nooit doen. Een baby is echt een wonder!
Mutsie, ik stuiter hier bijna van de stoel af van blijdschap voor jullie!!! :dance:
@Mutsie86 wrote:
ja echt hoop houden hoor. Volgende maand, 4 jaar geleden, ben ik gestopt met de pil. 4 jaar!! heb al heel veel kindjes daarna geboren zie worden en zelfs al broertjes en of zusjes. Dan doet het soms best pijn dat hier geen wieg nog is gevuld. Zwanger blijven is ook een kunst. Wij hebben de moed nooit opgegeven. En dat zullen we ook nooit doen. Een baby is echt een wonder!
Je bent een positief voorbeeld voor vele dames hier denk ik :thumbup:
:-*
Mutsie geweldig meid, het is je echt gegunt hoor. Enne een paar hormoontjes hier blijven strooien kan toch helemaal geen kwaad :inlove:
Oh Mutsie :shock: :inlove: :dance: :dance: :dance: Wat supergaaf meis, het is jullie zo ontzettend gegund :inlove: Duimen gaan keihard draaien dat dit een goede plakker is en dat hier een heel mooi en gezond mensje uitgroeit :inlove: :-* :-* :-* En ondertussen stuiter ik ook nog even voor je door hier, wat onwijs goed/leuk/gaaf/fantastisch/geweldig :inlove: :inlove: :inlove:
Jaaa, Mutsie, wat lees ik nou!! Wat super!!! :inlove: :inlove:
Gefeliciteerd meid! T is je zoooo gegunt!!! :-*
Yeah Mutsie super!!! Hopelijk blijft deze plakken!!! En 4 jaar pfff ik vind 2 jaar al te lang!!!
Hopelijk kun je er van heel erg van mutsie!
:hug: voor Cariska
Mutsie van harte hoor! En blij zijn hoor, ook hier!!!
Terug van nachtje hotel en zie een ticker bij mutsie, staat goed meid!! :-*
oewww nachtje hotel klinkt heerlijk cariska…misschien ook maar is plannen als verrassing voor mijn mannetje.
Cariska, klinkt idd wel lekker een hotelletje. Sanne is ook in een hotel verwekt dus wie weet, qua cyclus op je banner zou het kunnen :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: ga voor je duimen.
Venix, echt een aanrader hoor even er tussen uit na een miskraam, hier zijn wij met ons gezinnetje een paar weken na de miskraam een weekendje naar de efteling geweest daar kikker je echt van op.
Nou meiden onzekerheid is hier voorbij vanmiddag is de ongi doorgebroken nou ja het is licht begonnen. Ene kant teleurgesteld dat mijn lichaam me zo voor de gek heeft gehouden aan de andere kant blij dat het eierfabriekje weer aan het werk is gegaan. Kan in ieder geval straks weer wat grip op de cyclus krijgen het heeft nu 34 dagen geduurd valt dus nog wel mee.
sanne balen van je ongi maar je hebt nu wel weer een cyclus waar je rekening mee kan houden en de zekerheid dat het nog goed werkt.
Net via hotelkamerveilingen een hotel geboekt voor een nachtje in Almen. (gelderland) 35 euries dus vond ik meevallen. We hebben ook kortingskaartjes voor burgerszoo in arnhem denk half uurtje daarvandaan dus kunnen we meteen mooi combineren.
Kan zelf de datums bepalen dus denk eind juni ofzo… lijkt me wel ff lekker.
hoi dames,
Ondanks dat de mk nog goed op gang moet komen wou ik even vragen vanaf wanneer mijn cyclus terug begint?
Is vandaag (heb sinds deze ochtend lichtjes bloedverlies) dag 1?
Of pas vanaf het echt goed doorbreekt?
toen het misging in januari is gewoon mijn ongi direct hevig begonnen dus was vrij duidelijk…
Nu was er nog een vruchtzakje te zien en is de bloeding miniem…
Dus weet niet goed wanneer ik nu moet beginnen tellen… :oops:
Waarschijnlijk zal mijn cyclus wel terug van slag zijn…
kan je er helaas niet echt bij helpen. Ik heb sinds zaterdag last van bloedingen die naar mijn idee gewoon een menstruatie zijn al is dat volgens de verhalen te snel.
Van de meeste hoor ik dat ongeveer 5 wk na de MK alles weer op gang komt. misschien heb je daar iets aan
en nogmaals vind het echt balen voor je. :hug:
Thx Venix! vind het ook balen voor jou :hug: :hug:
Petatje meid
:hug:
ik meld me ook bij de club.(een club waar je eigenlijk niet bij wilt horen)
heb met 4 weken en een paar dagen een vmk gehad.
ben toen gaan bloeden.
nu bloed ik vanaf zondag weer,verlies nu ook wat weefsel(daar lijkt het op).
met goede moed gaan we verder
petatje en snips, helaas welkom hier.
petatje, gyn zei pas tellen als het echt doorbreekt.
venix, haha dus ook geslaagd bij vakantieveilingen! Super!!