moet eerlijk zeggen dat ik vooral achter kok heb gezeten. Nu maar naar boven, douchen en slapen … dat het maar gauw ochtend mag worden :lol:
Bloempje bale zeg, had het zo anders gezien voor je.
Cariska ik duim voor je meid.
Echt spannend
Hier gisteravond getest (dus met avondurine), kon me niet bedwingen, gevolg positieve test waar ik niet naar streep hoefde te zoeken. Hij is nog niet super duidelijk.
vanmorgen weer getest (ochtendurine). En … streep neit zo mooi aanwezig als gisteravond. Sterker nog, moet hem echt zoeken…
Foto gemaakt, maar in het echt is de streep van gisteren duidelijker.
…
zucht … moet ik het nu allebei als negatief beschouwen??
kan het dat je 's avonds wel positief test en 's ochtends niet?? Nog geen ongi tekenen…
Oh spannend
Heb helaas geen antwoord op je vraag meid…Maar volgens mij hoor ik hier vaker meiden over, dat ze in de avonduurtjes beter positief testen dan in de ochtenduurtjes.
pfffff hoop het zo …
jaaaaaaaa cariska ik zie toch een streep hoor!! een voorzichtige gefeliciteerd!!
Bloempje :hug:
Cariska ik duim voor je!!!
lotte, zie je ze op allebei?? Wat zou jij doen, morgenochtend testen of vanavond?? (vriend zegt een week wachten… pff echt niet :lol: )
zegt hij serieus een week wachten? Haha… Mannen… :lol:
O wat spannend Cariska.
Ik zou zeggen dinsdagochtend.
Dan ben je 48 uur verder en dan zou hij beter moet zien.
Duim voor je meid.
Ohh cariska wat spannend. Ik zou voorzichtig positief zijn, maar dit is wel heel onduidelijk.
Gaan we weer gelijk op lopen :mrgreen: :-*
De duimen draaien vol op…
cariska ik zie echt een lijn op de eerste test. ik zou idd ook 2 dagen wachten en dan weer testen. ik ben ook begonnen met zon lichte lijn.
jans, dat zou wel grappig zijn idd!!
Morgen weer testen, en dinsdag weer. En wellicht dinsdag weer naar de kv om testen te halen :lol:
flier, ja hoor zegt hij idd (en mijn moeder ook haha)
Cariska wat spannend, ik zie op 1e een licht lijntje, ik hoop dat hij snel heeeeel duidelijk word!
:hug: Cariska :-*
Cariska :hug:
schrijf al even niet meer actief mee, maar wilde cariska toch even een :hug: geven… .kan me het gevoel zo goed voorstellen wat ze nu heeft… Maar wilde ook ff vragen of het nou alleen bruine afscheiding was, of nu ook echt bloed… Want bruine afscheiding zegt niets he? En dat na een toch echt licht positieve test, want ik zie die streep toch echt…
nog steeds bruine afscheiding, wel meer, zit ook op maandverband. En bij afvegen soms wat licht rood bloed…
Ik heb vandaag een mail gestuurd naar de vrouw die het onderzoek ivm overgewicht en verminderde vruchtbaarheid lijdt hier in het zuiden of ik opnieuw kon instromen. Ik deed hier aan mee voordat ik zwanger raakte. In het zkh zeiden ze dat dat niet kon, maar ik dacht wie niet waagt wie niet wint. Het kan dus wel!!! Hoe of wat verder hoor ik de 31ste dan heb ik een afspraak met haar. Ik voel me nog meer in mijn hemd gezet door het zkh dan al het geval was. Ik ga nu dus echt overstappen naar Sittard, echt belachelijk dit!!!