Ook voor jou een dikke knuf Deb, het blijft confronterend he?
Maar je schiet alweer lekker op meis :inlove:
Onze Wessel heeft inmiddels 2 tandjes door en hij heeft er flink last van gehad.
Ja, het blijft inderdaad confronterend. Niet fijn aan de ene kant, en gelukkig aan de andere kant.
Wessel heeft zijn eerste twee tandjes te pakken? Die zijn bij mijn kids ook altijd het ergst geweest… De rest volgde vaak “als vanzelf”. En dan de eerste kiezen gaven weer problemen…
En ja, ik schiet al op! Nog maar een week of 8 te gaan. Vrijdagnacht vertrekken we nog lekker voor een weekje naar het (hopelijk) zonnige zuiden. Even rust. Zijn we, met alle drukte, hard aan toe! Daarna… ga ik echt een tandje minder doen, want ik kreeg vanochtend al van de vk op mijn kop dat ik te druk was, omdat mijn buik ten opzichte van vorige controle niet gegroeid was. Nog geen zorgen hoor, want hij ligt nu braaf “op schema”, maar over twee weken wil ze wel weer groei zien.
Dus… tijd voor rust! :mrgreen:
Ik had ongeveer met die termijn ook een bloeding, moest ook afwachten, heel vervelend jans, hoop zo voor je dat het goed iss!
Hier nog 1 die deze maand op de echo zag dat het niet goed was na 11 weken… Toch wel een raar idee…
Ik wacht met spanning af of ik ongi word, als het zo is dan graag nu meteen, dat stomme wachten iedere maand. Anders morgen maar een testje denk ik zit nu op 30 dagen.
Nou test negatief gisterochtend maar nog geen ongi. Wel heel veel buikpijn zoveel dat ik twijfelde of ik me niet voor mijn nachtdienst vandaag moest ziek melden, toch maar niet gedaan.
dus we wachten weer af, prettig weekend meiden!
spannend bloempje!
spannend bloempje!!
Ja toch wel ondanks dat ik niet geloof dat ik zw ben met zoveel buikklachten… Maar dat hoor je ook wel dat vrouwen veel buikpijn hebben en toch zw zijn. Heb alleen zoveel vervelende asociaties met buikpijn dus word er nogal nerveus van.
Gemiddelde cyclusduur is 30,6 dagen en zit nu op 32 dus ben nu echt overtijd… Misschien morgenochtend op mijn werk maar testen anders zondag!
Bloempje Ik duim voor je!!!
gisteravond wat bloed verloren en vanochtend heeft het doorgezet, ik baal er nog het meest van dat het zo onregelmatig is
bloempje :hug:
hier nog geen ongi tekenen
Cariska, ik duim heeeel hard voor je
:-*
morgen testen nog geen bloed gevoel dat ongi eraan komt :dance:
Dat had ik ook niet vlak voor k positief testte… (ik had ook geen gevoel dat ongi eraan kwam)
Hoop 't echt zo voor je meid Hou ons op de hoogte :-*
natuurlijk!!!
Cariska duimen draaien volop
kan niet wachten tot ik meot gaan slapen, des te eerder is het ochtend :mrgreen:
Hup, op bed jij!!! :mrgreen:
Bloempje. :hug: wat jammer weer meid
Cariska. Oh ik hoop en duim echt zo met je mee!
Oh dat vind ik zo erg, ik hou van holland :sick: :mrgreen:
Om 10 uur film op veronica kijken.