tis altijd weer balen als je het zo graag wilt… :-*
Bianca :hug:
Cin zekers en het gaat heel hard.
Ik duim zo dat deze dames dat ook mogen ervaren.
Bianca: :hug: :hug:
hier ook ongesteld geworden, afgelopen donderdag. Was de hele week al saggerijnig dus ik had het wel verwacht. Duurde dit keer wel wat langer als de vorige twee cyclus maar ik mag nog niet klagen aangezien ik in mijn verleden langer moest wachten.
Wel deze week geestelijk moeilijk gehad. Al een paar meiden in de omgeving zijn nu zwanger en heb er nu meer moeite mee om er mee om te gaan als voor dat ik zwanger was. En dan baal ik weer van mezelf, want ik gun het hun echt wel. :?
Vriendin van mij is volgende maand uitgerekend en zie er nu al tegenop om ‘gezellig’ op kraamvisite te gaan. Maar dan denk ik ook weer, als ik wel ooit weer zwanger mag worden en bevallen ben, vind ik het óók fijn als zij bij ons langs komen. Dus ik ga wel, maar oh zie er nu al tegenop :oops:
mutsie :hug: :hug: :hug:
Mutsie Heel herkenbaar :hug:
:hug: :hug: :hug: Mutsie, heel erg herkenbaar en wij hebben dan dus wel al 2 kinderen en nog is het af en toe moeilijk te verkroppen, hoe hard dat ook klinkt :hug: :hug: :hug: Ik hoop voor jullie dat het jullie snel gegund is en dat het dit keer goed blijft gaan :-* :-*
ohh mutsie :hug: :hug: het is zo lastig als je zo graag zwanger wil worden.
Ik had zo’n rostvast vertrouwen in deze zwangerschap, waarom weet ik niet, maar gisteren heb ik een stevige bloeding gehad. Nu is het afwachten de VK kan voor volgende week toch niets doen.
Ik zit dus een beetje onder mijn steen deze week.
Gelukkig lijkt de misselijkheid nog wel erger te worden…
:hug: :hug: Jans, wat een onzekerheid zo he meis Ik hoop er het beste van voor je :hug: :-* :-*
@Jans wrote:
ohh mutsie :hug: :hug: het is zo lastig als je zo graag zwanger wil worden.
Ik had zo’n rostvast vertrouwen in deze zwangerschap, waarom weet ik niet, maar gisteren heb ik een stevige bloeding gehad. Nu is het afwachten de VK kan voor volgende week toch niets doen.
Ik zit dus een beetje onder mijn steen deze week.
Gelukkig lijkt de misselijkheid nog wel erger te worden…
Oh meid, dit meen je niet :hug:
Wat een rot nieuws! Ik hoop zo met je mee meid
jans :hug: vloei je nu nog?
Jans :hug: Ik duim voor jullie er niets ergs aan de hand is, een dat jullie veilig bij je blijft.
Oh meiden bedankt voor de lieve woorden. Ik probeer het te laten rusten en af te wachten tot volgende week maar het blijft moeilijk.
@ cariska, ik vloei nu niet echt meer. Een beetje licht op het papiertje bij het afvegen. De engelsen hebben een goede term ‘spotting’
Was dus dan 1 dag een bloeding? Hopenlijk zit ukkie er nog!
Hier komen de spannende dagen er weer aan, wat een achtbaan van emoties. Vanmorgen crematie van oma gehad, nu dus weer hopen op een zwangerschap…
Jans wat naar! Ik hoop dat frummel is blijven zitten!
Mutsie dat herken ik ook. Ik vind het ook heel moeilijk worden, hoe langer het duurt bij ons hoe meer dat naar boven komt en dat mag ik van mezelf niet vind ik zo stom maar het is ook niet dat je het iemand dan niet gunt meer dat wil ik ook zo graag…
Cariska cecondoleerd.
@cariska, gecondoleerd.
Volgens mij heb ik maar 1 stevige bloeding gehad. Nu begint de misselijkheid weer door te zetten. Ik hou me daar maar even aanvast…
Ben vandaag zelfs weer gewoon aan het werkgegaan.
jans, kan je niet gewoon ff een echo laten doen om te kijken hoe het eruit ziet vanbinnnen???
Helaas is Jans nog niet ver genoeg in de zwangerschap om uitsluitsel met een echo te geven.
Jans :hug: :hug: :hug: koppie op meis :-*
Vandaag is het 2 jaar geleden dat wij de termijnecho van ons frumke hadden en geen hartje zagen kloppen.
Ondanks dat ik nu een gezonde zoon heb blijf ik toch aan dit frumke denken. Het ligt in de tuin begraven, ik ga vanmiddag maar een mooi plantje kopen en die erop zetten
Jans, wat schrikken zeg! :hug: :hug:
Marieke: twee jaar geleden alweer. En dat kleintje zal ook bij jullie nooit vergeten worden. :hug: :hug:
Twee jaar alweer Marieke… De tijd vliegt en toch ook niet…
Dikke knuf meis. Frumke zal niet vergeten worden!
Ook hier is weer de maand aangebroken dat ons beebje (eerste ma) geboren had moeten worden. En stiekum hakt dat er toch nog altijd in. Ook nu ik vooral bezig ben met de aankomende geboorte van ons beebje wat er wel mag komen.
Voor iedereen die het heel hard nodig heeft een dikke knuf!
Ik heb het gevoel hier niet veel meer bij te kunnen dragen. Lees nog wel mee, maar reageer amper meer. Overigens ook simpelweg door tijdgebrek hoor.
:-* :-* :-*