zwanger worden na een ma of mk deel 5

Mutsie, lijkt me erg zwaar wat je moet doen. Vriendin van mij is met icsi bezig. En als ik dat dan allemaal hoor. pff. Echt heel veel respect voor!

Ik hoop voor je dat je als jullie weer beginnen dat het dan snel raak mag zijn.

Ik ben nu 2 weken thuis gebleven. Had tot afgelopen maandag ook nog erg last van de narcose. (tenminste dat denk ik dat dat het was) Hele moeie benen. En moest echt heel rustig aan lopen. Ben ook paar x bijna flauw gevallen terwijl ik op de bank zat.

Vloei nu ook nog steeds. Maar weet van die x in januari dat het toen ook 3 weken duurde… En dan zeggen ze in het zh. Kan een week aanhouden…

Maar goed. Genoeg negatief geweest.

Zit nu lekker buiten in de zon. Zo eens kijken voor een vakantie in september. Willen naar Finland. En nog een paar dagen naar Riga.

Knipoogje ik wil je een hele dikke :hug: :hug: :hug: geven.

Zelf vind/vond ik het ook moeilijk om goed nieuws te brengen omdat ik me schuldig over voel, want wil niemand kwetsen.

Maar aan de andere kant denk ik tja misschien laat ik weer mensen de hoop weer terug geven.

Het blijft een moeilijk ding vind ik.

Maar echt meid een hele dikke :hug: :hug: :hug:

Dank jullie wel lieve meiden en ik hoop echt ook zeer zeker dat jullie ook een lief mooi wondertje mag dragen en mag behouden. :hug: :hug: :hug:

Samm het is ook niet niks meid en ik hoop dat je snel weer de oude ben zonder trammelant meid.

Mutsie lijkt me ook niet zomaar iets dat hele gebeuren.

En inderdaad wat Samm ook zei, diep respect.

Samm: nu zijn wij nog lang niet bezig met icsi (en dat zal ook nooit gebeuren want hub’s zwemmertjes zijn gewoon goed, dus ivf zullen wij dan krijgen.) Maar eerst hormonen, daarna IUI en dan zien we wel verder! Maar dat gedoe met temperaturen, kotsmisselijk zijn van de hormonen, om de dag klussen etc etc. Vind dat zo’n aanslag van je liefdesleven. We hebben nog nooit tegen ons zin wat gedaan, maar probeerden wel op de dagen te letten :oops: En nu doen we het gewoon wanneer we willen, let niet meer op dagen en temperatuur :inlove:

Ikaa: jij ook nog gefeliciteerd met je mooie knipperlichtje :dance: :inlove: En ik vind zuks goed nieuws wel fijn om te lezen/horen. Dan denk ik: zo kan het ook! Het hoeft niet altijd mis te gaan.

Ik vind het ook leuk hoor om te lezen dat het wel lukt! Dat hoort er tenslotte ook bij! en natuurlijk ben je dan blij en mag je dat dan ook zijn :slight_smile:

Gelukkig dames.

Nou hier wel even weer onzeker wegens dat ik met me stomme kop een test heb gedaan.

Dit wegens omdat me vriend tegen zijn broer wil zeggen.

Maar nu is de test ietjes lichter, pfffff.

Dinsdag naar de vk en heb ik er dan even over en misschien even weer snel spieken.

lieve ikaa ik snap je onzekerheid maar het kan ook zo zijn dat je gewoon meer hebt gedronken waardoor je urine minder geconcentreerd is he? :hug:

Lotte dat dacht ik ook al.

Maar ja ik moet niet meer van die stomme stunts doen.

Gek wijf dat ik ben zeg :oops:

Nou je we zien dinsdag wel.

ohh Ikaa :hug: het is ook zo lastig om steeds maar weer vertrouwen te hebben. Gun je zelf af en toe een dipje, zodat je er daarna weer tegen kan…

:-*

ikaa :hug:

Lotte; al 26w :thumbup:

Dank jullie wel lieve dames.

Ben vandaag naar de vk geweest voor intake en ze heeft me gerust gesteled.

Volgende week dinsdag mag ik weer voor een echo, spannend.

Gelukkig maar Ikaa!

Ik zit weer aan het eind van de maand, mijn favoriete periode… not. Dus moe, pijnlijke (.)(.) en knalchagerijnig maar dat heb ik altijd de paar dagen voor mijn ongi dus kan er geen touw aan vast knopen of het ergens op duid.

Vind die onzekerheid elke maand heel erg vervelend.

Ik zit ook in de laatste fase van mijn cyclus. Voor dat ik zwanger raakte was ik op dag 26, daar zit ik nu op, meestal al ongi. Ik voel nog niks, dus niets wat op een zwangerschap lijkt, maar ook niets dat op een ongi lijkt. Dus het kan alle kanten op. Als ik zwanger ben, zou het een super verjaardagscadeau zijn, ik ben zondag jarig. Maar ik durf uit zelfbescherming nog ff niet te hopen.

Bianca. Ik duim echt enorm voor je meid :pray:

Ikaa. Je buik groeit toch ook al mooi meid :inlove:

Maar ja die emoties - onzekerheden he :shifty:

Collega’s zeggen ook tegen mij: Cin, kijk je buik joh. Alles zit heus wel goed.

Maar toch gevoelsmatig ben ik nog steeds hartstikke bang, ondanks ik al een behoorlijke buik heb!

Thanx Cin, Ik zit nu op dag 27 en da’s voor mij echt een lange cyclus zeg maar. Ik durf nog niet te testen, dat ga ik doen als ik zondag nog niet ongi ben. :shifty:

Net ongi geworden. Ik zal morgen ff mijn ticker bijwerken.

:hug:

Jammer bianca… :hug:

bianca :hug:

Thanx meiden, ondanks dat ik het had verwacht is het weer balen.