zwanger worden na een ma of mk deel 5

Bloempje, ik hoop voor je dat je weer snel zwanger word en dat het deze x eindelijk goed gaat! :pray:

Ik denk er ook steeds aan waarom het nou fout is gegaan. Je wilt gewoon weten waar het aan ligt. Is er iets wat ik gedaan heb, wat niet goed is. Of iets verkeerd gegeten. Of ligt het aan de echo’s die ze gemaakt hebben. Ze lieten ook 2x het hartje horen. Daar kreeg ik de 1e x helemaal de kriebels van.

Ik begrijp iig van jou dat er dus nog meer onderzoeken zijn. Zal het met de gyn. bespreken als ik er weer kom. Al is de situatie bij mij anders bij jou…

ICL, heb jij toen ook die progesteron geslikt?

ff ego

Ze gaan nu verder kijken. Bij volgende ongesteldheid moet ik bloedprikken tussen dag 3 en 5, en dan een echo tussen dag 8 en 10. Daarna kunnen er veel meer echo’s volgen. ze gaan dan kijken of de eitjes goed rijpen enzo… Er wordt dus eindelijk actie ondernomen! Super dus!

@ bianca wat vervelend dat het zo moet lopen. maar probeer ondanks dat toch de moed er in te houden :kaars: in mijn fam moest iemand 9 jaar wachten uiteindelijk wel beloond. hoop dat dit kaarsje je geluk mag brengen :hug:

en een miskraam blijft heftig, maar probeer ook hier de moed er in te houden. heb zelf ook een miskraam gehad en weet dat het zwaar is. weet dat het niet voor iedereen is weg gelegt. eigelijk ook oneerlijk die mensen die geen kinderen willen maar ze wel krijgen en er niet naar om kijken en wij mensen die het zo graag willen hebben pech. krijgen een miskraam of kunnen niet zwanger worden. echt ik hoop voor iedereen hier dat het snel weer raak zal zijn.

hier eindelijk bloed laten prikken en op advies van jullie eerder gebeld voor de uitslag. zegt die doos van een doktersassistent dat mijn hcg minder dan 1 was. wij blij want er zit dus wel hcg in mn bloed. even later beld de dokter terug minder dan 1 betekent dus helemaal niets.<br /> dat was wel even een teleurstelling maar ook wel het teken dat mn lichaam nu helemaal schoon is van mijn miskraam. heb inmiddels vorige week vrijdag m`n eisprong gevoeld en natuurlijk meteen geklust :slight_smile:

volgende week ongesteld worden of niet… spannend hoor

de moeheid komt waarschijnlijk af van mijn allergie voor mijn kat :frowning: of doordat het huis waar ik woon niet gezond is. binnenkort maar eens kijken of de kat ergens kan logeren en dan zullen we zien of dat werkelijk het probleem is.

nou damens duimen jullie met me mee, ik in elk geval wel met jullie

Propje :thumbup: :pray:

Dus het word weer spannend propje! Hopelijk heb je op tijd geklust!

@Cariska, ik begrijp dat je blij bent dat er actie word ondernomen, weet allees je achtergrond niet…

@samm gewoon vragen hoor bij de gyn, je moet in veel gevallen helaas zelf pro actief zijn. Mijn gyn heeft ons al na 2 mk laten testen dat schijnt wel snel te zijn…

Ik ben hier al een tijdje niet erg regelmatig geweest.

Ik wilde alle meiden die het nodig hebben nog een dikke knuffel geven :hug:

Ik wilde jullie ook vertellen dat ik inmiddels weer zwanger ben. Het is nog pril maar ik kan er wel van genieten. Ik ben benieuwd hoe dit kruimeltje blijft plakken, maar op de een of andere manier heb ik er vertrouwen in.

Er komt een soort rust over me, heel onverklaarbaar.

Ik hoop dat het voor jullie ook spoedig weer de goede kant op mag gaan.

jans, super joh!! Gefeliciteerd!!! Nog december of in januari??? Beebie lekker blijven zitten hoor!!! :inlove:

Jans gefeliciteerd!!!

Jans van harte!

Hier er even klaar mee. Ik dacht echt dat ze nu in het amc wel grondig te werk waren gegaan maar wat ik nu zo om me heen hoor hadden ze nog een paar vrij eenvoudige dingen kunnen testen. Dat maakt me heel boos en verdrietig. LIjkt alsof je zo ook maar een nummer bent, nr zoveel die niet zwanger kan worden.

Heeft me lange tijd niet geemotioneerd maar nu wel. :cry:

ik stop even met dit topic te volgen.

merk dt ik dat gewoon niet aan kan momenteel.

voor iedereen een hele dikke knuffel :hug:

ik ben blij dat ik jullie heb leren kennen, mijn verhaal met jullie heb kunnen delen, dat jullie je verhaal met mij hebben willen delen, en ik wens jullie allemaal heel erg veel liefde, geluk, gezondheid en kindjes toe!

bedankt lieve meiden, voor de tijd dat ik met dit topic heb mee heb mogen schrijven.

:-* :-* :-*

hoi jans van harte gefeliciteerd,

hier jammer genoeg weer niets.

3 maanden er over moeten doen om zwanger te worden en nu gaan we weer op naar de 3de maand. hopelijk nu de zelfde regel 3 keer is scheepsrecht !! jammer genoeg geen 4 kleinkinderen meer in 2011 :frowning: val mooi buiten de boot. :cry:

maar ja op naar de volgende poging dan maar weer.

@bloempje ik klus altijd op tijd want voel m`n eisprong dus gaan we meteen ff spelen :wink:

Jans, gefeliciteerd! Hoop en :thumbup: voor je dat dit beebje blijft plakken!

Knipoogje, ik heb helaas je verhaal gelezen bij de oktober mama’s. Ik wens je heel veel sterkte!

Jans ook hier nog een keer gefeliciteerd :inlove:

Ik hoop zo dat de rest hier ook heel snel mooi nieuws mag melden :pray:

Ook ik lees wel mee maar vind het vaak moeilijk wat te zeggen, juist omdat ik zo’n klein mannetje heb en jullie dat ook zo graag willen.

Vind het dan een beetje not done om over Wessel te kletsen :oops:

:-*

Jans van harte gefeliciteerd meid.

Ik lees regelmatig mee, maar weet soms niet wat ik moet zeggen enz.

Vandaag was een zenuw dag en heb goed nieuws gekregen.

Heb een echo gehad en frummel doet het onwijs goed en we liggen op schema.

3 mei krijg ik weer een echo.

Ben er nu heel erg opgelucht terwijl ik zo bang was en niet echt goed kon van genieten.

Ikaa, wat fijn dat je echo goed was! :thumbup:

Fijn dat je 3 mei weer mag gluren!

Ik schrijf hier natuurlijk nog niet zo lang mee. Weet helaas wel hoe het is om een miskraam te hebben gehad. (nu 3 in totaal)

Vorige week een curretage gehad. EN nu nog steeds "ziek " thuis. Vandaag wel mijn baas aan de telefoon gehad dat ik volgende week weer kom. Moet toch ergens de draad weer proberen op te pakken…

Meiden allemaal een dikke knuf! En hopenlijk mogen we binnenkort weer zwanger worden. Van een mooi beebje dat blijft plakken!!

IKaa wat een goed nieuws!!! :mrgreen:

Heerlijk meid geniet ervan!

Da’s super nieuws Ikaa. Ik hoop dat we je snel mogen volgen!!!

ellen :hug: :hug: :hug: :hug: weet niet zo goed wat te zeggen…

Ikaa, super nieuws!

jans, gefeliciteerd!

Ellen: snap het helemaal, kan soms best hard aankomen goed nieuws in dit topic, maar snap ook wel weer van de meiden die dan zo blij zijn! Zo dubbel allemaal :hug: :hug:

Samm: :hug: :hug: voor jou is het ook nog maar kort. Goed van je dat je weer gaat werken. Ik ben toen een week thuisgebleven, dacht daarna ook: kan wel langer thuis blijven maar dan denk ik er helemaal aan. Hoe voel je je lichamelijk?

@ all: ik praat ook niet zo veel mee, is ook weinig te zeggen. Ja mijn cyclus is nu wel van de wap :? Maar goed, ga geen eens dagen tellen ofzo wil er niet teveel mee bezig zijn. De gyn heeft nog gebeld, vragen hoe het ging en overlegt dat we na onze zomervakantie weer met de clomid mogen starten, als we eraan toe zijn. Maar moet nu nog even niet denken aan temperaturen, hormonen en andere toestanden wat er bij komt kijken. :oops: