Echt waar Mayo zonder humor gaat het echt niet, dat hele IVF gebeuren, dan bedenken dat je letterlijk ‘op commando’ als man je handeltje moet kunnen inleveren. Lijkt mij iig een heeeeel stuk moeilijker dan het stukje wat je als vrouw moet doen. Een punctie is ook niet helemaal tof maar toch… :shifty:
Jemig teveel eten…tja beebs zijn nogal eigenwijs qua ruimte in beslag nemen
En jeps ik vlieg nog steeds. Ik doe niet met alles mee hoor maar ik lees bijna elke dag wel even de mail, soms doe ik wel met iets mee als het zo uitkomt. Maar de swish and swipe is echt al wel routine, de keuken ook wel ong en mount washmore blijft weg door elke dag een was te draaien. :thumbup: En dat is uiteindelijk waar het om draait, routine en alles wat je ‘extra’ doet is meegenomen. :mrgreen:
Ben wel reuze aagje naar het taartje!
Nu ga ik zo de oleander blij maken met wat water en dan duik ik lekker op tijd mijn bedje in. Trusten!
weet iemand dit: mijn afscheiding is momenteel wat meer, dikker en wit van kleur. Heb dit nooit eerder gehad, maar is dit een teken dat mijn ongi er eindelijk aan zit te komen??
knipoogje wittte afscheiding? dat had ik mijn vorige cyclus ook en toen werd ik idd ongi. maar ik had ook witte afscheiding toen ik zw was :oops: dus ja daar schiet je natuurlijk helemaal niks mee op :wall: maar ik hoop dat het gewoon door een zwangerschap komt
mijn man was net moe en zei ik ga naar bed maar ik wil de kans wel benutten dus als jij ook naar bed ga dan maak me maar wakker hahah. lief he?
haha dat is idd erg lief lotte! dat zou mijn man nooit zeggen , maar ik moet ook eerlijk bekennen dat ik dan zelf mee naar boven ga, en dan daarna maar weer naar beneden ga :mrgreen:
enne: nee aan jouw antwoord heb ik helemaal niets, maar toch bedankt voor het reageren! :-*
normaal ga ik ook mee naar boven hahahha en dan weer naar beneden. maar ik heb net mijn haar geverfd en mijn haar is nog nat dus wou ik nog ff wachten :oops: :wall: hihi. heb je al een datum in je hoofd dat je weer wilt gaan testen als je nog neit ongi bent?
haha, en heb je hem nog wakker gemaakt lotte?? :mrgreen:
nee, geen nieuwe testdatum in mijn hoofd. Zal wel pas volgende week een keer worden, of ik moet eerder zw kwaaltjes gaan krijgen. Zolang die wegblijven heeft testen weinig nut volgens mij.
rhi hahahah ik heb me dood gelachen over dat je manlief een handje geholpen hebt. ik zag het al helemaal voor me :oops: :lol: maar jullie kregen toch wel een apart kamertje he of ligt je man alleen :oops: ? maar zonder gekheid hoe gaat het met je mannetje? en met jou en je kleine man natuurlijk?
mayo brokkenpiloot :wall: zo moeder zo dochter dus hahah.
marieke :hug: ik denk nog steeds aan je hoor!!
debke als de taarten af zijn die je voor mayo gaat maken wil je dan ff een foto plaatsen? ik ben wel erg benieuwd!!
ik ben a.s. zondag jarig. zou ik dan op mijn 28 e een derde spruit krijgen? ik hoop het zo
mijn ovutest is nog hetzelfde als gister. ik denk dat het nog wel een dag of 5 duurt voordat ik mijn ei krijg. maarja we gaan er iig tegen aan qua klussen hahahah. ondanks dat het zo warm is ahahha… gister hadden we de ventilator bij het bed staan hahaha :oops: maar we gaan het gwoon om de dag doen. dat moet toch voldoende zijn?
hoi…
nou hier is het feest hoor, :sick: …pfffff, zal we door de warmte komen. Gelukkig is tot nu toe alles binnen gebleven, maar ik vrees met grote vreze :shifty: . Emmertje staat al klaar in ieder geval (fijn aan het werk, gelukkig zit ik alleen)
Lotte, wij deden het inderdaad ook om de dag…maar als het zo uit kwam en ik voelde buikpijn dan hadden wij een 36 uurs rooster :lol: . dag 1 á avonds, dag 3 's ochtends en dan dag 4 weer 's avonds. Dat heeft bij ons dus gewerkt 8)
Deb, lukt het met de taartjes :shifty: . 't wel erg warm nu hè…
ik doe mijn best om rond 10.00 uur bij jou te zijn, maar ik ben 's ochtends nu een tikkeltje labiel zullen we maar zeggen :shifty:
Lotte ja inderdaad we lopen bijna gelijk! Maar hiet niet spannend hoor, wachten nog op de uitslagen van de onderzoeken voor de condooms de deur uit gaan!
Mayo en nu echt over de 8 weken!!!
sorry dat ik er zo weinig ben, maar veel te warm hier voor op de pc… :?
Wou gewoon ff laten weten dat de 20w ok was :thumbup:
Ik ben nu ook wat emotioneel omdat alles terug bovenkomt, maar ook heel gelukkig
:hug: voor iedereen die het nodig heeft, meer krijg ik er niet uit, sorry :oops:
rhiannon ik hoop niet dat je het erg vind maar ik heb een topic voor je geopend. dames knuffelen jullie mee? ze kan het hard gebruiken!!
http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?p=4554059#4554059
Bloempje succes met wachten op de uitslagen!
Lotte ook om de 2 dagen kan prima werken hoor. De folder die we van het lab hebben waar bv IUI etc gedaan wordt geeft aan niet langer dan 7 dagen onthouding (huh? dat gebeurd hier dus echt wel eens!) maar min 2 dagen (zeg 48 uren) ertussen voor een optimale kwaliteit. :thumbup:
En ja mijn man ligt alleen in isolatie zodat hij geen infecties oploopt van andersmans bezoek
Lotte damn toch zo beroerd. Maar idd niet zo vreemd met deze warmte. Je komt als ‘gewoon’ niet zwanger mens al bijna nergens toe (ik hik tegen het stofzuigen aan hihi de koelkast heb ik met plezier schoongemaakt ) dussuh anders gewoon onderweg naar Deb even pauze en een crackertje mee. Of een waterijsje proberen wil ook nog wel eens helpen. :thumbup: :-
Yessss Vicky de 20 weken die goed is!! Ik snap zo goed dat het vreselijk spannend is meis, maar ik hoop voor je dat het vertrouwen ook groeit dat dit beebje er echt gaat komen! :hug: :-
Euhm ben de draad alweer kwijt vrees ik. :oops: Moet zo even wat drinken. Nu ja gister dus zaadjes ingeleverd en jaaaaa de opbrengst was goed! :dance: Voor de zekerheid even gebeld nl met de verpleegkundige want zou ook zonde zijn om nog een potje in te leveren terwijl er ik nix inzit, en zo’n taxi rijdt ook niet voor nop. Ging ik gisterenmiddag nog even naar het bezoekuur is er kort voor mij een mevrouw naast de fiets gevallen. Wilde geloof ik wat gaan drinken oid. Wat er verder aan de hand was zal ik nooit weten (iig de warmte lijkt me) want ik stop daar om 112 te gaan bellen komen er achter mij aan een groep wandelaars aan die me zien stuntelen met kind achterop de fiets die roepen dat zij al voor haar gaan zorgen. Helemaal top natuurlijk en ze belden gelijk al 112.
Nu zo toch even die stofzuiger pakken na een glas drinken dan is dat tenminste ook weer klaar. Kunnen we straks rustig naar het bezoekuur. En even mijn ouders bellen of ze morgen ook komen en we evt wat boodschapjes kunnen doen want het drinken gaat er met deze temperaturen natuurlijk ook knetterhard door.
Sterkte allemaal met de hittegolf!
Rhi, je bedoelt mij denk ik :mrgreen: . Ennieweee, het is gewoon veels te warm…ik kan er normaal al niet zo goed tegen, maar nu helemaal niet. En ik ben niet dik, maar ook niet dun…sleep toch wat overtollige kilootjes mee en dat merk ik ook nu.
Bij ons thuis zeggen we altijd: ''t is geen weer voor een blanke" 8)
(niet discriminerend bedoeld natuurlijk)
Tjee Rhi, jij maakt ook iedere keer wat mee zo zeg 8) . Fijn dat anderen die mevrouw gingen helpen, is inderdaad niet handig met een kleintje achterop. En geen extra potje ? Jammer joh hihi 8)
Vicky, wat super dat de 20 weken echo goed is! Er zal inderdaad weer een hele boel boven zijn gekomen meis :hug: . Ik denk dat je het gewoon even moet laten gebeuren :-*
Marieke, is Tierrr je deurtje voorbij gescheurd?
Nou, ik ga weer aan het werk. Blikje cola erin en gaaaaaan 8)
@mayo28 wrote:
Deb, lukt het met de taartjes :shifty: . 't wel erg warm nu hè…
ik doe mijn best om rond 10.00 uur bij jou te zijn, maar ik ben 's ochtends nu een tikkeltje labiel zullen we maar zeggen :shifty:
Het gaat…Tis heeeeel warm inderdaad. Maar goed, alles zal goedkomen hoor!
En ik zie je morgen wel verschijnen hoor. Geen zorgen!
Nu snel weer verder!
:-*
tot morgen!
Ben helemaal niet nieuwsgierig :liar:
:-*
Oh jee idd ik bedoelde jou Mayo :oops: zo hard had ik water en verkoeling nodig! En dan ben’k nie eens zwanger. Hittegolven zijn gewoon niet gezond! Daarom zit ik ook aan een dark roast kopje senseo. En een fles 7-up ernaast. :lol: Jij je een beetje gered op je werk? En jaaa ik ben ook aagje naar de taartjes! :dance:
En ja ik heb nog een derde potje meegekregen want stel ze zouden bv pas woensdag oid beginnen met de chemo dan zouden we evt er nog 1 kunnen vullen. En anders, ach handig om te hebben liggen voor een blaasontsteking ooit of als testbakje. 8)
Deb suc6 als dat nog nodig is, ze worden vast en zeker wel erg leuk maar die warmte is idd niet tof zeg. Hadden de kids zich trouwens nog grandioos vermaakt met papa en hun nachtje ‘uit logeren’? :mrgreen:
Lotte :-*
Overigens belde mijn moeder mij al eerst. Had net uitgelogt ging de foon. Ze zijn dus vanmiddag al even geweest. Had Daan een magnum beloofd vanmiddag dus een auto met airco is dan zooo fijn om het nog koud over te krijgen. :lol: Zelf ook lekker een ijsje gekregen van mijn moeder. En na het bezoekuur nog gauw de boodschappen voor de komende week gehaald. Ook zooo heerlijk dat dat met de auto kon. :thumbup: Ik kan er weer ff tegen.
ik duik er vanaf hier weer in! Kreeg geen berichtjes meer…
vandaag aan leidinggevende verteld van miskraam, ivm het virus bij ons op de afdeling. Hij schrok ervan maar was blij dat het niet door het virus komt. zodra ik zwanger ben mag ik haar niet meer doen, en nu alleen met handschoenen e.d.
Morgen komt onze nieuwe loungeset binnen voor in de tuin!! BEn zo blij!!
Even snel…Mayo heeft net haar taartjes opgehaald. Eventjes gekletst ook, was leuk!
Dit zijn ze:
Wauw Deb! :shock: Ze zijn echt supergaaf geworden! :inlove: Mayo veel plezier met het aankondigen de taartjes maken het ultiem feestelijk!
Cariska geniet van je tuinset en fijn dat ze op je werk zo meedenken. :thumbup:
Wauw!!! Gave taarten!!!