zwanger worden na een ma of mk deel 4

Jaaa echt!! Een jongenskoppie :inlove:

wauw, wat is dat mooi om te zien zeg :thumbup:

En mooie buik ook natuurlijk :mrgreen:

Rhi, hoe gaat het nu? Arm al minder dik? Wat jammer dat deze poging afgebroken moet worden, maar tjongejonge het is ook niet nogal wat zeg!

Wat fijn trouwens dat de artsen allemaal zo snel en goed met elkaar communiceren, dat hoor je ook wel eens anders :angel: .

Heel veel sterkte meid :-*

Lotte, al aan de klus? :angel:

Knipoogje, ongi al gespot? Wat rot dat je cyclus verstoord is :evil:

Mevrouwtje was gisteren gevallen en nu heeft ze een grote schaafwond op haar wreef en enkeltje. Het zag er erger uit dan het daadwerkelijk is, godzijdank.

ikaa, er komt op de meest onverwachte momenten toch altijd weer wat omhoog meidā€¦ik hoop echt dat het jullie snel weer gegund mag zijn!

Hier vanacht iets geks :shifty: . Ik werd wakker van een achterlijke droom (tja, zwanger hƃĀØ 8) ) en wilde gaan plassen. Ik sta op uit bed en donder meteen op de grond :shock: . Manlief zat meteen rechtop met de lichten aan :mrgreen: . Mijn been sliep dus van mijn grote teen tot aan mijn heup :roll: . Dan valt het niet mee om te blijven staan :angel: Maar mennnn wat een rotgevoel :silenced:

ow mayo, wat vervelend dat je gevallen was! let je wel een beetje op, want gaan staan op een slapende voet kan vervelende gevolgen hebben.

rhi: wat klink je sterk en positief! wat fijn dat je zulke goede artsen gestroffen hebt! en volgende week waarschijnlijk weer naar huis, joepie!!

hier nog steeds geen ongi of het gevoel dat het snel begintā€¦ :?

Ooooh Marieke!! :inlove: Wat is ie al ā€˜afā€™ zeg die knul van jullie! En zooo mooi! Lekker verder afbakken dat ventje! :-*

Knipoogje wat spannend zeg, en wel maf idd zelfs geen PMS etc. :pray:

Mayoā€¦doe jij je kind ff niet zo na. 8) Engerd. Volgende keer eerst op het randje van je bed gaan zitten dus? :wink:

Vandaag zijn de eerste zaadjes per taxi naar Apeldoorn gegaan. :dance: Morgen even bellen om te horen of ze er al meer van weten en of een tweede x nut heeft. Daan heeft nog steeds last van zijn arm maar ja hij heeft ook net zijn tweede leuko+ spuit gehad. Ik vermoed dat daar morgen pas echt effect van te verwachten is want hij zat echt giga laag met zijn 1.8. Hij heeft nog even te gaan voor hij weer ergens tussen de 4 en 10 zit. Al hoop ik wel heeeeel hard dat het voor zondag is dat we die ondergrens bereiken zodat de chemo ook echt van start kan. En ja ik klink niet alleen positief maar ben het ook echt hoor. Idem geldt voor de artsen natuurlijk want als zij wel heel bezorgt zouden zijn dan was ik dat ook veel meer. Dus eigenlijk heb ik meer zoiets (hoe vervelend het voor Daan ook is) van hoe sneller die chemo klaar is, hoe sneller hij kan herstellen en hoe sneller hij weer thuis is. :thumbup: De kans is heel erg groot dat we daarna alleen nog maar de controles elke keer hebben (geloof eens per 3 maanden) en dat we dan weer ā€˜ons levenā€™ kunnen oppakken. Wat kun je dan anders dan daar heel blij mee zijn? :inlove:

Zo even wat drinken, wasje vouwen en dan op het fietsje bij papa op bezoek. Mocht vanmorgen heerlijk douchen van Casper terwijl hij gezellig zat te spelen met zijn speelgoed. Dus dat betekende ook een fijn begin van de dag.

Rhiannon worden ze dan ingevroren? Ik hoop het zo voor jullie en dat er een heel mooi kindje later uit mag komen :pray: :pray:

Oh jeetje Mayo zomaar gevallen door een slapend been :hug:

Ellen hoeveel ben je nu overtijd? En dan die negatieve test, zo niet leuk, als je dan niet zwanger bent kun je maar beter ongi worden :hug:

Irene lichamelijk begint het wel wat zwaarder te worden merk ik. Maar dat is denk ik ook een combinatie van alle verdriet/stress en warmte.

Ik begreep dat jij en je vriend goed over het verlies van Madelief* kunnen praten. Ben ik heel blij om :-*

Morgen komt Tierrrtje lekker even bij me langs, geloof ook dat ze binnen komt :mrgreen:

Gezellig!!

haha is wel zo leuk he marieke, als tierr ook gewoon even binnen komt :mrgreen: en kan me voorstellen dat het wat zwaarder wordt. Juist door de combinatie van alles bij elkaarā€¦ hier gewoon nog een hele dikke knuffel voor je! :hug: :hug: :hug:

ik zit nu op dag 31. Had altijd een cyclus van 28-30 dagen, maar werkelijk nooit eroverheenā€¦ :?

rhi: kan me voorstellen dat dat een heerlijk begin van de dag is geweest! en groot gelijk hoor, dat je zo positief bent! als de artsen dat ook zijn zal er weinig reden zijn om minder positief te denken. maar toch vind ik je een toppertje :hug:

Ellen dan denk ik toch dat je cyclus even helemaal van de kaart is al had ik het natuurlijk anders gehoopt :hug:

daar ben ik ook bang voor hoor. ik verwacht niet dat ik zwanger ben, daarom is het extra frustrerend dat de ongi uitblijft

ha, Mariekeā€¦denk je dat Tierrr hard door gaat rijden :mrgreen: ?

Veel plezier, hopelijk krijg je een beetje afleiding :hug:

Ellen, wat irri dat je cyclus van de leg is :evil: . De mijne is na de EUG een tijdje korter geweest, 2x 26 dagen. Daarna herstelde het naar 31 (te lang :roll: ) en daarna was 't raak! Hopelijk gaat het bij jou ook snel weer goed :pray:

Rhi, wat klink jij positief en sterk :-* . Wat een opluchting moet het zijn dat dit de minst kwade van de mogelijkheden isā€¦al vind ik het nog steeds heul erg heftig hoor :shifty:. Och arme, en die man van jouā€¦hartstikke beroerd, dikke arm, infusen en weet ik wat nietā€¦en toch nog een potje vullen :lol: 8) ā€¦

Deb, wat ik me af zat te vragenā€¦zit er een doos om die taartjes :shifty: :lol: . Anders wordt het wat lastig vervoeren denk ik :mrgreen: . Ik neem wel een koelbox/koeltas/koelelementen mee, want het wordt gewoon 30 graden :roll:

Mayo, wat denk je zelf :lol: Als je bij de bakker een taart besteld, krijg je die toch ook in een doos? Nouā€¦bij mij ook hoor! :mrgreen: Als je geen airco in de auto hebt is het inderdaad niet onverstandig om een krat met op de bodem wat koelelementen mee te nemen denk ik.

Rhi, ik heb echt respect voor je weet je dat? Je komt zo knetterpositief over, ondanks het feit dat er toch echt wel een heleboel op je af komt nu. Kun je wel een beetje slapen nu 's nachts? (ik ben iemand die juist op dat soort momenten verschrikkelijk kan gaan liggen malen :roll: ).

Ik ben lekker bezig met de decoraties voor Mayoā€™s taartjes en wat cupcakes voor een kinderfeestje volgende week. Het schiet al op! Straks nog ff boodschapjes doen en dan vind ik het weer mooi geweest voor vandaag!

oww ben benieuwd hoe je taartje voor mayo er uit komt te zien!

Ik ook Ellenā€¦ Ik vrees een beetje voor het bekleden met deze warmte weer :roll:

Ik is ook nieuwsgierig!

Hopelijk gaat het lukken met die hitte, zo te lezen blijft het nog wel even zo heet!

oow en fijn dat er een doos om zit :angel: :mrgreen:

de ovutest van vandaag was weer iets donkerder maar nog lang niet positief maarja dat kan natuurlijk ieder moment omslaan hihi.

Nou, aan het werk dan zou ik zeggen 8) :wink: :slight_smile:

ja hihi we wilden gister al beginnen met klussen maar we waren erg moe :oops: :wall: dus vanavond dan maar he? nu natuurlijk niet de warmte als excuus gebruiken :naughty: :lol:

Hai meiden,

ik val zowat om van de slaap (vannacht gewerkt) dus even bijgelezen maar nu alles alweer kwijtā€¦ :oops:

Ik ga maar eens op de bank welverdiend uitrusten!

Prettig weekend alvast morgen weer een dienst dus van het weekend ben ik klaar om opgeveegd te worden

hey bloempje we gaan tegelijk op qua cyclus. hihi spannend!!

Oooh dames wat ben ik soms blij dat wij geen verplichte keesweken hebben hier. :shifty: Sterkte dan maar? 8)

Ja duh Marieke ik denk ook echt wel dat Tierr heeeel hard voorbij gaat rijden. :snooty: Sterkte ook met de warmte! Kun je je voeten nog herkennen? :wink:

Debke oooh met dit weer taarten maken! Is het wel een beetje te harden in je keuken als er geen oven aanstaat? :shifty: Ik mag toch aannemen dat ook Mayo straks zoo heppie is met de taartjes dat ze zelf wel meerdere plaatjes komt posten. :mrgreen:

En tja in de nacht malenā€¦ik heb al een hele tijd geleden ā€˜geleerdā€™ zover dat kan om mijn hoofd zo leeg mogelijk te maken voor het slapen gaan. Vaak lukt dat wel hoor. Alleen de nacht voor de uitslag kwam heb ik bijna niet geslapen. Had dan ook knallende koppijn die letterlijk de seconde na de uitslag weg was. Dus ja bij giga stress helpt echt niets.

Vanavond lekker rustig aangedaan. Daan gaf al aan dat ie even heel rustig tv wilde kijken. Dus ik had me al voorgenomen, niet te koken, kind lekker in badje, zelf daarna ook niets meer te doen. Morgen is er weer een dag, stofzuiger roept me al sinds maandag. :o Voor de rest ben ik helemaal bij, geen wasgoed, de vaat is gedaan door de vaatwasser. Flylady roeleert ook bij stress. :lol:

Overigensā€¦manlief heeft 1 ontstoken armā€¦en in de andere een infuusā€¦ :angel: dus ik was al netjes zoals beloofd om 11 uur daar om een handje te helpen want de taxi was besteld voor 12 uur. Hoezo geen tijdsdruk? :shifty: :lol: Morgen maar eens bellen of het zin heeft om evt maandag nog een potje te vullen.

Oooow Rhi :mrgreen: , toch wel met de gordijntjes dicht 8)

(eerlijk gezegdā€¦ik moet er niet aan denken, maar ik zie de humor er toch ondanks alles wel van in geloof ik :lol: )

Geniet van je rustige avond :-*

Jij vliegt dus nog steeds :thumbup: ? Ik heb het allang opgegeven :shifty:

Jaaa, tuurlijk show ik de taartjes. Maar ik denk dat Debke ook fotoā€™s maakt, dat doet ze volgens mij altijd :angel:

Ik ga mevrouwtje op bed leggen en dan aan een mount strijk beginnen, maar ik voel me weer niet zo lekkerā€¦dus ik weet niet of het gaat lukken. Je kan dus ook duidelijk teveel eten :angel: :silenced: :sick: ā€¦