Ja, dat zou mooi zijn! Maar helaas…kennelijk kan het niet zo simpel zijn.
Ik duim gewoon stug voor je door. En ik hoop voor je dat je OF de rust kunt vinden om te testen OF dat je het even van je af kunt zetten, zodat je relatief gemakkelijk af kunt wachten tot het weekend :-*
ik denk geen van beide denk niet dat ik vandaag de rust vind om te testen, maar kan het zeer zeker ook niet van me afzetten tot het weekend. Maar aan de andere kant is het wel prettig om het voor het weekend te weten, want dan is het kermis hier
toch maar gekeken of ik nog een test had liggen en die gedaan. Echter hij is nog net zo negatief dan maandag, dus ik vrees dat mijn cyclus nog helemaal van de wap is. :S
Da’s niet zo fijn… Ik hoop dat je het mis hebt en dat je echt te vroeg bent met testen (omdat je cyclus toch wat langer is dan je gedacht had). En als dat niet zo is, dan hoop ik in ieder geval dat je lijf het je nu niet te moeilijk gaat maken en dan maar snel gaat doen wat het moet doen.
:hug: :hug: :hug:
dank je wel! ik verwacht dat mijn lijf gewoon nog van slag is. Zit vandaag op dag 30, dus te vroeg getest hebben verwacht ik neit eigenlijk…
is wel even slikken hoor… :oops: ook al verwachtte ik het niet, als je ongi dan ook niet komt dat is het dubbel slikken :oops:
been there…
En je kunt te vroeg getest hebben als je cyclus van de wap is natuurlijk. Maar ik kan me zo voorstellen dat je daar niet vanuit gaat. Vaak is het zo, althans bij mij, dat als je dan eenmaal getest hebt en je voor jezelf “weet” dat het echt niet raak is, dat dan die ongi wel snel om de hoek komt kijken. Ik hoop voor je dat dat dan voor jou ook maar het geval mag zijn.
He jakkes knipoogje, wat ontzettend balen… laat dan die ongi maar gauw komen… :hug:
Ik had Irene volgens mij nog helemaal niet welkom geheten… :oops:
Bij deze alsnog natuurlijk! Heb ook al in het topic in Vlinderpraat gereageerd, pff, wat een heftig verhaal joh… :hug: Kan me voorstellen dat elke zwangerschap vanaf nu doodeng is tot het moment dat je je kindje gezond en wel in je armen hebt. Hebben ze nog iets gezegd over waarom de placenta losgelaten zou kunnen hebben? Echt ‘gewoon’ pech? Heb je nu ook meer kans dat dat een volgende zwangerschap weer zou gebeuren?
Tjeeeez Rhi :shock: :hug:
OK, toen ik je eerste berichtje las over witte en rode bloedlichaampjes schoot er wel het een en ander door mijn hoofd (en bij jou ook begreep ik uit je post). Maar toch, je gelooft niet dat zoiets echt kan gebeuren…
Tjongejonge, weet even niet wat te zeggen hoor :shifty:
Er komt hier in dit topic wel heel heftig nieuws binnen de laatste tijd
Irene, wat erg dat jullie Madelief hebben moeten laten gaan :vlinder: . Maar toch ook, gefeliciteerd met haar geboorte :-
Verder laat ik het even hierbij, mevrouwtje is net snoeihard gevallen en haar voetje ligt open…huilen huilen huilen. Zometeen lekker samen onder de douche, hoef ik mooi niet meer onder de voetbalwedstrijd van vanavond
Doeiii en allemaal een dikke :-
Oooo, en mijn banner zegt gewoon 8 weken alweer :shock: :inlove:
irene ik hoop dat je een beetje kan genieten van je weekendje weg. ik wil je nog ff een dikke :hug: geven voor jou en je :vlinder:
Rhi jeetje dat meen je niet!! dat is niet niks waar jullie nu door heen moeten. hoelang moet je man nu in het ziekenhuis blijven? of mag ie na de chemo weer naar huis? :hug:
knipoogje balen van de negatieve test maar ik nog wel voor je hoor! als je cyclus idd van de wap is dan kan het zijn dat je nod nog ffetjes duurt!! miss heb je dan idd nog te vroeg getest.
debke op de hoeveelste cd zit je nu?
Marieke :hug: lijkt me zo moeilijk om dadelijk in het huis van je schoonouders te komen. zo kil en leeg. :hug: ik denk heel veel aan je!! hoe gaat het met je zwangerschap? heb je nog veel last van harde buiken?
ik had gister en vandaag ff geen internet maar dat is weer opgelost ik begin nu glibberig slijm te produceren :lol: en ik heb vandaag nog een ovutestje gedaan. maandag was er geen 2de streep te zien maar nu wel. wel heel licht maar ik maak nu weel lh aan iig. dus ik denk dat ik over een dag of 5 wel een eisprong heb omdat ik meestal wat later ben met mijn eisprong. we beginnen iig vanavond weer met klussen hihi. wel spannend weer hoor!!
idd spannend lotte! hopelijk is het meteen raak!!
Lees altijd met jullie mee en schrijf heel soms, maar wil nu even reageren…
Jeetje meiden… wat een verdrietige berichten hier allemaal!
Rhiannon, heel veel sterkte met je man! Wat een schrik! Ik voor een voorspoedig herstel!
Marieke, :hug:
Irene, wat een ontzettend gemis… zo’n mooi klein meisje…
Heb je vlindersite bekeken, erg mooi gemaakt! Maar het had niet nodig moeten zijn… :hug:
:: Madelief :: :kaars:
Knipoogje, :hug: balen van je neg testen… Ik blijf ook nog even mee en :thumbup: :thumbdown: :thumbup:
Mayo, wat sneu voor jullie meisje Hoe is het gekomen dat haar voetje zo open ligt?
8 weken, al een mooi eindje op weg! :thumbup: :inlove:
Debke, voor jou ook een dikke :hug:
Lotte, jij weer aan de klus, spannend! :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup:
Tierrr, hoe is’t met jou? vandaag wat rustiger aan gedaan? :-*
Ook een dikke :hug: voor de rest!
Toi toi toi Lotte!
Knipoogje hopelijk doet je cyclus geen al te rare dingen. (het enige rare wat gewenst is is een maandje of 9 wegblijven )
Marieke heeel erg veel succes in het huis van je SO. :hug: :-*
Yes Mayo lekkerrrrr 8 weekjes! :inlove: Je hebt er al bijna een kwart opzitten. :mrgreen:
Zit even lekker met een bakkie koffie. Voetbal aan niet dat ik echt zit te kijken. Manlief krijgt vanaf vandaag een middeltje om zijn witte bloedlichaampjes een boost te geven. Dan hopen we dat dit weekend zijn arm flink dunner wordt. Morgen moeten we de eerste zaaddonatie al inleveren zodat het op transport kan naar Apeldoorn. Aan de hand van die uitkomst kijken we of we er evt voor de chemo begint (maandag) er nog 1 of 2 kunnen inleveren om in te vriezen. Uit 1 donatie halen ze wel 15 rietjes! :shock: Dat zijn dus potentieel 15 pogingen. Vanmorgen ging het allemaal heel snel. Retevroeg op half 7, alles ingepakt en op pad. Aan de verpleegkundige uitgelegt wat er nu allemaal speelt en zij heeft echt letterlijk gelijk het hoofd van de afdeling opgehaald. Die heeft ook geen tijd verspild en het lab gebeld met uitleg. Daar zat ik ong een minuut of 10 later in een kamertje waar ik uitleg, papieren en potjes heb gekregen.
Het hoofd van de afdeling heeft ook zijn mening/advies gegeven en dat gaan we opvolgen. Eerst de chemo afwachten, deze poging staken en dan zodra hij weer thuis is, we een beetje een ritme hebben, zeker weten dat alle ‘slechte’ bloedcellen weg zijn door de chemo en hij daarvan hersteld is kunnen we ons weer aanmelden. Het hoofd gaf ook al aan dat het invriezen vooral uit voorzorg is. Sommige mannen komen zo goed de chemo door dat er na 3 maanden weer gezond en goed zaad is waarmee een IVF gewoon mogelijk is. Aangezien we vanaf het opstarten, de eerste spuiten etc toch al een maand of 2 zoet zijn is de kans aanwezig dat het met ‘gewoon’ vers zaad kan dan. Al met al was ik vooral onder de indruk hoe snel dingen geregeld konden worden. :shifty: En de verpleegkundige is vooral erg geschrokken. Die had letterlijk het kippevel op de armen staan toen ik alles aan het uitleggen was.
De oncoloog was ook een toffe arts. Heel relaxt, nuchter en gaf goeie uitleg. En ook een man van aanpakken. Binnen een minuut had hij al een collega oncoloog uit een groot medisch ziekenhuis aan de telefoon voor overleg ivm de heftige ontsteking en het plan van aanpak. Dus een onwijze pluim voor alletwee de ziekenhuizen. :thumbup:
Ik kan vannacht weer slapen denk ik, zo druk geweest vandaag, veel gefietst (ja fiets was ook nog weer eens stuk gegaan met een lekke achterband maar die is voor nop gefixt door de fietsenmaker!) manlief nieuwe t-shirts gehaald want hij zweet zich het kleplazerus, ik kan er amper tegen wassen. Das deels door de infectie en paracetamol maar ook een teken van de kanker. Gelijk op de terugweg een meloen gescoord voor hem en gesneden meegenomen en drop voor de verpleging. En mezelf even een bosje lekker ruikende roosjes gehaald voor in huis. Als alles een beetje gaat lopen volgens het plan wat de oncoloog heeft opgesteld dan mag hij volgende week vrijdag alweer naar huis. :dance:
zo heel wat geschreven hier.
Rhi echt heftig allemaal en lijkt me oko behoorlijk moeilijk nu.
ik hoop dat alles snel goed kom en dat jullie eindlijk wat rust krijgen.
een hele dikke :hug: meid.
Knipoogje wat een onzekerheid zeg.
ook hier gaan de :thumbup: rollen.
Mayo zo gaat lekker hard zo.
o jeetje en wat nu met je meid?
gaat het al weer een beetje?
Irene een hele dikke :hug: en vind het heel erg voor jullie :vlinder:
Lotte spannend meid.
gebruik je dagen nu heel erg goed
Marieke een hele dikke :hug: voor jullie :kaars: .
hebben jullie dat ook wel eens?
gister vroeg iemand aan me wanneer ik voor de 2e ging.
ik had haar een tijdje niet meer gesproken en vertelde dat zo en alles kwam weer omhoog.
verdried, boosheid en onbegrip.
het gewoon niet snappen waarom het zo mis is gegaan.
bij de curetage hadden ze me te grondig schoon gemaakt en had dus de syndroom van ashermann gekregen en ja hoor moest weer op nieuw onderzeil.
zo denk ik ‘ja ik heb de boel afgesloten en wil opnieuw beginnen’ en zo denk ik weer ‘meid je heb nog niet alles verwerkt’.
misschien dat het best hard aankwam dat ze het vroeg, want ze wist dat ik net gescheiden ben.
ik weet het niet, maar het heeft me wel even geraakt moet ik zeggen.
en weer aan de ene kant denk ik ‘ja we gaan er lekker voor en voor mij mag het wel nu, hahaha’.
Ik wil nu gewoon even wat moois met jullie delen, even geen trieste zaken, even puur geluk :inlove: :inlove: :inlove:
Frutsel!!
Op de achtergrond jullie bloemen :-*
Ik om echt snel reageren hoor :oops: :oops:
Maar wil even tegen Marieke zeggen :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: Wat een mooi knulletje hebben jullie :inlove: :inlove: En mooie buik meis :inlove: :inlove: :thumbup:
oww marieke: wat een prachtige buik en geweldige echo!! daar zit een prachtig mannetje te wachten tot het november is!
Marieke…wow :inlove: :inlove: :inlove: Prachtig manneke zeg! Echt een jongenskoppie vind ik! :inlove:
En je buik…ook al zo mooi!!!
Marieke wat een mooie echo :inlove: Mooie buik ook :inlove:
Deb ik vind het dus ook echt een jongenskoppie, hij lijkt op Nathalie op haar 26 wekenechofoto maar dus een jongensuitvoering :inlove: :inlove: :inlove:
Marieke wat een mooie echo en mooie buik! Ik vond het na die 20 weken grens altijd zo snel gaan, voor je het weet heb je alweer verlof. Voel je je lichamelijk nog goed?
Rhiannon ik hoop dat het bij jullie allemaal een beetje voorspoedig loopt! :hug:
Ikaa Dat lijken me wel vervelende momenten inderdaad. Wat ik me wel vaak afvraag is wanneer je weet dat je toebent aan een volgende zwangerschap. Misschien blijf je wel het gevoel houden dat je het nog niet hebt verwerkt omdat het niet volledig te verwerken is. Je moet ermee leren leven en een volgend kindje zal daar geen verandering inbrengen. Ik geloof wel dat het je een beetje steun en afleiding kan bieden en natuurlijk veel vreugde en geluk. Als het voor jou goed voelt is dat alles wat ertoe doet.
Ik moet nu snel naar mijn puberpeuter, want het is weer drama.