Hier kunnen we weer verder kletsen :-*
zwaai meld :mrgreen: Goed plan Kim! :thumbup:
Rhi Ja werd wel een heel lang draadje :lol: Trouwens dat Eau de Zwitsal klinkt wel jummie :thumbup: Waar koop je dat eigenlijk, heb er nog nooit van gehoord :shifty: En balen dat je nu een week extra moet spuiten joh :thumbdown: Opvliegers merk je idd niet zo heel erg extra met deze temperaturen, maar heb je dit ook nog steeds niet zo’n last van hoofdpijn?!
Lotte, dikke :hug: voor jou nog meis, rottige dag dan he :hug: Wel fijn dat de waterecho niks heeft aangetoond :thumbup: Maar wat Mayo zich ook al afvroeg en ik eerder ook al, ga je nog een second opinion doen voor je stollingsziekte? Super dat jullie er nu weer gelijk voor mogen gaan natuurlijk, maar wel extra angstig lijkt mij als je een gyn hebt die er volledig aan voorbij lijkt te gaan dat jij Factor V Leiden hebt??! Misschien ben ik iets te kort door de bocht hoor, maar uit jouw verhalen lijkt hij nou niet echt in te gaan op jouw ziekte :think: vandaar :-
Ikaa, helaas welkom hier :hug: En we zitten inderdaad allemaal in hetzelfde schuitje hier :? Net als Mayo zit ik nu ook net middenin die angstige eerste weken en hoe graag ik ook weer zwanger wil zijn, ik kan niet echt genieten van het feit dat het alweer zo ver is Hopen voor jou dat de biocombi tussen jou en je nieuwe vriend wel goed is en zorgt voor een snelle en voorspoedige zwangerschap :thumbup:
Marieke, ook hier nogmaals een hele berg dikke knuffels voor jou en de familie meis :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: Ik ben steeds met jullie bezig in gedachten, vind het zo onwerkelijk en oneerlijk allemaal en wel heel blij dat de echo zo goed was en dat jullie die 2 extra afdrukjes hebben meegekregen voor in de kisten Vind het zo’n onwijs ontroerend gebaar Hopelijk is de avondwake vanavond “goed” gegaan (wat klinkt dat dom zeg :oops: ). Heel veel sterkte morgen met het echte afscheid lieverd :hug: We denken aan jullie :- :kaars: :kaars:
Ellen, je bent een liefie :-* En je hebt gelijk hoor, als Tom aan de bak gaat morgen zullen de weken voorbij vliegen :shifty: De afgelopen 2 maanden zijn ook echt omgevlogen zeg :shock: :roll: Ik hoop zo dat hij het nu naar zijn zin zal hebben, al hangt dit voor een groot deel af van hoe druk hij het gaat hebben… Hij kan niet tegen niks doen en hij begint natuurlijk precies in de vakantieperiode, de overgang van Fortis naar AB AMRO, rare tijd dus :? Maar daar zou hij nu op instellen zegt ie, dus we hopen er maar het beste van Hoe is het verder bij jou? Buik alweer wat tot rust gekomen :hug: Wanneer gaat C. eigenlijk weer Nat. rijden? Mijn duimen draaien nog steeds voor je sollicitatie, hoop echt dat je snel wat hoort :-
Haha Mayo, hub gaat dus de klusweken missen :lol: Hier is ie juist blij dat ie even wat rust gegund krijgt :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: Ik moet ook zeggen dat ik nu even niet durf :shifty: Stom he, want ik weet dat daar niks door kan gebeuren, maar heb geen zin in extra buikpijntjes ofzo nu :oops: Staat het bij jullie nu ook op een laag pitje of is het weer gewoon net als voor de klusweken? Sorry als ik te brutaal ben hoor :shifty: :-
Foei toch Jane :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: en dankjewel :-* En je bent toch inderdaad geen vreemde zeg :naughty: Lekker komen kletsen als jij er in in hebt hoor :-* Fijn dat alles er op de SEO goed uitzag en wat vervelend zeg dat je nu nog een keer moet :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: Ben nu al jaloers :lol: :-
Deb, lekker aan het knutselen :- Hoop zo dat je ook nog bij de maartmama’s gaat komen, lijkt me zooo leuk :-
Verder begint hier de misselijkheid hier wat erger te worden, niet heel erg hoor maar merk wel dat ik vaker en dan ook meer misselijk ben. Ook sinds een dag of 3 begint de vermoeidheid wat in te slaan… Gelukkig kon ik nog even 2 uurtjes tukken 's middags omdat Tim thuis was, maar ja die gaat morgen weer werken dussss… Dan zal ik wel weer wat vaker om een uur of half 9 in mijn bedje liggen denk ik :shifty: Mijn boobs gaan ook steeds zeerder doen, wel fijne dingen allemaal op zich :thumbup: Ik had lekker 2 dagen geen BH aangehad (ja dat kan nog nu :lol: ) en toen moest ik gisterenavond met schoonmaken op de psz van Joon er weer een aan maar mennnn ik had gewoon hele zere ( . )( . ) na 2 uurtjes :shock: :lol: Lang leve de hormonen, hub klaagt niet hoor
Verder is Valentijn weer opgeknapt en vandaag weer lekker naar school geweest. Hij moest alleen wel huilen in de klas Het is namelijk zo’n gewoontediertje en ze hebben ook op school pré-zomervakantie schoonmaak gehouden en daarbij zijn ook alle stickers van de stoelen gehaald :shifty: Hij was dus helemaal in tranen omdat hij zijn eigen stoeltje niet kon vinden Mijn arme man… dan zit ik dus zelf alweer met tranen in mijn ogen bij hem :oops: Ik wil het niet, maar ik vind het altijd zo moeilijk om te zien als hij zo’n verdriet kan hebben om dit soort dingen
Verder alles weer wat beter met mij, dus dankjulliewel voor alle lieve knuffels en woorden :- :-* :-* Ik vind jullie echt lief allemaal!!! :inlove:
:-* Kim
MELD!!!
Meld!
En nu ga ik naar bed… :oops:
dank jullie wel voor de lieve woorden.
het is meer het onbegrip hoe dat kan.
wat ik al eerder zei is dat bij N geen enkele problemen waren en nu ineens wel, van de een zelfde partner.
zelf denk ik dat het door de spanningen kwamen, maar ja ik zal het nooit weten.
ik wil het zo graag, het liefs gister dan vandaag hahaha.
zit ook te malen en te doen, maar toch kijk ik er naar uit.
zo dubbel.
dan zit ik na te denken, moet ik naar de vk of naar de gyn.
moet ik voor dat ik zwanger wil worden er naar toe?
of moet ik met mij nieuwe ha praten?
zulke vragen komen nu op mijn af.
dit ook dat ik verhuist ben en helaas niet mijn eigen vk zal krijgen.
ik heb nooit echt over kunnen praten met andere die helaas in het zelfde schuitje zitten.
wat zouden jullie doen of wat hebben jullie gedaan?
meld!
rhi: wat vervelend dat je ongi nog niet gekomen is, maar wat leuk dat je u de vpk zag die je al kon!! wat vond ze van je zoon??
kim: jij bent ook een lieffie hoor! :-* carlo is in zijn laatste dagen bezig en vanaf maandag rijdt hij bij baby dump en dus elke avond thuis!! het zal voor ons huwelijk ook goed zijn, want nu was hij dus maar 1 weekend thuis, en was ik chaggie als hij iets voor zichzelf deed ipv iets met sophie omdat ik vond dat hij die 1,5 dag dat hij thuis was continu met sophie bezig moest zijn… en voor iemand die het ook nodig heeft om wat voor zichzelf te kunnen doen was dat neit altijd makkelijk. Mijn mail lijkt geblokkeerd of wat dan ook, dus ik hoop ook dat ik via de post iets krijg over de sollicitatie. Ik zou het zoooo graag willen, die baan!! maar helaas, nog niets gehoord dus :S
jane: je bent toch geen vreemde, gekkie! :-* wat lekker dat je nog een keer mag spieken bij beebje!!
nou, wij gaan lekker de zon in! ik slaap de laatste dagen zoooo enorm slecht, dat ik me denk ik in mijn luie stoel positioneer en verder de hele dag neits doe. Met mijn buik gaat het gelukkig weer beter, maar dit weer doet niet veel goeds voor mijn darmen helaas :S
Meld!
Moet nog bijlezen, dus kom straks terug!
:-*
Ook het nieuwe deel gevonden.
Gisteravond ging goed, nu vanmiddag om 1 uur de crematie.
En daar zien we toch best wel heel erg tegenop
De echo was inderdaad goed, Frutsel doet het hartstikke goed. Een mooi lichtpuntje in deze dagen en ik ben heel blij dat we de echo door hebben laten gaan. De placenta ligt nog iets voor de uitgang maar is al weer verder naar achteren getrokken!!
We wilden eerst voor ons houden wat Frutsel is maar het is allemaal anders nu.
Ik wil jullie dus vertellen dat wij een lyts jonkje verwachten :inlove:
En hij lijkt op zijn grote zus :inlove:
Nou ik zal nog even wat doen hier en me dan klaar gaan maken voor de uitvaart.
Dikke kus lieverds :-*
Ik heb nog niet veel terug gelezen…maar ff roepen hoor:
HIJ/ZIJ DOET 'T :inlove: :dance:
Er staat op mijn formulier: intacte intra uteriene eenling graviditeit met een mooi plusje achter hartactie :dance:
Het is er dus 1tje en het is een centimeter groot :inlove:
zucht van verlichting
marieke een hele dikke knuf meid :kaars:
o en super zeg een jonge en goed om te horen dat alles goed is.
Mayo een heel mooi lichtpuntje op deze dag meid :inlove:
Gefeliciteerd!!!
Ik ga douchen en me omkleden
Marieke, wat fijn dat je echo goed was :thumbup:
Mijn fries is niet zo goed 8) , maar 't wordt een jochie dus :inlove: ?
Heel veel sterkte vandaag meis :-
Hier wordt weer aan jullie gedacht!
Ik lees straks even bij hoor, moet nu echt even heel hard werken want mijn collega heeft vakantie…en ik moet het dus alleen doen (administratie van 10 reisburo’s in 3 dagen per week :roll: )
:-
marieke ik wil je ff voor vanmiddag heeeeeeeeeeeel veel sterkte wensen. pffffffff valt ook allemaal neit mee he? :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug:
nog ff over de bloedstollingsstoornis en zw worden. ik laat het toch nog ff op zijn beloop wat betreft die stoornis. de gyneacoloog legde uit dat ik factor v leiden heb heterosygoot. je hebt dus heterosygoot en homosygoot. heterosygoot wil zeggen dat je 1 gen hebt geerfd en bij homosygoot 2 genen. en je krijgt van alles altijd 2 genen nl 1 van je moeder en 1 van je vader. als je van allebei de factor v leiden heb geerfd dan heb je een heeeeeeeeeel groot risico op trombose enzo. ik heb dus een lichte vorm. dus ik laat het nog ff zo. mocht ik dadelijk nog een mk krijgen dan ga ik weer verder kijken. het scheelt bij mij nu ook natuurlijk dat ik al 2 kids heb en factor v leiden is een erfelijke ziekte dus die heb ik altijd gehad maar is nu boven tafel gekomen. het blijft natuurlijk een lastig iets van waar doe ik goed aan. verder begrijp ik mijn gyneacoloog ook wel hoor. doordat ik heterosygoot heb durft hij de behandeling met bloedverdunners niet aan omdat het dan ook de andere kant op kan gaan en dan heb je weer risico op bloedingen en daar zit je natuurlijk ook niet op te wachten. verder heb ik wel een hele fijne gyneacoloog en hij neemt ook rustig de tijd voor me. niks geen gehaast ofzo. en hij is trouwens ook een best lekker ding een jaar of 40 ofzo en een halfbloedje met mooie blauwe ogen hihi maar goed als ik daar ben ben ik daar natuurlijk niet mee bezig hoor maar mijn moeder vond hem ook een mooie man hahahha.
Ik heb nog steeds niet bijgelezen, maar ik zag dat ik heel hard kan komen juichen voor Mayo!
Dus bij deze:
:dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance:
Wat fijn meis! Ben heeeeeel blij voor je!
Nou…Woezel en Pip roepen weer. Tot straks! :-*
Oh Marieke, als eerste wat ontzettend gaaf een jochie :inlove: :inlove: :inlove: En dan toch erachteraan, heel veel sterkte lieverd, ik heb zo met jullie te doen en steeds lopen hier de tranen als ik iets van je lees Hoop dat het toch een mooie dienst wordt waar jullie later met een goed gevoel op terug kunnen kijken :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :kaars: :kaars:
Mayo, WHIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: Gefeliciteerd lieverd :-* :-* :-* Helemaal supertop!!! Ennuh, met dit nieuws vlieg je zo door je werk heen toch het is wel even veel zeg als ik het zo lees :shifty: :-
Ellen, wat lekker joh volgende week al :dance: Kan me van C voorstellen dat ie dan lekker iets voor zichzelf wil doen en van jou dat jij juist wil dat hij iets met Sophie en jou doet :hug: Maar vanaf volgende week geen zorgen dus meer daarover :dance: En dan kunnen jullie ook weer wat makkelijker klussen voor een brusje :dance: Balen van je mail joh :thumbdown: Als je nou over een week nog niets hebt gehoord (wat ik niet hoop hoor!) kun je natuurlijk ook even bellen om te vragen of er al iets bekend is en even aangeven dat je mail het niet goed doet Maar ik hoop dat je voor die tijd per post of telefonisch iets hoort En sterkte met je buik :hug: Ik had ook weer even last van wat obstipatie, maar slaat nu ook de andere kant op :? Het is ook nooit goed :lol:
Lotte, begrijpelijk en het is natuurlijk ook jouw keuze hoor :- Maar zoals ik het steeds las was het net of je gyn. alleen maar aan andere dingen dacht, vandaar. Ik hoop dat jullie in elk geval snel weer zwanger zijn natuurlijk en dat je niet hoeft te ervaren of de ziekte ermee te maken heeft Lekker klussen nu als het kan :lol: :-
Deb, veel plezier met Woezel en Pip :lol:
Ikaa, tsja waar komt het door dat weet je bijna nooit, ik heb 2 gezonde jongens en 3 miskramen gehad, mijn 1e zwangerschap was een ma en toen kwamen achter elkaar mijn 2 gezonde kanjers en daarna nog 1 mk en 1 ma, dus je weet het toch nooit. Ik denk niet dat je nu al naar een vk of wat dan ook hoeft, dat moet je pas doen als je zwanger bent. Zij kunnen voor die tijd toch weinig voor je doen, tenzij je al heel lang bezig bent om weer zwanger te raken. Succes met alles :thumbup:
Vanmorgen Tim uitgezwaaid :lol: :lol: Braaf op zijn fiets naar het station en verder met de trein, moet ie zijn mooie auto laten staan Daar is ie niet zo bij mee, maar wegdoen kan ie hem niet :lol: Mannen! Maar goed, hij was ook gelijk zijn mobiel vergeten, lekker met zijn hoofd heel ergens anders. Samen met Joon Valentijn naar school gebracht en toen lekker in de luie stoel halfhalf liggen slapen, Joon kwam elke 10 minuten “mama… wakkkkk!!” :roll: :mrgreen: Ik mocht dus niet slapen van hem :lol: Hij heeft lekker gekeuteld in de tuin en om 11 uur wilde ie zelf naar binnen, dus mama even snel mail checken enzo en zometeen weer op de fiets Valentijn ophalen :thumbup:
Tot later meiden :-
Hai meiden, ik puf alweer bijna mijn huisje uit zo warm! Ook maar lekker weinig doen vandaag idd! :thumbup:
Ben er maar kort want manlief heeft een ontsteking in zijn onderarm, een vervangende HA (jakkes geen leuke man ook) en die zou meteeeen een recept met pijnstiller en ontstekingsremmer versturen. Ik de apo gebeld maar noppes dus ik loop er zo wel heen. Hij ligt nu even te dutten boven want hij heeft vannacht (net als ik) weinig slaap gehad door de pijn. Waarom luisteren mannen ook zo slecht? Zei hem gisteren al dat ie ws door de pijn slecht zou kunnen slapen en dat de HAP een betere optie was nu ie nog auto kon rijden ed. Maar nee hoor eigenwijs :wall: Daar kan ik soms best van balen. :oops:
Mayooooo kewl meis!!! :inlove:
Marieke oooh je hebt het verklapt! :inlove: Een klein kereltje! Wauwie je mag wild gaan met shoppen straks! :-*
Over een uurtje zijn jullie bij het crematorium ik zal zodra ik weer terug ben een kaarsje aansteken om wat extra licht te geven. :hug:
Ikaa is ook moeilijk achterhalen waardoor je MK of MA’s krijgt. Soms komt er zelfs uit onderzoeken niets. Heb er ondertussen ook al een aantal achter de rug wel veel vroege en tja om me nou op de onderzoeken te storten leek mijzelf niet echt zinnig en ook mijn gyn niet. Ik heb 2 kids mogen dragen en baren via IVF en beide een ongecompliceerde zwangerschap en onze eerstgeborene (een prachtige dochter) is helaas door serotoniteit (overdragen met 41+ weken) overleden bij de bevalling. Maar ik denk dat dat iig geen verband heeft met de miskramen. Want bij zoonlief ben ik ingeleid met 38 weken 1 dag en dat was echt een prima bevalling en een gezond kereltje. :thumbup: Voor mijzelf vond en vind ik het belangrijkste dat ik nog vertrouwen en hoop heb dat ik nog een zwangerschap kan uitdragen (en durf) en zolang dat nog zo is proberen we nog IVF verder. Dus als jij dat vertrouwen ook nog hebt zou ik het zeker proberen! Geef wel zelf tzt je grenzen aan, want mocht je 3 of meer MK/MA hebben gehad dan kunnen artsen wel onderzoeken instellen als je dat meer gerust stelt. Onze dochter en de placenta etc hebben wij bv allemaal laten onderzoeken zodat ik niet met te grote angst een nieuwe zwangerschap in zou gaan tzt. De kans op herhaling bij ons is iig wat dat betreft met inleiden minimaal (nooit 0 natuurlijk want garanties krijg je niet dat is zo’n typisch iets waar je mee moet leren leven als je zwanger raakt) de kans op een miskraam is ws voor mijzelf wel verhoogd als ik mijn trackrecord bekijk. :silenced: Maar ook dat kan ik aan mits ze niet telkens heel laat zouden gebeuren (na de 7 weken dus kans op een kloppend hartje die stopt dat is voor mij mijn persoonlijke grens). Dus alles voor die termijn kan ik voor mezelf zien als ‘foutjes’ in de aanleg hoe weinig troost dat op dat moment ook geeft het helpt me te relativeren gek genoeg.
Lotte dat maakt idd wel veel verschil welke vorm je hebt. Je vertrouwd je gyn en dat is zoooo belangrijk! Ook de wetenschap dat je 2 gezonde kids hebt zal je daarin helpen. Dus de volgende beeb moet er echt komen! :thumbup:
Nu hops ik ff naar de apo even zien of dat manlief wat gaat helpen.
Nog steeds niks bijgelezen :roll: …te druk
Het viel me opeens op dat mijn onderschrift veranderd is :think: . Het regeltje van de EUG :**: is zomaar weg :shock: .
Waarschijnlijk had ik teveel tekst, maar toch…
Mayo wowieeeeeeeee geweldig meid.
echt super om te horen dat alles goed is :dance: :dance: :dance: .
Rhiannon jeetje zeg.
ik ben er even stil van, wat jij heb moeten doorstaan zeg. :hug:
dan kan ik mezelf wel voor me kop slaan
ik moet gewoon zijn beloop laten gaan en zien wat er gebeurd en me niet druk maken.
maar ik had ineens zoveel vragen in mijn hoofd, nu we hebben besloten om ervoor te gaan.
dus Ikaa relaxt meid hahaha.
Rhi, sterkte met Daan de eigenwijze :lol: :hug: Hoop dat de apo nu wel het receptje had :thumbup:
Mayo, ik kreeg gisteren ook al pb van Mel dat Ruud al2x mijn onderschrift had ingekort :oops: Was me daar nooit zo bewust van omdat ik gewoon akkoord kreeg na het veranderen en op mijn scherm heb ik altijd netjes 1 ticker en 4 regels en dat mag Maar anders moet je even kijken bij de onderschriftregels, ik weet even niet als je 2 tickers hebt hoeveel tekst je dan eventueel mag hebben :think:
Pppfff wat is het lekker warm zeg :? Het is ook nooit goed he :mrgreen: Ik ga nu lekker de tuin in, heb net even lekker een koud glas drinken gedronken met de jongens en nu even lekker relaxen in mijn stoel Toen Valentijn op school was hebben Joon en ik even lekker anderhalf uur geslapen, maar ben nog steeds niet klaar :shifty: Vanavond vroeg naar bed (proberen :lol: ).
:-* Kim