Zo, eindelijk eventjes tijd om te posten!
Ikaa, helaas welkom meid…
Wat betreft je vragen: ik zou het even op zijn beloop laten.
Het is natuurlijk vreselijk dat je 2 miskramen mee hebt moeten maken, maar dat hoeft helemaal niet te zegen dat je daadwerkelijk ook meer kans hebt op een miskraam. Zeker nu met een nieuwe partner, zou ik gewoon zelf mooi gaan proberen en je proberen je niet op voorhand al druk te maken over een eventuele miskraam. En als je dan zwanger bent, gewoon lekker naar de verloskundige! Mocht het nóg een keer misgaan, dan zou ik als ik jou was wel ff het een en ander laten onderzoeken bij de gyn… maar ik hoop gewoon voor je dat je snel zwanger bent en deze zwangerschap gewoon helemaal goed gaat!
Mayo, van harte gefeliciteerd meid, wat heeeeeeeerlijk, ben zo blij voor je! Nu gewoon voorzichtig aan gaan genieten, hoor! :-* :dance:
Marieke, hoe was het? Meid meid meid, wat zul jij een moeilijke dag hebben vandaag… ik denk aan je! :hug:
Maar toch ook even een jompel hoor, want meid, je krijgt een jongen!! Een broertje voor Nathalie! Wie had dat gedacht? Ik niet, haha! :-*
Rhi, succes met de arm van je man!
Kim, ja, het is inderdaad vreselijk warm. Pff, had het vandaag ook echt wel even gehad op mijn werk. En normaal hoef ik maar 10 minuutjes in de bus te zitten, maar omdat er een ongeluk was gebeurd heb ik er nu een uur in gezeten… en man man man, wat benauwd! Maargoed, ik ben dan allang blij dat ik in de bus zit en ik niet diegene ben die geschept is door die auto… wat een drama…
Nouja, nu gelukkig weekend!
Ikaa moet je jezelf niet voor je hoofd gaan slaan hoor! Iedere miskraam is er 1 teveel. Ik probeerde uit te drukken dat een stuk vertrouwen nodig is om te (blijven) proberen. Gyns doen weinig tot niets tot je er 3 of meer hebt gehad alles voor die tijd tja…relaxen? Dat lukt zelfs niet als je ‘maar’ 1 miskraam hebt gehad, ik gun het je van harte als het je wel lukt maar kijk niet raar op als het niet lukt. Het is een stuk angst die je vanaf nu meedraagt. Meestal is het zo dat zodra je je ‘oude termijn’ voorbij bent er meer rust komt, en dan zodra ze voor je baby gaan vechten als het te vroeg geboren wordt komt er nog veeeel meer rust. :thumbup: Kleine stapjes is de kunst.
Pfff Tierrr een uur in de bus! Met dit weer…argh een goede reden om altijd een fles water bij je te hebben? :shifty: Gelukkig ben je weer thuis en kan je weekend beginnen! :thumbup:
De arm van manlief is zooo dik :silenced: nu kan zoiets altijd gebeuren maar ik laat hem wel verplicht de diclofinac slikken om koorts weg te houden (eigenbelang ivm de zaadjes ) en daarbij heeft hij Prednisolon gekregen in de hoop dat het snel afzakt, is het morgen of overmorgen niet minder dan gaan we toch echt een HAP opzoeken of de EH. En waarom dat toch is…we snappen het niet zelfs de HA had werkelijk geen idee. Al heb ik wel gemerkt dat we dit jaar vage muggen hebben. Er komt een ieniemienie bultje maar als ie best wel jeukt en je krabt eraan krijg je eromheen een blauwe plek. Weet niet welke eitjes er dit jaar allemaal uitgekomen zijn maar ze zijn raar. :wall: Misschien heeft hij daar wel een heel heftige reactie op gekregen oid. Ik hoop maar dat het morgen afzakt hij geeft iig wel aan dat koelen prettig is dus ik ga zo eens kijken wat ik kan opduikelen uit de vriezer.
ff snel,
Marieke, een jongen :inlove:
Mayo een super echo gehad dus!!! :inlove:
Meld…
Marieke, ik hoop dat alles gegaan is zoals je so het zouden hebben gewild. Ik wil je nog steeds heel veel sterkte wensen.
Wel een mooi lichtpuntje voor je: een zoon. Gefelicteerd.
Mayo, gefeliciteerd met je echo :thumbup:
Voor de rest heb ik wel gelezen, maar ben het nu al kwijt… Het is nu al zo warm. Hier zijn de :twisted: gekomen vanmorgen. Vind ik helemaal niks. Vooral niet met die warmte…
Argh ben vandaag ws niet meer aanwezig. Manlief is nu met zijn moeder als chauffeur naar de eerste hulp. Zijn arm is ipv gaan verbeteren vannacht ‘gewoon’ bijna een x zo dik geworden de huid staat echt op springen. Ik vertrouw het iig niet en heb verteld dat ik hem echt maar 1 x vertelde wat ik wilde dat hij deed en dat ik anders zijn moeder zelf zou bellen om hem te brengen. :silenced: Bah baal dan zo dat ik zelf niet meekan zijn moeder mekkert nogal eens en ik wil natuurlijk ook precies weten wat het is en wat ze gaan doen. :shifty: Zit ik hier thuis te stressen.
Goedemorgen!
Hier ging het wekkertje al om 06.00 uur …we zijn vandaag vroeg begonnen op het werk, manlief had toch een vergadering om 08.00 uur en tja…dan moet ik ook mee (1 auto, werken in dezelfde stad). Wel lekker vroeg stoppen ivm het voetbal (shirtje ligt al weer klaar :mrgreen: ). Ik ben nogal een voetballiefhebber, en bloedfanatiek 8)
Rhi, ben erg benieuwd wat er nu precies met zijn arm is hoor :think: . Ik heb bij ons volgens mij nog niet veel muggen gezien, maar dat zal wel snel veranderen denk ik. En mannen zijn nu eenmaal stronteigenwijs 8) , en kleinzerig :silenced: (ik zeg, 1x laten bevallen en dan hoor je ze niet meer piepen denk ik 8) )
Tierrr, lekker genieten van je weekend! Voetjes in het water en niet meer bewegen :lol:
Ikaa, ik sluit me volledig aan bij de wijze woorden van Rhi! Ik hoop dat jullie snel een wondertje mogen verwachten
Lotte, ik hoop echt zooooo ontzettend dat zwanger worden en blijven geen probleem gaat zijn in de toekomst. Het is je zoo gegund meis :-
Kim, lekker genoten van een manvrije dag :mrgreen: . Ik vind het wel eens fijn hoor om een dagje alleen te zijn, tot zover dat dat nog gaat met die kleine rat van ons
Marieke, hopelijk kun je vanaf vandaag ondanks je verdriet toch wat rust vinden meis :-
Deb, nog niet gesmolten :mrgreen: ? Ik geloof dat ik volgend weekend de opa’s en oma’s wil gaan inlichten over de beeb, ik trek het niet veel langer meer om het geheim te houden denk ik :shifty: . Ik word misselijker, heb honger als een paard, hondsmoe en mijn huis ziet er uit alsof er een bom ontploft is 8). Manlief wil eigenlijk nog een paar weken wachten, maar dan kan ik mijn buik echt met geen mogelijkheid meer verbergen denk ik . Dus ik ga mijn zin doordrijven en het volgende week gewoon vertellen, lekker puh :lol: . Maar goed, dan heb ik wel taartjes nodig 8) . Denk je dat dat gaat lukken in een week? Ik heb geen idee hoor :think: , maar ik kan me voorstellen dat het te warm is om te bakken en dat je misschien kleurtjes moet bestellen ofzo? Geef maar een gil over het hoe en wat :-
(en natuurlijk ook over de financien, ik neem aan dat ik ff wat centjes naar je moet overmaken :lol: )
Nou, gauw weer aan het werk :roll:
:-
rhi: dat is schrikken zeg!! kan me voorstellen dat je ervan baalt zelf niet mee te kunnen. ik hoor zulke dingen ook het liefst gewoon rechtstreeks van de arts als van een ander… hopelijk valt het uiteindlijk toch allemaal nog mee, en is het in elk geval eenmalig geweest! :hug:
mayo: heerlijk, om al je kwaaltjes te lezen
marieke: hoe is het nu met je??? de hectische dagen doorgekomen? en wat leuk zeg, een jongetje in je buik!! :inlove:
hier alles goed. lekker veeeeeel buiten met dit weer. (eigenlijk continu). lekker samen met sophie in het badje (nou ja, ik alleen mijn voeten hoor ) en verder een hele dag neits doen. Dat houdt wel in dat ik in de avond nog even snel moet poetsen, maar ja, beter vroeg in de morgen of later op de avond dan midden op de dag!
gaan jullie ook allemaal voetbal kijken?? ik hoop zooooo dat nederland wint!! zou wel geweldig zijn om die brazilianen in te maken!
Riannon je bent een schat, de andere meiden ook hoor hahaha.
het doet me erg goed.
zo het weer is echt niet te harden zeg en vanmiddag voetballen kijken.
ik ben benieuwd hoe ze het gaan doen.
Riannon oei dat is niet zo goed.
wat heeft hij precies gedaan dan met zijn arm.
ik hoop dat ze iets kunnen doen.
Ben ik weer even snel…zag er toch niet tof uit zijn arm en nu zijn er eindelijk bloedonderzoeken opgestart. De eerste uitslagen niet al te tof, iets met zijn rode en zijn witte bloedlichaampjes zijn niet goed, witte vind ik nog niet zo eng das het teken van een ontsteking en dat wisten we al. En rode niet goed vind ik iets enger want ik weet niet WAT de waarden zijn het kan ‘simpel’ bloedarmoede zijn maar de andere opties wil ik niet eens aan denken tot ik daar ter plekke ben. Kleine man ligt nu in bed die heb ik er gauw ingegooit om even te dutten anders is ie straks geen sikkepit waard. Zodra hij wakker is stappen we als een speer op de fiets naar het ziekenhuis. Gatvergatver, ik spuit vanavond nog maar ik vermoed dat we morgen van het ziekenhuis wel te horen krijgen dat ie ivm de koorts etc maar beter de poging kunnen staken. Kon er ook nog wel bij dacht ik zo. Al vind ik het belangrijkste dat ie zsm weer naar huis mag omdat ie weer beter is wat het dan ook is wat hem plaagt.
rhi: even een dikke knuffel voor jou! kan me voorstellen dat je wil dat hij zo snel mogelijk beter is, maar het is balen dat je met de spuiten zou moeten stoppen!
Ooow Rhi, daar hadden we zooo niet op gehoopt! Ik verwachtte eigenlijk gewoon iets als een overgevoelige reactie op een insectenbeet ofzo.
Probeer je niet te veel zorgen te maken (I know, overbodige woorden 8) ) en ik duim voor je dat het allemaal mee gaat vallen én dat de poging niet afgebroken gaat worden
Waarom zou een poging overigens bij koorts meteen afgebroken moeten worden :think: ? De bevruchting is toch nog niet binnen een paar dagen?
Ik snap dat het niet bevorderlijk is voor de zaadjes, maar je hebt ze toch pas volgende maand in topconditie nodig 8)
Jeetje Rhi wat ontzettend balen allemaal zeg… kan me voorstellen dat je je daar niet lekker bij voelt… ten eerste natuurlijk sowieso al hartstikke vervelend, maar dat dan ook de poging nog in gevaar komt word je ook niet blij van… dikke :hug: voor jou! Hoop dat het toch nog allemaal mee blijkt te vallen en het snel over is!
Enne, mayo… de zaadjes worden wel 1 tot 3 maanden vóór lozing aangemaakt he? Daarom is het denk ik dat ie misschien niet doorgaat… je wilt daar ook niet teveel risico mee lopen natuurlijk… :?
ooo is dat zo :oops: ? Ik dacht dat de nieuwe aanwas van zaadjes een kwestie van een paar dagen was…
Maar goed, ik heb me ook nooit zo verdiept in vruchtbaarheidsdingen eigenlijk :shifty: . Wij zijn mazzelaars wat dit betreft, dat besef ik me maar al te goed!
Thnx dames voor de duimen. Wat al gezegt de zaadjes worden gemiddeld genomen eens per 3 maanden ‘vernieuwd’ als je voor onderzoeken gaat en er is iets met de zaadkwaliteit dan doen ze onderzoeken meestal niet met minder dan 3 maanden ertussen. Oa een reden waarom vruchtbaarheidsonderzoeken al snel een jaar in beslag nemen.
Als we deze poging ‘moeten’ afbreken (sjips bedacht met dat het weekend is morgen en ze pas maandag kan bereiken :wall: ) zullen we ook pas weer over ong 3 maanden weer kunnen starten.
Heb zijn tas bijna gepakt, vriendin van gaat een tijdschrift voor hem scoren vandaag en die vanaaf tijdens het bezoekuur brengen. En ik moet nog even zijn paspoort opzoeken zodat ze die kunnen inscannen in het ziekenhuis. Ow en drinken ook wel handig met dit weertje.
Ben weer pleitos gauw even zelf een broodje naar binnen zien te werken. Fietsen met dit weer is hard werken. :shifty:
ow ik lees hier weer vanalles…Ben nu even te druk om uitgebreid te reageren, maar Rhi…even een hele dikke knuf meis! :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug:
Hier draaien de duimpjes in de hoop dat ze helpen
Mayo, ik stuur jou vanavond even een pb over hoe en wat. Ik heb voldoende spullen in huis om je taartjes te maken, dus het is wat tijd betreft geen probleem hoor! Komt helemaal goed!
Nou…ik heb net vriendlief en kids uitgezwaaid. Die gaan 1 of 2 nachtjes kamperen op de Kurenpolder. Wilde Rene al heel lang eens doen met de kids en nu is het mooi weer.
Nu snel aan de slag, want ik heb nog genoeg te doen.
:-*
Debke, is goed!
Ben jij trouwens de laatste jaren nog op de Kure geweest? Ik was er vorig jaar weer eens na een jaar of 10 afwezigheid. Het lijkt daar niet meer op vroeger :mrgreen:
Het is echt heerlijk vertoeven, alleen jammer dat ze zoveel bos weg gehaald hebben. Wij zullen er binnenkort ook wel weer een middagje te vinden zijn :thumbup: . Al vertoon ik me niet graag in bikini (vooruit, tegenwoordig tankini) aan bekenden :oops:. Ik moet natuurlijk ook heel ubercharmant achter mijn kleine ratje aan hupsen :roll:
Rhi, sterkte/succes vanmiddag :hug:
Ik za zo naar huis…nog een uurtje bikkelen en dan:
HUP HOLLAND HUP
ooeee SnowPatrol op de radio, zwijmel
was een goed concert week of 5 geleden…
O ja, Deb…ik heb deel 1 van Twilight uit! Helemaal geweldig :drool: . Ik kan niet wachten totdat deel 2 voor me klaar staat, en als het me te lang duurt dan bestel ik m gewoon :mrgreen: . Ik heb 't boek geloof ik in 2 dagen uitgelezen. Jacob is trouwens de acteur die pas 18 is, maar wat een lichaam zeg :shock: :drool: hihi
sorry dat ik zo weinig kom, maar veel last van de warmte, geen fut om iets te doen
maar toch ff:
Marieke, nog veel :hug: , maar wat las ik? een jongen :inlove:
Rhiannon, geen goed nieuws, ff schrikken toch, hopelijk is het niks ernstigs, en kunnen jullie toch doorgaan met deze poging
Lotte, fijn dat jullie er weer voor mogen gaan en goed dat je het positief kan zien, maar ik ben ook een beetje bang, maar dat neem je me niet kwalijk hopelijk :shifty: , ik zit gewoon met je in en wil niet dat je nog eens verdrietig moet zijn :hug: Denk dan ook een beetje aan mezelf, mijn gyn zei dat deze bloedverdunners me net wel kunnen beschermen tijdens de zs, al is er voor mezelf geen gevaar op dat vlak… in ieder geval ik hoop dat het dan vlug lukt en dan alles goed verloopt, moet wel he! :-
Mayo, ben blij als ik je banner zie :-
ga weer van de pc, wnat veel te warm hier… M.ea is even bij oma zodat ik ff kan rusten
ps, net 140 frambozen gegeten, uit de tuin :drool:
@mayo28 wrote:
Debke, is goed!
Ben jij trouwens de laatste jaren nog op de Kure geweest? Ik was er vorig jaar weer eens na een jaar of 10 afwezigheid. Het lijkt daar niet meer op vroeger :mrgreen:
Het is echt heerlijk vertoeven, alleen jammer dat ze zoveel bos weg gehaald hebben. Wij zullen er binnenkort ook wel weer een middagje te vinden zijn :thumbup: . Al vertoon ik me niet graag in bikini (vooruit, tegenwoordig tankini) aan bekenden :oops:. Ik moet natuurlijk ook heel ubercharmant achter mijn kleine ratje aan hupsen :roll:
Rhi, sterkte/succes vanmiddag :hug:
Wij zijn er toevallig vorig weekend ook nog even geweest en in de winter komen we nog weleens in het binnenzwembad daar. Vorig weekend leek het de Costa del Sol wel…Man wat een gekkenhuis!
Maar je hebt gelijk…het lijkt in de verste verte niet meer op “onze Kure”… Wat ik dan stiekum wel weer jammer vind, want er liggen best wat herinneringen zeg maar.
En ja…Jacob… :inlove: Wat zal ik zeggen… Team Edward!!! Except when Jacob is shirtless! :mrgreen:
Vicky, framboosjes? Heeeeeerlijk!
Veel geschreven meiden :naughty: :lol:
Maar even snel in dit warme weer
Rhio, heel veel sterkte met Daan meis :hug: :hug: :hug: Hoop dat het allemaal meevalt en dat jullie deze poging niet hoeven af te breken Maar belangrijkste voor nu is Daan weer op de been (euh arm :shifty: ) en naar huis :-* :hug: :hug:
De rest, ik kom vanavond nog even rustig hoor, maar heb zo verjaardag en moet de jongens nog uit het zwembadje plukken en afdrogen enzo en straks gezellig bij mijn zus op verjaardag ook voetbal kijken hoop ik :lol:
:-* Voor jullie allemaal!