zwanger worden na een ma of mk deel 4

oww vicky, frambozen: jummie!!!

sphie en ik hebben een halve joekel van een watermeloen op gepeuzeld. heerlijk dat zomerfruit!

Hey meiden,

even een kort woordje van mij.

Moeilijke dag vandaag, vooral R. heeft het moeilijk vandaag.

Maar ik wilde even special Kim een dikke kus geven :-* :-*

Dankjewel meis!!!

Marieke een dikke :hug:

en een jongen wat gaaf :inlove:

Lieve Marieke, kan me heel goed voorstellen dat juist vandaag een moeilijke dag is :cry: De eerste dagen leef je in shock en vol ongeloof en ben je alleen maar bezig met dingen te regelen voor de avondwake en de dienst zelf en dan vandaag is alles “achter de rug” en komt alles echt hard binnen :hug: :hug: :hug: Heel veel sterkte lieverd, je weet helaas zelf maar al te goed hoe het verlies van een moeder is :cry: :hug: Hele dikke :-* en :hug: En graag gedaan :-*

Nog even snel voor ik ga slapen…

Weten jullie nog dat mijn ouders hun caravan zijn kwijtgeraakt bij de overstromingen in Frankrijk 3 weken terug?!! Nu hebben zij vorige week een nieuwe gekocht, 2 jaar jonger dan degene die ze hadden, maar verder exact dezelfde… Aanbetaling gedaan, maar hij zou pas half juli geleverd worden omdat er nog wat dingen op en aan moesten. Nu is er een hele grote kans dat deze caravan niet bij mijn ouders gaat komen omdat ie waarschijnlijk vandaag verbrand is :shock: Hoe verzin je dit :roll: :wall: Ze hadden hem bij Pauw recreatie in Heerhugowaard gekocht (voor degene die het nieuws vanmiddag nog gekeken hebben :shifty: ). Ik vind het zo onwijs sneu voor ze :hug: het lijkt wel of ze niet meer met de caravan weg mogen ofzo :think:

Nu ga ik lekker naar bed en ik ga morgen wel even verder reageren, want ik ben echt te moe nu :oops:

:-* Kim

Ik weet gewoon even niet wat te zeggen meiden alleen maar dat jullie ontzettend lief zijn. Mede namens Romke ontzettend bedankt voor de mooie bos bloemen die vanochtend bezorgd werd!!!

:-* :-* :-* :-*

:-* :-* :-* meis!

:-* :-* :-* Het is het minste :hug:

Da’s eigenlijk het enige wat we kunnen doen hè :hug:

Kim, dat meeeeeen je niet :shock: ! Ik zag het vanochtend in de krant staan. Alle caravans die binnen stonden zijn weg, een paar op het parkeerterrein zijn gered…

Hopelijk is het er daar 1 van :shifty: :pray:

Tjonge, wat een pech hebben je ouders zeg :hug:

Ik voel me als of ik door een vrachtwagen overreden ben, en ik ben helemaal niet aardig tegen Isa en manlief :oops: …'t is gezellig hier…

marieke :hug:

mayo goh last van je hormonen :wall: hopelijk begrijpt manlief het.

rhi heeeeeeeeeeeel veel sterkte met je hubbie. hopen dat hij snel naar huis mag :hug: weet je al meer over de bloeduitslagen?

kim poeh he je ouders hebben hebben echt pech op het moment zeg!! :hug:

hier begint het nu te donderen. dus hup abigail uit badje geplukt en naar binnen. vanavond hebben we nog een verjaardag en morgen familiefeest. en yeaaaaaaaaah ik mag bijna beginnen met klussen hahahh :dance:

Rhi, hoe gaat het met manlief?

Lotte, klussen…ik moet er niet aan denken momenteel 8)

Marieke, sterkte nog meid!!

Kim, jeetje alweer hun caravan kwijt!!! Echt balen zeg!!

Hier steeds een zeurderig gevoel in onderbuik… :pray:

oohhhh ik ben echt niet goed wakker :wall: :wall:

ik denk wat is het toch stil… :shifty: vergeet me in het nieuwe deel te melden :wall: :doh:

kimmie, this niet zozeer geen zin, maar eerder geen energie om lekker te kunnen reageren :-

maar bedankt meiden, erg lief :-

mariek ook een jongentje :inlove:

mayo wat super dat jullie ukje het goed doet :dance: :dance: :dance: :inlove: :inlove:

op naar de volgende mooie en goede echo :-

uhm… verder ben ik het alweer kwijt :wall:

voor de rest :hug: :-

Marieke :-* en wat Kim al aangaf het ‘gat’ komt later en kan zeker wel een jaar duren met ups en downs. Dat heb je al aan den lijve ondervonden, speciale dagen zijn het moeilijkst. :hug:

Kim neeeee maak me gek! :shock: Vouwwagen of camper dan maar? :shifty:

Manlief voelt zich nog steeds niet top. Niet zo heel raar want koorts hebben tijdens een hittegolf is ook niet tof natuurlijk. Maar zijn arm zakt nog steeds niet af dus morgen een andere heftiger AB kuur. Bloedonderzoeken gaan doorlopend verder nog geen uitslagen te horen gekregen maar ze prikken hem ong 4 x per dag lek (zelfs al zijn voet en hij is bont en blauw :silenced: ) en nemen 4 buisjes per keer af in de hoop ook dat ze kunnen achterhalen welke bacterie de oorzaak is. Vandaag heeft Casper iig een mooie tekening voor hem gemaakt om zijn bed wat op te fleuren. Wat verwendingetjes gebracht zoals dadels en chocolade. Het eten smaakt hem ook voor geen meter, maar ja das ook niet heel raar. Gelukkig heeft ie nog wat ‘reserve’ :angel: en maandag bel ik wel even het ziekenhuis. Geloof dat je na koorts pas op de 70e dag de ‘dip’ hebt in de zaadkwaliteit dus overleg is op zijn plek. Mss niet afblazen deze ronde daar heb ik nog een heeeeel klein ieniemienie beetje hoop op. :shifty:

Verder behoorlijk afgepeigert. 2x maal daags op en neer naar het ziekenhuis, kleine man die natuurlijk echt niet om 7 uur wil slapen omdat het te warm is. Maar we komen er wel, ik hoop vooral ook dat er morgen eindelijk wat meer bekend is qua bloeduitslagen en dat zijn witte bloedlichaampjes weer de hoogte in schieten. Die kunnen dan de infectie bestrijden samen met de AB. Wel typisch dit soort dingen gebeuren altijd als mijn ouders met vakantie zijn, mijn zusje is vanmiddag wel even geweest, was fijn want zo konden we beide tegelijk met de auto boodschappen doen. Met dit weer veeeeel drinken dus dat gaat er als een gek door maar is lastig meeslepen op de fiets.

jeetje rhi, ik ben niet helemaal op de hoogte, maar beterschap voor je mannetje :hug: :-*

rhi veel sterkte!!

Hier zonet bij afvegen wat rood slijm/bloed… innesteling? Of al ongi?? Kan innesteling nu al?? Heb verder wel de kwalen, last van gespannen borsten, gevoelige borsten, moe, zeurende pijn onderin de buik…

http://www.vruchtbaredagen.nl/?wanneer-innesteling-,7 net op deze site ingevuld en zou het heel goed mijn innesteling kunnen zijn, staat op die site op 3-7 “gepland!!” spannend dus !!! :pray:

cariska ik help het je hopen!

mayo van harte met je goede echo!!!

en marieke van harte met een zoon :slight_smile:

rhiannon hoe is het nu met je man? Klinkt wel heftig hoor…

Marieke weet niet zo goed wat te zeggen… :hug: dan maar.

Ik zit niet zo heel vaak achter de pc dus heb een beetje moeite om jullie bij te houden haha

Bij mij begint het nu echt weer te kriebelen hoor. Ben ook wel veel met de mk bezig momenteel maar ik merk ook dat ik weer heel graag zwanger wil zijn. Vriendin heeft net afgelopen weekend een kindje gekregen en dan ben je er toch weer meer mee bezig.

bloempje, vriendin kindje gekregen! Dat maakt het nog eens extra dat je dan zelf ook wilt hé??

hier gisteren na de seks een bloeding. En nu bij afvegen wat roze/rode slijm. Maar net een dikke stolsel … dus denk dan toch maar de ongi??? :cry:

Even snel want ik ben erg ongeconcentreerd op het moment :oops:

Cariska :hug: en is dit nu je 1e cyclus na je mk? Want het kan de eerste 1 a 2 cycli even heel anders gaan dan normaal he :hug: :hug: Ik hoop voor je dat het snel weer normaal op de rit is en dat je weet waar je aan toe bent :-

Bloempje, moeilijk is dat dan even he :hug: Hoop dat het jullie ook snel weer gegund is meis :pray: :-

Rhi, ook hier nog even een dikke :hug: voor hub en ook voor jou, want je zit toch maar met de spanning van alles weer :-* :-* Hopelijk zet het geen rem op deze poging, dat zou wel vet balen zijn :thumbdown: