Sja Cariska, je weet het niet he? Het kan allebei… maar uit zelfbescherming zou ik inderdaad maar uitgaan van ongi. Al blijf ik nog even in duimstand hoor…
Bloempje, lastig he, zulke situaties? Ik hoop voor je dat je snel weer zwanger bent!
Rhi, hoe is het nu met je man?
Marieke, red jij het allemaal een beetje? Ik denk aan je meid… :hug:
En hoe gaat het met de zwangere dames?
Ik zit morgen op 20 weken! :dance: En over een week eindelijk de 20 weken echo!
Het gaat Tierrtje, de moeilijke periode breekt nu aan, alles moet nu geregeld worden. Dit is voor 1 persoon al zo moeilijk om te doen maar voor 2…
Gisteren was mijn schoonzus jarig, hebben we met ons allen gezeten. Zo vreemd om de oudjes daar niet bij te hebben. Klopt gewoon niet.
En als we naar haar toe rijden komen we langs de plek en dat voelt ook zo moeilijk, behalve de donkere plekken op de weg is er simpelweg niks meer wat eraan herinnerd wat er gebeurd is daar.
En WAT is er gebeurd???
Dat weten we nog niet, het forensisch onderzoek loopt nog maar we zitten met zoveel vragen, vooral R. die heeft het daar heel erg moeilijk mee. We weten ook niet of er misschien alcohol in het spel geweest is. En waarom is hij op de verkeerde weghelft gekomen?
En dan een week later dat 13-jarige meisje hier in L’den die doodgereden is, vreselijk, wanneer leren mensen nu eens
En jullie bloemen staan zo mooi :-*
Tierrtje ik ben trouwens weer eens je adres kwijt en je telefoonnummer. Ik heb zelf een nieuw nummer, heb mijn simcard een beetje euh… verkloot vandeweek :wall: Ik geef je mijn nieuwe nummer wel even via pb.
Als er meer meiden zijn die dit willen hebben even een pb’tje.
jeetje Rhi echt heftig met je man.
ik hoop dat hij snel weer beter word en lekker naar huis kan.
beterschap met hem.
Bloemje een dikke :hug: .
Marieke het lijkt me zeker moeilijk in zulke situatie’s.
het is ook niet niks wat er allemaal gebeurd.
en pffffff en zo jonge meid, niet normaal.
ik hoop dat na de onderzoeken dat jullie meer rust zullen krijgen.
een hele dikke :hug: en hou je haaks meid.
Carisca helaas zou ik het ook niet weten meid.
duim voor je.
Tierr morgen al op de helft en volgende week je 20 weekecho.
echt super meid
marieke, heel veel sterkte, en succes met alles regelen :hug:
kim, is idd 1e na de miskraam. Ja weet dat het dan allemaal anders kan lopen … wil zo graag duidelijkheid, net weer wat bloed bij afvegen… denk toch echt dat ongi eraan komt…
Even kort voor ik ga koken voor vanaaf.
Marieke dikke :hug: enneuh je weet het, geen enkel ‘antwoord’ is bevredigend of er nu drank in het spel was of dat het ‘stom ongeluk’ is geweest. Dat maakt het zoooo frustrerend! Ezels stoten zich geen 2 x aan dezelfde steen maar mensen wel 100x… :shifty: sterkte!
Ik zie aardig wat bannertjes op of over de 20 weken! :thumbup: Toppie!
Wat rommelende buiken, altijd bagger behalve als het vanwege de best mogelijke reden is. Onzekerheid is belabberd.
Hier lopen weer meer onderzoeken. Vanmiddag krijgt mijn man ws een bekkenpunctie daar heeft ie helemaaaal geen zin aan. Terecht natuurlijk want dat lijkt mij ook geen pretje. Ws dat we aan de hand daarvan meer antwoorden krijgen. Ziekenhuis heeft iig akkoord gegeven om deze poging door te laten gaan. De planning is iig dat als de AB aanslaat zoals zou moeten dat hij eind deze week weer fijn thuis is. Hij heeft het helemaal gehad daar. :shifty: Nu heeft ie ook een soort steunkous om zijn arm om zijn lymfen te draineren zodat de dikte sneller afzakt en hij hopelijk ook snel weer wat meer kan met zijn arm. Bewegen lukt nog niet. En ik ben de hele middag dus onder de pannen. 3 uur bezoekuur, daarna snel door naar het huis van vrienden om de kat te eten te geven, dan weer naar huis en zelf warm eten. Kind in bad, SM gaat dan naar het bezoekuur en kind hopelijk weer lekker op tijd in bedje.
bekkenpunctie :hug: brr
Pfff Rhi, wat een stomme dingen kan een mens soms toch ineens hebben he? Zit je maar mooi mee… Kan me voorstellen dat ie het daar helemaal gehad heeft… hoop dat ie inderdaad snel weer met je mee mag!
In elk geval fijn dat deze poging door mag gaan! :thumbup:
Oooow Rhi, dat klinkt best wel eeehhhhmmm…auwie . Hopelijk gaat het meevallen en knapt 'ie snel op . Zou wel mooi zijn als de poging niet direct afgeblazen wordt :thumbup:
Tierrrr, ook al weer bijna 20 weken :thumbup:. Wat ontzettend gaaf zeg! Lekker genieten! Hier ook alweer bijna 8 weken 8) :lol:
Cariska, 1e cyclus na de MK kan best wel eens een rommeltje zijn hoor :hug: . Ik zou ook uitgaan van een ongi, maar duimpjes blijven toch nog even doordraaien
Marieke, wat lijkt me het moeilijk om alles te moeten regelen…ik denk aan jullie :-
Deb, al aan 't bakken . We zijn hier nog even in conclaaf over de vulling hoor :roll: . Mijn fam. is meer van de aarbeien met pudding, en zijn fam. is van de exotische vruchten…dus we ruziën nog even verder :mrgreen:.
Ik ben vanochtend bij mijn hoogzwangere vriendin op bezoek geweest. Best grappig, allebei helemaaaaaal kapot . Zij van de laatste loodjes en ik van de eerste loodjes :mrgreen: . Op de terugweg ben ik mooi langs de Mac gescheurd, had weer honger als een paard :shifty: . Isa vond het wel best :mrgreen:
Gisteren was manlief jarig, dus niet even een beetje opruimen en uitrusten. Ben kapot na een dag de schijn ophouden (en maar stiekem eten in de keuken tussendoor 8) ). Schoonfamilie heeft het volgens mij al door, ik was de enige die de rosé niet lekker vond 8) …het wordt echt tijd om te gaan opbiechten geloof ik…
En nu snel aan de slag…
Fijne dag allemaal :-
@mayo28 wrote:
Deb, al aan 't bakken . We zijn hier nog even in conclaaf over de vulling hoor :roll: . Mijn fam. is meer van de aarbeien met pudding, en zijn fam. is van de exotische vruchten…dus we ruziën nog even verder :mrgreen:.
Ik was alleen even aan het lezen, heb eigenlijk geen tijd voor een reactie...Maar deze kon ik niet laten. Mayo, dan doe je het toch alletwee? Het worden twee taartjes tenslotte en die hoeven echt niet alletwee hetzelfde gevuld hoor!
En nu ga ik weer snel verder. Kom later echt uitgebreider!
mayo mijn vriendin had er laatst 1 gemaakt met een vulling van citroenkwark, klinkt ook erg lekker!!!
Ooow Deb, als dat zou kunnen…dat zou perfect zijn! Alleen, dan hoop ik dat ik je niet met allerlei extra werk opzadel :shifty:…
En ik heb je adres even in de tomtom gezet, volgens mij is het nogal makkelijk rijden vanaf de snelweg toch? Ik als echt held op de weg …
Poppie moet in bad, dus toedeloe :-*
oke…ik kom morgen echt echt echt even uitgebreider, want ik baal dat ik nu de tijd niet heb om echt op jullie te reageren. Sorry meiden! :-*
Mayo, tuurlijk kan dat! No problem! En ja, tis wat extra werk, maar dat doe ik graag hoor! Hobby he…
Geef jij me nog even door wat het dan gaat worden?
En inderdaad, vanaf de snelweg is naar mij toe rijden echt appeltje/eitje!
Je rijdt het dorp in, rotonde rechtdoor, 2e straat rechts (is wel een klein straatje, dus ff opletten) en dan alsmaar rechtdoor tot je bij een opritje naar een soort van woonerf komt (speeltuintje aan je linkerhand). Dan woon ik in het tweede huis aan de rechterkant, tegenover het speeltuintje.
rhi oef een bekkenpunctie lijkt me niet prettig. heeft ie het vanmiddag goed doorstaan? ff een hele dikke :hug: voor jullie.
bloempje voor jou ook een dikke :hug:
Marieke :hug:
cariska het kan idd zijn dat je cyclus na een mk behoorlijk van de leg is. dus ik denk toch dat dit je eerste menstruatie weer is. ook omdat je een bloedstolsel verloor. :hug:
tierr yeahhhhhhhh 20 weken alweer. jeetje wat gaat dat snel zeg. wil je weten of het een jongen of een meid is? zoja deel je het dan ook met ons ofniet? :lol:
ik ben kapot!! ik had vandaag 5 kids. mijn eigen kids en 3 oppaskindjes. verder de nodige klusjes gedaan in huis en we zijn vanmiddag met zijn allen naar de speeltuin geweest. ik heb vandaag een ovutestje gedaan maar hartstikke negatief. nog niet eens een 2de streepje te zien hahaha. ik dacht wel dat ik te vroeg zou zijn met testen maargoed toch maar geprobeerd.
yep, verlies helaas meer bloed, nog niet heel veel maar goed… ga zo andere ticker aanmaken …
Cariska bale meid.
Rhi wat een gedoe zeg allemaal. :hug:
zo morgen even kijken of er een aftelbanner is.
Deb, mag ik dan een aardbeien met zwitsere room (of anders slagromigs) voor de zoete kant van de familie en die mango/citroenkwarktaart voor de zure kant :mrgreen: 8)
(als het te lastig is, geen tijd, of wat anders…dan roept u maar hoor :-* )
Marieke, ik las ergens dat je man vandaag naar het huis van zijn ouders moet om dingen te regelen. Wat lijkt me dat moeilijk zeg …zo’n huis ziet er waarschijnlijk uit alsof ze ieder moment binnen kunnen stappen…vreselijk moeilijk moet dat zijn… :kaars:
Mag ik vragen hou oud je schoonouders waren? Niet dat 't wat uitmaakt natuurlijk, maar gewoon uit belangstelling. Ik dacht ergens gelezen te hebben dat je vriend een stukje ouder is dan jij :think: . Ter vergelijking mijn ouders zijn 53 en 56 …
Hier aan 't werk en echt…zoveel werk heb ik nog nooit bij elkaar gezien :shock: . Ik durf mijn mail gewoon niet te openen :shifty:
Vanavond natuurlijk weer fussbalspiel kijken, heerlijk :dance: . Alleen wil ik wel vroeg naar bed, want ik ben kapot. Dus hopelijk maken we ze binnen de 90 minuten al af :mrgreen:
Morgen 8 weken :shock: …
tjeeee, misschien moet ik toch op zoek naar die roze wolk :shifty:
Hoi dames,
Ik weet niet zeker of ik goed zit op dit forum. In april ben ik mijn dochtertje verloren (zie vlinderpraat). Ik wil heel graag een derde kindje, maar nu nog niet, waarschijnlijk over een maand of 3. (Weer zwanger zijn lijkt me al heel moeilijk, helemaal als je weer rond dezelfde uitgerekende datum zit.)
Ik geloof dat een aantal dames van jullie al zwanger zijn; Van Harte! Ik hoop dat jullie er een beetje van kunnen genieten.
@Irene wrote:
Hoi dames,
Ik weet niet zeker of ik goed zit op dit forum. In april ben ik mijn dochtertje verloren (zie vlinderpraat). Ik wil heel graag een derde kindje, maar nu nog niet, waarschijnlijk over een maand of 3. (Weer zwanger zijn lijkt me al heel moeilijk, helemaal als je weer rond dezelfde uitgerekende datum zit.)
Ik geloof dat een aantal dames van jullie al zwanger zijn; Van Harte! Ik hoop dat jullie er een beetje van kunnen genieten.
meis wat erg dat je een kindje hebt verloren :hug: :vlinder: gewoon geen woorden voor!! er is ook een topic zwanger worden na het verlies van een engel. miss voel je je daar wel prettig bij alhoewel dat topic volgens mij niet heel erg actief is. maar je mag ook zeker hier blijven schrijven hoor. ik weet ff niet veel te zeggen maar wil je toch een heeeeeeeeeeeeeeele dikke :hug: geven.
@Irene wrote:
Hoi dames,