zwanger worden na een ma of mk deel 4

Gave taarten Debke… Zo vertellen is meteen feestelijk… Petje af hoor, dat je dit gedaan hebt met dit weer :shock: :thumbup:

En in het echt zijn ze nog veeeeeeel mooier :inlove: :inlove: :inlove: !

Echt, Deb…bedankt!

(ff kletsen was zeker leuk! :-* )

Eerste plannetje is al mislukt 8) . Ik kreeg een sms dat mijn schoonzus en zwager een dag eerder naar vakantiebestemming zijn vertrokken, dus die moeten het zonder stukje taart doen :angel: . Naja, ik stuur ze wel een sms morgen, wedden dat ze snel terugbellen :lol:

Vanmiddag naar mijn paps en mams, hopelijk zijn ze thuis :pray: . Maar dat denk ik wel, ze hebben een hekel aan hitte en zitten waarschijnlijk binnen met de gordijnen dicht :mrgreen:

de ovutest van vandaag is nog steeds hetzelfde dus blijf nog ff doortesten en klussen natuurlijk. oooooooooooooh man ik wil zooooooooooooooooooo graag. maar dat het dan ook goed blijft. ik heb vannacht gedroomd over zwangere buiken.

en mayo, hoe reageerden ze op het prachtige nieuws???

en oowww deb: wat een prachtige taarten!!! :inlove: :inlove: :inlove: :inlove:

hier vandaag nog maar een testje er tegenaan gegooid. De aller-aller laatste heb ik mezelf beloofd, want het blijft negatief. Nu weet ik in elk geval dat ik tijdens de kermis mezelf neit hoef in te houden met de heeft om te komen :?

al mag hij nou nog wel even wegblijven, want gaan volgende week een weekendje naar zee, en dan kan ik hem ook niet gebruiken eigenlijk :oops:

jullie ook zo geplakt van het plakkerweer? ik heb de hele dag bij mijn zus in het zwembad gehangen. Heeeeerlijk :smiley: alleen sophie, ondanks regelmatig insmeren, toch behoorlijk verbrand :oops: hopelijk heeft ze er niet al te veel last van en is morgen de ergste roodheid alweer weg…

mayo mooie taarten hoor!! hoe ontvingen ze het nieuws. ik vind het eigenlijk wel een heel originele manier om het te vertellen. echt een leuk idee :thumbup:

deb de complimenten voor die mooie taarten hoor!! en dan ook nog met dat mooie weer :thumbup: hoe is het verder met jou?

knipoogje wat jammer van die negatieve test. :hug: het is idd een plakweer zeg. ik had het wel enorm druk qua voorbereidingen voor mijn verjaardag morgen. maarja we hebbne nu alles wel in huis dacht ik zo.

ow lotte, alvast gefeliciteerd meis! en als ned. wint, heb je helemaal een verjaardag die je niet snel meer vergeet :wink: hoe gaat het klussen?

vanavodn gaan we nog ff klussen hihi.

dan wordt dit je speciale verjaardagcadeautje vanavond veel succes/plezier ')

hahh ja dat zou mooi zijn hihi :lol: het is alleen wel erg warm en benauwd maargoed het is voor een goed doel hahahha.

ach, van sex krijg je het toch al warm, dus iets warmer maakt ook niet uit :smiley: daarna lekker onder een koude douche en je bent weer afgekoeld :wink:

in elk geval alvast een hele fijne verjaardag morgen meis! geniet ervan! :-*

dank je lieverd :-*

Mag ik vanaf hier weer een beetje invallen :oops: :oops: Heb jullie even behoorlijk verwaarloosd sorry :oops: :-* :-* :-

Mayo, jammer van je sf maar hoe reageerden je ouders :dance: :-
De taart zal het in elk geval niet aan gelegen hebben :thumbup:

Deb, supermooie taartjes meis :inlove: :thumbup: Echt top gedaan en dat met dit vieze weer :clap:

Lotte, alvast gefeliciteerd meis :-* En lekker even klussen met dit plakweer en dan gezellig samen douchen :stuck_out_tongue: Hoop dat je een onwijs mooi verjaardagscadeautje krijgt en dat je droom over de buiken uitkomt :pray: :-

Ellen, wat onwijs balen dat de test toch weer negatief is joh :frowning: :hug: Had het zo graag anders gezien voor jullie :-
Moeilijk om nu te hopen op wanneer je ongi komt :shifty: Eigenlijk wil je hem nu snel, maar een weekje naar zee met :evil: is ook niet ideaal :? Maar goed, als ie daarna dan maar heel snel komt :pray: :-* :-

Rhi, hoe istie nu met D.aan meis?! Hopelijk gaat het steeds een stukje beter en hebben de artsen gelijk dat ie vrijdag weer naar huis mag :pray: Zou wel superfijn zijn zeg!!! En wat goed zeg van die verpleegkundige en de artsen dat ze zo snel en adequaat gehandeld hebbenop jouw verhaal :thumbup: Echt een dikke pluim!! Hoop dat je het een beetje trekt, want je schrijft gelukkig zelf dat je echt zo bent, maar het is niet even zomaar iets wat jullie nu overkomt zeg :hug: Denk aan jullie :-

Irene, om nog even op jouw vraag terug te komen over het wonen hier; Ik ben geboren en opgegroeid in Haarlem en heb er eigenlijk nooit veel mee gehad :shifty: Heb altijd hard geroepen dat ik er weg zou gaan zodra het kon :wink: En dat deed ik toen ik 19 was en toen ging ik in Hoofddorp wonen. Via allerlei omwegen ben ik uiteindelijk samen met hub in november 2007 in Nieuw-Vennep terecht gekomen en het is hier heerlijk wonen :thumbup: Lisse en Hillegom, die kant op kan ik je niet veel over vertellen, kom er wel maar ja ik woon er niet. Wij hebben nog geen dag spijt gehad van de aankoop van ons huis en Nieuw-Vennep is erg leuk en alles zit er in de buurt. Dus ik zeg, kom lekker deze kant op :wink:

Hier verder alles goed, wel ontzettend onzeker en hoe meer woensdag dichterbij komt hoe moeilijker ik het vind, terwijl ik er zo naar uitkeek :frowning: Ik heb er gewoon een heel hard hoofd in ineens :? Ik ben ook niet meer misselijk en dat baart me dan weer zorgen :thumbdown: Willen jullie alsjeblieft voor ons meeduimen :pray: :-

De caravan die mijn ouders nieuw gekocht hebben bij dat bedrijf dat in de fik heeft gestaan is gelukkig helemaal ongeschonden :dance: Hij stond helemaal achteraan op het terrein buiten :thumbup: Als het goed is kunnen ze hem de 20e ophalen en dan gaan mijn moeder, de jongens en ik de 23e even 4 daagjes weg naar een camping bij Utrecht :wink: Toch nog even eruit en de jongens vinden het nu al een avontuur, in de caravan van opa en oma :lol: :inlove: :inlove:

Valentijn kan helemaal zonder zijwieltjes fietsen, de grote vent :inlove: :inlove: :inlove: En zo goed als zelf geleerd, of althans geleerd… Hij deed het vorige week ineens :shock: :lol: In de tuin een paar slagen omdat ie verder de ruimte niet heeft door speelgoed en schommel enzo :wink: Maar vanmiddag op het plein bij ons achter fietste ie steeds het hele plein rond :inlove: :inlove: Ik ben zooo trots op hem!!!

Verder weinig te melden, dus ik ga nog even verder neuzen en kom me snel weer melden :angel:

:-
Kim

knipoogje :hug:

lotte gefeliciteerd!!

Kimmie, super dat de caravan onbeschadigd is!!!

mayo hoe waren de reacties???

Hee dames, ik spring ook weer in hoor… met dit warme weer lukt het me niet om alles steeds bij te houden… :oops:

Lotte, het klussen gelukt gister? :mrgreen:

Pff, ik roep steeds tegen mijn vent dat ie niet tegen me aan mag liggen, veeeeeel te warm… word er dan gewoon misselijk en duizelig van… :oops:

Kim, ik snap je gevoelens met betrekking tot woensdag zo goed… maarja meid, er zit sowieso niks anders op dan gewoon gaan en er maar het beste van hopen! Meer kun je niet doen… :hug:

Maar hee, wat super dat Valentijn zonder zijwieltjes kan… knappe vent, zeg! :thumbup:

En de caravan gelukkig ook onbeschadigd! Pfoe, even weer positief nieuws! :dance:

Debke, wat een enorm mooie taarten trouwens, echt zo knap! Ik zei tegen mijn man dat iemand van hier taarten gemaakt had… Zei hij: maar dat doe jij toch ook wel eens? Nou, zulke niet hoor, hahaha! En toen ik ze liet zien, was ie helemaal onder de indruk! :mrgreen:

Mayo, hoe was het? :slight_smile:

Ik heb een heerlijk weekend. Wel veel last van de warmte, kan eigenlijk bijna niks doen, want dan word ik misselijk en duizelig. Maar gelukkig zorgt mijn lieverd enorm goed voor me… ik mág ook niks doen van hem, en hij rent de benen onder zijn lijf vandaan om het me zo comfortabel mogelijk te maken, drinken pakken, voetenbadje… zo lief! :inlove:

Dus maar gewoon rustig aan, in de schaduw, met een voetenbadje, boekje lezen en vakantie uitzoeken. En dan vanavond de finale kijken!

Waar kijken jullie allemaal?

Oh, en Lotte natuurlijk gefeliciteerd!! :-*

Lotte, ook hier en vandaag nog gefeliciteerd :-* Je hebt wel een supermooie dag, misschien wat warm maar altijd beter dan een verzopen verjaardag toch :wink: :-* :-

Tierrr, nee ik weet dat er niks anders opzit (behalve mss morgenochtend vroeg bellen en vragen of ze een plekje hebben :oops: :oops: ) Ik kijk nog even :shifty: Ja ben ook echt zo onwijs trots op mijn ventje dat ie zomaar ineens los kan fietsen :inlove: :inlove: En lekker over een kleine 2 weekjes met de caravan weg :dance: Hopelijk is het dan weer wat lekkerder weer (lees wel zonnig en warm maar niet zo vies benauwd :wink: ). Dikke :-
en :hug: voor jou meis met dit warme weer :-* :-* Hier kijken we lekker saampjes thuis de finale zo :thumbup:

Schoonouders komen net binnen met Valentijn die heeft daar gespeeld vandaag :wink: Dus ik ga weer!

:-* Kim

wat een roteinde van dit leuke WK zeg…heb er gewoon een kater van 8) …

truste!

truste!!

Ja het was But :thumbdown: :thumbdown: :thumbdown:

Ik heb hier net de gyn. gebeld en ik mag om half 2 komen :thumbup: Ik slaap de laatste dááágen erg slecht en niet door de warmte, maar gewoon door mijn gemaal :? Vannacht ook om half 3 gaan slapen ongeveer en om 6 uur was ik alweer wakker :roll: Jammer dan dat ik een zeur ben, maar ik trek het even niet nog tot eind van woensdagmiddag :frowning: Hopelijk heb ik vanmiddag goed nieuws :pray: :pray: :pray: :pray: :pray:

Tot later :-*

kimmie oooooooooooooh wat spannend meid!! ik :pray: voor je dat je een kloppend hartje ziet!! :pray: want dat zou evt. al kunnen!!