Ja in principe zou er een knippelichtje te zien moeten zijn met deze termijn
maar raak niet in paniek als er nog geen knipperlichtje is he? ja ik weet eht dat is heeeeeeeeeeeeel makkelijk gezegd maar het zou kunnen zijn dat ie miss deze week pas zichtbaar word.
I knowā¦ Ik zie het wel, maar ik hoop het wel want ik maak mezelf gek nu en ik slaap dus gewoon echt niet meer (even los van de warmte!). Normaal ben ik niet zoān kip maar dit keer zo kort erna valt het me allemaal even vies tegen :oops: :oops:
ja ik kan me dat zo goed voorstellen!! ik ben ook precies zo hoor. ik zou ook niet goed meer slapen en alleen maar malen!! ik echt voor je hoor!! dit moet gewoon goed komen!!
Je bent lief :-* Dankjewel!!!
:oops: :-*
oooh kimmie, wat fijn dt je vanmiddag al kon komen, zeg!! Nu maar hopen op een prachtig knipperlichtje! Kn je vent wel mee? :-*
Ik heb vanavond de 20 weken echo, pff, ook wel heel erg spannend hoorā¦
Laten we voor ons allebei maar hopen op mooiere beelden dan gisteravond op tvā¦ :?
Kim en Tierrr, spannende dag voor jullieā¦ Ik duim me suf voor jullie alletwee hoor! :-* :-* :-*
oke dames ik hoop dat ik het een beetje onhou.
Marieke wat een pracht foto meid en die echoās smelt.
Rhi een hele dikke :hug:
Deb wouwieeeeeee echt mooi gemaakt.
Kimmie hier draaien de :thumbup: :thumbup: en je bent echt geen zeur meid.
Tierrr spannend meid en wil je het weten wat het word?
Lotte vergeet ik jou bijna.
nog van harte gefeliciteerd.
en toen was ik het kwijt
nou hier tel ik de dagen af hihihihi
ikaa op welke cd zit je nu?
ik heb weer een ovutestje gedaan maar hij is nog niet positief maar ech wel een heel stuk donkerder dus dat gaat de goede kant op!
laat die steep maar komen Lotte.
nou ik tel de dagen af wanneer de pil de deur uit ga.
en dan word het helemaal spanennd, want ik word heel snel zwanger.
en heb nu de pil ook niet zo heel lang ingenomen en ze zijn ook licht.
Tierrr, spannend meis Maar gaat helemaal goed komen :inlove: Tim kan helaas niet mee, die is net aan zijn nieuwe baan begonnen 1 juli en zo midden op de dag even weg kan daar niet echt :? Maar als het nodig is dan kan hij (denk ik) wel komen, maar ik hoop met heel mijn hart dat dat niet nodig is
Deb, dankjewel lieverd :-* :-
Ikaa, spannend dus en hopelijk ben je ook dit keer weer snel zwanger en blijf je het nu ook
Lotte, lekker doorklussen dus meis en de streep wordt donkerder dus hij zit eraan te komen :dance: :dance: Hopelijk heb je snel een heel andere mooie dubbele streep :-
Heb net Joon bij so gebracht en zit nu thuis met Valentijn duimen te draaien :shifty: Krijg mijn moeder niet te pakkenā¦ Als ik die niet op tijd te pakken krijg dan moet Valentijn toch meeā¦ Heb hem wel al voorbereid dat er een kans is dat dit babietje ook niet goed is en dat er dus weer nog geen broertje of zusje komt Hij kan het maar beter vast weten dan toch hoe niet leuk ook :thumbdown: Hij vroeg wel hoe dat dan kon en of papa en mama dan wel weer gaan vrijen om een nieuw babietje te maken :inlove: De smurf :inlove:
Lotte een pietsie te laat maar toch een heel mooi nieuw jaar voor je! :thumbup: Een duidelijker streep is een goed begin lijkt me. :mrgreen:
Kim toi toi toi meis, vanmiddag goed nieuws en dan vannacht weer wat slaap. :-
Tierrr meis ik hoop dat ze je heeeeel snel gerust kunnen stellen dat jullie purkje hartstikke gezond is zodat je ook kunt genieten van het kijken. :-
Ikaa spannend idd hopelijk lukt het weer zo snel en ben je die eerste spannende termijn dan ook gauw voorbij.
Deb nog veel taartjes in het verschiet? Hier is het āwelā 1 graad afgekoeld dat stemt hoopvol.
En idd voetbal was echt jammer de bammer. Was zelfs geen āmooieā wedstrijd helaas. Wel heel sportief dat NL nog een erehaag heeft gevormd das dan wel weer top. :thumbup: Beter een goeie verliezer dan een slechte winnaar.
Kleine man is hier uit logeren bij opa en oma. En wat ik zo hoorde heeft meneer de grootste lol. :mrgreen: Vanavond gaat ie mee naar de verjaardag van mijn oom. Daar komen de kids (4 en 7 jr) van mijn nicht ook dus ook daar kan hij weer veel plezier hebben. Vooral haar dochter is echt helemaal wild van kleine kindjes dus er zal wel aardig wat taart gevoerd gaan worden. :lol: En dan komt hij morgen in de loop van de dag weer lekker thuis. Manlief heeft ws een allergische reactie op of de AB of het wasmiddel wat ik gebruik. Ga dus iig over op de neutral die ik nog heb staan en neem even iets mee om te testen vanmiddag. Al met al wel balen want dat betekend dat de chemo niet eerder van volgende week maandag kan starten. :? Hij baalt er ook stevig van want er komen zo alleen maar meer zorgen bij. Moet de belastingdienst bv gaan aanpassen want hij werkt dus ook al die tijd niet en geen werk is geen inkomsten. En ik wil hem wel zoveel mogelijk zorgen besparen. Heeft zo al genoeg aan zijn hoofd. En zijn verjaardag zal hij dus ook in het ziekenhuis liggen. Ik ga wel even kijken of we het voor elkaar kunnen krijgen dat hij evt dit weekend even naar huis kan mits zijn arm het toelaat. Ik vermoed dat zoiets hem wel even goed kan doen.
Verder ga ik vandaag even wat klusjes in huis doen die wat makkelijker gaan dan wanneer Casper erbij is. Tofkes ramen lappen etc. :lol:
Gister nog wel gelachen, ik zorg voor de kat van vrienden die nu nog op vakantie zijn. Beessie is aan komen lopen bij ze en houdt dus ook nogal van buiten zijn. Normaal geen probleem maar ja nu houden we haar liever binnen. Telkens ontsnapt ze als ik de planten buiten van water voorzie. Gelukkig had ze ditmaal best wel honger want na een minuutje of 3 stond ze weer voor de deur! :dance: Scheelt ook wel in de stress. En nu ga ik gauw wat doen in huis want voor ik het weet is het weer bezoekuur en stap ik weer op het fietsje. Verrot man ik ben geloof ik al wel een kilo of 2 afgevallen alleen al door het fietsen en de afgelopen stress. :silenced:
wat een scheetje is Valentijn.
ik duim hele erg hard voor je Kimmie.
inderdaad spannend en ik kijk er ook erg naar uit.
maar wat iedereen hier helaas herken is ook die angst.
maar jeetje wat wil ik zo graag.
die verlangen is zo groot pffffff.
Rhi, ik heb nog steeds geen woorden voor wat jullie nu voor jullie kiezen krijgen hoor. En ook hoe jullie er mee om gaanā¦Heel knap!
Kim, ik zou de klok wel vooruit willen duwen voor je. Wat kruipt de tijd dan heā¦Ik wacht nu al met smart op je berichtje straks dat je een prachtig kindje gezien hebt!
Lotte, ik was het eerder nog vergeten, maar nog van harte gefeliciteerd natuurlijk! Op naar een mooi jaar, waarvan je hopelijk een groot deel zwanger door mag gaan brengen!
Rhi, hier best nog wat taartjes in het verschiet ja. Juli is nog even wat drukjes, augustus lijkt tot nu toe wat rustiger te worden (vakantieperiode he). Hier is het best lekker koel nu trouwens, na een fikse regenbui met onweer net. Hopelijk blijft dat nu eventjes zo. Ben ik wel een beetje aan toe eerlijk gezegd.
jee Rhi wat een gedoe allemaal zeg.
maar kan je man gene uitkering of iets dergelijks krijgen?
want hij kan toch niet helemaal zonder inkomen te komen zitten?
want dan zou al een boel schelen als hij nog iets binnen zou krijgen en minder zorgen dan.
ik hoop dat het door de wasmiddel kom en niet door de AB.
een hele dikke :hug:
Rhi ik hoop het ook en ik hoop dan zeker dat die weken snel voor bij gaan.
ik heb nu allemaal zitten tellen en uitrekkenen wanneer ik mijn NOD heb en wanneer ik zou mogen testen of juist net niet.
maak me helemaal me zelf gek.
Ha Deb dat onweer is nu zo ong hier beland. Het is zoooo donker geworden! :shock: Maar idd de afkoeling kan ik ook wel gebruiken. :lol: Is toch wel lekker dat aug wat rustiger is kun je zelf ook wat genieten van het tegen die tijd ws āgewoneā zomerweertje
Ikaa mijn man is sinds iets meer dan een jaartje eigen ondernemer dus nopes geen WW of ZW ed voor ons. En een arbeidsongeschiktheidsverzekering voor ondernemersā¦die is echt niet te betalen! :wall: Zeker niet in een recessie wanneer alle prijzen onder druk staan. Hij kon vorig jaar april ākiezenā (zover je te kiezen hebt dan) of de WW in en de hypotheek niet meer kunnen betalen of als ZZP-er aan de slag en dan hopen dat de prijzen weer zouden gaan stijgen en hij (wij) een spaarpotje konden bouwen. Dat spaarpotje is wel redelijk gelukt maar ja sinds april dit jaar heeft hij geen opdracht meer en nu dus ziek geworden. Zo zie je maar dat het leven echt niet te voorspellen is, maar als de nood aan de man/vrouw komt kunnen we een BBZ aanvragen. Iets wat ik ws binnenkort in werking ga stellen zodat het kleine beetje spaarpot wat we hebben ons nog wat maandjes langer lucht geeft. En ik doe gewoon mijn best om de kosten zoveel mogelijk te drukken. :thumbup: Het zal wel weer loslopen meestal komt er wel weer wat voorbij. Zodra hij iig zijn arm weer kan gebruiken kan hij ook weer op zoek naar een nieuwe opdracht dat scheelt al. :thumbup:
Sjemig stom onweerā¦het dondert hier niet eens, vallen 5 druppels uit de lucht, het rommelt maar het zet niet door. :wall: Zul je zien is het straks half 3 (bijna bezoekuur) gaat het hier als een gek tekeer. :silenced:
Pfff, Rhi, wat een gedonder heb je dan ineens he? Heb wel met je te doen, zegā¦ en wat houd je je sterk! Dikke :-* voor jou!
Kimmie, hmm, balen zeg dat Tim niet mee kanā¦ pff, blij dat mijn man wel gewoon elke keer mee is geweest (en vanavond uiteraard ook weer mee gaat)ā¦ daar heb ik toch wel veel aan gehad!
Maar wat een scheetje zeg, die Valentijn! :inlove:
hier is het onweer nu aanbeland. en net een gigantische tropische regen. en donker nou het leek wel nacht in 1 keer.
Mjah, ik blijf ook maar even binnen, geloof ikā¦ :roll:
Dan morgen maar boodschappen doen.
Toen het gisternacht zo onweerde was iets verderop bij mijn schoonouders in de straat de bliksem ingeslagen. Vanalles kapotā¦ dvd-recorders, televisies, laptops, computers, magnetronsā¦ er stond een auto die het niet meer deed, er waren deuren ontzet en ramen ontsprongenā¦ brrrā¦
Doen jullie ook altijd alle stekkers eruit bij onweer?
Kimmie, nog 20 minuutjesā¦ spannend!