zwanger worden na een ma of mk deel 4

tier dan is het er behoorlijk aan toegegaan met het onweer.

ik denk dat ik morgen wel een positieve ovutest heb.

Tierrr veel plezier met de 20-weken echo. ik snap best dat dat toch weer spannend is. hoelaat moet jij?

Debke dus juli is nog een drukke maand qua taarten bakken? veel succes daarmee en hopen dat het lukt natuurlijk met die warmte. maar taarten bakken kun je hoor :thumbup:

Ikaa maar wanneer begon je ook al weer voor het echie? ik dacht augustus maar weet het ff niet meer zeker :oops: hopen dat je nu weer zo snel zw word en blijft natuurlijk :pray:

kimmie heeeeeeeeeeeeeeeeeeel veel succes bij de vk. ik :pray: voor een heeeeeeeeeeeeel mooi en snel knipperlichtje :lol: wat een schatje is valentijn toch :smiley:

marieke hoe is het met je meis. ik denk aan je.

knipoogje nog steeds geen ongi?

meiden bedankt voor de felicitaties. ik heb een drukke maar gezellige dag gehad. tja iedereen kwam natuurlijk sochttends en smiddags. savonds zijn we naar mijn ouders gegaan voor het wk. maar wat een spanning was dat zeg!! alleen natuurlijk balen dat nederland niet heeft gewonnen. maar ze zijn erg ver gekomen!! petje af voor die jongens. damon werd gisteravond nog ff niet goed. hij trok wit weg en helemaal duizelig dus had hem ff op de bank gelegd en een nat washandje op zijn gezicht gelegd. de spanning werd hem ff teveel met combinatie van de warmte. hij trok wel weer snel bij maar ik was wel ff geschrokken.

Kim, als het goed is heb je net een mooi knipperlichtje gezien :pray: ! Ik snap je angsten zoooo goed, je bent echt geen zeur :-

Tierrr, ook spannend vandaag! Komt vast goed meis :-
. Manlief is bij mijn vroege echo ook niet meegeweest, hij kon niet weg bij zijn werk. De 2e echo is 'ie wel mee geweest, en heeft ie het knipperlichtje ook gezien.

Rhi, wat een hoop zorgen meid! Ik heb echt met je te doen, maar ik heb ook heel veel bewondering voor de manier waarop je je er doorheen slaat! Ik zou ergens in een hoekje gaan zitten janken denk ik 8)

Deb, allebei de taarten waren goedgekeurd hoor :thumbup: . Ik vond zelf de roze-variant iets lekkerder, maar de frisse was ook super met deze temperaturen! En die taartjes zijn echt wel geschikt voor meer personen dan 6 tot 8 hoor. Ik geloof dat er uit allebei de taartjes 10 stukjes gesneden zijn, marsepein is wel errug machtig hoor :lol:

Familie van beiden kanten waren blij verrast met het nieuws, al hadden ze allemaal al wel vermoedens (ik zie er iets minder florissant uit zullen we maar zeggen 8) ). Ik heb me bij het vertellen ook echt 2 keer helemaal kapot gejankt, alle stress en ellende komt er nu uit ongeveer :oops: . Ben zo labiel als maar kan zijn, maar ook dat zal wel goedkomen.

Manlief is even op en neer naar Barcelona voor een vergadering, hij heeft zijn oranje shirt maar thuis gelaten :angel: . Vanavond vliegt hij heen en morgenavond komt 'ie weer terug. Ik mag Isa in mijn eentje dus entertainen vandaag :zzz: :zzz:

Lotte, nog gefeliciteerd met je verjaardag meid :-* . Dat er over een week of 2 maar een mooi kado verschijnt in de vorm van een positieve test!

Eehm, verder weet ik het niet meer…

Oja, onweer is hier weer weg, het zonnetje schijnt hier en het is een graadje of 22. Lekker dus!

Fijne dag meiden!

ahhhhh Mayo een hele dikke :hug: en het is ook niet makkelijk nu.

ik hoop dat je van de meeste spanning af bent meid.

Lotte we beginnen inderdaad in augustus in het echie hahaha.

ik hoop het ook allemaal.

maar dat zien we dan allemaal wel.

@mayo28 wrote:

Deb, allebei de taarten waren goedgekeurd hoor :thumbup: . Ik vond zelf de roze-variant iets lekkerder, maar de frisse was ook super met deze temperaturen! En die taartjes zijn echt wel geschikt voor meer personen dan 6 tot 8 hoor. Ik geloof dat er uit allebei de taartjes 10 stukjes gesneden zijn, marsepein is wel errug machtig hoor :lol:

Fijn! En ik denk hetzelfde als jij...Er gaat weinig boven die aardbeienmousse, want die vind ik ook nog altijd erg lekker (en ik vond het dan ook geen ramp dat ik na het vullen van je taartje nog wat over had :angel: ).

Dames, ik ben net gebeld door Kim…

Het vruchtje was op de echo ruim een week kleiner dan het zou moeten zijn (ongeveer 5 1/2 week). Er was wel een lichte hartactie. De echoscopiste kon nog niet zeggen dat het niet goed zat en daarom moet Kim komende donderdag om 12h10 opnieuw voor een echo.

Lieve Kim, ik hoop dat er snel duidelijkheid is :hug: :-* .

ow nee…het kippenvel loopt over heel mijn lijf…

Kim lieverd…ik weet even niet wat ik moet zeggen. Ik kan wel gaan roepen dat je geduld moet hebben en dat het donderdag vast beter nieuws wordt…maar dat helpt je geen zak he…

god wat zou ik nu graag bij je om de hoek wonen. Dan zou ik naar je toegerend zijn om je even vast te houden…

:hug:

Oooh nee he? He verdorie, jakkes jakkes jakkes… wát een angst en onzekerheid zeg… weet niet zo goed wat ik moet zeggen, behalve dat ik natuurlijk hoop dat ze donderdag een positiever bericht kunnen geven… :hug: :hug:

oooooooooooh kim laat het alsjeblieft donderdag goed nieuws zijn!! bah wat een onzekerheid he?

kim, ok hier dan nog even heel veel knuffels voor jou lieverd! helaas gaf je in sms al aan dat je er zelf weinig vertrouwen in hebt, en dat het lijkt op je ma van 12 jaar geleden, maar meis, wat hoop en bid ik met heel mijn hart dat je donderdag alsnog een goede echo hebt en dat deze echoscopiste haar werk helemaal verkeerd heeft gedaan.

Maar bovenal: heel veel sterkte moppie. je sms lieten mijn tranen even stromen. Ik gun het je zo enorm! en het is zo enorm geliefd en gewenst dat ik hoop dat het goed komt! :hug: :hug:

Kim :hug: :hug: :hug:

ik :pray: mee voor een mooie echo donderdag :pray:

lieve Kimmie hier steek ik een :kaars: op voor donderdag en dat je donderdag je wondertje mag gaan bewonderen en ondertussen heel veel :hug: .

hou je taai meid

Ooo gatverdegatver…dit had ik niet verwacht :cry:

Mijn duimen gaan overuren draaien lieve Kim :-*

oh kim wat een naar nieuws :cry: :hug: :hug: :-

mijn duimen draaien overuren meid :pray: :pray: :hug: :-

Kim hier draaien de duimen voor je!! En steek zo een kaarsje voor je aan!!!

Ooooh Kim meis…dat kleine prutsje is nog zoooo ieniemienie echt een mm maakt een week verschil! En hoe meer kids je hebt gebaard hoe verder je baarmoeder vaak naar achter ‘hangt’ (ik noem dat de chillstand) dat maakt een echo vaak moeilijker in te schatten. (en nee het maakt niet uit of ze in of uitwendig de echo maken de echostaaf is ook inwendig ‘verder weg’ van dat kleintje!) Geloof me, hartactie hoe minimaal ook maakt dat je hoop mag hebben!! Ze laten je ook niet voor niets donderdag al weer komen. Dan is het hartje duidelijker te zien, dan gaat iemand anders met de meetlat aan de slag en krijg jij je nachtrust weer terug. :pray:

Mayo ik zit allesbehalve in een hoekje, en geloof me ook jij zou niet in een hoekje gaan zitten :wink:

Vandaag met dank aan het verkoelende onweer een superproductief dagje! Ramen gelapt boven, de 3e was draait nu omdat ik manliefs kussen uitgewassen wil hebben. Kersvers beddegoedje op bed. Stofgezogen boven, begonnen aan het opruimen van onze kantoorkamer. De vaatwasser draait en ook nog in de middag naar het bezoekuur geweest, de avond heb ik overgeslagen omdat ik dus het bed nog wilde opmaken. :lol: En ach SM ging ook al dus hij had al gezelschap. 8)

De buurvrouw van een paar huizen verderop kwam nog even beppen en de sleutel brengen zodat ik de katten eten kan geven (echt waar ik begin nog een keer een cattery voor oppaskatten 8) ) en ze heeft me beloofd dat ze een heerlijke fles kruscovac mee gaat nemen. :mrgreen: :dance: Tegen de tijd dat ze terug zijn is Daan vast ook weer thuis en dan gaan we er minstens 1 op zoepen. :angel:

Ach Lotte arme ventje ik kan het me helemaal voorstellen zeg. Die warmte wordt iedereen toch ook gek van? Goed excuus om af en toe een waterijsje te nemen. :wink: :-*

En oooh ik moet eigenlijk nog aan de admin maar heb even geen zin meer vandaag. En mijn heerlijke kersverse bedje lijkt me even aantrekkelijker nu het wat afgekoeld is. Dus ik duik er lekker weer op tijd in. Kan ik morgenvroeg met een fris hoofd en een kopje koffie alsnog de admin gaan doen. :thumbup:

Dames niet teveel doen met dit weer! :thumbup:

Ik ga even ego doen :oops:

Ik vind jullie allemaal heel erg lief, dat wilde ik wel even zeggen :-* :-* :-* :-

Rhi, ik hoop echt dat je gelijk hebt hoor :pray: :pray: Al wil ik eigenlijk ook niet meer hopen. En inderdaad 1mmis zomaar een hele week, maar ze heeft het 4x opgemeten vanuit verschillende hoeken enzo en nog uitvergroot en nog een keer gemeten, maar het grootste waar ze op uitkwam was 5 en een halve week :cry: Het is ook de combinatie van het gevoel dat ik heb, ik voel me sinds een halve week ongeveer eigenlijk amper misselijk meer en dat gekke unheimische gevoel is er weer, net als vorige keer :cry: Dus echt, ik wil hopen maar kan het even niet nu. Maar ik vind het superlief dat jullie gewoon voor mij doorduimen, hopen en bidden allemaal :inlove: En dan hoop ik gewoon dat dat helpt :-

Voor de rest nogmaals een onwijs dikke :-* :-* en nu kruip ik even heel diep de freggelgrot in en ik kijk wel wanneer ik eruit kom, maar ik denk dat jullie dat wel begrijpen allemaal :-*

Oh meissie toch… pff, wat naar toch dat je door deze onzekere dagen heen moet… jakkes zeg… tuurlijk begrijpen we dat je even in je grot kruipt. Maar als je maar wel weet dat je hier altijd je verhaal kan doen en dat we gewoon stug voor je door blijven duimen… :pray: :hug:

Hier gelukkig goed nieuws:

Er zijn bij de 20 weken echo geen rare dingen gevonden. Het zag er allemaal goed uit en het kindje was lekker beweeglijk. En hij heeft zich niet per ongeluk versproken over het geslacht, haha. Heerlijk veel foto’s meegekregen en de hele echo op film! :dance:

:dance: :dance: :inlove: :inlove: :-* Gefeliciteerd Tierrr, wat ben ik blij voor je lieverd!!! Dit is waar we voor gingen he :inlove: Nu ga ik even snel douchen en dan mijn bedje in, na 3,5 uur van vannacht ben ik nu echt even klaar met vandaag :zzz: :zzz:

lieve kim, duik maar gerust in je freggelgrot hoor!!! wij blijven gewoon met heel kok voor je duimen dat rhi haar woorden uitkomen donderdag.

Mocht je even uit je grotje willen, je weet ons te vinden.

Ik denk aan je meis :-*