zwanger worden na een ma of mk deel 4

tierr: wat een geweldig nieuws!! geniet lekker van je mooie echo !!

kimmie :hug: :kaars: :pray:

tier :thumbup: :dance:

kim, beetje kunnen slapen?? :hug:

trier, mooie echo gehad :dance:

Ik werd vorige week maandag ongi, 1e keer na de mk. Maar nu nog bloed ik en lijkt niet minder te worden … is dit normaal???

@Cariska wrote:

kim, beetje kunnen slapen?? :hug:

trier, mooie echo gehad :dance:

Ik werd vorige week maandag ongi, 1e keer na de mk. Maar nu nog bloed ik en lijkt niet minder te worden … is dit normaal???

je cyclus kan helemaal van slag zijn door de mk. verlies je ook nog stolsels of dat niet? want dan kan het zijn dat je nog niet helemaal schoon was zeg maar. ik zou het wel ff in de gaten houden als het bloeden niet minder word. :hug:

Tierrr, fantastisch nieuws meis! Gefeliciteerd!!!

Kim…als je gezelschap wilt in de freggelgrot, geef je wel een gil he?

:hug: :hug: :hug:

Cariska, vaak is een eerste ongi na een mk een pittige. Ik hoop voor je dat het snel over is nu, want ik kan me voorstellen dat je het nu wel mooi geweest vindt.

Hier druk aan het taarten vandaag. Ik was even vergeten dat ik beloofd had Chantal te helpen :oops: . Aan de slag dus!

nee geen stolsels, en ook niet extreem veel verlies hoor maar bij iedere afveegbeurt weer helder rood bloed…

Tierrr echt een goed nieuws meid.

Kimmie een dikke :hug:

Cariska o dat is best lang ja.

word het al wat minder?

en als je het niet vertrouw even bellen

Tierrr, wat een goed nieuws! Lekker genieten meid :-*

Jij behoort toch ook tot die kleine groep mensen die niet van te voren wil weten wat het wordt 8) ?

Kim, ik blijf gewoon stug doorduimen meis. It ain’t over till it’s over :hug:

Volgens mij staat er op mijn voorhoofd gedrukt dat ik zwanger ben :shifty: :lol: . Ik was net op het KDV, zit er een groot bord op de deur: er heerst zesde ziekte :wall: . Nou weet ik dat 1 van de 5e of 6e gevaarlijk is voor zwangere vrouwen, maar welke…dus maar op hoop van zegen naar binnen gegaan en meteen gevraagd of het gevaarlijk is. De leidster: ja, jij bent zwanger hè…ik dacht het al :shock: . Ze hebben de huisarts meteen gebeld en het was dus de 5e die gevaarlijk is…pfjieeeuw…

Verder zit ik nu op mijn werk, en ik zit alleen op mijn zolderkamertje. Ik schijn er nogal vermoeid uit te zien (ik kwam ook zuchtend en steunend boven :shifty: ). Hebben mijn collega’s net een papier op mijn deur geplakt: NIET STOREN, IK SLAAP :mrgreen:

(Die weten niet eens dat ik zwanger ben, maar volgens mij hebben ze het wel door…)

Nou ik ga maar eens snel verder…ik werk deze week 4 dagen ivm de extreme drukte hier :zzz:

Ooo Cariska, ik denk inderdaad dat het heel goed kan dat je cyclus de eerste keer helemaal van de leg is. Heb jij NA de mk nog een test gedaan, en was die negatief???

(ik bloedde ook 4 weken achtereen, maar mijn test werd ook niet negatief)

Haha, mayo, geweldig! Van je collega’s moet je het maar hebben! :mrgreen:

En inderdaad, ik ben één van die zeldzame mensen die niet wil weten wat voor geslacht het is. Heb wel een envelop met roze of blauwe sokjes meegekregen, maar die heeft mijn man verstopt… die vertrouwde me toch niet helemaal, geloof ik, haha!

En gewoo nog even een dikke :hug: voor kimmie…

Wij wisten het ook niet bij Isa, en nu willen we het ook niet weten :mrgreen: .

Maar wat grappig dat je een envelop meegekregen hebt! Ik zou me dan toch niet kunnen bedwingen hoor :angel:

Bij ons werd er niks overgezegd, en wij hebben er niet naar gevraagd.

Maar goed, die hele 20 weken echo was een tegenvaller (ik snap dat het om de medische gegevens gaat, maar ik heb met gods gratie een afdrukje meegekregen van een buik en een arm…dat was het)

Meen je dat nou? Tsss… das wel heel jammer zeg… :frowning:

Nou, dan zou ik deze keer een ander echobureau uitzoeken, hoor!

Ik heb een echobureau uitgezocht dat heel erg goed bekend stond en het was dan ook echt super leuk. Heb 56 foto’s op cd meegekregen, ongeveer de helft daarvan ook uitgeprint meegekregen en dan speciaal voor de opa’s en oma’s de mooisten ook nog in pasfotoformaat. O ja, en een paar heel grote foto’s. En de hele echo met commentaar erbij op dvd. Zo kan het dus ook!

Tierr wat fijn zeg een goeie 20 weken echo :dance:

Bij mij zou die envelop open zijn geweest voor we bij de auto waren ben ik bang :mrgreen:

Hier bij de jongste uberhaupt geen enkele afdruk van de 20 weken echo meegekregen :thumbdown: . Wij moeten naar het UMCG voor die 20 weken echo ivm verhoogde kans open rug en dat is allemaal nog een slag medischer. Kregen ook amper uitleg, zo jammer… alleen na tijd dat het er goed uit zag allemaal.

Tuurlijk is die boodschap het belangrijkste, maar als ik daar een uur met de buik bloot lig wil ik toch wel een beeeeetje weten waar ik naar kijk :oops:

Bij de middelste kregen we overigens ook maar 1 foto mee, maar wel een hele mooie waar je de hele ruggengraat heel goed op kon zien en het koppie. Die rug was voor ons natuurlijk heel belangrijk en die was helemaal goed en de echo zo duidelijk.

Kimmie :hug:

Zo, dat is nog eens leuk zeg! Dat echobureau doet het dan wel echt super leuk!

Bij ons was het dus ook in het ziekenhuis, en dat moet nu weer heb ik begrepen. Al was het toen in Oosterhout omdat de echoscopistes in Gorinchem vakantie hadden toen (was precies in de bouwvak). Dit keer is het in september, dus dan kan ik gewoon naar Gorinchem. Die zijn tot nu toe wel aardig :mrgreen:

Mjah, in het ziekenhuis gaat het er inderdaad vaak wat anders aan toe ja… al hoeft dat ook niet altijd trouwens. Wij hebben de eerste 3 maanden bij het ziekenhuis gelopen en de eerste echo was echt super, wel 10 printjes meegekregen, terwijl er natuurlijk eigenlijk alleen nog maar een boontje te zien was. Bij de controles daarop een andere gyn en daar kregen we dus ook geen foto’s mee…

de streepjes van de ovutest zijn nu even donker :thumbup: :lol: :dance:

ik heb eergister geklust en vanavond gaan we nog ff klussen? hopen dat dat voldoende is.

Super Lotte!

En dat zou meer dan voldoende moeten zijn hoor, dat klussen! :thumbup:

Al zou ik misschien voor de zekerheid overmorgen ook nog even mijn charmes in de strijd gooien! :wink:

weetje nu ik weet dat mijn eisprong nadert heb ik de neiging om het elke dag te doen maar had me voorgenomen om het echt om de dag te doen. dus vanavond en dan voor de zekerheid overmorgen ff. en dan kan ik weer 2 weken op het wacchtbankje hihi :think: bah dat zijn de ergste weken van de cyclus. maarja hoort er bij.

Lieve, lieve Kim,

wat kan ik zeggen?

Ik wil alleen zeggen dat ik zo ontzettend hard ga duimen dat je donderdag een heel mooi, nog sterker kloppend hartje ziet :hug: :pray: :pray: :pray:

Tierrrtje een goede echo :inlove: :dance:

Hier even wat minder. Ik heb het idee dat R. het niet aankan allemaal. Hij wordt sarcastisch, stil en sluit me buiten heb ik het gevoel. Slachtofferhulp wil hij pas mee praten als we geen vakantie meer hebben, dat is dus pas over een maand. Hij is gisteren wel voor halve dagen begonnen en vanmorgen heeft hij een gesprek gehad met de bedrijfs maatschappelijk werker. Hopelijk gooit hij wat hem dwars zit eruit want ik trek dit niet lang meer :? De zwangerschap praat hij amper meer over en ik krijg heel langzaam het gevoel dat ik niet blij meer mag/kan zijn met de zwangerschap :cry: