Zoooo herkenbaar… maar weet je? Om de dag is écht genoeg! Zo zijn mijn beide zwangerschappen ook ontstaan!
En die wachtweken zijn inderdaad verrot, maar je komt hier maar gewoon je frustraties uiten, ok?
He jakkes, Marieke… wat een narigheid ook allemaal… :hug:
jeetje marieke :hug: wat lastig allemaal zeg!! en als jij er over begint te praten hoe reageert hij dan? :hug:
Niet, maakt hij weer een of andere opmerking.
Ik hoop dat de politie ook heel snel met het rapport komt want dat vreet ook aan hem. Je kan met je frustraties en woede geen kant op want je weet niet hoe en wat.
Als dit zo door blijft gaan de komende dagen bel ik een vriend van hem op of die eens met hem wil praten. Dit kan zo niet meer, en anders ga ik zelf naar de huisarts of slachtofferhulp want ik trek dit niet lang meer.
meissie toch. het is idd geen slecht idee om die vriend in te schakelen. miss kan hij wat loskrijgen bij je man. ik zou het iig wel proberen. praat je man wel vaker met hem? niet over oppervlakkige dingen maar diepgaande gesprekken bedoel ik dan. en soms is het ook fijner om met iemand te praten die er emotioneel gezien iets verder van af staat. maar vergeet jezelf niet hoor. ik bedoel hij kan dan als hij wil met die vriend praten maar heb jezelf ook iemand bij wie je je hart kunt luchten? behalve op dit forum dan want hier kun je natuurlijk altijd terecht. en als je man echt niet wil praten dan zou ik hem een schrikreactie geven. en dan bedoel ik hem wakker schudden dat als er niks gebeurd jij het dan ook niet trekt. en als jij het niet trekt dan lijden nathalie en je beeb er ook onder. maak hem dan ook duidelijk dat als hij wat doet met zijn frustraties en woede in de vorm van hulp dat jij hem dan ook weer 100% kan steunen. begrijp me niet verkeerd hoor. het is gewoon niet te beschrijven wat jullie allemaal wel niet moeten voelen maar ik wil je alleen advies geven zodat het niet van kwaad tot erger word. heel veel sterkte!! :hug:
Mayo, :lol: :lol: wel grappig van je collega’s En nog even meis dan kun je het lekker aan iedereen gaan vertellen :inlove: Wij hebben hier trouwens ook alle echo’s in het ziekenhuis gehad (om de 2 weken ongeveer) en ik heb van elke keer 4-6 foto’s meegekregen :inlove: Zelfs toen ik examenkandidaat was voor de meiden die hun SEO examen moesten doen heb ik foto’s meegekregen :thumbup: Gisteren ook 3 plaatjes meegekregen evengoed :inlove: Hoop dat je dit keer in Gorinchem terecht kunt en dat je lekker mooie foto’s mee krijgt :-
Lotte, super :dance: :dance: En elke dag klussen is juist niet goed he Om de dag of om de 2 dagen zeggen ze is het beste (tot nu toe hier elke keer om de dag geklust en steeds met resultaat :thumbup: ). Succes meis, hopelijk heb je snel een andere mooie test met 2 streepjes in je handen :-
Marieke, wat vind ik dit erg om te lezen joh :hug: :hug: :hug: Het lijkt me echt vreselijk als je man zich zo van je afsluit en helemaal nu je zwanger bent :hug: Het lijkt me ook heel moeilijk dat je het gevoel hebt niet blij te mogen zijn met jullie baby nu :hug: Ik heb dat in een heel andere context gehad, maar ik weet hoe het is als jij blij bent met je frutsel, maar het idee hebt/krijgt dat het ongepast is :hug: Hoop dat R. op zijn werk wat afleiding krijgt en kan praten en anders moet je zelf even aan de bel trekken inderdaad, want hoe enorm ingrijpend het verlies ook is, dit is voor jullie huwelijk, jullie beebje en Naat en de meiden natuurlijk ook niet goed als R. zich zo afsluit voor alles… Sterkte en veel wijsheid lieverd, ik denk aan je/jullie :hug: :hug: :-
Deb, kom je gezellig mee in de freggelgrot met een lekker taartje
:- Neem alleen wel oordoppen mee, want ik heb af en toe even behoefte om daar heel hard van me af te schreeuwen :shifty: Dan hebben de kids er hier ook geen last van
Alle meiden verder dikke :-* :-* :-*
@Kimmie1976 wrote:
Mayo, :lol: :lol: wel grappig van je collega’s En nog even meis dan kun je het lekker aan iedereen gaan vertellen :inlove: Wij hebben hier trouwens ook alle echo’s in het ziekenhuis gehad (om de 2 weken ongeveer) en ik heb van elke keer 4-6 foto’s meegekregen :inlove: Zelfs toen ik examenkandidaat was voor de meiden die hun SEO examen moesten doen heb ik foto’s meegekregen :thumbup: Gisteren ook 3 plaatjes meegekregen evengoed :inlove: Hoop dat je dit keer in Gorinchem terecht kunt en dat je lekker mooie foto’s mee krijgt :-
Lotte, super :dance: :dance: En elke dag klussen is juist niet goed he Om de dag of om de 2 dagen zeggen ze is het beste (tot nu toe hier elke keer om de dag geklust en steeds met resultaat :thumbup: ). Succes meis, hopelijk heb je snel een andere mooie test met 2 streepjes in je handen :-
Marieke, wat vind ik dit erg om te lezen joh :hug: :hug: :hug: Het lijkt me echt vreselijk als je man zich zo van je afsluit en helemaal nu je zwanger bent :hug: Het lijkt me ook heel moeilijk dat je het gevoel hebt niet blij te mogen zijn met jullie baby nu :hug: Ik heb dat in een heel andere context gehad, maar ik weet hoe het is als jij blij bent met je frutsel, maar het idee hebt/krijgt dat het ongepast is :hug: Hoop dat R. op zijn werk wat afleiding krijgt en kan praten en anders moet je zelf even aan de bel trekken inderdaad, want hoe enorm ingrijpend het verlies ook is, dit is voor jullie huwelijk, jullie beebje en Naat en de meiden natuurlijk ook niet goed als R. zich zo afsluit voor alles… Sterkte en veel wijsheid lieverd, ik denk aan je/jullie :hug: :hug: :-
Deb, kom je gezellig mee in de freggelgrot met een lekker taartje
:- Neem alleen wel oordoppen mee, want ik heb af en toe even behoefte om daar heel hard van me af te schreeuwen :shifty: Dan hebben de kids er hier ook geen last van
Alle meiden verder dikke :-* :-* :-*
ik wil ook wel met jou de freggelgrot in. maarja de taartjes moet debke dan maar meenemen want daar is ze iets handiger in :oops: ik hoop echt met heel mijn hart dat je snel uit die freggelgrot kan klimmen. al is het nu miss voor je zelfbescherming wel ff lekker dat je je een beetje kunt afschermen he? :hug: :kaars:
Jullie mogen van mij allemaal mee de grot in :inlove: Dan moet Deb alleen een hele grote stapeltaart maken :mrgreen: Kunnen we lekker allemaal even ongehoord en ongestoord schranzen, lekker emo eten :lol: En ja, stukje zelfbescherming is het zeker :-* :-*
goed plan :thumbup:
Mayo tsss van je collega’s moet je het hebben. 8)
Tierrrr yesss alles ok! En nog veel plaatjes mee ook! Das een superbonus. Bij onze 20 weken wist ik ondertussen wel waar we naar aan het kijken waren had al zoveel echo’s gehad. Vertelde de arts zelf al dat we naar de aorta aan het kijken waren hahaha die dacht dat ik er ‘echt’ verstand van had. Maar nee ik heb bij een aantal cursisten die aan het oefenen waren voor hun examen gezeten (euhm gelegen) toen ik zwanger was van Bregtje* en dan krijg je natuurlijk extreem veel uitleg. En plaatjes…van de 20 weken geen enkele geloof ik maar dat was ook supermedisch in Arnhem. Boeide me ook niet zo want het ging mij ook om de gezondheid en de placenta etc. Ik kom nog steeds geen plaatjes tekort want hebben natuurlijk weer een pretecho gedaan, en bij iedere groeiecho die ik kreeg van mijn eigen gyn kreeg ik ook een plaatje mee. :inlove:
Kim is het iig wel koel in je freggelgrot? Duik maar onder tot het donderdag is meis, en schreeuwen…niet je stembanden eraan helpen hoor! :-
Marieke fck zeg…enneuh jij mag altijd blij zijn met je zwangerschap meis! Kom je hier lekker kleppen. Al zou het idd fijn zijn als hij ook weer blij wordt. Kan wel eventjes duren en geen slachtofferhulp…tja herkenbaar mijn man wilde na Bregtje’s * geboorte ook niet praten. Hij moest eerst het een en ander in zijn eigen tijd, in zijn eigen hoofd op een rijtje krijgen. Rouwen kun je helaas soms niet samen doen maar even ieder voor zich. Probeer hem daar af en toe ook de ruimte voor te geven (mannen en steeds vragen werkt soms averechts) en mss is het idd een goed plan even een goeie vriend van hem te bellen. Kijken of hij een afspraak met je man wil maken, mannen onder elkaar, een biertje oid, een BBQ zonder druk zonder ‘moeten’. :-* Zonder vrouwen ook trouwens…op dit soort momenten wordt je helaas nog meer met de neus erop gedrukt dat mannen van mars komen en vrouwen van venus. :silenced:
Het enige wat jij kunt doen is voor jezelf zorgen (en Naat) en idd aan de bel trekken bij je HA of slachtofferhulp om zelf te praten en mss zelfs wat tips te krijgen over het omgaan met je man. Als hij niet wil zal hij alleen maar zijn hakken in het zand gaan zetten als je telkens blijft vragen.
Sterkte en je weet dat je echt altijd hier terecht kunt!! :hug:
Lotte succes met klussen en idd om de dag is echt voldoende meis. Niet tegen heug en meug zou fijn zijn als het klussen ook een beetje leuk blijft die wachtweken zijn al ‘niet leuk’ genoeg.
Euhm nou hier eig geen nieuws. Vanmiddag even zien hoe het ermee gaat. Zoonlief komt ook weer thuis na zijn middagslaapje. Hij is ontzettend verwend bij opa en oma. Tijdens de verjaardag wilde meneer niet eens een slaapje doen hahaha. Hij lag pas om half 10 in bed. :o Ach boeien voor een keertje kan dat best. En hij was ontzettend gezellig blijkbaar. Eerst de kat uit de boom gekeken maar na een uurtje wilde hij wel lekker spelen. Deze mama gaat zo even de stofzuiger door de woonkamer sleuren. Heb de kat van onze vrienden al gedaan voor vandaag. De plantjes binnen daar water gedaan. Even een klein kaartje door de bus gegooit bij hun overburen die een dochtertje gekregen hebben en wat tijdschriften (OvN en Mama) die ik al gelezen had. Nu nog een volgend wasje de droger inmikken (tja ik mag een pietsie lui doen niet waar en kan het niet eens buiten ophangen hooguit op zolder maar daar is het zoooo warm :silenced: ) dan is het weer leuk geweest voor vandaag. Vanavond weer eens ouderwets koken. En heb nog even van de gelegenheid gebruik gemaakt door vanmorgen even lekker rustig te douchen. :dance:
Lotte, hoop ook dat het snel weer pos is voor je Om de dag of elke dag maakt volgens mij niet uit, weet ik van bij mezelf
Marieke :hug: , zoals Rhiannon het zo mooi beschrijft, hier kan je altijd terecht en mannen zitten inderdaad anders in elkaar, vinden dat praten niet altijd hoeft… probeer goed vor jezelf en je kindjes te zorgen… en wacht even af… hij is er natuurlijk nog blij mee, maar hij zal het heel moeilijk hebben nu… :hug:
Kimmie, nog steeds voor donderdag :-*
Tierr, super de echo!! :dance: en wel grappig dat je dan zo een envelop meekrijgt :lol:
Hier een lastige kleuter omdat ze moe is :roll: en dan niet willen slapen… maar nu lijkt het precies wel rustig… 8)
Hoe moet je dan in godsnaam poetsen? :think:
Gisteren naar Rock Werchter Classic geweest: Mika en The Black Eyed Peas gezien, super :thumbup:
marieke: wat vervelend zeg, dat je vriend zich van je aflsuit… die goede vriend is idd misschien een heel goed idee. Soms praten mannen nou eenmaal makkelijker met een andere man is mijn ervaring.
Maar het is al eerder gezegd, jij mag absoluut altijd blij zijn met je zwangerschap lieverd! turlijk is het gewon even heel cru dat je beide so verliest met een nieuw kindje in je buik, maar dat is geen reden om niet blij of dankbaar te zijn emt dat wondertje! :hug: :hug:
lotte: owww spannende klusdagen dus!! ik hoop zooo dat het raak is!
rhi: lekker toch, een beetje lui doen! je hebt het druk genoeg met op en neer naar het zkh… hoe is het met de arm van je man?
kim: lieverd, blijf lekker in je grot zitten meis, we geven je geen ongelijk. en schreeuw maar zo hard als je wil wij houden onze oren wel dicht, of schreeuwen lekker even met je mee :hug:
hier nog steeds geen ongi :S wel erg labiel merk ik. De tranen zitten dehele dag enorm hoog, en soms lijkt het alsof ik zo in huilen uitbartst. En waarom?? :think:
Knipoogje :hug:
Ellen, :-* en :hug: :hug: voor jou lieverd, hoop dat je snel duidelijkheid hebt en dat je weer door kunt :hug:
Meiden ik kan jullie niet bijhouden hoor…
Ik heb zo het gevoel dat ik dan steeds achter de feiten aanloop dus ik ga eens kijken of er iets minder drukke topics zijn want zo voelt het niet goed… Ik kom af en toe nog wel even aanwaaien!
Iedereen heel veel succes met alle leuke maar ook met de nare dingen die er spelen…
en;
Wij hebben gister groen licht gekregen van de gyn, er zijn geen afwijkingen gevonden!
bloempje, groen licht! Mooi zo!
Hier toch nog naar ha geweest, ze heeft ff gekeken en gevoeld. alles was goed, moet nu vrijdag klaar zijn en zo niet had ze het over hormonen ofzo die ik krijg waardoor het stopt, en daarna weer ongi moet worden. Maar moet dan ook aan de anticonceptie…Ik hoop maar dat het dan over is …
@Cariska wrote:
bloempje, groen licht! Mooi zo!
Hier toch nog naar ha geweest, ze heeft ff gekeken en gevoeld. alles was goed, moet nu vrijdag klaar zijn en zo niet had ze het over hormonen ofzo die ik krijg waardoor het stopt, en daarna weer ongi moet worden. Maar moet dan ook aan de anticonceptie…Ik hoop maar dat het dan over is …
waarom moet je dan weer aan de anticonceptie?
de ovutest word nu lichter dus dan had ik toch gister een positieve ovutest :dance: maar ik heb gisteravond nog geklust dus dan zit ik wel goed denk ik.
Lieve meiden, ik heb niks teruggelezen…ik duik de freggelgrot in.
Ik heb zo’n buikpijn
Waarschijnlijk zit ik gewoon verstopt, en mijn banden rekken ook als een gek…zoiets.
Maar vind het toch wel heel eng…