Mayo, stelt je waarschijnlijk niet gerust, maar heb deze keer ook een paar keer buikpijn gehad :? , wanneer heb je je volgende echo?
Mayo, even een hele dikke knuffel voor jou meis :hug: :hug: :hug: Het is waarschijnlijk helemaal niks om je zorgen om te maken, maar dat kan iedereen 100x zeggen dat helpt toch niet als je het in je hoofd hebt :hug: :hug: Kom maar gezellig in de grot, ik heb gisteren nog lekker aardbeienkwarktaart gemaakt, want Deb d’r overheerlijke taartjes waren al op :oops: Maar deze is ook errug lekker met dit warme weer :-* :-* :-
Lotte, klinkt goed meis :dance: Nu die rottige wachtweken in :? :-
mayo: asch meis, het scheelt dat je in elk geval bij kim n de freggelgrot kan kruipen… :hug:
maar zonder gekheid: wat vervelend. Onbewust weet je wel dat buikpijn niets hoeft te betekenen en het idd van de verstopping kan komen, maar tja, dat gevoel he… helaas kunnen we dat niet zo makkelijk uitzetten…
in elk geval een dikke knuffel :hug: :hug:
lotte: klinkt als een goede klustijd!! nu gaan de duimen draaien!
hier vanmorgen ongi geworden… net nu ik hoopte dat het nog maar een tijdje weg zou blijven aangezien we een weekendje naar zee gaan :?
Och Ellen, wat een waardeloze timing weer, maar ben wel blij dat je nu in elk geval weer ongi bent :thumbup: :thumbup: Het moest toch een keer weer komen he :hug: :hug: :hug: Nu gaan we voor een goede en benutte eisprong :-*
@Kimmie1976 wrote:
Och Ellen, wat een waardeloze timing weer, maar ben wel blij dat je nu in elk geval weer ongi bent :thumbup: :thumbup: Het moest toch een keer weer komen he :hug: :hug: :hug: Nu gaan we voor een goede en benutte eisprong :-
wat ben je toch een lieverd he… ondanks je freggelgrot, je onzekerheid, en gelukkig toch weer wat kwaaltjes en misschien weer wat meer hoop, toch altijd een lief woord voor een ander over.
Meis, je wilt niet weten hoe hard mijn duimen draaien voor je morgen! :- :-*
:oops: :-* :-* Ik gun het jou ook gewoon zo ontzettend een broertje of zusje voor Fie en niet die onzekerheid steeds :hug: Onzekerheid in welke vorm dan ook is slopend vind ik, goed of slecht je kunt het maar beter weten! :-* :-*
Joon heeft even lekker van 15:30 tot 18:15 geslapen :shifty: :thumbup: Ik had heel de dag al alle ramen tegen elkaar open staan en het was gaan regenen :shifty: Ik dacht dat het redelijk naar beneden viel dus heb alles open laten staan :doh: En nu ging ik Joon uit bed halen en ja hoor, zowel op Valentijn zijn kamer als bij ons op zolder was aan de voorkant alles drijfnat :doh: Hoe blond kun je zijn :oops: Alleen moest nu ook ons dekbed snel in de droger, want aan Tim zijn kant is de hele hoek ook drijfnat van al het gespetter vanaf de vensterbank :oops: Hopelijk dus alles goed droog te krijgen voor we naar bed gaan
Morgen gaan de jongens naar mijn schoonouders in de ochtend al en dan ga ik daarna naar mijn moeder en die gaat weer mee naar het ziekenhuis :thumbup: Mijn vader moet wrs werken dus die kan niet op de jongens passen. Vandaag een mooi positief verhaal gekregen van Marietje hier :inlove: Dat geeft de onzekere burger weer moed Daar tegenover staan natuurlijk ook een hoop verhalen met slechte afloop, maar ik moet toch wat hoop blijven houden…
Nu wachten op Tim met eten, normaal eet ik om 6 uur met de jongens, maar nu Joon zo laat en lang geslapen heeft hebben Valentijn en ik een late snack genomen en kan het echte eten ook wat later En vooruit dan ook een keertje wat later naar bed. Ben daar geen voorstander van vanwege vakantie dat ze dan ineens later mogen, maar zo héél af en toe moet kunnen vind ik
Van het weekend hopelijk zonder biefstuk uit eten met Tim, want vandaag zijn wij 8 jaar samen "inlove: maar vanwege zijn werktijden is uit eten gaan doordeweeks niet zo handig
:-* Kim
Hee dames,
Mayo, voor jou ff een dikke :hug:
Iedereen zegt het al: buikpijn hoeft helemaal niks te zeggen, er gebeurt ook nogal niet wat in je buik! Maargoed, het blijft ontzettend vervelend en eng natuurlijk, dus lucht je hart hier maar hoor! Wij duimen met zijn allen dat het gewoon helemaal goed gaat!
Kimmie, heel veel succes morgen en voor jou duim ik ook heel erg hard!
En 8 jaar samen met je lief, leuk, gefeliciteerd! :-
Knipoogje, aaargh, zit je er zo lang op te wachten, komt het steeds niet… en nu dus wel… pfff… succes ermee en toch een fijn weekend!
Vor de rest ff gewoon een :-
iIk heb vandaag weer gewerkt en heb er dit keer heel goed op gelet dat ik rustig aan deed en dat scheelde heel wat qua harde buiken!
Maargoed, nu was vandaag toevallig ook een dag dat rustig aan doen vrij gemakkelijk kon omdat ik maar 2 kids had. De meeste andere dagen zal het wel lastig worden, maar ga gewoon mijn best doen!
Voor de rest ben ik de komende dagen ff niet op KOK… morgen eerst werken, dan direct door naar mijn zusje en vrijdag samen met haar een weekendje naar Parijs. Aan de ene kant erg veel zin in, aan de andere kant zie ik er ook wel wat tegenop… :roll:
lotte, omdat je dan hormonen slikt wat niet goed is voor het kindje mocht ik zwanger raken.
mayo :hug:
tierr, veel plezier in parijs!!
Kim, 8 jaar samen! Gefeliciteerd!!
hier lijkt het bloeden bijna voorbij!! Gelukkig maar!!
cariska ok nu begrijp ik het.
vandaag drukke dag gehad met voorbereidingen voor morgen want mijn zoon word morgen 10 jaar!! damn dan heb ik gewoon een tiener!! :shock:
kim ik wil je voor morgen heeeeeeeeeeeeeeeel veel succes wensen
Lotte, alweer 10 jaar! Gefeliciteerd!!!
Kim, hoe laat heb je de echo?? Ik duim voor je hoor!!
Jullie zijn lief :-
Heb even op bed gelegen, en die felle pijn is nu even gezakt. Ik zal wel te druk doen denk ik 8). Extra dag werken deze week, lag pas om 00.30 op bed omdat manlief laat thuis was uit Spanje, wekker ging om 07.00 uur alweer…en ik kan niet naar de wc :shifty:
Tierrr, wat een leuk vooruitzicht! Veel plezier :-
Knipoogje, wat fijn dat je weer vooruit kunt kijken…maar de timing is wel verrot ja 8)
Lotte, gefeliciteerd! 10 jaar alweer :shock: , je krijgt bijna een puber in huis :mrgreen:
Cariska, gelukkig is het bijna klaar…blijven vloeien met deze temperaturen is extra rot :hug:
Kim, mijn duimen draaien overuren meis . Ik lag me vanacht nog iets te bedenken (ja, echt :roll: ). Op mijn echo van 5w6d viel niks op te meten want er was gewoon niks te zien, alleen een zwarte vlek…geen hartslag, geen wit stipje…niks! Dus ik heb toch echt hoop hoor :-
Lotte, goed geklust :thumbup:. Nu weer wachten , altijd een rot die weken :hug:
Marieke, ik vind het zo moeilijk voor je…ik kan me niks voorstellen van het immense verdriet dat jullie nu dragen, maar ik heb wel een idee hoe het rouwen verschilt tussen man en vrouw. Na de EUG (totaal geen vergelijking, maar dat schiet me te binnen) had ik echt oprecht verdriet om het kindje wat er niet mocht komen. En nu nog denk ik vaak terug aan hoe het geweest had kunnen zijn. Manlief heeft dat dus niet, die ziet het als een mislukte poging…verder niks. Is soms ook wel lastig. Sta ik te brullen in de armen van mijn schoonzus omdat ik weer zwanger ben, maar vooral omdat het zo angstig en verdrietig voelt…snapt hij er niks van :roll:
Andere meiden, dikke :-
Deb, kun je nog zo’n aardbeien-room taartje maken voor de freggelgrot , eten we 'm met alle bewoners op :lol:
Lotte, gefeliciteerd met Damon alvast :-* En wat een vent alweer zeg :shock: Heel veel plezier morgen :-* :-
Cariska, balen dat je eventueel hormonen zou moeten slikken joh met alle bijkomende nadelen :thumbdown: Hoop voor jou dat vloeien snel gewoon over gaat en dat je snel een normale cyclus krijgt (of beter nog helemaal geen ongi meer maar een dikke buik :inlove: ) :- Je bent er maar mooi klaar mee nu :hug:
Mayo, gelukkig is de buikpijn nu weer weg :hug: :thumbup: En idd een wat rustiger aan doen en naar je lijf luisteren misschien :-* Heb je niks tegen de obstipatie? Als het te erg wordt even de ha bellen he, die geeft je zo lactulose (lekker mierzoet drankje dat je helpt om weer te gaan als een reiger :mrgreen: :mrgreen: :silenced: ). Ik krijg vandaag alleen maar goede verhalen over dit soort echo’s :dance: Dit geeft me veel hoop, ben daardoor wel bang dat ik weer te veel ga hopen :doh: Maar goed, gelukkig is het nu snel morgen Ennuh, aardbeien-roomtaartje klinkt :drool: :drool: :drool: Heb nog een klein stukje aardbeien kwarktaart over ook voor de liefhebbers hoor
En dankjulliewel voor de felicitaties :-
Ga zo even lekker douchen en dan beetje bijtijds naar bed, want ik ben moeeeeeee en ik hoop dat ik een beetje kan slapen En ik hoop ook dat het dekbed droog is, want dat was net nog niet droog :? Is ook zo lastig om zo’n groot ding goed in de droger te krijgen :wall:
:- Kim
Mayo,jij gaat dus ook ff in de freggelgrot? :hug:
Kimmie alweer 8 jaar samen met hub. gefeliciteerd hoor!!
Knipoogje wel dubbel he als je ongi word. ik bedoel je zat er eigenlijk op te wachten en dan komt het maar niet. mijn cyclus was de vorige maand ook zo van de leg. gek word je daarvan. :hug:
tier jij dus drukke dagen voor de boeg. hopen dat je het alsnog naar je zin hebt in parijs.
rhi hoe is het meis? trek je het nog een beetje? :hug:
ik heb vandaag hapjes gemaakt voor de verjaardag morgen. mini worstebroodjes en mini appelflapjes. die doen het meestal wel goed. ik heb ze nog niet in de oven gehad natuurlijk maar dat doe ik morgen als de visite er is. net de slingers opgehangen. het cadeau heeft damon al gehad van ons. een nieuwe fiets. nog ff snel een cadeautje gehaald die abigail kan geven aan hem. een mooi boek. damon was vandaag helemaal hyper hahah. hoezo zenuwachtig hihi.toch vind ik het wel een beetje een mijlpaal 10 jaar na de vakantie gaat ie al naar groep 6 waar blijft de tijd toch? mijn broer is trouwens ook morgen jarig hahahah. hij heeft morgen late dienst dus hij komt smorgens ff hier en dan van het weekend viert hij zijn verjaardag. hoe is het weer bij jullie? het is nu hier wel rustig maar het is wel ff flink tekeer gegaan. wel heel kort maar met een behoorlijke windkracht onweer en tropische regen. er is hier 1 km vandaan zelfs een campinggast overleden in vethuizen door de storm. waarschijnlijk zelfs meer doden maar het fijne weet ik er neit van. dat is wel ff schrikken!!
Zo lekker fris gedoucht en bed was ook droog, dus maar even lekker opengeslagen voor het open raam weer op bed gelegd (ander is ie zo nog zo vies drogerwarm :sick: ) En dan maar hopen dat we niet nog even snel een plensbui krijgen voor we naar bed gaan :mrgreen: :mrgreen:
Lotte, hapjes klinken lekker, ga ik hier aankomende verjaardag ook doen dat soort kleine hapjes :thumbup: Lekker makkelijk in de voorbereiding en af te maken terwijl de visite er is Ook alvast gefeliciteerd met je broer trouwens :-* :lol: En ja Tim zei het net van die dode op die camping :kaars: Vreselijk toch weer :thumbdown:
Deb, hoe was het kinderfeestje vandaag? Is alles goed gegaan en was het ook gezellig :-* :-
Marieke, ook hier nog een dikke :hug: voor jou meis :- Hoop dat het naar omstandigheden allemaal goed met je gaat, het is je zo gegund!!!
Rhi, vandaag weer een potje gevuld (althans hub :mrgreen:). En mag hij evengoed van het weekend een dagje naar huis of weet je dat nog niet? Ook een dikke :hug: voor jou “tough chick” :-
Nog even klein rondje doen en dan naar bed
:- Kim
kim, ik duim voor een hele mooie en goede echo!!
Hier geen bloed meer gezien!! :dance: zou de eisprong nu ook later zijn?? :think:
Kim, denk aan je meid :-
Buikpijn is hier wat gezakt, de felle pijn is weg. Nu alleen een beurs gevoel, maar dat is te doen. Lekker geslapen en vanochtend met pijn en moeite een klein wc-bezoekje gedaan :silenced: .
Lactulose ken ik nog wel ja, had ik ook gekregen toen ik in verwachting was van Isa. Dat hielp wel aardig :mrgreen: . Ik zal er eens naar gaan informeren, ik denk dat ik zoiezo binnenkort de HA eens moet gaan bellen voor een afspraak :think:
Cariska, begrijp ik nu goed dat jullie deze maand geen poging kunnen doen :think: ?? Sorry hoor, ik vergeet erg veel momenteel :oops: . En er gebeurt ook zo veel hier
Rhi, hoe gaat het met Daan? Is de chemo al gestart?? :-
Kimmie, ik hoop dat je goed nieuws krijgt bij de echo vandaag!!!
Ow Kim…je zit nu te bibberen in de wachtkamer…Ik bibber met je mee! Tussen het duimen door dan.
Meiden, ik kom straks ff terug hoor, voel me nu nogal afgedraaid. Kinderfeestje gisteren was leuk, maar wel enorm vermoeiend. Heb er nu nog last van.
:thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: