oooow ik hoop toch zo dat alles gewoon goed gaat met uk
check arm om je schouders meiden…
ach nee toch…
Kimmie, sterkte meissie… :hug:
aaaaaaaaaaaah neeeeeeeeee ships man. weet niet goed wat ik moet zeggen maar wil je wel ff heeeeeeeeeeel veel sterkte wensen!! :vlinder: :hug: denk aan je!!
nee toch kim :hug:
mayo, bloeden is gestopt, dus hoef geen hormonen te slikken dus kunnen deze ronde wel weer poging wagen
kim :hug:
cariska fijn dat je niet aan de anticonceptie hoeft.
ik heb me toch een buikpijn :roll: :wall:
lotte :hug:
cariska hoe is het met jou? kun je het nog een beetje handelen. we hebben nu allebei al een cyclus gehad na de mk. ooooooooooooooh wachten duurt zo lang. had ik maar weer een positieve test in handen pfffffffff. maarja die verdomde wachtweken ook he? het duurt nu allemaal zo lang. ik bedoel ik ben augustus 2009 gestopt met de pil. en ja ik mag zeker niet klagen dat ik ontzettend snel zw raak maar ik heb dus al vanaf augustus 3 miskramen gehad en dan duurt alles bij elkaar wel lang hoor!! was jijm de vorige keer snel zw geraakt?
Gaat goed hoor! Maar als ik het erover heb wel meteen tranen in de ogen … Bij tl ben ik 3 keer ongi geweest, toen zwanger. Bij dit kindje was het in 1 keer raak. Hoop dat het voor jou en mij (en iedereen!) snel raak is!.
rekende vandaag ff terug en was zwanger tijdens overlijden cliënt, heb daar veel zorgen enzo van gehad…wellicht dat stress een oorzaak kan zijn??
@Cariska wrote:
Gaat goed hoor! Maar als ik het erover heb wel meteen tranen in de ogen … Bij tl ben ik 3 keer ongi geweest, toen zwanger. Bij dit kindje was het in 1 keer raak. Hoop dat het voor jou en mij (en iedereen!) snel raak is!.
rekende vandaag ff terug en was zwanger tijdens overlijden cliënt, heb daar veel zorgen enzo van gehad…wellicht dat stress een oorzaak kan zijn??
ik weet het niet maar zou miss kunnen :think:
ow pfff meiden…ik ben echt even een beetje van de kaart van het slechte nieuws van Kim hoor. Kan het echt niet helpen. Dan is mijn verdriet toch nog wel vers stiekum.
Ik ben zowiezo niet zo in de typmodus de laatste tijd. Mijn hoofd rolt langzaam om geloof ik. Heb het heel druk, maar kom tot niks op de een of andere manier. En da’s niet fijn, want dan voelt iedere dag alsof je gespijbeld hebt. Het wordt tijd voor een paar weekjes rust op alle fronten, maar die gaan er niet komen dit jaar. Denk dat ik toch eens goed moet verzinnen die voor mezelf toch maar in te lassen op de een of andere manier.
Voor jullie allemaal even een dikke knuffel. Sorry voor mijn afwezigheid de laatste tijd. Ik leef echt heel erg mee, maar kom er niet toe dat te uiten op de een of andere manier…
:-* :-* :-*
cariska ik herken het wel hoor. met mij gaat het ook verder goed maar nu ben ik ineens emotioneel.
lotte, volgens mij is dat ook niet zo gek!!! Zit hier nu ook te huilen om nieuws van kim… Waarom toch …
ja triest he? en wij weten als geen ander hoe dat voor kim moet voelen.
lieve kim, toen ik je smsje kreeg heb ike cht even mee moeten huilen… ik hoopte het zo voor je, ondanks dat het er van de week al niet heel gunstig uit zag, had ik na alles positieve verhalen weer hoop gekregen dat je dit kindje mocht voldragen.
Helaas… ik weet ook even geen woorden te vinden die iets voor je kunnen betekenen dus sorry dat ik het alleen even bij een knuffel hou… :hug: ik bel je van de week even lieverd. :-*
Kimmie :hug:
kim :hug: :hug: :hug: :-*
Oh lieffies, ik vind het al zo ontzettend fijn dat jullie zo met mij/ons meeleven Helaas weten we allemaal wat een kltegevoel het is, dus ik hoef niet te gaan proberen uit te leggen hoe of wat Sorry dat ik niet gelijk vanmiddag heb gereageerd hier, maar heb her en der op KoK een stukje geplaatst en zag dat Deb :- hier wat had gemeld en ik was zoooo moe dus ik ben even lekker in bad gedaan en toen geslapen tot Tim thuis kwam om 7 uur…
Cariska, fijn dat jij in elk geval gestopt bent met vloeien en dat je dus gewoon weer kunt proberen deze ronde en niet hoeft over te slaan :thumbup: Wat betreft stress, ja dat kan een factor zijn, maar ik denk dat dit soort stress geen mk kan veroorzaken, als een vruchtje/kindje goed is dan is er echt heel wat voor nodig om dat toch nog fout te laten gaan :hug: Ik zou proberen om niet teveel na te denken over wat het zou hebben kunnen veroorzaken, hoe moeilijk dat soms ook is hoor! Maar je hebt er niks aan, je zult er nooit meer achter komen en de onzekerheid bij een volgende zwangerschap blijft…(helaas!!!). Ik zou willen dat we allemaal wisten waardoor het komt dat onze kindjes er niet mochten komen en dat we daarom een volgende keer kunnen voorkomen, maar helaas kan dat niet Ik bedoel dit niet belerend hoor meis, maar ik weet hoe gek je jezelf kunt maken met het stiekem toch steeds zoeken naar een oorzaak (deed dat 12 jaar terug ook heel erg!) :hug: :hug:
Lotte, buikpijn kan ook een goed teken zijn lieverd :-* :-* Hier ook gelukkig snel zwanger steeds, maar net wat je zegt al met al duurt het wel een hele tijd zo bij elkaar :hug:
Deb, een hele dikke :hug: ook voor jou!!! Je bent zo extra lief deze dagen :inlove: En dat terwijl het voor jou ook weer een herbeleving is van alles ook :hug: Hoop dat je je koppie een beetje op orde kunt krijgen meis en anders ben je altijd meer dan welkom om een daggie hierheen te komen hoor :-* :-* Dan gaan we samen ff uitjanken en ons hoofd leegmaken :hug:
Ellen, geen sorry voor een knuffel, dat doet juist veel al is het maar op het scherm!!! Het is ook moeilijk om iets te zeggen, ik weet het :-* Ik spreek je van de week lieverd :-* :-*
kimmie :-*