Ow Kim toch…Je gaat je geen zorgen lopen maken om mij hoor! :naughty:
Mijn koppie komt wel weer op orde. Wat jou nu weer overkomt, roept absoluut herinneringen op, maar het “echte” verdriet van mij is ondertussen toch verandert ten opzichte van toen. Het is er, absoluut, en het zal er wel blijven ook, maar de toekomst ligt weer open. Jij zit nog (of beter gezegd weer) midden in het “verleden”. Dat wat we nu toch wel achter ons gelaten hadden willen hebben.
Ik neem je uitnodiging overigens heel graag aan, dat weet je, maar pas als jij dit stukje weer zo goed en zo kwaad als dat kan achter de rug is. Jij moet nu eerst even aan jezelf denken lieverd. Heel belangrijk!
Kruip lekker in je bed en probeer wat te slapen. Morgen komt er weer zo’n rollercoaster op je af. Trustekus! :-*
:-* :-* Ondanks mijn eigen verdriet staat mijn hart altijd open voor andermans verdriet ook hoor :hug: Ik heb nog een glas drinken en daarna ga ik naar bed. Morgen om 2 uur komt mijn moeder hier en dan om 14:40 bij de ass.gyn zijn… Ben benieuwd. Nog steeds wel wat steekjes en zeurderige pijn in mijn onderbuik, maar geen druppel bloed of wat dan ook, dus we wachten af…
:-*
Wat zou je zelf willen meis? Maar in 1 x klaar ermee en dus curreteren of toch even afwachten nu? Voor beide scenario’s valt wat te zeggen natuurlijk.
Ja dat is het dilemma, beide scenario’s hebben in het verleden geen afdoende resultaat gegeven :? Vandaar dat ik wil praten met een gynaecoloog of in dit geval de assistent. Even kijken wat hij/zij ervan zegt. en ALS er al wat gaat gebeuren dan is dat toch na het weekend ergens pas en dan heb ik in het weekend nog kans dat het zelf begint en kan ik eventueel volgende week een echo laten maken om te kijken hoe ver het is. Wel met dien verstande dat als het niet vlot ik alsnog gecuretteerd wil worden, zoiets :think: Maar goed, we zullen zien hoe de assistent daar over denkt. :-*
Ja, ik snap je. Morgen inderdaad dat gesprek maar aangaan en dan even afwachten wat zij zeggen. Ik denk dat het neer gaat komen op wat je net zelf omschreven hebt. Lijkt me ook het meest prettig voor zover dat al kan.
Maar goed, da’s morgen en dus van later zorg! Eerst die nachtrust maar eens proberen te pakken. Ga ik ook doen. Rene smste eerder vanavond dat hij bij een vriend bleef eten in Belgie. Ik heb hem net maar gesmst of hij soms ook blijft slapen…
:-* Ben benieuwd of jij alleen slaapt vannacht :lol: :lol: Maar dat zal toch niet Trustekus :-*
Nee, hij heeft besloten toch maar naar huis te komen :mrgreen:
Ik ga niet opblijven, duurt nog wel een uurtje.
Trustekus terug! :-*
kim :hug:
En Deb hoe laat was Rene thuis?! :-* Hier bagger geslapen zeg :wall: Elke half uur wel wakker geweest van nare dromen Ben nog steeds behoorlijk misselijk en heb zere boobs, het voelt zo naar allemaal Hoop dat het snel ophoudt met die kwaaltjes :oops: Maarrrr… ik werd net wel verblijd met hele lieve post :inlove: :inlove: :-* Dankjewel lieverd :-*
:hug: :hug: :hug:
Kim, kom je even een dikke kus brengen :-*
Hopelijk wordt je wat wijzer bij de gyn vanmiddag, maar ook ik denk dat het scenario van Debke gisteravond wel realistisch zou zijn.
Ik heb zelf nog lang last gehad van vermoeidheid van de narcose, gaat curretage altijd onder narcose :think: ?
sterkte meid… :hug:
Deb, hoe gaat het met jou? Ik zie 2 dagen tot de redday op je banner . Dus in ieder geval geen achterlijke cyclus van 16 dagen dit keer :thumbup: …
Verder heb ik weinig puf, voel me niet zo best en ook hier heeft de onzekerheid weer in volle hevigheid toegeslagen. Het liefst zou ik nog een keertje binnen kijken of het allemaal nog goed gaat :shifty: …nog 2 weken en 3 dagen geduld :roll:
Thx Mayo :-* :-* Ik heb ook altijd veel last hoor van narcose, was de vorige keer ook meer van slag fysiek van de narcose dan van de ingreep :? Maar ik reageer er sowieso erg heftig op altijd :shifty: Het schijnt dat curettages ook wel onder een roesje gebeuren, maar de kans dat ik ook maar iets mee zou kunnen krijgen van de ingreep… Nee dank je Vandaar dat het het meest onder narcose gebeurt. Mijn eigen scenario van het weekend afwachten en volgende week iets plannen lijkt mij het meest logisch ook. Maar ik laat het uiteraard even weten vanmiddag! Wat vervelend dat jij je ook zo onzeker voelt meis :hug: Maar als je het echt niet trekt of je voelt je heel anders zeg maar, dan bel je toch of je eerder kunt komen?!! Hier deden ze er absoluut niet moeilijk over in het ziekenhuis :thumbup: Tweeënhalve week duurt nog wel heel lang hoor als je je zo voelt :shifty: Je moet het voor jezelf beslissen natuurlijk, maar voor jouw geruststelling is het natuurlijk wel heel prettig als het wat sneller kan gebeuren (begin volgende week ofzo al bijvoorbeeld ) :-*
Ik heb gisteren gelijk ook MvM weer afgebeld en heb voor mezelf besloten om een volgende keer niet meer mee te doen :shifty: Ik ben er altijd groot voorstander van hoor, maar ik wil de volgende keer alles even rustig aan doen
Nou, echt anders voelen niet…ik voel me nog altijd alsof ik ieder moment zwaar de griep kan krijgen 8) . Ben wel veeeel minder misselijk dan bij Isa, wat ik dan weer raar vind. Bij Isa was het 's ochtends een paar keer kotsen en dan was ik weer fit, nu ben ik de hele dag blegh maar geen gekots :think: .
Je snapt vast wel wat ik bedoel hoor…maar als er in je omgeving/vriendin/forumtopic of whatsoever iets gebeurd, dan word je zelf ook weer extra extra onzeker. Tenminste, zo werkt het bij mij :oops: . Ik hoop eigenlijk dat ik volgende week nog goed doorkom, dan kan ik bij 11 weken naar de eerste controle bij de HA, en die wil vast wel even met de doptone luisteren (lukte bij Isa ook :dance: ), de week erop dan weer een echo en dan moet ik het toch maar gaan geloven 8)
Ik ga ook nog niet met de maandmama’s meeschrijven, ik heb er nog geen behoefte aan (al sta ik natuurlijk wel illegaal op het lijstje :mrgreen: )
Ik heb trouwens maar besloten om voor de vakantie niks te vertellen op mijn werk. Ik krijg met 11w2d vakantie, en kom weer werken met 14w6d. Ik denk dat ze dan wel zullen opkijken :lol:
Kim, succes zometeen! :-*
Succes zo Kim!
Mayo, hier is het niet spannend meer hoor. De eerste ongi tekenen zijn er al. Zal in de loop van de dag wel doorbreken dus. In ieder geval weer een voor mijn doen normale cyclus te pakken. Da’s toch iets gewonnen.
Ik ga verder hier. Heb nog een hele lange to do lijst…
Kus!
Suc6 Kim! :-* Enneuh bij een volgende zwangerschap kun je altijd nog vanaf de 12 weken meedoen, pik je toch 4 weken mee en ben je meer uit de onzekere periode. Alle beetjes helpen toch?
Mayo onzekerheid zsm de kop indrukken hoor. En als het enige wat helpt een echo is…bellen zeker voor je vakantie, dan ga je zooooveel prettig weg. :-* En nee dan ben je geen miepert echt niet :snooty:
Ik heb mijn huis weer ‘vol’ gni gni. En heb net de grootste naar bed gestuurd. Hij wordt knettertjeduf van de antihistamine. Al helpt het super tegen de jeuk hij voelt zich daar ook weer niet lekker bij. Vanavond doe ik hem een badje vol met Zarqa eens kijken of dat zijn velletje wat goed doet. En heb iets tegen waterpokjesjeuk in huis voor na het bad. Eens kijken of we zo zonder de pillen kunnen (en anders probeer ik halfjes evt :think: ) want dit is het andere uiterste.
Zo nu even vooruit werken aan het avondeten. Manlief denkt dat ie hier onder meer eten uitkomt maar helaas pindakaas…ik ben net zo streng als de verpleging en wil ook echt geen ruzie met de dokter
hahahaha, Rhi…heb je je zustertjesoutfit al aan :mrgreen:
Fijn dat 'ie thuis is :thumbup:
Echo is trouwens op 02-08 en we gaan 06-08 op vakantie , dat had ik wel gelijk zo geregeld 8)
Lieve Kim ik heb je al via sms gesproken maar ook hier wil ik nog even zeggen hoe ontzettend verdrietig ik het voor jullie vind. Ook hier tranen toen ik je sms-je las :hug: :hug: :hug:
Sorry, verder even weinig zin om te schrijven. Zit er een beetje doorheen, ben zo aan vakantie toe maar aan de andere kant zie ik ook weer zo tegen de vakantie op :oops:
Juist omdat ik weet hoe het voorgaande jaren altijd ging op vakantie, ik kan vaak overal voor op draaien en kom zelf niet aan mijn rust toe :?
Hele week flink druk geweest met de gastkindjes, moet er nog 1 opgehaald worden en dan heb ik vakantie. Hoera :roll:
Verder gewoon even een dikke kus voor jullie allemaal :-*
Marieke, wil jou ook even een hele berg knuffels geven meis, ik kan het me niet eens beginnen voor te stellen wat je nu allemaal doormaakt maar leef wel enorm met jou en jullie mee :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: Hoop dat je ondanks alles toch een beetje kunt bijkomen in jullie vakantie :-* :-* :-
Ik heb net even een hele update in arm in je schouders getikt :-
Even Joon uit bed halen, die ligt er sinds 13:00 uur in :shock: :shock: :shock: en wordt nu pas wakker :shifty:
@Marieke_5000 wrote:
Lieve Kim ik heb je al via sms gesproken maar ook hier wil ik nog even zeggen hoe ontzettend verdrietig ik het voor jullie vind. Ook hier tranen toen ik je sms-je las :hug: :hug: :hug:
Sorry, verder even weinig zin om te schrijven. Zit er een beetje doorheen, ben zo aan vakantie toe maar aan de andere kant zie ik ook weer zo tegen de vakantie op :oops:
Juist omdat ik weet hoe het voorgaande jaren altijd ging op vakantie, ik kan vaak overal voor op draaien en kom zelf niet aan mijn rust toe :?
Hele week flink druk geweest met de gastkindjes, moet er nog 1 opgehaald worden en dan heb ik vakantie. Hoera :roll:
Verder gewoon even een dikke kus voor jullie allemaal :-*
:hug: gaan de dochters van je man ook mee dan?
Marieke…dikke knuf meis. Ik wou dat ik wat zinnigers in te brengen had voor je… :hug: :hug: :hug: :hug: :hug:
Kim, hoe was je nacht? Ik ben nog steeds een beetje sprakeloos vrees ik.
Kus voor jou! :-* :-* :-* :-* :-*
Hier is de volgende ronde begonnen. Nette cyclus dus. Da’s in ieder geval iets (al had ik het liever anders gezien natuurlijk).
Ik duik even onder. Mijn hoofd doet zeer, mijn buik ook en ik moet veel doen vandaag (vier morgen mijn verjaardag).
Ben er maandag weer!
Kus!