Deb, wat balen dat je toch ongesteld bent geworden maar groot pluspunt eraan is inderdaad wel dat je nu een hele nette cyclus hebt :dance: En dat is toch ook wat waard :hug: Hier vannacht wel beter geslapen dan de nacht ervoor, maar ik blijf vervelend moe :? Op een of andere manier slaap ik wel door maar toch niet goed, ik weet het niet :eh: Komt wel weer, is ook niet heel gek met alles wat er nu speelt. Vanavond de lekkerste biefstuk van Nederland eten :drool: We gaan saampjes naar EetCafé Loetje aan de Amstel :thumbup: Hele fijne verjaardag vast voor morgen lieverd :-* En ik hoop dat je nu even lekker onder hebt kunnen duiken :hug: :-
Rhi, ja ik weet dat alles beetje helpen en wie weet dat ik een volgende keer wel alleen de laatste 4 weken mee doe, maar ik kijk wel hoe het dan gaat. Hoe is het nu thuis? Gedraagt D.aan zich een beetje :lol: Schikt ie zich een beetje naar Zuster Rhi haar wensen en eisen :- Hoop dat het herstel thuis nog beter gaat en dan maandag beginnen met de injecties :thumbup: :hug: Geniet van het weekend met zijn drietjes :-
Mayo, ik begrijp je trouwens helemaal hoor, ik werd ook zo onzeker door al die verhalen alleen maar Het leek op een gegeven moment ook wel of dat waar ik ook las, het alleen maar over miskramen ging en dat voelde dan weer als een soort voorteken :oops: Ja ik weet het, het slaat nergens op :roll: :oops: Maar ik heb zelf even op andere fora gekeken en ook daar zag ik alleen maar de ene na de andere mk/ma verschijnen in topics die daar initieel helemaal niet over gingen (ik zocht er dus niet op bedoel ik). Maar je bent nu al goed en gezond zo ver meis, voor jou geldt de regel dat het risico dat het nu nog mis gaat heel klein is :- :-* :-* Jij gaat gewoon een heel mooi en gezond kindje op deze wereld zetten over een maand of zeven :inlove: :inlove:
Hoe is het verder met iedereen?? :-
Hier is echt de berusting in het feit dat het niet goed is, heb dus ook echt geen hoop meer ofzo dat er donderdag een wonderlijke echo plaatsvindt ofzo. Alles op zich kan het natuurlijk best, dat weet ik… Maar alles van de afgelopen anderhalve week bij elkaar opgeteld, de echo’s en mijn gevoel geeft maar ruimte voor 1 conclusie, hoe verdrietig ook Ik moet zeggen dat ik er vrij rustig onder ben, ik wil alleen eigenlijk niemand echt spreken :oops: Schrijven gaat heel goed, maar verder wil ik er niet echt over praten nu. Ik ben erg boos en kortaf en ben bang dat ik te boos zal reageren op een of ander en dat is niet de bedoeling :shifty:
Nou meiden, geniet van het weekend verder en ik kom misschien vanavond na het eten nog even aanwaaien en anders vast morgen wel
:- Kim
Oow Kim, dat komt me bekend voor…Ik had dat ook en was toen ook blij dat we het nog niemand verteld hadden dat ik zwanger was. Hoefde ik ook niemand uit te leggen dat het weer mis gegaan was en al helemaal niet naar alle ontzettend lief bedoelde maar oh zulke foute opmerkingen te luisteren.
Of iedere dag die telefoontjes met “gaat het een beetje?” enzo…
Knuf hoor! :hug:
Ik ben inderdaad ook wel erg blij dat mijn cyclus weer normaal doet. Teleurstelling is al weer naar de achtergrond. Het zal wel wennen ofzo
Rhi, genieten jullie een beetje van het weekend?
Mayo, :hug: :hug: :hug: voor jou.
Andere meiden, voor jullie ook allemaal een stapel :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-*
Nou…ik ga eens wat verjaardagshapjes voorbereiden.
ik wil jullie allemaal even een dikke :hug: brengen ik leef met jullie mee en lees zo af en toe maar het voelt gewoon niet goed om hier gezellig over mij zwangerschap,kwaaltjes en pijntjes te praten (zeuren :oops: )
Ik weet namelijk dat jullie het allemaal heel graag willen en ik gun het jullie ook allemaal zo :-*
:hug: maar ik ben jullie niet vergeten :hug:
Deb balen van je ongi maar wel fijn dat je nu geen cyclus van 16 dagen hebt :shock: dan weet je nl zeker dat je geen eisprong krijgt met zon korte cyclus :roll:
zuster rhi dadelijk slaat zijn fantasie nog op hol :roll: maar het is wel fijn he als je mannetje weer lekker thuis is waar hij hoort!!
Mayo, ik snap best dat je erg onzeker bent. ooka heb je het hartje een keer zien kloppen. kon ik je maar opvrolijken. alhoewel we natuurlijk gezellig in de freggelgrot van de overheerlijke taartjes van debke kunne smullen. oftewel emo-schransen :lol:
kimmie ik hoop dat je een beetje kan genieten van je heerlijke biefstuk. dat heb je wel verdiend dacht ik zo !! ik denk aan je!! :hug: dat boos en kortaf zijn herken ik ook heel erg. ik had dat vooral de eerste paar weken na een mk. dan dacht ik dat alles verder goed ging maar er hoefde maar 1 klein dingetje te gebeuren en dan ontplofte ik zowat!! :wall: het is niet leuk maar wel enorm te begrijpen :hug:
ik ben vanmiddag ff naar de stad geweest. ff naar de opticien voor nieuwe lenzen te bestellen. meteen ff cadeautje gehaald voor mijn broer want hij viert morgen zijn verjaardag. hij was 15 juli jarig maar toen had ie late dienst dus vandaar. ik had gister de hele dag een gespannen en opgeblazen gevoel in mijn buik. geen idee wat dat nu dan weer is :think:
Kom even iedereen een dikke pakkerd geven :-* :-* :-*
Deb, nette cyclus :thumbup: . Daar kun je wat mee, met 16 dagen wordt het zoiezo moeilijk
Ik ga douchen zo…en dan pitten…ben echt heeeeeel moe…
(al nemen de andere kwaaltjes een beetje af :think:)
Wil even iedereen een dikke :-* en :hug: geven!!! Het is wel rustig hier he?!
Deb, jou in het bijzonder vandaag even een dikke :-* :-* :-* Gefeliciteerd lieverd :dance: Hoop dat je een gezellige dag hebt met Rene en de kids :inlove: :-*
Thanx Kim! :-* Die gezellige dag…dat wordt hem niet. Rene is de deur uit, Basten naar school en Finn is gelukkig wel zijn gezellige zelf.
Verder heb ik het nog steeds beredruk. Doe het ook wel mezelf een beetje aan hoor… Vanochtend stond hier een mevrouw aan de deur… “jij maakt toch taarten?” vroeg ze. Dus ja, ik kon natuurlijk geen nee zeggen he. Gelukkig is er iemand van een webshop bereid vanavond een megabestelling persoonlijk hier af te komen leveren, anders had ik een probleem gehad voor de komende workshop zaterdag en mijn taarten voor volgende week.
Hier is het inderdaad wel opvallend rustig… Hopelijk allemaal met een fijne reden?!
Rhi, hoe is jullie weekend geweest? Beetje genoten van elkaar? Vast wel!
En nu? Hoe is het nu? Chemo al begonnen of ben ik nu te enthousiast?
Mayo, waar zit je? In de freggelgrot of ben je aan het genieten geslagen? Ik hoop het laatste…
Marieke, hoe gaat het nu met jullie? Elkaar weer een beetje gevonden of wil het nog niet zoals je zou willen?
Rest van de meiden…vertel vertel, hoe is het met jullie? Zijn jullie soms stiekum allemaal op vakantie gegaan???
:-* :-* :-*
hallo dames,
hier weinig tijd wegens de keukenverbouwing.
ja ja morgen mijn laatste strip gebruiken en dan hup de vuilnisbak in.
ik hoop door de medicijnen ( die ik maaar heel snel maar achter slot en grendel heb gedaan) dat het niet al te lang duurd.
want ik las dat het zwanger worden het vermoeilijkte.
ik moest ze een week in nemen en daarna wanneer het nodig was.
ik heb maar 2 dagen ingenomen en dacht van, ja dag dat doe ik dus niet he.
dus ik ben benieuwd.
sorry voor deze echo bericht, maar moet zo veel doen
oepsie was 2x geplaatst
Ik zit in de grot…met momenteel een stokbroodje gezond met al het zure spul wat die mevrouw in de vitrine had liggen :roll: :lol: Wat nou komkommer en tomaat, ik wil augurk en zure wortelsalade 8)
Tja…
Deb, gefeliciteerd!!! Ik had je taartje in het taartentopic gezien :mrgreen: . Zonder kunstmatige kleurstoffen zeker 8)?
Hou je ook een beetje rekening met jezelf :-* ? Straks ben je overwerkt door je hobby…
Kim, gaat 'ie meis :hug: ??? Had niet meer op je berichtje gereageerd, ik kon mijn ogen niet meer open houden. Maar die tournedos klonk wel errug goed :drool:
Rhi, is de eerste chemo nu achter de rug??? Hopelijk herstelt 'ie snel
Volgens mij zijn er veel meiden nu op vakantie :think: …
Naja, ikke niet 8) . Weer druk aan het werk…
Morgen 10 weken :shock: , dan is er gewoon al 25% voorbij zonder ook maar een roze wolk gezien te hebben …
Ik moest net een babydoos halen bij de prenatal voor mijn buurvrouwtje, natuurlijk ook even neuzen in het kleine spul. Maar echt, ik heb er nog niks mee :shifty: . Zo stom, bij Isa kon ik me nu al niet meer inhouden en had ik al van alles in de kast weg gemoffeld 8)
Ooo en ik heb aan de rechterkant opeens geen enkel meer :lol:
En manlief zei gisteren dat ik aan de achterkant ook aan het uitdijen ben :roll: …fijn… :twisted:
Fijne man heb jij! :mrgreen: :lol:
Meis, die roze wolk komt nog wel…en weet je wat? Dan zul je hem dubbel zo hard waarderen als toen bij Isa, dus je haalt de “schade” nog wel in hoor!
Mijn taartje was inderdaad helemaal zonder kunstmatige kleurstoffen ja :lol: Ik vond hem hilarisch in ieder geval. Echt een verrassing van binnen! Een heel stijlvol taartje aan de buitenkant en van binnen…totally out of control! Kortom…past wel bij me 8) Vooral de binnenkant dan
En voor ik overwerkt raak door mijn hobby zijn we een heel eind verder hoor! Als ik het niet meer met plezier doe, dan ga ik eens denken, maar zover gaat het hopelijk nooit komen!
Het zijn niet zozeer alle taartdingen die het zo druk maken. Het is alles eromheen. Dingen waar ik geen zin in heb en tegenaan ga zitten hikken. Een gestresste vent in huis, omdat soms dingen nou eenmaal niet zo lopen als je hoopt en de daarbij horende “discussies”… Rene en ik zijn behoorlijke tegenpolen en dat geeft niks, maar is soms weleens lastig
Deb, heb ook even gespiekt en het is werkelijk een waanzinnig taartje geworden :shock: :thumbup: :lol: Heeft Chantal echt heel gaaf en goed gedaan :thumbup: En ik las van je bestelling perikelen, maar wat en goede service joh :thumbup: :thumbup: Fijn dat je dan toch weer verder kunt op deze manier En de bruidstaartjes zien er ook heel erg gaaf uit, petje af hoor Hier ook zo’n man hoor die behoorlijke tegenpool is van mij :shifty: En mannen kunnen er volgens mij over het algemeen slecht tegen als dingen anders lopen :silenced: Tim was van de week ook bloedje chagrijnig toen de ketel weer in storing stond, de boel hier overstroomde door de verstopping en dan gisteren ook nog die scheur erbij in de pijp :shifty: Ik hou dan maar gewoon wijs mijn mond op dat soort momenten :lol: Maar :-* en :hug: voor jou.
Mayo, je wolk gaat echt komen meis :hug: Nog even geduld en als je dan weer een mooie echo hebt met zo’n klein bewegend frumpie erop dan schiet die wolk ineens zo hoog de lucht in dat je niet weet wat je overkomt :inlove: :-* En ja, mijn berichtje was een beetje lang geworden :oops: En geniet lekker van je zure broodje gezond Ik geniet hier van een raketje met zoonlief :drool:
Ikaa, succes :thumbup:
Rhi, hoop dat D.aan niet al te veel last heeft van bijwerkingen al :hug: En ik hoop vooral dat jullie genoten hebben van jullie weekend samen :inlove: Dikke :hug: en we denken aan jullie :-* :-*
Hee dames!
Ik ben er weer! Parijs was leuk, maar toch ook wel heel vermoeiend… ben stiekem eigenlijk blij dat ik weer thuis ben. Weer gewoon lekker samen met mijn lieve man van mijn buikje genieten… :inlove:
Voor de rest gewoon even een heel dikke :hug: voor Kim… zo moeilijk dit, pff…
Mayo, wanneer heb je weer een echo? Hoop dat daarna de grote roze wolk komt! Bij mij heeft het ook een hele poos geduurd, maar is ie er inmiddels ook!
Debke, van harte gefeliciteerd met je verjaardag!! :-*
Hier laat ik het even bij, moet eten koken… :?
Och shit Deb ben ik je verjaardag vergeten???
Dan bij deze alsnog een hele welgemeende dikke verjaardagstût :-* :-
Mayo lieverd die roze wolk komt nog wel, ik heb de eerste 14 weken geen roze wolk gehad en heel eerlijk heb ik die op dit moment ook niet.
Tierrtje weer veilig terug in het land, mooi zo!!
Had ik je al gefeliciteerd met je mooie 20 wekenecho?? Zo niet dan bij deze meis :-
Oei verder weinig blijven hangen, hoofd is echt nog te vol.
Gisteren controle bij vk gehad, alles weer prima.
Het eerste wat ze zei toen ik vertelde van mijn schoonouders was dat ik me niet schuldig moet voelen. Alsof ze mijn gedachten kon lezen, ik voel me dus wel schuldig, schuldig als ik geniet en gelukkig ben met de zwangerschap en schuldig tov frutsel als ik ineens besef dat ik een paar dagen niet met de zwangerschap bezig ben of er aan gedacht heb.
Vandaar dus even geen roze wolk maar vandaag wel een lampje voor zijn kamertje gekocht, wat hydrofielluiers en een knuffeltje voor in zijn bedje.
Voor Nathalie een roze mammut-kast want haar kast hoort bij de babykamer. Wij zijn dus bij ikea geweest
Weet niet meer wie het vroeg maar ja de andere dochters gaan ook mee op vakantie, die zijn hier gisteren al gekomen.
En verder voor iedereen een heeeeeeeeeeeeeeeele dikke knuf :hug:
hier even een :hug: voor iedereen die het hier zo hard nodig heeft!
Ach kijk nou, MamaMarije van harte gefeliciteerd :dance: :inlove: :-*
@Marieke_5000 wrote:
Ach kijk nou, MamaMarije van harte gefeliciteerd :dance: :inlove: :-*
dankje!
Vond het tot vanmorgen (de echo) afentoe zeeeeeeeeer spannend. Toch fijn zo’n erfenis van een ma. Had gehoopt dat ik daar deze keer minder last van zou hebben (hoe naief :roll: ). Je draagt dat toch echt altijd met je mee.
Maar prutsje lag precies op schema (echo expres ‘pas’ nu, ik wou persé na de 10 weken omdat het daar de vorige keer is mis gegaan… nou ja… voor de jongste) en was lekker actief dus ik kan hier even op teren :inlove:
gefeliciteerd meid!!
Marije! :shock: Stiekumerd! :lol: Van harte gefeliciteerd meis! :dance: :dance: :dance:
Ik kom later vandaag uitgebreider terug. Eerst aan de bak hier.
:-* :-* :-*