mayo het is zeker wel wat koeler in de grot dan dat het buiten is. maar zonder gekheid ik kan het met zo voorstellen hoe onzeker je wel niet moet zijn. ook al heb je geen reden om te denken dat het fout zit maarja die angst he? :hug: nog ff geduld en dan weer een echo.
Deb oeps alsnog gefeliciteerd met je verjaardag meis!! beetje laat maar niet minder gemeend hoor!!
Kim hoe gaat het nu met jou? verder geen buikpijn ofzo gehad?
Rhi heeft je man al de eerste chemo gehad? hoe is hij daar verder onder? :hug:
marieke ik vroeg het of de 2 meiden ook mee gingen op vakantie hihi :oops: ik kan me voorstellen dat je er een beetje tegen op ziet. maar hoe zijn ze dan als ze wat langer bij jullie zijn? gaat dat verder wel goed dan? hoe is het verder met je hubbie? :hug:
vanmidaag heb ik ff een verjaardag. een vriendje van damon is vandaag 9 jaar geworden. daarna nog met damon naar de kapper. was wel echt weer nodig :oops: zijn haar groeit al snel maar nu met deze hitte al helemaal. ik moet er nu sochtends een halve pot gel in doen dus is wel echt nodig dat er een stuk afgaat hahahah. ik ben nu al aan het aftellen dat ik mag gaan testen. erg he? maar mij kennende zal het wel eerder worden dan mijn nod. ik ben veel te ongeduldig!! oooooh man wat wil ik graag weer zw zijn. maarja als het dan zover is dan komt die enorme angst!!
MamaMarije :dance: :dance: :dance:
6 dagen verder dan ik :mrgreen: !!!
Kim, vandaag naar de gyn toch???
Veel sterkte meis :hug: :-* …
Nou, en ik heb me vandaag maar weer over een drempel geworpen. Ik heb een afspraak staan met de VK voor volgende week 8) . Ik belde de HA voor een afspraak, maar de assistente vertelde dat ze stoppen met de zwangerschapsbegeleiding en dat ik verplicht naar de VK moet :shock: . Maar goed, meteen maar gebeld en een afspraak gemaakt. Volgende week dus :shifty: . Gats, het wordt wel echt zo :oops:…eng hoor…
Was nog wel grappig, ze vroeg naar mijn geschiedenis. Nou 1 kind per KS en 1 buitenbaarmoederlijke, dus ook operatief…tja, bij mij komt het er nou eenmaal niet vanzelf uit :silenced:. De eerste afspraak is nu een dubbele, want ze wil precies weten hoe en wat 8). Ik denk dat ik nu al een aantekening heb: potentieel probleem geval
@mayo28 wrote:
MamaMarije :dance: :dance: :dance:
6 dagen verder dan ik :mrgreen: !!!
Wie van ons zal de Valentijnsbaby op de wereld gaan zetten? :lol:
(ik niet, ik ga de 12e bevallen heb ik nu alvast besloten )
En volgende week naar de VK dus, wordt het idd ‘echt’ van.
Al was dat hier vooral de echo dinsdag… die maakte het echter dan echt :inlove:
mayo, volgende week al naar de gyn dus!!
MamaMarije, nog gefeliciteerd :-* :inlove: :inlove: En kan me goed voorstellen dat je vreugde pas is gekomen na de echo :inlove: Maar gelukkig is die vreugde er nu dus :dance: :-
Mayo, hoop dat jij ook snel echt kan gaan genieten meis, het is je zo gegund :- :-* :-* :hug:
Hier is het dus definitief niet goed Morgen om half 10 melden op de dagverpleging en rond 11 uur gepland op de OK Wel verwacht natuurlijk, maar toch een hard gelag
meid toch, heel veel sterkte!! :hug:
Och Kim ik had toch zo voor je gehoopt dat de OK niet nodig was :hug: :hug: :hug:
Trek je het geestelijk een beetje lieverd?
He getsie, ik wou dat ik op dit moment meer voor je kon doen
Hele, hele dikke knuf :hug: :hug:
Ook voor de rest een hele dikke knuf :hug: :hug:
Nee Marieke, ik ook niet los van dat we natuurlijk allemaal willen dat het wel goed zou zijn, had ik ook kunnen kiezen voor afwachten maar dat wil ik dus gewoon echt niet Wie weet hoe lang ik dan weer moet wachten en me toch nog zwanger zit te voelen en alles nee dankje Dus de curettage is eigen keuze hoor en ook wel heel erg gesteund door de gynaecoloog gelukkig. Zij hebben ook duidelijk gezegd dat ze het in deze omstandigheden juist ook wel aanraden zo kort op elkaar en met de voorgeschiedenis allemaal. Zou verder ook willen dat ik wat voor jou kon doen meis, maar ook dat gaat helaas niet en meer dan knuffels uitdelen is nu niet mogelijk Maar dat doen we dan maar veelvuldig :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug:
aaaaaah kim meissie!! :hug: tuurlijk krijg je een flinke klap ook al had je al verwacht dat het niet goed zat!! ik wens je heel veel sterkte morgen en natuurlijk de tijd erna!! en verstandig dat je het wilt onderzoeken waarom het steeds mis gaat. dat las ik bij arm om je schouders :oops: lieve schat denk goed aan jezelf he als je een keer flink van je af wil schrijven hier of wilt schreeuwen gewoon doen he? :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-*
Kimmie… :hug: :hug: :hug:
Lotte, niet :oops: doen, het is een vrij topic en ik vind het zelf zo aandachtvragerig staan als ik overal hetzelfde post :shifty: Jullie weten dat het daar staat en ik ga er een beetje van uit dat als jullie willen weten hoe het gaat (los van wat ik hier dan schrijf) dat je even daarheen schiet En ik wil het wel laten onderzoeken, maar ik heb echt geen idee hoe de gyn, daar tegenover staat :think: Mijn eerste ma was met een andere partner en al 12 jaar terug, daarna 2 kids gekregen (ook niet helemaal voldragen en de ander met hulpgrepen tot 38 weken) en daarna volgens hen nog 2x een ma. Die hele vroege mk van september 2008 erkennen zij niet omdat daar op de echo al niks meer van te zien was, wat ik ook wel begrijp ergens. Maar je hoort en leest vaak dat ze na 2x een ma/mk nog niks doen en zeker niet als je al kinderen hebt gekregen. Maar ik wil het voorleggen omdat ik denk dat het ook niet helemaal ondenkbeeldig is dat de ma’s en de wat mindere zwangerschappen van de boys niet helemaal op zichzelf staan :think: Maar ik ben geen expert natuurlijk, daarom leg ik het gewoon voor en dan hoor ik het wel of ze wat willen en kunnen.
Moge…
Kim, waarschijnlijk ben je al in het ziekenhuis…sterkte meis :hug: ! En ik hoop dat je niet al te veel last krijgt van de narcose
En ik geloof dat het niet meer dan normaal is, dat je vragen gaat stellen over de medische oorzaak van de MA’s en (dreigende) vroeggeboorten van de boys :-
Marieke, vanavond op vakantie :dance: ! Ik schrijf wel ’ :dance: ’ , maar ik begrijp donders goed dat jullie echt geen vakantiegevoel hebben . Hopelijk kunnen jullie je zinnen een beetje verzetten en als gezin weer echt tot elkaar komen :-
Verder, alle meiden een hele dikke :-* !
Ben aan het werk, en ik heb 't echt zooooo druk :shock: . Volgende week is mijn collega weer terug van vakantie, en ik wil haar natuurlijk niet in een zwijnenstal laten beginnen
kimmie normaal gesproken kun je na 2 miskramen al bloedonderzoek laten doen. maar dan moet het van dezelfde partner zijn en die miskramen moeten achtereenvolgend zijn. maar het maakt niks uit of je daarvoor al kids hebt gekregen. ik had dus na de jongste 2 miskramen gekregen en toen kreeg ik bloedonderzoek naar de bloedstolling en chromosomen enzo. toen ik nog een ma kreeg kreeg ik ook nog een waterecho. dat is dus vervolg onderzoek. houd er wel rekening mee dat er bij ongeveer 3 % van de vrouwen met herhaalde miskramen niks uit het onderzoek komt. maar ik vond het toen wel de moeite om het te laten onderzoeken. maar bij jou speelt ook nog mee dat je vorige zwangerschappen niet vlekkeloos zijn verlopen dus ik zou het zeker aankaarten. en je niet zo snel af laten schepen. meissie ik wil je nog heeeeeeeeeel veel sterkte wensen met de curretage vandaag :hug: :kaars: ik leef echt met je mee!! :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug:
Lieve Kim, heel, heel veel sterkte vandaag meis :hug: :hug: :hug: :hug: :hug:
Ik weet niet of ik nog tijd om te lezen heb maar ik heb je telefoonnummer dus ik zal zeker nog informeren hoe het met je is :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :-*
Lotte vakantiegevoel nog weinig ja, maar dat heeft er ook mee te maken dat ik me weer eens “sloofje” voel :evil:
Nou ik zal verder met inpakken :roll:
Oja en mijn lieve oma’tje is eergisteren definitief naar het bejaardentehuis gegaan en ze is daar zo verdrietig om
marieke ah zielig voor je oma :hug: maar voor wie voel je je een sloofje? kun je soms opdraaien voor die 2 meiden? ik hoop dat je toch een heeeeeeeel klein beetje kunt genieten. :hug:
Laten we het er maar op houden dat het hier weer hotel Marieke is
Wat ze niet weten is dat er een heel mooi rooster meegaat op vakantie :twisted:
hahah marieke wat goed dat je een mooi lijstje hebt gemaakt. jij hebt toch zeker ook vakantie? iedereen zijn eigen bijdrage doen is neit verkeerd!! :thumbup:
Nou dat vind ik dus ook en tenslotte zijn ze 11 en 13 jaar dus kunnen ze prima meehelpen.