dat heb je goed hoor. ze kunnen zat meehelpen.
Marieke, wat erg voor je oma . Tenminste, als ik het even projecteer naar mijn oma. Die vindt dat het ergste wat haar kan overkomen, gelukkig redt ze het nog in een aanleunwoning met veel hulp van mijn mamas.
En groot gelijk van je rooster :mrgreen: !
Ze kunnen je best helpen, zeker in je zwangere toestand :evil: !
Nou, het is weer gebeurd Om 11:15 ben ik de OK op gereden en om 12: 30 heb ik voor het eerst de klok gezien. Ik ging er bizar nuchter in en heb nog grapjes liggen maken met de anesthesisten op de holding :oops: Maar op de recovery kwam alles eruit Had toevallig een van dezelfde verpleegkundigen die ik in maart ook had en zij herkende mij ook… Dus even met haar gepraat en dat was wel even fijn. Ik mocht toen al snel naar de afdeling en Tim heeft ongeveer een uurtje aan mijn bed gezeten en om half 3 mocht ik naar huis. In het ziekenhuis liep het bloed op een gegeven moment echt langs mijn benen toen ik naar de wc was geweest :shock: maar thuis helemaal niks meer, 2 kleine stipjes op het maandverband en zelfs met afvegen is het helemaal schoon. Ik weet dat het nog wel gaat komen hoor, maar ik schrok er een beetje van op het toilet in het ziekenhuis :shifty: Ik had dus verwacht nu ook nog wel te vloeien. Maar goed rond 3 uur waren we thuis en toen ben ik gelijk mijn bed in gedoken en ik heb als een blok geslapen Om kwart voor 7 er weer uit gegaan om even wat te eten en de jongens zouden worden thuisgebracht door mijn schoonouders. Toen samen de jongens naar bed gebracht en me toen lekker op de bank laten verwennen door Tim en samen tv gekeken :thumbup:
Doordat mijn moeder haar dienst niet geruild kon krijgen (ze is buschauffeur) konden ze vandaag nog niet naar de camping en ook niet op de jongens passen. Maar morgenochtend gaan ze rond 10 uur half 11 weg :thumbup: Valentijn en Jonathan hebben er allebei heel veel zin in :inlove:
Ik heb helaas wel behoorlijke buikpijn, dus ik slik lekker de voorgeschreven paracetamol! Het is niet extreem ofzo hoor, maar vorige keer heb ik daar niet zoveel last van gehad, toen was het meer een beetje beurs gevoel. Maar goed elke keer is anders en het gaat wel weer over.
Lotte, de laatste 2 ma’s en de zvmk zijn allemaal van 1 partner en inderdaad achter elkaar, de jongens zijn ook van deze papa dus ik denk dat ik dan wel een goede reden heb idd om ernaar te vragen. Ik verwacht ook niet direct dat er iets uitkomt, maar ik wil het eigenlijk gewoon graag uitgesloten hebben. Het lijkt mij ook moeilijk als je weet dat het voorkomen had kunnen worden eventueel, ik weet het niet :think: Maar goed, dit vruchtje wordt ook weer onderzocht dus we horen het over 2 weken. In eerste instantie wilde ze belafspraak doen, maar ik heb gezegd dat ik graag face to face met de gyn. een en ander wil doorpraten en dat was geen probleem.
Marieke, ik weet niet of jij al weg bent inmiddels of dat je dit nog leest, maar wil jou ook heel veel sterkte wensen lieverd :hug: :-* Het zit je allemaal echt niet mee zo (zachtjes uitgedrukt :shifty: ). Goed van je dat je een lijstje hebt opgesteld, hoop dat R. daar ook gewoon achter kan staan zodat je er geen ge-o.h. over krijgt op vakantie :thumbup: En geniet verder toch ook van je vakantie he lieverd!!! En van je kleine Frutsel :inlove: :inlove: En wat sneu voor oma zeg
Mayo, thnx lieverd :-* :-* De narcose zorgt altijd voor vermoeidheid en erg veel hoofdpijn, ondanks de paracetamollen :? De vermoeidheid moet ik dan ook gewoon aan toegeven, maar ben daar niet altijd even goed in :oops: (getuige het tijdstip van dit postje :silenced: ). Hoe voel jij je verder, zit je nog in de grot of kom je al heel langzaam naar buiten?! Dikke :-
Deb, hoe is het met jou lieverd :- :-* :-* Denk aan je!
Alle andere meiden ook een hele dikke :-* en :hug: voor wie hem nodig heeft!
Liefs,
Kim :-*
Kim :hug: :hug: :hug:
He lieve Kim, nouja, dit heb je in ieder geval maar weer achter de rug… nu kan de verwerking beginnen… :? Nogmaals gewoon een hele dikke :hug: Brrr, ik weet nog zó goed hoe ik me voelde op de dag van de curettage… en vind het zo naar dat jij dit nu wéér mee moet maken…
En wat betreft vervolgonderzoeken. Sja, als je zo redeneert als je nu doet, dan zijn ze in het ziekenhuis inderdaad niet verplicht om onderzoeken te doen. Maar toch denk ik niet dat ze er moeilijk over zullen doen, hoor. Zeker niet als jij gewoon vertelt wat je hier ook hebt gezegd. Het zijn niet alleen die 2 ma’s achter elkaar, maar óók nog een ma 12 jaar geleden én een zvmk (je hebt de positieve test gehad!!) én de niet helemaal voorspoedige zwangerschappen van je andere kids. En daarbij hebben ze in het ziekenhuis vaak ook wel begrip voor jouw gevoel in dergelijke situaties hoor… dus als het jou gerust stelt als er wat onderzoeken gedaan worden, kan ik me niet voorstellen dat ze dat weigeren.
Maargoed, eerst dit maar eens allemaal een klein beetje zien te verwerken… :hug:
Marieke, ik ben vast te laat, maar ik wil je - ondanks alles - toch een fijne vakantie wensen, meid… ik hoop dat jullie er wat van opknappen! :-*
Hoe is het met de rest?
kim doe je het rustig aan meis!! ik hoop dat je niet al te veel last hebt van de narcose. :hug:
ik heb vanochtend een zwtestje gedaan maar negatief. ik was natuurlijk ook wel erg vroeg maargoed. mijn man zei wel dat ie heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel in de verte een vaag 2de lijntje zag maarja ik niet en miss wil ie dat lijntje ook te graag zien ik doe overmorgen nog een testje en dan zien we wel weer verder. tja meiden ik ben veel te ongeduldig van aard :oops:
Kim :hug:
Lotte, zo ben ik ook. Te ongeduldig van aard. Ik vind die wachtweken erg vervelend.
:-* :-* :-* :-* :-*
En Lotte, spannendddddddd
lotte spannend!!
Kim hoe voel je je??
Cariska, eigenlijk voel ik me wel oké :oops: Ben erg moe, maar de buikpijn die ik gisteren best hevig had is nu redelijk goed te doen gelukkig. En verder ja, het klinkt wat afgestompt misschien, maar het is niet iets waar ik heel erg veel om huil dit keer… Heb wel de nodige tranen gelaten hoor, maar kan nu redelijk goed berusten in het feit dat het zo is. Ik vind het best moeilijk om dit op te schrijven, want zo lijkt het of het me niks doet, maar ik hoop dat je/jullie begrijpen dat dat niet zo is. Het sluimert op de achtergrond en zal best nog de kop op steken, maar voor nu gaat het oké!
De kinderen zijn met mijn ouders t/m maandag met de caravan weg, dus wij hebben even wat rust om bij te tanken en de jongens kunnen heerlijk genieten van het grote bos en zwemmen en alles :inlove: :thumbup: Vanavond gaan Tim en ik saampjes naar de bioscoop, dat is al eeuwen geleden :shock: Ik vind het geluid altijd wel heel erg hard en dat vind ik wel zonde, maar het is toch ook wel weer eens leuk om te doen en geeft ook afleiding :thumbup: Nu hoeven we ook geen oppas te regelen of een vroege film te pakken omdat we niet uit kunnen slapen Nu nog een goede film uitzoeken (geen Knights and Day dus Deb ).
Dikke :-*
kimmie, tuurlijk weten we dat het je wel wat doet en het niet niks is! Wat heerlijk dat jullie ff naar de bios gaan, even samen erop uit. Wel naar een lachfilm??
Sterkte meid!!
Ja maar het klinkt zo nonchalant als ik het zo schrijf snap je wat ik bedoel? :shifty: Maar goed, ik zal de enige niet zijn die na herhaalde ma’s/mk’s iets minder heftig reageert denk ik… Maar goed, nee het wordt geen lachfilm, die vind ik wel leuk maar dan om thuis te kijken In de bioscoop kijk ik liever wat spannendere films enzo :thumbup:
kimmie, snap je hoor!! :-* spannende film dus, die kijk ik thuis anders durf ik niet meer over straat :mrgreen:
:lol: :lol: Nou wij gaan naar Inception en dan lekker naar Pathé Arena Imax, levensgroot scherm :thumbup:
geen idee wat voor film dat is, hier ook al heeeeel lang niet naar bios geweest (die van ons word verbouwd en moeten dan in een container kijken … en dat vertik ik!)
Het is een film over het stelen van ideeën uit dromen, klinkt erg scifi maar schijnt een supergoede film te zijn en als ik de trailer online bekijk dan zitten er wat dingen a la the Matrix in. Hij is net uit, maar heeft erg goede recensies dus ik ben benieuwd :thumbup:
Wij hadden voorheen in Hoofddorp ook zo’n container bioscoop, heb daar met mijn nichtjes nog een van de Harry Potter films gekeken, maar vond het ook wat suf overkomen :lol: maar ja voor de meiden was het fantastisch :thumbup:
ik ging net naar de wc en toen werd ik ongi :shock: het kwam zo onverwachts dat ik spontaan begon te janken op de wc. en ik ben nu al een jaar bezig dus alle spanning kwam er toch ff uit. ok ik ben in dat jaar al 3 keer zw geweest dus word wel snel zw maar uiteindelijk nog zonder resultaat :wall: ik kwam toch ff harder aan dan ik had verwacht.
meid sterkte!! :hug: tis niet niks hé??
cariska hoe is het met jou?
meiden :-* ik hou het ff kort. ik ben zoooo moe en heb rugpijn. en dan nog denken dat het miss wel zwkwaaltjes konden zijn maar nee hoor. je lichaam kan je zo voor de gek houden he? :wall:
het gaat… hier stukje wat ik gisteren elders heb getypt
Zucht... wordt moe van mijn lichaam....Luister en huiver:
-moe (maar moest 5 werken, 1 vrij, 4 werken dus dat kan)
-opeens weer melk uit tepels (had ik bij ma ook, vorige maand niet )
-misselijk
-veel afscheiding
Maar ... kijk naar mijn ticker, het kan toch nog niet??? Ik snap er geen biet meer van, heb geen testen meer liggen dus helaas...........