je moet nog 13 dagen he? miss zijn dit kwaaltjes van een naderende eisprong?
geen idee… kan dat??? Wordt moe van mijn lichaam… vorige maand bij eisprong in ieder geval niet die melk uit tepels… wel toen ik zwanger was van ma…
maar als je nog 13 dagen tot je nod moet dan kun je nog geen zwkwaaltjes hebben maar miss wel kwaaltjes van een eisprong :dance: miss toch nog ff je man verleiden vanaaf ? hhahahah :lol:
gisteren al geklust! Doen het braaf om de dag dus dat komt wel goed!! :mrgreen:
Kimmie, ik begrijp hoe je je voelt… Weet niet of je mijn pbtje nog kan herrinneren van mei??
Lotte :hug:
Vanavond zijn we lekker met de hele familie (7 volwassenen en Damian :mrgreen: ) gaan wokken… Erg gezellig, maar ik kwam daar helaas aan met toch aardige tranen in mijn ogen en mijn hart in mijn keel.
We reden met 2 auto’s. Ik reed met mijn so en oma in 1 auto. Ray, zijn broertje, zijn oom en Damian in de andere. Wij reden er achteraan. Op een gegeven moment slaan we linksaf bij een stoplicht. Komt er ineens een malloot met hoge snelheid door rood rijden. Mijn sv zag het en kon nog rustig afremmen, maar onze andere auto reed al op de kruizing. Die kon gelukkig nog extra gas geven om niet geraakt te worden :shock: Echt ik was zo geschrokken…
Naarnaast is Damian vanavond ook nog eens gevallen en heeft nu een fikse schaafwond op zijn voorhoofd en op zijn neus.
Dat was me het avondje wel zeg
jeetje patty, schrikke zeg!! Gelukkig goed afgelopen!!
@Cariska wrote:
jeetje patty, schrikke zeg!! Gelukkig goed afgelopen!!
Gelukkig wel, maar mijn hart zat in mijn keel…
@Pattycoat wrote:
@Cariska wrote:jeetje patty, schrikke zeg!! Gelukkig goed afgelopen!!
Gelukkig wel, maar mijn hart zat in mijn keel…
kan ik me heel goed voorstellen!! Hoop dat je het kan laten rusten en niet steeds gaat denken wat als …
Het gaat nu alweer… Kleine man ligt nu lekker te slapen en ik ben wat spelletjes aan het doen… Gaat helemaal goed komen :-*
Kim, ook hier nog een keer een dikke :-* . 't is niet niks en het is niet raar dat je er nu een beetje berustend in bent :hug: …
Ik kan me van de EUG nog herinneren dat het juist na een tijdje erger werd qua emoties en verdriet
Veel plezier vanavond! Bioscoop :think:…wat is dat??? :mrgreen: 8)
(Ik denk al zo’n 3 jaar niet meer geweest )
Lotte, dikke :hug: …'t komt soms wel erg rauw op je dak vallen hè
Hopelijk is het snel raak!
Cariska…melk??? Dat zou wel erg vroeg zijn…maar duimpjes draaien!
Doe nog maar een keer extra je best vandaag
Pattycoat, da’s inderdaad schrikken…brrrrrr
Hier gaat het wel hoor, kwaaltjes nemen af…wat weer ontzettend eng is natuurlijk. Ben minder misselijk, borsten zijn minder pijnlijk…maar ik las ergens dat dit zou kunnen komen omdat er vanaf de 10e week een actieve placenta is :think: . Nou ik hoop het maar …
Ik weet alleen echt niet meer wat ik aan moet trekken. Ik heb een soort voetbal onder mijn shirt :shock:. Echt ongelooflijk hoe snel 't gaat dit keer :shock:
Lotte, dikke :hug: voor je meis :hug: :hug: Kan me voorstellen dat je even hebt zitten janken hoor :-* Hoop dat dit de laatste keer was dat je ongi bent geworden meis Snap waar je inzit hoor, in korte tijd zo vaak zwanger en toch steeds mis Dan is elke ongi weer een confrontatie met alles :hug:
Patricia, ja ik kan me je pb nog herinneren en ik weet ook dat ik niet alleen ben, maar wat je toen ook al schreef, het is gewoon raar om je zo rustig te voelen bij zoiets toch behoorlijk emotioneels… Maar goed wat ik je ook al terug schreef, er is geen draaiboek voor hoe je je moet voelen na zoiets en dat geldt natuurlijk ook voor mezelf, maar voelt voor jankerd en emodoos ikke wel heel raar :shifty: En mennn, wat zul jij idd geschrokken zijn :shock: :hug: :hug: En arme Damian dan ook nog zo gevallen :hug: :hug: Hoop dat je toch een beetje kunt slapen vannacht :-* :-
Mayo, ja wij hadden het er in de auto nog over dat onze laatste keer bios is geweest toen Valentijn nog best klein was, dus ook al een krappe 4 jaar terug :lol: Ik heb ook een heel deel van de film echt met vingers in mijn oren gezeten :oops: Wat een enorm hard geluid zeg :snooty: Daarbij ook nog de hoofdpijn van de narcose :shifty: was misschien niet het beste plan voor vanavond, maar het was wel een onwijs goede film :thumbup: :thumbup: :thumbup: Daarna net nog lekker gegeten bij een steakhouse hier bij ons om de hoek Dus een geslaagde avond gehad zo :inlove: En het kan idd kloppen hoor dat je kwaaltjes nu wat gaan afnemen :thumbup: al begrijp ik best als je daardoor weer wat zorgen in je achterhoofd krijgt :hug: maaruhhh… krijgen wij nog een mooi fotootje van deze mooie voetbal te zien :inlove: :-
Cariska, vreemd je klachten meis :hug: Misschien dan toch van een op handen zijnde eisprong, want je kunt natuurlijk best snel een zwangerschap voelen (daar weet ik alles van :roll: ) maar om nu al al deze kwaaltjes te hebben zou wel héél erg vroeg zijn… Maar goed we zullen het over 2 weken weten he :-
Vanavond nog even mijn moeder aan de lijn gehad en de jongens hebben een topdag gehad :inlove: Ze hebben lekker met oma gezwommen, ze hebben pannenkoeken gegeten lekker gespeeld met de andere kids op de camping :thumbup: Valentijn werd kort voor het eten zelfs al door andere kindjes opgehaald om mee te komen spelen in de speeltuin een veld verderop :inlove: Oh oh wat wordt ie groot :inlove: Na het eten nog even spelen en toen douchen en om half 9 gingen ze naar bed :shock: Valentijn was binnen 10 minuten out, maar Joon had nog helemaal zin :lol: die hoorde de andere kindjes nog spelen en ging steeds rechtop zitten en door de gordijntjes zitten gluren :lol: :lol: Uiteindelijk is ie om ff voor 9 uur toch in slaap gevallen. Hopelijk voor mijn ouders en ook voor de jongens zelf, slapen ze de hele nacht goed door :thumbup:
Vandaag hadden wij ook nog onze eigen versie van “The Birds” van Alfred Hitchcock :shifty: Vanmorgen tijdens het aankleden in eens een keiharde klap tegen Valentijn zijn slaapkamerraam, juist toen hij iets van zijn vensterbank wilde pakken :shock: Vloog er dus een meeuw tegen zijn raam aan! Gelukkig vloog het beest weer verder, maar Valentijn schoot een meter achteruit en we stonden beiden echt even beduusd te kijken naar dat raam. Toen nadat we terug gingen naar huis (gelukkig zonder kids in de auto) zat er een hele troep vogels midden op de provinciale weg… Een of andere malloot had vislokvoer ofzo op beide rijbanen gegooid ofzo!!! Tim remde wel, maar ja ook auto’s achter ons, dus kon niet vol op de remmen. Alle vogels vlogen wel op, maar dus wéér een grote meeuw die baf vol op ons voorraam knalde :shock: Gelukkig vloog ook deze weer verder :shifty: En toen wij net bijna thuis waren schoot er ineens een duif uit de berm omhoog die op een haartje na Tim zijn auto miste… What a day :lol: :shifty:
:- Kim
mayo, klopt hoor dat ze afnemen!! Je lijf went er nu min of meer aan! :hug:
Kim, gelukkig vloog de duif weer door! En later ook nog een meeuw!! Je hebt wel wat met vogels :mrgreen:
hier vanavond naar de allerlaatste voorstelling van mama mia! Maar eerst nog ff werken.
Hee dames!
Pff, pattycoat, dan schrik je je inderdaad rot… jakkes zeg! Gelukkig is het allemaal goed gekomen! :-
Kim, ik ben blij om te horen dat je ondanks alles een leuke avond hebt gehad en dat je beide kids het ook erg naar hun zin hebben op de camping! :thumbup:
Grappig trouwens wat je zegt over die meeuwen. Wij hadden laatst ook zo’n dag dat alle vogels wel suicidaal leken, haha, erg apart!
En sja, wat de rest ook al zegt: emoties laten zich niet sturen. Ik was na mijn ma ook het ene moment heel erg rustig (waar iedereen zich dan vervolgens over verbaasde) terwijl ik me op sommige momenten gewoon geen raad wist met mezelf. Is inderdaad raar, maar zal er wel bij horen. Dus je gewoon lekker gedragen naar hoe je jezelf voelt, hoor! :-
Mayo, het blijft eng he? Maar inderdaad, de kwaaltjes nemen op een gegeven moment gewoon wat af. Bij mij namen ze wat later af, maargoed, iedereen is anders. Ik heb deze keer bijvoorbeeld uberhaupt bijna geen zere borsten gehad… :hug:
Voor Lotte een dikke :hug: … bah…
Cariska, veel plezier vanavond!! En ik duim voor je!
hey dames,
ik wil iedereen een hele dikke :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: geven.
ik kom zo even langs waaien, maar heb weinig tijd wegens keuken verbouwing en mijn vriend is voor een weekje weg.
dus sta er nu alleen voor, wat ik niet gewend ben.
maar dat komt wel goed.
liefs Ikaa
Hoi meiden,
Kom hier ook weer even gluren :shifty: Hebben het erg druk gehad met het huisje en er waren ook wat minder leuke dingen in de familie dus mijn hoofd stond niet echt naar KOK. Verder gaat het hier redelijk, mijn man en ik hebben besloten om het maar even aan te kijken en niet meer specifiek voor een kindje te gaan klussen, want het begon aardig wat stress in de relatie op te leveren :oops:
Tierr, je gaat snel :inlove: Hoe gaat het verder met iedereen hier? Marieke? Alles nog steeds goed? Je zal nog wel heerlijk op de roze/blauwe wolk zitten :mrgreen:
Kimmie, wat lees ik nu :shock: Meisje toch :hug: Mocht je willen praten, weet je me te vinden he! :-*
Lakeisha, welkom terug. Balen dat er wat minder leuke dingen aan de hand waren bij jullie. Ik hoop dat je gewoon snel weer zwanger bent iig.
Enne, Marieke heeft recentelijk beide schoonouders verloren aan een auto-ongeluk, dus die is even goed van haar wolk afgedonderd helaas…
Ze weet inmiddels dat het een jongetje is in haar buik en nu is ze even een weekje op vakantie. Dan ben je wat dat betreft iig weer even bij…
En idd, hier begint het een beetje op te schieten, gister zelfs het eerste babyding gekocht: een maxi cosi! :inlove:
@Tierrr wrote:
Lakeisha, welkom terug. Balen dat er wat minder leuke dingen aan de hand waren bij jullie. Ik hoop dat je gewoon snel weer zwanger bent iig.
Enne, Marieke heeft recentelijk beide schoonouders verloren aan een auto-ongeluk, dus die is even goed van haar wolk afgedonderd helaas…
Ze weet inmiddels dat het een jongetje is in haar buik en nu is ze even een weekje op vakantie. Dan ben je wat dat betreft iig weer even bij…
En idd, hier begint het een beetje op te schieten, gister zelfs het eerste babyding gekocht: een maxi cosi! :inlove:
Dank je wel! Ik hoop ook dat we alsng gauw een kindje in onze armen mogen sluiten, maar we laten het op zijn beloop. Want het heeft aardig wat stress meegebracht zoals ik al zei. De dingen die in de familie speelde en dan ook nog eens tussen ons omdat we de MK beide op ons eigen manier verwerkte.
Och jeetje, ja dat wist ik inderdaad! Oh wat stom van mij :oops: Heb daar niet meer echt bij stil gestaan. :oops: Hoop dat de vakantie haar even goed doet.
De eerste dingetjes :inlove: Zijn jullie ook al begonnen met de kinderkamer?
Ik kom even zwaaien hier. Ben heeeeeeel moe (ontzettend druk geweest, met taarten en andere dingen) en dus doe ik het nu even een dagje heel rustig aan. Denk ik… :shifty:
Ergens in de komende dagen kom ik even bijkleppen, maar ik heb er nu even de puf niet voor. Sorry!
Dikke kus allemaal! :-* :-* :-*
Mijn vriendin heeft een dochtertje gekregen :inlove: :inlove: :inlove:
Dus ik mag binnenkort weer gaan babysnuffelen :mrgreen: …heerlijk!
En nu ga ik even tukken :shifty: