zwanger worden na een ma of mk deel 4

ik kom alleen even snel zwaaien…;

vorige week erge last van hoofdpijn gehad, en nu nog erg moe, maar denk aan jullie allemaal!!

:-*

mayo, heerlijk babysnuffelen!!

Mama mia was super!!! Echt heel gaaf!

Cariska hoe is het met jou? heb je nog kunnen klussen voor de zekerheid? :smiley:

mayo het kan idd dat de kwaaltjes nu iets afnemen. het is wel vrij vroeg maar het kan heel goed hoor!! nog ff geduld en dan een echo :dance:

debke hoe is het met jou? nog steeds zo druk? :hug: :-*

pffffffff ik ben de laatste daagjes een beetje down. maar dat komt denk ik vooral door mijn ongi. het feit dat ik ongi ben geworden maar ook de hormonen die dat met zich meebrengt. ik ben het ook heftiger dan normaal en de vorige keer ook al. dus na de curretage is het heftiger geworden.

ja zeker nog kunnen klussen, nu maar afwachten. Net nog ff geklust, je weet maar nooit. Had ik onder de douche opeens hele erge steken… brr hou daar niet van, ben zo bang om toch ongi te worden…

Dames, allemaal een dikke :hug:

Cariska, ik hoop dat het klussen gaat lukken.

Hier vanmorgen (en vanavond) testjes gedaan, 3 dagen voor NOD. En op allemaal een heeeeeel vaag licht 2e streepje. Ik ben nog wel voorzichtig, maar ook wel blij.

patty, goed man! Gefeliciteerd!! over 2 dagen hopenlijk een duidelijker streepje!!

jaaaaa patty een streep!! gaaf man.

Patries, hier ook een voorzichtige gefeliciteerd meis :-* :dance: :dance: :inlove: Wat ik vanmiddag al zei, hoe licht ook een streep is een streep :dance: Fingers crossed voor de komende weken :pray: :-*

Dank jullie wel allemaal :-*

Daar ben ik weer even. Ik heb een hele tijd niet geschreven, we waren lekker op vakantie in Italie. Ik heb gemerkt dat het forum nog een beetje te veel voor me is, ik leef heel erg mee met jullie allemaal, maar kan er verder nog niks mee. Ik wens jullie allemaal heel veel sterkte en kom af en toe nog wel even kijken.

oww pattycoat, wat geweldig nieuws! gefeliciteerd meis! hopelijk blijft alles goed gaan!

Pattycoat!! :shock: :dance: :pray:

Jaaaaaaa, wat een goed nieuws :dance: :thumbup: :dance:

Pattycoat, gefeliciteerd meid :inlove:

Nou, hier vanochtend voor het eerst naar de VK geweest…een hele hoop info en een leuke tas met hebbedingetjes gescoord waar ik nog niet zo veel mee had :shifty:

Totdat…de VK voorstelde om het echo-apparaat eens aan te slingeren :dance: . Ze heeft geen papieren om medische uitspraken en metingen te doen, maar even spieken kan dus wel. Ik was een beetje overrompeld en heb maar toegestemd, ik had zo iets van als het slecht nieuws is dan kan ik het maar beter gewoon weten.

Ze zette het ding op mijn en buik en FLOEP een bewegend babietje :shock: . Armpjes zwaaien, koppeltje duikelen, rondzwemmen…alles! Ik heb zo ontzettend hard gejankt bij haar op die bank :oops: . Maar oooo wat was het mooi :inlove: . Het hartje luisteren lukte nog niet, want het kindje zit erg diep achter mijn schaambot. maar who cares :angel: :mrgreen:. Ik zag het hartje knipperen en het kindje bewegen, dus da’s meer dan genoeg bevestiging dat ik toch echt een kindje ga krijgen…

Tjonge, ik geloof dat er een roze wolk aan komt :dance: :inlove:

ow mayo…ik krijg gewoon kippenvel van je post! :inlove: Ik kan me zo indenken hoe jij je gevoeld moet hebben… :-

Pattycoat! Wat goed! Gefeli! Op naar over een week of 8 :pray: :pray: :pray:

Hier gaat het met hangen en wurgen op het moment. Gisteren een enorme K-dag gehad, maar nu gaat het wel weer.

Kim, ik pb je morgen! Beloofd! :-

Andere meiden, dikke knuf!

:-* :-* :-*

Deb, dankjewel meid :-

En een enorme grote dikke :-
en :hug: voor jou!!!

Dat koprollende beebje ga jij ook nog zien meis…dat moet gewoon!

(zal ik dan een taartje voor je bakken 8) ? Wordt dan wel een Dr Oetker :mrgreen: )

:mrgreen: Dat zou lachen zijn! 8)

ow mayo, ik zit gewoon te huilen van vreugde bij je post! :oops:

wat zul jij je fijn gevoeld hebben tijdens de echo!! wat een heerlijk nieuws meis!

deb: knuffel voor jou :hug:

Deb, ik denk dat we een deal hebben 8)

Ik moet zeggen dat ik toch best aardig appeltaartjes kan bakken, dus dan doe ik dat wel :mrgreen:

Knipoogje, dankje meid :-*

Het was ook zoooooo mooi…zucht

mayo geweldig!!