zwanger worden na een ma of mk deel 4

Mayo, wat tof dat ze even wilde spieken :thumbup:

Hier minder nieuws…Ondanks vage 2e streepjes helaas vanavond ongesteld geworden :? :cry: Baal enorm.

patty :hug: :hug: :hug:

@Pattycoat wrote:

Hier minder nieuws…Ondanks vage 2e streepjes helaas vanavond ongesteld geworden :? :cry: Baal enorm.

huh? echt?

Ow wat donder je dan weer van je voorzichtige wolk af… :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug:

Wou dat ik meer voor je kon doen… :-*

@Pattycoat wrote:

:hug: :hug: :hug: kan me voorstellen dat je enorm baalt meis. :hug:

ooow nee, wat ontzettend kl*te weer… :hug: :hug: :hug:

http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?t=91718

:mrgreen:

Patty :hug: Is het echt zeker?Niet een (late) innesteling?

@Lakeisha wrote:

Patty :hug: Is het echt zeker?Niet een (late) innesteling?

Geen idee… HEt is in ieder geval helderrood.

Hmm, nee dan ben ik inderdaad bang dat het waarschijnlijk je menstruatie is. Waarschijnlijk wil je dit niet horen, maar veel vrouwen zijn zwanger zonder dat ze het door hebben en dan worden ze alsnog gewoon ongesteld.De dokter raad daarom ook altijd af om voor je NOD te testen.

Maar het blijft vervelend :hug:

Hoop niet dat je dit verkeerd opvat, want zo is het echt niet bedoeld hoor :shifty:

Ik vat het niet verkeerd op hoor… Ik moet gewoon leren om geduld te hebbenen te wachten tot ik overtijd ga (is me nog nooit gelukt :oops: )

Ja hoor, ik zit op een wolk :inlove:

God, wat heerlijk!

Pattycoat, :hug:

Oh Patries, gatverdamme :hug: :hug: :hug: Had het zo anders voor je gehoopt… Maar ja, jijzelf natuurlijk nog veel harder :hug: Ik ga je geen hoop zitten geven, je weet zelf het beste hoe je je nu voelt en wat het is en wat het allemaal zou kunnen zijn. Sterkte in elk geval, het blijft kt na een positieve test :thumbdown: :hug:

Mayo, beetje laat maar wat een heerlijk bericht meis :dance: :dance: :dance: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: Wat super dat je vk dat zo spontaan deed :thumbup: En het allerfijnst vind ik dat je nu toch eindelijk op je wolk zit :inlove: :inlove: Het is je zo gegund lieverd :-
Lekker genieten nu!!!

Hier even 2 kltedagen al en vandaag echt een jankdag :cry: Ik heb er zo geen zin in en vind alles gewoon kt vandaag :silenced: Het moest er natuurlijk wel uitkomen, dat weet ik ook wel maar het ging zo goed de 1e dagen dat ik dacht dat het zo zou blijven gaan (ja ik leer niks van voorgaande keer geloof ik :oops: ). De jongens zijn ook vreselijk klierig met elkaar, steeds ruziemaken en schreeuwen en knijpen, slaan en schoppen :evil: :roll: Word er echt even een beetje moedeloos van :cry: Ga vanmiddag even vluchten naar mijn ouders met de jongens, ja echt even vluchten en hopen dat ik dan even rustig boodschappies kan gaan doen alleen :shifty: En gelukkig is het al bijna weekend en dan is Tim er ook weer :silenced:

Nou meiden voor vandaag een hele dikke :-* en :hug: voor iedereen! Ik hoop snel weer wat vrolijker voorbij te komen :-*

Ow Kim… :hug: :hug: :hug: :hug: :hug:

Het komt en gaat he…Dit is het heftigst hoor! Als je je hierna weer wat beter voelt, heb je het allerergste echt gehad. Dat weet je natuurlijk en ik weet dat het vandaag niet makkelijker maakt, maar toch…Hang in there lieverd, hang in there!

Een grote stapel :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: voor jou! Ik wou dat ik meer kon doen…

:-* :-* :-

Mayo, safe me a seat will ya? Voor ooit…ofzo… :-

och Kim…er is zo weinig dat we voor je kunnen doen :cry: …hopelijk kunnen je ouders de 2 kemphanen ff van je overnemen vandaag :pray:, en kun jij alles er uit gooien…

Zal ik er nog een grote dikke :hug: tegenaan gooien :angel: ?

:hug: :-* :hug: :-* :hug: :-* :hug: :-* :hug: :-* :hug:

Maandag ga ik babysnuffelen bij mijn vriendin :inlove: . Nu ik weet dat mijn frummel het goed doet, kan ik het allemaal weer beter handelen op 1 of andere manier :shifty: . Had dinnetje net aan de lijn, ze wilde me eerst niet vertellen wat er tijdens de bevalling gebeurd was :shifty:. Na aandringen heeft ze het toch maar verteld, maar echt :shock: :shock: :shock: . Femm is er met grof geweld uit gerukt met pompen, tangen en knippen omdat ze dachten dat haar baarmoeder aan het scheuren was :shock: (1e kindje was een KS). Na de bevalling meteen naar de OK voor een check, en gelukkig was er niks kapot…maar wel op het randje. Zo’n scheuring is levensgevaarlijk voor moeder en kind, dus ze heeft echt 2 dagen nodig gehad om weer op de wereld te komen. Arm ding…maar gelukkig heeft de baby echt nergens last van :thumbup: …brrrrrrrr…

Deb, mijn wolk is groot genoeg hoor :mrgreen:

Hopelijk klim je er snel bij :-*

ik kom even melden dat ik nog leef, maar weinig energie heb om online te komen.

Ik ben de hele dag door zo enorm moe, heb al 2 weken last van erge hoofdpijn en voel me gewoon niet helemaal happy.

Wel lees ik elke dag even bij wat er bij bepaalde topics gebeurd, dus (normaal gesproken) ben ik wel op de hoogte van al jullie geklets, maar gewoon geen energie om erop te reageren.

Sorry daarvoor en dus ook sorry voor dit ego berichtje.

He jakkes meis…da’s niet fijn. Duurt wel lang he, dat niet lekker zijn gevoel…Pas je goed op jezelf? Als je het niet vertrouwt aan de bel trekken he!

Voor nu een dikke knuf! :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug:

Knipoogje, :hug: Denk je wel aan jezelf?

Hier gaat alles zijn gangetje. Gisteren van mijn man een heel mooi horloge gehad, gewoon zomaar :inlove: en hij heeft me mee uit eten genomen bij onze favoriete Italiaan :inlove:

Hij vond dat we dat wel verdiend hadden na alle drukte van het afgelopen jaar. Op zulke momenten hou ik nog veel meer van hem…hahahaha.

We zijn nu aan het kijken voor een vakantie richting de dominicaanse republiek, voor zo een 14 dagen. Echt even genieten van elkaar en de rust. De diertjes worden gelukkig opgevangen door mijn moeder, dus daar hebben we ook geen omkijken naar.

Ik moet zo naar mijn werk, maar ik heb zo geen zin :shifty: Gelukkig heb ik lang weekend, want maandag ben ik heerlijk vrij en ga ik samen met mijn schoonzusje naar een beautysalon. De hele dag heerlijk tutten samen :inlove:

Voor alle meiden die een dikke :hug: doe rustig aan, en denk aan jezelf!

:-*

lakeisha geniet ervan maandag!!

he meiden kom ook even mijn “gezicht” laten zien :shifty:

knipoogje :hug: :-* :-

hopelijk voel je je snel weer wat beter :pray: :-

mayo wat super dat je toch onverwachts mocht kijken en dat beebje het zo goed doet :inlove: :dance: :-* vind erg fijn dat te lezen :inlove:

patty :hug: :hug: :-* :-* vroeg testen heeft zo zijn voor en nadelen :frowning: . al zou ik het wel liever geweten hebben dan niet, maar blijft wel heel verdrietig :-

lakeisha leuk je weer wat meer te lezen. leuk dat je mannetje je zo heeft verrast en veel plezier maandag :mrgreen:

Debke pff je wacht nog steeds :cry: meid wat vind ik het vreselijk lang duren zeg! dikke :hug: :-

kim nog even een dikke :hug: :hug: en :-* voor jou, bah heb zo met je te doen :hug: :-* :-

cariska gefeliciteerd, ik hoop dat je het eerste op je lijstje hebt gekregen :wink: hihi ben benieuwd hoe hij reageerde toen je dat op je lijstje had gezet :mrgreen: :-

zo verder ben ik even een zeefje, dus houd het hierbij.

ben al sinds vorige week niet echt lekker, af en toe wat hoofdpijn en buikpijn, en gisteren was het ineens heel erg, ben gewoon niet van de bank afgekomen :? , vandaag gaat het weer iets beter, alleen wat buikpijn en hoofdpijn maar allemaal minder erg :slight_smile:

verder gaat het hier prima hoor, kan vollop genieten van ons kleintje, ik hoop dat ik van jullie ook snel mag lezen dat jullie kunnen genieten van een klein ukkje in jullie buik :pray: :pray: :-* :-*