zwanger worden na een ma of mk deel 4

Hoihoi!

Nog 1 dagje werken en dan…vakantie :dance:

Ik zal de komende week dus niet zo vaak online zijn 8) . Maandag nog de termijnecho, en dan vrijdags lekker weg!

Mijn schoonzus stond gisteravond op de stoep, die zijn net terug van vakantie en ik had ze na het goede nieuws per SMS dus niet in het echt gezien. Tuurlijk lag ik in nachtpon, sportbroek, dikke sokken en een fleecetrui op de bank :oops: . Enniewee, ze kwam dus een kadootje brengen :inlove:. Een grijs nijntje shirtje en mutsje in maat 56 :inlove: . Wauw…het wordt wel heeeeeel echt allemaal :mrgreen:. Ik kan me nog niet voorstellen dat er over een weekje of 30 een klein mensje in zit :inlove:

Jane! Leuk om van je te horen! Jammer dat het met jezelf even wat minder gaat :hug: . Is je bloeddruk wel in orde? Hoofdpijn kan door een te hoge bloeddruk komen… :-

Lakeisha, dat zijn nog eens leuke verrassingen! En veel plezier maandag! Tenminste dat denk ik :think: . Ik ben nog nooit naar zo’n beauty-gebeuren geweest :lol: , er valt met mij gewoon niks meer te beginnen…

Knipoogje, niks geen ego-berichtje :naughty: . Dat kan en mag hier gewoon hoor! Het valt ook allemaal niet mee, en het duurt ook allemaal veels te lang… :hug: . Klets hier maar lekker van je af!

Kim, hoe gaat 'ie vandaag :-
? Iets zonniger, of nog een donkere wolk?

Deb, je bent stilletjes meid…zittieineendippie?

:-

Eeehmmm, verder geen idee :oops: …

Ga maar snel weer aan het werk!

Toedeloe :-

Mayo oh wat lekker dat je bijna vakantie hebt :dance:

maandag nog een echo :inlove: , waar ga je heen op vakanti en hoelang?

oh wat leuk dat je schoonzusje langskwam, en wat schattig :inlove:

mijn bloeddruk is toevallig vorige week nog gecontroleerd en die was weer prima :slight_smile: heb dus denk ik gewoon en klein griepje te pakken, maar was lekker eigenwijs maandag gaan werken en werd met de dag weer erger allemaal :stuck_out_tongue: dus nu even lekker opknappen :slight_smile:

jups, maandag nog de officiele termijnecho…maar daar maak ik me nu godzijdank niet zoveel zorgen om. Manlief gaat mee, want die heeft het frummeltje nog niet rond zien springen :mrgreen:

Wij gaan naar Bretagne, een weekje in een stacaravan. We doen rustig aan, want op de heenreis overnachten we nog een keer en op de terugweg blijven we een paar dagen aan de Belgische kust (lees: plopperdeplop 8) )

Marieke zit nu in Bretagne, ben benieuwd of ze het (naar omstandigheden natuurlijk) naar haar zin heeft…

Gelukkig geen hoge bloeddruk dus :thumbup: . Lekker uitzieken en rustig aan doen :hug:

Nee hoor Mayo! Dipje is weer gepasseerd. Nu wordt er gewerkt aan taart en lopen er wegens de schoolvakantie met regelmaat wat extra kids om me heen :wink:

Volgende week heb ik rust ingebouwd. Eindelijk!

:-* :-* :-*

Aan je banner te zien wordt er ook aan andere dingen gewerkt :wink: :angel:

Maar fijn dat het dippie weer gepasseerd is!

:mrgreen:

VAKANTIE

:dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance:

:zzz: :zzz: :zzz: :zzz: :zzz: :zzz: :zzz: :zzz: :zzz: :zzz: :zzz: :zzz: :zzz: :zzz: :zzz: :zzz: :zzz: :zzz: :zzz: :zzz: :zzz: :zzz: :zzz: :zzz:

Bofkont! Geniet er maar van! :-*

Honey’s I’m home :smiley:

:-*

welkom thuis marieke!! Leuk gehad??

Welkom terug

Welcome back! :-*

Hoe hebben jullie het gehad?

marieke welkom thuis. hoe heb je het gehad? ben je wel een beetje tot rust gekomen?

mayo lekker dat je nu vakantie hebt he?

debke heb je nog een beetje kunnen klussen? :smiley: je zit nu alweer op dag 12. heb je het idee dat je al je ei hebt gehad? nu hopen dat het deze maand raak is :dance:

ik had gister geen internet maar nu gelukkig wel weer. ik ben vanmiddag met abigail en manlief naar de open dag van de graafschap geweest. was erg gezellig!!

Superboeren 8) !

Ik ben zelf ook een voetbalfanaat, maar dan eentje met een geel-blauw hart :mrgreen:

Marieke, is het ondanks alles toch leuk geweest meis? Ik hoop het zo…

En natuurlijk ben ik retenieuwsgierig naar hoe je Bretagne vond, aangezien ik er volgende week ook zit :angel:

Morgen om 13.15 uur de echo, daarna lekker babysnuffelen…dus ik kom niet snel posten. Maar eigenlijk ga ik er vanuit dat het gewoon goed is, net als afgelopen woensdag :inlove:

Truste dames :-*

Echo was goed :dance: :inlove:

zelfs 4 dagen verder dan verwacht :mrgreen: , uk werd gemeten op 12w2d :lol:

:dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance:

Super Mayo!

:-*

geweldig nieuws mayo!!

goed nieuws Mayo :thumbup:

:dance:

Ben er nog hoor meiden :shifty: :-

Mayo, wat super joh weer een goede echo :dance: :dance: :dance: :inlove: En ook al verder dan gedacht, ook altijd lekker :thumbup: En geniet lekker van jullie vakantie lieverd, nu kun je echt onbezorgd genieten tenminste :-
:-

Marieke, welkom terug meis :-
:-* Hoop dat het allemaal een beetje is meegevallen :thumbup: Blij in elk geval dat R. weer een beetje is bijgekomen ook :-* Heb je nog mooie buikfoto’s gemaakt/laten maken?!! En andere mooie vakantieplaatjes natuurlijk van jou en Naatje :inlove: :inlove: Neem even aan dat je de andere meiden niet op het forum zet?

Kom morgen wel even verder bijkletsen, ga zo meteen lekker naar mijn bed en hopen dat Joon een beetje uitslaapt :pray: Valentijn slaapt een nachtje bij opa en oma (mijn schoonouders) en als hij wakker wordt, wordt Joon vaak wakker van zijn deur dus duimen dat morgen niet te vroeg gaat zijn :lol:

Dikke :-* voor iedereen :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-*