zwanger worden na een ma of mk deel 3

Volgens de test wel… en volgens mijn lichaam ook trouwens…

Vanmorgen bij de bushalte al staan overgeven… en de test bevestigt het!! :dance:

ooooooooooooh tier gefeliciteerd man!! wat gaaf!!

JAAAAAAAAAAAAAA :dance: :dance: :dance:

Gefeliciteerd!!!

Wat bijzonder dat je samen met Jane naar de novembermama’s gaat!!!

:-* :-* :-* :-*

Dit gaat goedkomen, voor jullie allebei!

(voel me wel een beetje extra zielig nu :wink: )

tier dit word jullie eerste kindje he?

@mayo28 wrote:

(voel me wel een beetje extra zielig nu :wink: )

Ik vond het ook gewoon l*llig dat ik dit nu ging posten… :? :hug:

En Lotte, de eerste na onze 2 :: :: ja…

breekt even in

Tierrr, gefeliciteerd lieverd!!! :inlove: :inlove: :inlove:

:-* :-* :-*

Ik ben zooooo blij voor jullie! :inlove:

ik duim echt voor je!!

Tierrrr das heppie puke! :lol: :dance: Goed hoor! Nu langzaam aan ook weer wennen en stapje voor stapje verder. :thumbup:

Mayo dat borreltje is soms ook gewoon even nodig! Omdat het ‘mag’ omdat je niet wilt dat het mag… :-* Hier ook de komende tijd nog even aan de filet, halfrauwe bief, carpaccio. Heb nog een weekje of 4/5 te gaan hoor vermoed ik. Het wisselt een beetje. Meestal mag ik wel bij de uitgangsecho starten met de volgende spuit erbij. Dat wordt dan de 31e. Dan wisselend of 10 of 14 dagen ongeveer die 2 spuiten per dag. Dan 1 dag maar 1 spuit (Pregnyl) een dag ‘rust’ en dan de punctie. Snel gereken levert me nu iets meer dan 5 weken op? Argh…dat betekend nog een stuk of 45 spuiten of zo. :shifty: Dussuh samen even extra zielig doen? :wink: Heb er net de eerste 2 spuiten opzitten. :o Ovutesten zijn alleen prettig als het je rust geeft in je hoofd. Al is het maar een beetje. Geeft het je geen rust meer maar meer stress dan is het mss even klaar? :hug: Je hebt deze maand gezien dat het ei er wel is, wie weet durf je weer wat te vertrouwen op je lijf? Al was het alleen maar voor je ei. :-*

Lakeisha shoptherapie roeleert! :thumbup: En bah wat een straf met dit weertje. :wink:

tier ik bedoelde net ik duim voor je dat het nu wel goed gaat!! ik had mijn zin nog niet afgemaakt :oops:

Tierr, ook hier…WWHHOOO!!! :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :dance: :dance: :dance: :inlove: Gefeliciteerd meid! Ik hoop zo dat we je gauw mogen volgen :pray: :pray:

laleisha ik hoop idd dat we gauw mogen volgen. ik :thumbup: voor jou!!

@Lakeisha wrote:

Ik hoop zo dat we je gauw mogen volgen :pray: :pray:

Dat hoop ik ook echt heel erg!! Jullie verdienen het!! :-*

Shit hee, nu beginnen inderdaad de onzekerheden weer…

Samen onder die grote kei Tierrr :hug:

Tierrr je kunt hier dagelijks terecht! Allemaal eruit gooien en je zegt het maar we relativeren al je onzekerheden aan gort 8)

En we gaan je allemaal op de voet volgen! Deze zomer allemaal zwanger :thumbup:

@Rhiannon wrote:

En we gaan je allemaal op de voet volgen! Deze zomer allemaal zwanger :thumbup:

Daar gaan we voor!! :thumbup:

En Marieke: graag!! :-*

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHH TIERTJUUUHHHH JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA GEFELICITEERD!! :dance: :dance: :inlove: :inlove: :inlove:

wat super gezellig en leuk! :inlove: :-*

zie je nu dat we elkaar volgen :lol: :lol: nu ook met de goede echo’s en een gezond kindje dan komt het helemaal goed :mrgreen: :inlove:

Ik vind het zoooo leuk he Jane? Wij samen zwanger!! :mrgreen: :inlove:

Ik hoop dat jij een beter voorbeeld blijft geven dan ik… :roll:

Ja dat vind ik ook super leuk!! wat gezellig!

meid wat is het je toch gegund!! :inlove: net als de rest natuurlijk!!

wow ben helemaal van de wereld :inlove:

hoever ben je dan nu ongv…? :-*

Ik gun het de andere dames hier ook zo erg…

Maar wij samen novembermama’s vind ik wel heel bijzonder! :-*

Ik denk dat ik precies 4 weken ben. Kan 1 dag meer of 1 dag minder zijn, maar meer zit ik er niet naast.

Ik lees hier altijd stiekem mee en zie hier ineens allemaal berichten staan.

Marieke :shock: :inlove: :dance: (en nu :pray: :pray: :pray: )

Tierrr: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :inlove: :inlove: :dance: :dance: :dance: