Als morgenochtend mijn temp nog hoog is, test ik! :pray:
Wat goed dat je een afspraak hebt gemaakt Jane! :thumbup:
Nog 2 weekjes en dan hopelijk een super echo!! :-*
Lotte, klinkt als een goed en verhelderend gesprek... fijn! :-*
Mayo :hug:
Lakeisha... je test weggegooid... weet je zeker dat je dat wilt? Zo ja, dan moet je het gewoon doen. Maar ik vind het heel fijn dat ik toch aan aandenken heb aan mijn eerste zwangerschap! (Samen met mijn echo's en nog wat andere dingen...)
Lakeisha, weet je inderdaad zeker dat je je test weg gaat gooien? Je moet doen waar je jezelf goed bij voelt meis :-* âŠ
(ik heb mijn testen van de EUG in een doosje bewaard, toch een aandenken aan iets wat geweest is maar niet zal zijn)
Bloeden zet nog niet doorâŠik word er zo moe vanâŠen verdrietigâŠen boosâŠIk had #$^%@^*% nu gewoon bijna 18 weken zwanger moeten zijn!!! Zo, dat moest er even uit. Zou ook best eens een keer heel hard willen janken :oops:, maar dat lukt nog steeds niet
(mede omdat in IRL eigenlijk bijna niemand het weet, en dus ook niemand die vraagt hoe het allemaal gaat. Aan de ene kant wel fijn, maar ik voel me zo kutt en we gaan gewoon verder alsof er niks gebeurd is. en daâs raar).
jane toppie een echoâŠheb dr ook 1 met 7 wkn toen gehad,staat zelfs op de video band haha,helemaal gaaf
mayo,heeft het nu doorgezet?klote dit he!
en je mag wel ff keihard huilen hoor,kan wel is opluchten,heb ik ook na me bbz gedaan!!vond het zo oneerlijk,eerst miskramen,en toen me vruchtje in die eileider,ik riep toen echt WAAROMIK!!!ik wie graag moeder wil worden,zo ONEERLIJK!!en mensen wie zwanger raken en blijven,kunnen je nooit echt oppeppen,ik heb echt vaak genoeg gehoord,Nou wees blij je kan zwanger worden!!ja duh dat weet ik,nu nog houden,en dan kijken ze je zo aan,van oh :shock: :hug:
ik heb even zitten denken hoe ik dit neer zou zetten.
En eigenlijk weet ik het nog niet dus ik doe het maar gewoon.
Ik ben dus zwanger, weet het een paar dagen nu.
Vraag is alleen hoelang.
De gyn zei voor de echo al dat er waarschijnlijk nog niets te zien is.
Er was wel een vruchtzakje te zien en dik baarmoederslijm.
Er zat ook een cyste bij mijn eileider maar dat is normaal zei ze, dat is waar het eitje gesprongen is, niks om me zorgen over te maken.
Zij gaat dus eigenlijk van zoân 5 weken uit.
Ze kon er dus nog helemaal niks over zeggen welke kant het op zal gaan.
2 April moet ik weer terug.
Dus nee, we weten nog geen bal.
Ik hou er dus al weer rekening mee dat het weer niet goed is.
De vorige miskramen komen waarschijnlijk toch door mijn leeftijd.
We zouden chromosomen onderzoek kunnen laten doen bij zowel mij als mijn vriend maar zij gaf ook al aan dat daar hoogstwaarschijnlijk niks uit zou komen en dat je dan ook alweer een paar maanden verder bent eer daar duidelijkheid over is.
En nu dus weer wachten.
Ik kan alleen maar heel hard hopen dat er over 2 weken wel wat meer te zien is.
Toch ben ik wel bij dat ze vantevoren al zei dat er waarschijnlijk niet veel te zien was, daar had ze dus gelijk in.
Grote vraag is dus echt hoelang ik al zwanger ben want dat is gewoon nog niet te zeggen.
En nu? Vriendlief komt zaterdag terug en ik heb gewoon zin om een ontzettend potje te gaan zitten janken en ik geloof dat ik dat ook maar even ga doen
wow marieke toch weer zwanger,gefeliciteerd! :-* , ik hoop dat je over 2 weken een super echo hebt en de echo erna weer en daarna weer en dan van een ontzettend gezond kindje mag genieten in november? :hug: :-* :-* :-*
Marieke muts! :o Hoe schrijf je dat je zwanger bent? Euhm nou tikken 8) je stapte binnen met angst in je hoofd ivm je leeftijdâŠmaareuh ik geloof dat je kalenderleeftijd weinig âverteldâ want je bent echt weer zwanger! Gek he dat je cyclus dan zo raar doet maar ik kan me ook helemaal voorstellen dat je met een nieuwe angst de deur weer uitging. :-* Zie het dag voor dagâŠover 14 dagen zie je weer verder. Chromosomenonderzoek hoeft niets te zeggen maar je mag er altijd voor kiezen als jij je daar beter bij voelt. Ondanks dat een uitslag op zich laat wachten kan het je een stukje zekerheid geven. :thumbup: Aan de andere kant jullie dochter is er ook, en zij is qua chromosomen ook echt goed in elkaar gezet. :thumbup: Kans is dus klein dat er echt vreemde zaken uitkomen. Ikzelf vind zekerheid wel prettig maar dat is natuurlijk persoonlijk. En ondanks je eigen terughoudendheid toch ook van hier een gefeliciteerd!
Mayo wat doet je lijf raar! :shifty: Ik zou haast zeggen, goedkope test ertegenaan. Zonder verwachtingen en mocht je idd niet zwanger zijn kan het zomaar je menstruatie laten doorzettenâŠdus beide kanten op misschien prettiger? :-*
Hebben jullie ook een beetje genoten van het zonnetje? Morgen ws nog zoân dagâŠvond het wel heerlijk heb zelfs met mijn jas open gelopen! :shock: Was er ook zooooo aantoe! :silenced:
Marieke :shock: Wow, gefeliciteerd meid! Ik snap je onzekerheid goed, maar probeer toch te genieten. Tuurlijk mag je huilen! Doen ook, als dat is waar je behoefte aan hebt. Ik hoop dat het van blijdschap is, en dat je over 8 maanden een gezond en lief beebje mag vasthouden
Hier ben ik lekker de stad in geweest met mijn mannetje. Niet echt wat bijzonders gehaald, maar gewoon lekker genoten van de zon en de frisse lucht. Was er gewoon even aan toe, om onbezorgd te winkelen.
Mayo wat doet je lijf raar! :shifty: Ik zou haast zeggen, goedkope test ertegenaan. Zonder verwachtingen en mocht je idd niet zwanger zijn kan het zomaar je menstruatie laten doorzettenâŠdus beide kanten op misschien prettiger? :-*
Lieve Rhi, dat is precies wat ik gedaan heb vanmiddag :-* . Test was negatief, ik heb er een kwartier naar zitten staren...tegen het licht gehouden...zelfs open gesloopt :oops: 8) .
En nu...heeft het bloeden echt doorgezet :cry: . Aan de ene kant wel fijn, maar ook kutt. Dit is echt de kortste cyclus ooit, 27 dagen tegen normaal 29/30/31. Ik weet nog niet of we een maandje gaan 'rusten' omdat het me zo zwaar valt of dat ik er een keer ovu-testen tegenaan ga gooien :think: . Naja, nog 2 weken bedenktijd :wink:
Jij bent nu ook weer in de running toch? Gaat het een beetje? Is de punctie dan over 2 weken ofzo? :-*
Ik ga je toch feliciteren meid! Ik begrijp dat het angstig is, maar zwanger ben je in ieder geval weer :thumbup: . Mijn duimen draaien voor een goede echo over 2 weken
Ooo en die cyste is inderdaad van het gesprongen eitje! Mijn gyn gaf aan dat die het HCG hormoon produceert totdat de placenta het overneemt. De cyste verdwijnt dan vanzelf
WauwwwwâŠdit maakt mijn dag toch weer een beetje goed! Nu Tierrr nog met goed nieuws
ZoâŠen ik ga een wodka/appelsap drinken 8) . Die had ik nog over van afgelopen weekend