Rhiannon kan ik me heel goed voorstellen dat je pas gerust bent als de kraamweek voorbij is.
Heel jammer dat je zelf geen echoapparaat aan kunt schaffen ja :mrgreen:
Vanaf wanneer kon jij Casper zijn hartje horen met de babysound?
Lotte ik heb 1 keer met ovutesten gewerkt, ik was toen wel zwanger maarja.
Het is in ieder geval een goed richtpunt!!
Tierrr nog eventjes geduld meis!
Tierr heb jij ook de neiging om dan eerder te gaan slapen zodat het eerder morgen is? :lol: Wel ‘fijn’ dat je weinig bijwerkingen hebt! :thumbup: Ik heb eigenlijk ook altijd weinig last van de hormonen, moodswings heb ik uit mezelf al wel in die periode en van de Deca krijg ik na ong een week wat koppijn maar dat is over zodra ik de tweede serie spuiten erbij mag zetten om eitjes te kweken. :thumbup: Goed vol te houden dus ook.
Top dat je ook kunt genieten Jane! Ik zeg altijd maa zo, dat kan niemand je meer afnemen! :inlove:
Lotte weet je wat ik trouwens met ovutesten altijd heb (hier dus eigenlijk vanwege de IVF dat alles gemonitort wordt) het geeft je een beetje een gevoel van ‘controle’. Alles is zo ongrijpbaar bij het zwanger worden. Die testen laten iig een stukje van dat onzichtbare ‘zien’. :thumbup: Hoop dat jij je daar ook zo goed bij gaat voelen en natuurlijk nog meer dat het een giga succes oplevert. :mrgreen:
Marieke ja wel balen hoor. Dat ze geen draagbare versie maken, mag best in zwart wit en zonder 3 D 8) :lol: Nee serieus dan zou het bijzondere er denk ik ook wel een beetje af zijn. En ik ben natuurlijk ook gezegend met een heel lieve VK-praktijk waar ik bij ernstige twijfel, onzekerheid etc terecht kan. :thumbup: Casper kon ik al ‘vinden’ rond de 10 weken. Dat schijnt erg vroeg te zijn. Maar ik wist toen natuurlijk ook al precies waar hij zat (hoog in mijn baarmoeder en met de placenta achter) door meerdere echo’s. Ik denk dat wanneer je beeb lager zit het ook lastiger is om het hartje uitwendig te vinden.
Mijn temperatuur is nog steeds hoog!! Zelfs ietsje hoger! :shock:
Marieke, succes straks meid!
OOOOOOOWWWWW
Het is al woensdag Tierrr, het is al woensdag!
Marieke, succes zometeen :-*
marieke succes…
tierrr spannend spannend…
Marieke, succes!
Tierr, spannend meis
Lakeisha, hoe is het met jou nu meis? :hug:
Ja emotioneel gaat het hier al een stuk beter. Lichamelijk, ben ik nog steeds aan het vloeien. Ik heb gisteren mijn zw test weggegooid, want dat kon ik zondag en maandag nog niet :shifty:
Wat ik wel moeilijk vind, is dat de een na de ander op mijn werk zwanger is :shifty: Begrijp me niet verkeerd, ik gun het ze zo erg, maar had er zelf ook graag bij willen horen
oh zo herkenbaar,als je zelf zwanger wilt worden,worden alle bekende mensen zwanger om je heen!erg he…
ik heb toen me zwangerschapstest bewaart,zit in een envelopje,met een briefje der bij,kijk er nooit meer naar om,maar weg gooien kon ik toen ook niet
Ik vind het knap dat je het nu al wel gekund hebt hoor, je test weggooien. En het is ook niet meer dan logisch dat je het nu extra moeilijk hebt met zwangerschappen van anderen.
Dat je nog vloeit is helemaal niet raar. Je lijf houdt kennelijk echt een flinke opruiming. Merk je al wel dat het minder wordt?
Ja, ik wilde de test gewoon niet langer houden. Ik wil gewoon doorgaan naar de volgende ronde :shifty:
He vloeien is inderdaad minder geworden. Maandagavond was het echt heel veel :shock: Veel meer dan een “normale” menstruatie.Was ook goed doorgelekt :silenced:
Krampen in mijn buik zijn ook zo goed als weg, heel af en toe dat ik nog een steekje voel.
Ik hoop dat ik toch snel weer zwanger raak en dat mijn lichaam dit wel aan kan
Het is niet gek hoor, dat je flink gevloeid hebt. Goed teken dat je nu merkt dat het minder wordt. Hopelijk heeft je lijf de opruiming goed afgewerkt.
Kan me voorstellen dat je door wilt nu. Hopelijk heb je snel weer een test in je handen die je heel wat langer kunt bewaren :-*
@Debke wrote:
Het is niet gek hoor, dat je flink gevloeid hebt. Goed teken dat je nu merkt dat het minder wordt. Hopelijk heeft je lijf de opruiming goed afgewerkt.
Kan me voorstellen dat je door wilt nu. Hopelijk heb je snel weer een test in je handen die je heel wat langer kunt bewaren :-
Dank je wel :-
ik ben naar de gyneacoloog geweest. we hebben een goed gesprekje gehad. ik heb het er ook over gehad dat als ik straks weer zw ben en ik ben weer zo misselijk of er dan sneller ingegrepen kan worden. want door al dat spugen was ik toen eerst 15 kilo afgevallen. ik ben toen eigenlijk te lang thuisgebleven voordat ik werd opgenomen. dus de schade had iets beperkter kunnen zijn. als het me dus weer overkomt dan mag ik aan de sondevoeding. en dan mag je thuis blijven i.p.v. in het ziekenhuis. en dan voel je je ook niet zo slap als dat ik me toen voelde. dit gesprek stelde me wel wat gerust. verder kreeg ik papieren mee voor het lab en ben ik meteen bloed gaan prikken voor chromosomenonderzoek. manlief was snel klaar want hij hoefde maar 1 buisje. ik moest helaas 8 gewone buisjes en 2 grote bij mij word nl ook nog de bloedstolling gecontroleerd en nog bepaalde stofjes. over 4 weken moet ik bellen of de uitslag al binnen is. als de uitslag binnen is dan moet ik een afspraak maken om de uitslag te bespreken. het is niet zo dat ik een maand ga overslaan met zw worden hoor. als ik eerder zw ben dan dat de uitslag er is is het ook prima. miss dat ze dan alsnog de uitslag versneld kunnen krijgen.
Fijn Lotte, dat je zo’n goed gesprek hebt gehad!
Marieke, ik hoop snel van jou te lezen dat je ook een goed gesprek hebt gehad!
ego:
ik heb een afspraak :shock:
31 maart middags, dan ben ik 7 weken of miss nog ietsje meer :shifty:
ik vind het reeeeetteeeeespannend!
oh ja mvmtest was super donker , donkerder dan de vorige keer en ben nu toch minder ver :shifty: :inlove:
Marieke, hoe is het gegaan???
Tierrr…wat ontzettend spannend
Wil je mijn steen hebben? Ik denk dat ik 'm echt niet meer nodig heb…het blijft roze met hier en daar wat bruinig, het zal dus snel wel gaan doorzetten
Mijn duimen draaien iig op volle toeren voor jou!!! :-*
Jane, je bent stoerrrr! :-*
Mayo, :hug: :hug: :hug:
tierr
mayo :hug:
jane goed van je!! deze keer gaat het goed komen dit kindje komt er ik vond het ook moeilijk te geloven maar echt meid jij krijgt een wolk van een baby in november.
lotte :hug:
oh tierrrr wat spannend
ga je nu testen? :mrgreen:
bedankt meiden :inlove:
bianca inderdaad het gaat gewoon goedkomen! :inlove:
mayo en lotte :hug: :-
lotte fijn dat je nu onderzoek krijgt, hopelijk ben je gewoon alweer zwanger ! (en blijf je dat ook!! ) :-