zwanger worden na een ma of mk deel 3

jeumig meiden wat hebben jullie veel gekletst!

Bianca je vergeet mij!! :shock: :cry:

:wink: :wink: :-

helaas welkom mamavanpatty en helaas ook een welkom voor mijn kokvriendinnetje lakeisha :cry: :hug: :-

@mayo28 wrote:

Ik verlies een beetje roze slijm :cry: :cry:

veels te vroeg, dit is dag 26/27…

bah!

bah nee toch :frowning: :hug: :hug: :-* :-

voor de rest weet ik het niet meer meiden.

ik ben ontzettend moe en ben bang dat het niet goed gaat, af en toe dan.

voel me nu weer goed (als in de zin dat het niet fout gaat). vanmiddag vaak een weeig gevoel gehad leek alsof er krampen wilde beginen en heeel even dacht ik dat mijn slijm wat super licht rozig kleurde maar kon het niet goed zien :doh:

het gaat nu weer wat beter, minder gerommel daarbinnen en lijkt weer wat rust, de test was overigens zondag super de super positief, ik wist niet dat ze zoveel donkerder dan de teststreep konden worden dus dat geeft dan toch weer hoop :pray:

ik duim voor jullie meiden! :-

Het blijft spannend he Jane? :-*

Ow Jane…Ik kan nu wel heel hard gaan roepen dat het deze keer vast goed gaat en dat je vooral moet genieten en je niet te veel zorgen moet maken…Maar ik weet ook dat dat totaal niet de realiteit (meer) is voor ons hier…

:hug: :hug: :hug:

Maar meis, hoe dan ook…de kans dat het wel goed gaat is groter dan de kans dat het weer mis gaat he…Probeer je daar maar aan vast te houden. Kom spuien als het je even niet lekker gaat en bel je vk/gyn om alvast een afspraak en echo in te plannen. Dan heb je iets om naar toe te gaan “werken”.

Bedankt debke :-*

erg lief! ik probeer er zoveel van te genieten maar op de momenten dat je zoveel voelt wat minder goed voelt ben je zoooow bang!

heel stom maar ik durf de gyn niet te bellen voor een afspraak :shifty:

ik weet niet waar ik bang voor ben… :roll: denk bang dat ze niet weten dat het is afgesproken met de gyn ofzo, zal wel niet, ik ga morgen bellen, nadat MvM is geweest :mrgreen:

Gewoon bellen hoor! En als ze het niet weten, leg jij het ze gewoon uit!! :-*

Iets om naartoe te leven geeft hopelijk wat rust!

Ik denk dat je “bang” bent dat het opeens “echt” wordt…met echte angsten en echte zorgen en echte geluksmomenten…(niet dat die nu niet echt zijn, maar nu zijn ze nog echt “van jou” zeg maar…moeilijk uitleggen…hoop dat je begrijpt wat ik bedoel)

Dat had ik in ieder geval. Heb mezelf echt een paar dagen moeten overtuigen van het feit dat ik de vk maar gewoon moest bellen :roll:

Maar gewoon doen hoor! Bij mij viel er een last van mijn schouders toen ik die stap eenmaal genomen had.

:-*

2 nieuwe dames hier, (helaas) welkom!

Marieke succes morgen, enneuh een vroege afspraak betekend meestal een grotere kans dat je op tijd aan de beurt bent :thumbup:

Jane is toch ook raar en eng? Ik heb zelfs nu al (nog niet eens zwanger) het idee dat ik bij de gyn een standaard afspraak meevraag omdat ik 3 weken na de testdatum altijd ongeacht de uitkomst een afspraak krijg. Tussendoor zou ik op de testdatum ‘moeten’ bellen met de uitslag van de thuistest, maar ik heb daar eigenlijk geen zin aan. :shifty: Ik wil ‘doorgaan’ zoals altijd, gewone weken, een ‘gewone’ afspraak. En mocht ik idd zwanger zijn dan zie ik dat tegen die tijd wel op een echo. Dus ik kan me je gevoel zoooo voorstellen. Alsof je de Goden verzoekt wanneer je al belt. Nonsens, het zal vast 0,0 invloed hebben op de uitkomst hoor.

Ik ga lekker uitkijken naar de opvliegers! Eerste spuitje zit er weer in. Wel weer raar want de laatste is al zooo lang geleden. Bedacht me bijna dat ik ms toch weer een soort ‘opfriscursus’ had kunnen gebruiken :lol: maar toch of ik hem nou zelf zet hier thuis de eerste keer of in het ziekenhuis spuiten moet ik toch dus hij zit er weer in! Verder vandaag heerlijk aan het ruimen geweest! Oude winterjassen weg, oude gordijnen, tafellakens, beddegoed en manlief heeft alles al aan de weg gezet :mrgreen: Mijn kleedkamer en kledingkast is ook weer lekker leeggeruimt. En ik ben niet zo van het weggooien van kleding. Want tja het kan eens van pas komen. :wall: Toch voelt dit beter!

Nu straks nog een wasje vouwen uit de droger. Kleine man is door grote man naar bed gebracht want ik lag te dutten op de bank. Heb bijna 2 uur geslapen! :shifty: De vaatwasser is al klaar en straks even weer wat dingen van het avondeten inpakken. De regelmaat met opruimen en schoonmaken zit er iig weer mooi in hier. En toch heb ik niet het gevoel dat ik zoveel doe, tot ik aan het eind van de dag om me heen kijk. De woonkamer is de laatste jaren niet zo opgeruimd geweest. :oops:

Het kastje wat ik nu heb staan lijkt zelfs Casper te bevallen. Hij pakt speelgoed waar hij mee wil spelen en laat de rest er netjes in. :thumbup: Eerder gooide hij alles wat hij had zo ongeveer door de kamer. 8)

Bedankt meiden :-* :-*

ja ik vind het gewoon onwijs spannend! en wordt inderdaad toch soort van “echter” met zo’n afspraak, dan wil je zo graag uitkijken naar die datum en dan duren die 2 weken weer zo lang :shifty: :lol: :lol: maarja morgen ga ik ECHT bellen! anders hebben ze straks geen plek meer :shifty:

Gewoon doen :wink: :mrgreen: enneuh zou het je lukken om de afspraak niet op de kalender te zetten maar alleen in je mobiele telefoon bv met een reminder? Zie je het ‘lekker’ niet staan. Ik werk tegenwoordig met een weekkalender. Zo kijk ik niet verder vooruit dan die ene week, de rest staat in mijn ouwe vertrouwde agenda die (vooral voor de sier denk ik wel eens :silenced: ) in mijn tas zit. Elke zondag trek ik die uit mijn tas om de weekagenda op mijn koelkast te vullen. Ik vind het gek genoeg wel prettig leven. :lol:

hihi ik schrijf het in een agenda die ik nooit opensla :lol: :lol:

dus dat is het niet, ik onthoud het gewoon zo goed dus tel in mijn hoofd af :lol: kalendertje in mijn hoofd :doh: :lol: :lol:

@bianca&? wrote:

dames ik duim voor jullie allemaal

voor debke en jane een goede echo

en voor mayo,tierr,lotte,Rhiannon,marieke op straks een positieve test

en daarna goede echo’s

als ik iemand vergeten ben sorry :oops:

bewerkt jane en marieke erbij :wink: :-*

tierr :pray: en mayo

hopelijk komen jullie snel onder jullie steen vandaan met een glimlach :-*

en jane het is moeilijk om te gaan genieten dat had ik ook maar maak nou die afspraak dan kan je ergens naar toe leven en als je het termijn vorbij bent waar het de vorige keer mis ging zal je merken dat je je heel anders voelt.

ergens denk ik nog als over een week de 12 weken echo ook maar goed is maar dat gevoel is 100x kleiner dan de vorige keer.

:hug:

@bianca&? wrote:

@bianca&? wrote:
dames ik duim voor jullie allemaal

voor debke en jane een goede echo

en voor mayo,tierr,lotte,Rhiannon,marieke op straks een positieve test

en daarna goede echo’s

als ik iemand vergeten ben sorry :oops:

bewerkt jane en marieke erbij :wink: :-

:lol: :mrgreen: lekkere zeikers zijn we ook he? :mrgreen: :lol: :lol:

:- :-*

nog een week bianca fijn dat je dan weer mag spieken naar jullie wurmpie :inlove: wat gaat dat hard zeg :inlove:

Haha Bianca :-*

Ik zou dan 2 keer angst hebben omdat het bij mij dus 2 keer mis ging op 2 verschillende termijnen.

Ik zou denk ik pas gerust zijn na de 12e week. Denk ik…

Rhiannon (ik kort het niet af, vind dit een veels te mooie naam :mrgreen: ) spannende tijden voor jullie. Heerlijk he om zo even op te ruimen, ik heb vandaag de vriezer eens goed onder handen genomen, lag ook genoeg in wat wel weg kon :oops:

Jane voor jou gewoon even een dikke knuf :hug:

Marieke :-* :-*

ik ben ook pas gerust als de 12weken echo goed is :shifty:

Bianca jij hebt tenminste een goed excuus dat je zo wazig bent gni gni. Al schijn je al zwangerend niet echt vergeetachtiger te worden hadden ze onderzocht. :lol: Nog steeds nonsens, alsof je nog tijd hebt buiten je huishouden, evt andere kids en zwangerschap met je hoofd met iets anders bezig kunt zijn. :lol: Is toch terecht? Mannen tssss. 8)

En whaaa volgende week al je 12 weken!! Duimen draaien!

Mayo meis, als jouw gevoel denkt dat het deze ronde afgelopen is :frowning: vet balen!! Jij weet helaas als beste hoe jouw cyclus zich gedraagt. :hug:

Tierrr donderdag dus D-Day! :pray: Heb jij nog veel last van de Clomid? Lees daar wel eens over dat je zulke heerlijke (ahum) moodswings van kunt krijgen. :shifty:

tierr en mayo hopelijk voor jullie snel een positieve test!!

jane ik kan me wel voorstellen dat het moeilijk is om te genieten. ik hoop dat je dadelijk vol vertrouwen zw kan zijn!!

de nieuwe dames idd helaas welkom. ik had jullie liever welkom geheten in een zwangerentopic :smiley:

gister was mijn laatste ongidag. zondag ga ik beginnen met ovutesten. dat is voor mij de eerste keer. dus ben benieuwd!!

Marieke ik ben pas gerust als we de kraamweek door zijn :wink: die ellendige zorgen…maar toch probeer ik altijd wel te genieten. Goeie echo’s deden mij iig altijd wel goed. Al begonnen de zorgen al weer zodra ik in de auto op de terugweg zat. Maar ja zo’n apparaat kost meer dan ons huis dus meenemen was ook geen optie. 8) Ben wel heeeeel erg gelukkig met mijn babysound thuis. Wonder boven wonder kon ik Casper zijn hartje al heel snel horen. Iedere avond voor het slapengaan ging ik even liggen luisteren dat stelde me dan voor de nacht wel weer gerust.

Hmmm de vriezer is ook wel een goed idee. Die bewaar ik wel voor als ik in mijn wachtweken zit, kan ik de eerste week het ding ‘leegeten’ en de volgende week schoonmaken :mrgreen:

Lotte succes met je ovutesten! :thumbup: En dan van de posi ovutesten over op de posi zwangerschapstesten! :pray:

oh nee ik geniet optimaal hoor! af en toe ben ik onzeker als ik zo’n weeig gevoel heb, maar vanaf dat ik thuis ben is mijn lijf rustig en geniet dan dubbel zo hard van iedere sec :inlove: :inlove:

lotte fijn dat je ongidagen voorbij zijn.

oh spannend met ovutesten, erg leuk (vond ik tenminste)!

hoe blij je dan weer bent met een streep, al moet die wel dikker worden en ook weer verdwijnen :lol:

succes :pray:

en uh lievere tierr hoe voel jij je? :pray: :pray:

ik hoop dat je snel mee mag naar de nov.mama’s :pray: :-*

@Rhiannon wrote:

Tierrr donderdag dus D-Day! :pray: Heb jij nog veel last van de Clomid? Lees daar wel eens over dat je zulke heerlijke (ahum) moodswings van kunt krijgen. :shifty:

Haha, ik ben er niet echt stabieler van geworden nee… maar verder op zich weinig bijwerkingen gelukkig! :slight_smile:

Voel me nu wel ok Jane, hoop morgen als ik mijn temp opgenomen heb nog steeds… :pray: Ben wel wat gespannen… :roll:

En een :-* voor allemaal!!