zwanger worden na een ma of mk deel 3

Ik verlies een beetje roze slijm :cry: :cry:

veels te vroeg, dit is dag 26/27ā€¦

bah!

@mayo28 wrote:

bah!

:hug:

@bianca&? wrote:

Mama van Patty en Lakeisha

helaas welkom hier :hug: :hug:

alle dames :hug:

Dank je wel :-*

@mayo28 wrote:

bah!

Dat kan ook iets heeeeeel anders betekenen heā€¦En ik kan het weten! :wink:

Ik geloof er niet meer inā€¦ :cry:

Oh Mayo, hou moed meis, geen bloed, geeft moed :pray:

Mayo, ik weet wat je bedoeltā€¦dat had ik ook. Maar bij mij bleek mijn gevoel het hartstikke fout te hebben! Hopelijk is dat bij jou ook zo!

:pray: :pray: :pray:

Dikke :-*

mayo sterkte,wachten duurt zo lang bahā€¦

knuf vanuit hier

@Lakeisha wrote:

Dank jullie wel voor jullie antwoorden :-*

Zoals ik ook al in een ander topic heb gezeg, kan en mag ikniet langs de vk. Ik had gebeld gisteren, maar hier val je pas onder eenvk als je 7 weken bentā€¦en dat was ik nog nietā€¦Val dus niog steeds onder de ha en die wilt dat ik het een weekje aankijk. Maar inderdaad mag ik geen verhoging krijgen of koorts, ook als de pijn echt onthoudbaar word of het bloedverlies heel veel word, dan mag ik wel bellen naar de dokter en moet ik langskomen.

Voor mij zit er nu dus alleen maar op om af te wachten :?

:hug: :hug: :hug:

Misschien is het een idee om een echo aan te vragen om te kijken of je baarmoeder 'schoon' is? Geen idee of de VK dat zomaar doet hoor....het is trouwens ontzettend confronterend om naar een lege baarmoeder te kijken

als je dit bij de ha vraagt mag hij dit (volgens mij) niet weigeren,
en behoort hij je een verwijsbrief mee te geven..

mayo sterkte meid!

voor de rest even een snelle :-* en :hug:

@Marieke_5000 wrote:

Tierrr wat zegt je lichaam? je verstand?

Zowel mijn lichaam als mijn verstand moeten zich allebei stil houden, want anders maak ik mezelf helemaal gekā€¦ :roll: :wall:

Maar die hoge temp zegt in principe nog niks hoor dames, alleen dat ik vandaag nog niet ongi word. Mijn temp gaat namelijk altijd op de dag van de ongi omlaagā€¦ maar hoop dus dat ie nu hoog blijft!! :pray:

Voor de nieuwe dames: helaas welkom hier! :hug:

Mayo, ik blijf gewoon duimen! Lekker puh!! Juist als het rozeverlies zo vroeg begint kan het wel eens iets positiefs betekenen! Al snap ik heel goed dat je nu nergens meer op rekent, zou ik ook niet doen als ik jou wasā€¦ maar ik blijf gewoon hopen! Puh!!

Mayo ik blijf met Tierrr en de rest meehopen dat het niet doorzet :pray: :pray: :pray:

Dankjulliewel voor de opbeurende woorden :-* ā€¦

Ik kruip onder mijn steen en kom er even niet onderuitā€¦

Tierrr, ik weet dat een hoge temp nu (nog) niks zegtā€¦Vandaar dat ik me afvroeg op welke cd je nu zit. In je onderschrift staan wat verschillende cyclussen en ik was benieuwd welke je aanhield voor deze ronde.

Ik duim me echt een ongeluk voor jullie hoor meiden! Ik gun het jullie zoooooooooooo enorm!

Marieke, hoe laat moet jij morgen bij de gyn zijn? Ik duim voor een goed gesprek, met uitkomsten waar je wat mee kunt! Sterkte alvast! :hug:

Kruip maar even onder die steen Mayo. We hopen je snel weer onder dat ding vandaan te zien kruipen met een grote glimlach op je gezicht! :-*

Ik zit nu op cyclusdag 29 Debke, maargoed, dat zegt helemaal niets vanwege mijn wisselende cyclus en het feit dat ik deze ronde voor het eerst aan de clomid zitā€¦ :wink:

Wat betreft mijn NOD ga ik uit van mijn vermoedelijke ei + 14 dagen. En das dus donderdag. Al zou het heel goed kunnen zijn dat ik mijn ei de dinsdags al had gehad, dus vandaar dat ik het nu ook wel erg spannend vind wordenā€¦ :pray:

Mayo, had jij mijn steen gepikt?? Tsss, ik dacht al: waar is dat ding gebleven?? :mrgreen:

Marieke, succes alvast bij de gyn!!

Debke ik moet er om half 10 zijn, zal natuurlijk wel weer uitlopen :roll:

Marieke, succes :pray: :thumbup:

Tierrr, het is een grote steenā€¦ :mrgreen:

Ow dan wordt het inderdaad spannend Tierrr! Dan zou je NOD ergens tussen vandaag en donderdag zitten. Ga je echt wachten met testen tot donderdag of waag je morgen een poging als je temp nog hoog is?

Marieke, dikke kans inderdaad dat het uitlooptā€¦Gelukkig is half 10 nog redelijk vroeg op de dag.

@mayo28 wrote:

Tierrr, het is een grote steenā€¦ :mrgreen:

Haha, ik ben bang dat het me niet meer lukt eronder te kruipenā€¦ al zou dat wel het beste zijnā€¦ :think:

Debke, ik heb mezelf voorgenomen om pas te testen als donderdag de temp nog hoog isā€¦ :roll:

Goed voornemen Tierrr! Maar wel lastig vol te houden heā€¦ Het gaat je wel lukken hoor! :-*