zwanger worden na een ma of mk deel 3

sluipt zachtjes naar binnen

TIERRR!!! van harte gefeliciteerd meid!!! het gaat gewoon helemaal goedkomen en in november heb jij een prachtig beebje in je armen :dance: :dance: :dance: :dance:

sluipt zachtjes weer naar buiten

@Tierrr wrote:

@mayo28 wrote:

(voel me wel een beetje extra zielig nu :wink: )

Ik vond het ook gewoon l*llig dat ik dit nu ging posten... :? :hug:

Neeee joh!!! Jullie wachten al zolang, het is jullie zoooo gegund!
(ik had er ook expres al de :wink: achter gezet)

Lekker hier posten en genieten! Mijn tijd komt vanzelf wel weer...na een nachtje goed slapen (wodka 8) ) voel ik me al weer beter. Manlief baalde er ook van, dus heb ook weer het gevoel dat het niet alleen mijn verdriet is (dat is het nl. over het algemeen wel).

:-*

Jane, Tierrr…hoe zit het eigenlijk precies met jullie :think: ?

Allebei okt. 2008 stoppers, nu samen zwanger…waren jullie ook samen zwanger van de :: en :: :**: ?

Bijzonder zeg!

ooohh enne…novemberkindjes zijn leuk (ben er zelf 1 :mrgreen:) en novembermama’s ook (was ik ook :mrgreen: , al is Isa 1-12 geboren)!

Wij gaan door voor een kerstkindje heb ik even snel uitgerekend :lol:

Rhi :shock: , 45 spuiten?? brrrrr…mogen die wel in een vetje :shifty: ?

Ik denk dat het wel ‘fijn’ is dat de hele procedure weer begonnen is, of niet?

ahh mayo :hug: :hug: :-

@mayo28 wrote:

Jane, Tierrr…hoe zit het eigenlijk precies met jullie :think: ?

Allebei okt. 2008 stoppers, nu samen zwanger…waren jullie ook samen zwanger van de :: en :: :**: ?

Bijzonder zeg!

ooohh enne…novemberkindjes zijn leuk (ben er zelf 1 :mrgreen:) en novembermama’s ook (was ik ook :mrgreen: , al is Isa 1-12 geboren)!

Wij gaan door voor een kerstkindje heb ik even snel uitgerekend :lol:

Jup wij kennen elkaar van de ok.2008 stoppers, en ik was een maand/halve maand later dan tierr zwanger en volgens mij hebben we beiden bij onze 12 weken echo gehoord dat het niet goed zat, dus volgende elkaar zo op met de MA.

en nu heeeeel toevallig nu tegelijkertijd zwanger :dance: :inlove: we schelen nu maar een weekje en zijn dan ook samen de nov.mama’s :inlove:

dat is wel een beetje het verschil met de vorige keer :wink:

maakt ook niet uit welke maand, zal altijd leuk zijn :wink: :inlove:

nou hopen dat je een mooi kerstcadeautje mag krijgen :pray: :-

• Doet rondedansje hier!

Oooooowwwwwww…Tierrrr, gefeliciteerd meis!!! Wat heerlijk! Wat geweldig! Wat is het je gegund!!!

En ja…nu beginnen de onzekerheden weer. Maar ook de genietmomentjes meis! Vergeet dat niet! Die onzekerheden…daar slepen we elkaar hier wel doorheen toch? :-
    :-* :-

En dan…Marieke! :shock: Da’s ook al fantastisch nieuws! En eng ook vast en zeker… Ik kan me voorstellen dat je retebang bent en niet eens meer durft te hopen dat het deze keer wel goed gaat. Laat ons dat dan in ieder geval maar wel voor je doen. Hopelijk gaan de komende dagen snel voorbij, zodat je lief weer snel bij je is om dit met je te delen. En dan op naar de volgende echo met een kloppend hartje. Stapje voor stapje meis! Stapje voor stapje. :-
    :-* :-*

Mayo… :hug: :hug: :hug: Ik had zooooo gehoopt dat je lijf je voor de gek hield. Maar helaas… Volgende ronde dan maar? Er gaan hier extra veel duimpjes voor je gedraaid worden in ieder geval.

Verder…gewoon nog maar een stapeltje :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug:

Jane en Tierrr: SUPER !!! :mrgreen: :inlove: :thumbup: :mrgreen: Gefeliciteerd!!! Het gaat vast helemaal goedkomen!!!

X Kim

post ik wel…post ik niet…pffff…

Sorry, ik wil de jubelstemming hier niet verpesten, maar ik moet toch ff mijn hart luchten :oops:

Ik had net bloedverlies…bij toiletgang. Schoot meteen dik in de stress natuurlijk. Mijn buik is ook nog steeds wat gevoelig nu. En ik vind het gewoon bere-eng…

Mijn verstand weet wel dat dit niet zo heel gek is (doorbloeding, knappende adertjes en bla bla bla), maar mijn hart schrikt zich een ongeluk.

Net weer naar het toilet geweest en geen bloed meer gezien (pfjiew…), maar het spookt toch door mijn hoofd.

Bah! rottige stress…

debke wat vervelend…

sterkte,stress wat is het toch erg he,

een dikke knuf voor jou :hug:

Lieve debby ik vind wel dat je hier je hart moet blijven luchten als je iets dwarszit of kwijt wil hoor :hug: :-

kan me goed voorstellen dat je schrikt!

Wanneer mag je eindelijk voor die echo? :-

fijn dat je nu niets meer verliest zal vast een adertje zijn geweest :-*

Ach Debke… tuurlijk moet je dat hier neerzetten! Pfff, wat een schrik zeg… en dan ook nog eens zo lang moeten wachten op die echo… dikke :hug: voor jou… ik ga gewoon heel erg hard duimen dat het goed zit! Bij iedereen hier! :-*

Jullie zijn lieverds…

Nog een goeie week voor de echo.

Ik ben realistisch hoor…ik hou het vooralsnog zelf ook op een geknapt adertje ofzo, maar die stomme paniekgedachten gaan maar niet uit mijn hoofd. Het is zo rot hoe realisme en emotie elkaar zo in de weg kunnen zitten…

Maar goed, opstaan en weer doorgaan.

och Debke… :hug:

Tuurlijk gewoon hier blijven posten!! In voor- en tegenspoed hè :wink: :-

Weet niet zo goed wat te zeggen, je weet natuurlijk al laaaang dat het een gesprongen adertje kan zijn…of een wondje ergens…groeiende baarmoeder…en wat al niet meer. Dat het bloeden nu gestopt is, is een goed teken toch? Alleen zo kl
te dat je gedachten meteen alle kanten op vliegen :hug: (heeeeel erg begrijpelijk overigens!)

De echo komt nu wel dichtbij!!

Hele hele dikke knuf voor de schrik :hug: !!! Doe lekker rustig aan vandaag :-*

Tierrrr, mooie bannerrrrrrr :inlove:

(een cyclus van 31 dagen is dus de truc :mrgreen: )

grrr…broodje rosbief was uitverkocht :wall: . Dan morgen maar :mrgreen:

Mijn lijf is opeens ook helemaal stress vrij, geen buikpijn/hoofdpijn/stramme spieren…het zonnetje schijnt…ik voel me eigenlijk prima vandaag :shock:

apart :think: (als ik ongi ben, dan kun je me beter een bonbonbloc geven en met rust laten :wink: )

Tierr :thumbup:

Marieke :thumbup:

Jane :thumbup:

Mayo :hug:

Debke :hug:

Rhiannon, spannende tijden :pray:

Nog een paar dagen en ik weet of ik terug zw ben :shifty: , heb normaal cyclussen van 26d, en vorige keren testte ik telkens pos op de 24ste of 25ste dag…

:drool: bonbonbloc zei je…

Ik heb zowiezo trek. Vreet alles wat los en vast zit op het moment geloof ik.

Als ik nu naar de supermarkt zou gaan, zou ik een kar vol paaseieren, bonbonbloc, mango’s en melk (om chocolademelk mee te maken) mee terug naar huis nemen denk ik. Doen we maar niet dus! :stuck_out_tongue:

Vicky op welke dag zit je nu dan???

Heb je er een goed gevoel bij?

:pray: :pray: :pray:

@Debke wrote:

:drool: bonbonbloc zei je…

Ik heb zowiezo trek. Vreet alles wat los en vast zit op het moment geloof ik.

Als ik nu naar de supermarkt zou gaan, zou ik een kar vol paaseieren, bonbonbloc, mango’s en melk (om chocolademelk mee te maken) mee terug naar huis nemen denk ik. Doen we maar niet dus! :stuck_out_tongue:

haha precies! daarom moet ik daar ook niet meer langslopen :lol:

vicky :pray: waar zit je ergens in je cyclus? :mrgreen:

@mayo28 wrote:

Tierrrr, mooie bannerrrrrrr :inlove:

(een cyclus van 31 dagen is dus de truc :mrgreen: )

Dankje!
Enne... mijn vorige cyclus was 31 dagen... deze zwangercyclus zelfs maar 30! :mrgreen:

Eten.. ik heb er nu alweer moeite mee. Continu trek, maar als ik dan een reep chocola heb gepakt heb ik er eigenlijk alweer geen zin meer in... :roll:

Vicky... welke dag zit je nu dan? :-* :pray:

Ik heb eigenlijk helemaal nog geen behoefte om me aan te melden bij de novembermama's... :roll:

@Tierrr wrote:

Ik heb eigenlijk helemaal nog geen behoefte om me aan te melden bij de novembermama’s… :roll:

tierr dat heb ik ook, ik denk ook dat ik dat nog niet doe.

al heb ik me al aardig uitgeleefd op een lijstje voor ze :oops: :mrgreen:

Als ik ga, wil ik samen met jou! En je mooie lijstje!! :mrgreen:

Heb dat lijstje dan ook eerst nodig, want anders vind ik alles veel te moeilijk te onthouden… :wink:

Pff, nu krijg je ook weer dat je rekening moet houden met wat je wel en niet mag eten… en ik moet vanavond uit eten… wat waren ook al weer de gevaarlijke zaken?

alles wat rauw is laten staan :wink:, scheelt een heel lijstje onthouden hihi!

(als ik ooit nog terug zwanger ben, dan meld ik me ook niet meteen aan bij de desbetreffende maandmama’s denk ik…Ik ben zelfs pas na Isa’s geboorte actief gaan meeschrijven met mijn novembermama’s :angel: )

Tierrr, het viel me gewoon op dat de cyclus vóór de zwangercyclus allebei 31 dagen waren :mrgreen:

Vicky, spannend :pray: :pray:

Ik heb hier trouwens niks lekkers bij de hand, er zit alleen nog een LangeJan van Isa in mijn tas :mrgreen: