zwanger worden na een ma of mk deel 3

Tierrr, wat uit eten gaan betreft… Geen biefstukje dus (of ander rood vlees). Verder oppassen met gerookte zalm (alleen als die vers is mag dat, en je kunt op je bord niet zien of hij uit een pakje komt…).

Uhm…geen rauwmelkse kazen (kaasplankje als toetje is dus misschien niet zo’n goed idee) en oppassen met pate (mag wel, maar niet in grote hoeveelheden als ik het goed heb).

Verder de alcohol laten staan natuurlijk, maar meer dingen zou ik zo niet weten hoor!

Ik kan me wel voorstellen dat jullie nog niet “klaar” zijn voor de nov. mama’s. Dat dacht ik ook met de okt. mama’s, maar uiteindelijk ben ik best blij dat ik me toch alvast heb aangemeld. Je zit allemaal in “hetzelfde” schuitje tenslotte. Maar goed, het is maar net waar je je goed bij voelt he.

Om nog maar te zwijgen over het feit of je het gevoel hebt binnen een groepje te “passen” of niet :oops:

@mayo28 wrote:

Tierrr, het viel me gewoon op dat de cyclus vóór de zwangercyclus allebei 31 dagen waren :mrgreen:

Haha, nu je het zegt!! :mrgreen:
De cyclus van mijn eerste zwangerschap zelf was wel veel langer trouwen! ;)

Hmm, maar er is een buffet met veel vis, geloof ik... zalm enzo mag sowieso niet he? Jammer... ;)

Danke Debke voor je antwoord! :slight_smile:

Pas jij niet zo goed binnen je groepje dan? Of begrijp ik dat verkeerd?

Ik heb iig hier Jane die zo goed als in hetzelfde schuitje zit als ik… :mrgreen:

Gewoon gebakken zalm mag best hoor!

Alleen als er gerookte zalm ligt zou ik even navragen of het verse of uit een pakje is.

Haha, navragen doe ik maar niet… valt zo op he? :wink:

't Is ook geen duur restaurant, dus zal wel niet vers zijn… :wink:

@Tierrr wrote:

Danke Debke voor je antwoord! :slight_smile:

Pas jij niet zo goed binnen je groepje dan? Of begrijp ik dat verkeerd?

Ik heb iig hier Jane die zo goed als in hetzelfde schuitje zit als ik… :mrgreen:

Oh nee hoor, ik geloof dat dat wel goed zit. Maar ik lees weleens andere maandmama’s topics en dan denk ik wel eens dat ik blij ben dat ik daar niet schrijf omdat daar toch een aantal mensen tussen zitten die me niet zo liggen.

Nou lijkt het net alsof ik een verschrikkelijke zeikerd ben he…en kieskeurig ook nog…Valt best mee eigenlijk, maar ik heb met sommige mensen wel wat moeite…die vermijd ik ook eigenlijk maar.

:lol: Dan zou ik de gerookte zalm (en paling en andere gerookte vissoorten) maar laten voor wat ze zijn Tierrr!

Haha, doe ik!! :thumbup:

Ik wil geen enkel maar dan ook geen enkel risico nemen!

Enne, ik kan me je gevoel wel voorstellen hoor! Ik pas ook niet overal bij! :wink:

Zoals het bij de septembermama’s van afgelope jaar ook gegaan is… echt jammer zoiets!

Hmmm…dat heb ik vast gemist Tierrr. Of was dat die grote groep die zichzelf uiteindelijk in 2en gesplitst heeft vanwege wat “akkefietjes”?

Tsja, het is hier net de “echte” wereld wat dat betreft he. IRL vind ik ook niet iedereen even leuk, net zoals niet iedereen mij even leuk vindt. Ik ben niet het type wat dan de confrontatie opzoekt (tenzij je me op een slechte dag treft :oops: ). Hou me dan liever afzijdig.

gebakken vis dan maar Tierrr :wink: , of gewoon alleen friet :mrgreen:

Ik pas ook niet overal zomaar bij, en ben ook wat terughoudend met aanmelden en reageren (zoals in discussieforum enzo). Er zijn hier op het forum de laatste tijd nogal wat ‘zieke geesten’ actief geweest…zo jammer.

En dan zijn er nog een aantal mensen die ik niet aardig vind :silenced:, het is inderdaad net IRL :lol:

Ik had ook eerlijk gezegd niet verwacht dat ik in de topic zou blijven ‘hangen’, maar ik vind jullie lief :mrgreen: :-*

@mayo28 wrote:

Ik had ook eerlijk gezegd niet verwacht dat ik in de topic zou blijven ‘hangen’, maar ik vind jullie lief :mrgreen: :-

Mijn idee! :lol:

:- :-* :-*

Oh Debke meis wat een schrik heb je dan. Natuurlijk is het gewoon een gesprongen adertje geweest!!! Maar oh wat begrijp ik je angst dan goed :hug: :hug: :hug:

Tierrr ik heb totaal geen behoeft om me daar aan te melden, echt totaal niet. Misschien als het goed gaat wel maar tot die tijd beslist niet.

Eten? Ik zat vanmorgen om kwart over 10 aan een bord kip madras :oops: :oops:

Ik vind jullie ook lief! En ik ben geloof ik ook wel iemand die zich hecht aan bepaalde mensen/groepjes… ik beschouw de oktoberstoppers bijvoorbeeld nog steeds als thuis op kok, haha.

En nu dit topic erbij en nog een aantal lieve mensen in het testtopic enzo! :mrgreen:

Ik ben irl trouwens ook wat terughoudend over het algemeen… en dus straks personeelsfeestje van mijn nieuwe werk, met allemaal collega’s die ik nog niet ken… en ik ben zo mooooooeeee… word nog wat… :roll:

Niks van te merken hoor dat jij IRL terughoudend bent :smiley:

Ik heb gisteren nog een test gedaan van de c1000. Die heb ik toen in april/mei ook gedaan, voordat mijn eerste ma bekend werd. Die test duurde toen best lang voor er een streep opkwam en zo heel donker werd hij niet.

Dus heb ik die gisteren gedaan, heel stom maar een soort van kijken of deze test ook zo lang duurt en licht blijft. Zegt helemaal niks natuurlijk maar het moest gewoon :oops: :oops:

Enne, haha, niet? Nouja, gelukkig… denk ik… toch? :think:

Maar hoe was die test nu dan?? :roll:

@Marieke_5000 wrote:

Eten? Ik zat vanmorgen om kwart over 10 aan een bord kip madras :oops: :oops:

:sick: nee echt? Dat hoef ik dan weer niet…Ja, nu wel, maar niet 's ochtends hoor!

Tierrr, ik ben ook nogal “honkvast” wat dat betreft. Hier heb ik nog de april 07 mama’s, jullie natuurlijk, nu dan de okt. mama’s en de taartenmama’s. De andere stoppersgroepjes waar ik mee schreef zijn hier niet meer. We zijn ons eigen prive forum begonnen.

En meis…je redt je wel vanavond hoor. Even op je tandvlees lopen misschien, maar gewoon die tandpasta-glimlach tevoorschijn toveren, je praatje maken met deze of gene en voor je het weet kun je weer fijn naar huis.

Inderdaad Tierrr, even die mac cleans smile opzetten :mrgreen:

Die test was gelijk duidelijk, je zag de streep er gelijk opkomen en de teststreep is donkerder dan de controlestreep. Maar toch…

Debke ja echt :oops: ik had inene zo’n honger en totaal geen zin in brood en er stond nog wat van gisteren :oops:

:lol: :lol: :lol: Ach, als het maar smaakte he!

Ik kan me je “testgevoel” wel voorstellen hoor. Je weet dat het niks zegt, maar het geeft je toch een wat geruster gevoel. Mooi dan toch? Al die stress is immers ook maar niks en daar hebben we hier toch al wel genoeg “last” van vind je ook niet? :-*

Fijn Marieke, dat geeft toch wel een prettig gevoel, denk ik! :-*

Mijn test nu op NOD was minder donker dat de test in mijn vorige zwangerschap 2 dagen voor NOD… maargoed, dat waren er toen ook 2 natuurlijk… dus het zegt echt helemaal niks… :roll:

Klopt de kleur zegt helemaal niks.

Enne stress? Welnee :liar: :liar: :liar:

Nou ik zal mijn dochter haar klaar gaan maken voor de peutergym straks.

:-*