Ja, ik zal nu naar dat personeelsfeestje… tot later!! :-*
En ik ga zo met de twee jongsten naar de speeltuin!
Verder even…
Kunnen we allemaal wel gebruiken geloof ik!
hihi wat is hier gezellig gekletst :inlove:
ik was even lekker naar buiten, boodschappen doen en snoepjes kopen bij de jamin :oops: denk dat ik zwanger ben, zou en moest die snoepjes hebben :shock: :lol:
Marieke fijn dat die test lekker positief was :inlove: :-*
en uh om half 10 aan de madras :sick: nee ook niet voor mij!! :shock: :lol:
ik heb steeds vaker last van mijn buik en eten wordt dus steeds moeilijker
haha en tierr kom maar op met die mc cleans smile :lol: :lol:
hahahaha groepshug :mrgreen:
Jane, jellybeans zeker? Daar hoef ik niet zwanger voor te zijn hoor 8) …
nop :mrgreen:
zure matten :mrgreen:
nee ik hoef daar ook niet zwanger voor te zijn, maar wel dat ik ze nu MOEST halen :lol:
Ik ben aan de chips en ik ben niet zwanger hoor
Net ook heeeerlijk buiten gespeeld met de kleine man. Hij heeft heerlijk gespeeld met zijn loopfietsje en een stuk of 10 x van de glijbaan. Dat trotse koppie is met geen goud in de wereld te betalen. :inlove:
Amai, ik kan jullie geklets niet bijhouden :shock: Lees vanalles over wat eten en niet, ook als je niet zw bent 8)
ik zit nu op dag 24 als ik net terugtel :mrgreen:
morgen eens testen denk ik… want het komt er nu op aan om zo snel mogelijk te spuiten…
Ik voel mijn borsten als ik van de trap loop, er komt vocht uit :sick: , mijn neus is voor de helft verstopt s nachts… maar de eerste twee dingen heb ik ook een week voor mijn :roll:
over bij een groepje passen: ik voel me hier ok :mrgreen:
Voor de rest zit ik bij de maart07 mama’s en das ook tof :thumbup: , maar wij zijn geen echte babbelaars
mij aanmelden bij een groep maandmamas stelde ik ook zo lang mogelijk uit… vindt het wel fijn om op sommige groepjes hun lijsten te blijven staan, fijn dat ze je niet vergeten
Ben me net rotgeschrokken.
Ik zou Nathalie naar gymnastiek brengenmaar de sporthal zat op slot.
Dus maar door naar de supermarkt. Kom ik daar een andere moeder tegen en die vertelde me dat er een ongeluk gebeurd was en dat daardoor alle lessen deze week vervallen.
Het is afgelopen zondag gebeurd. Er zou een grote uitvoering zijn. In eerste instantie zou Naat ook meedoen maar het was me allemaal te omslachtig, eerst schminken om 9 uur, daarna generale repetitie en dan pas 's middags om kwart over 3 de uitvoering die maar een kwartiertje zou duren. Dat trekt Naat gewoon niet zo’n lange dag.
En maar goed ook:
Vereniging aangeslagen door een ongeval bij de uitvoering
Vandaag (zondag 14 maart 2010) is er tijdens de generale repetitie sporthal “het Kalverdijkje�voor onze tweejaarlijkse uitvoering een ernstig ongeval gebeurt.
De lichtinstallatie die werd opgebouwd is plotseling omgevallen en heeft daarbij drie personen geraakt, Roos, Chantal en Michael. Roos en Chantal raakten ernstig gewond aan het hoofd en werden per ambulance direct naar het MCL vervoerd. Na onderzoek in het MCL zijn Roos en Chantal naar het UMCG in Groningen overgebracht. In dat medisch centrum is grotere medische kennis op dit medisch gebied dan in Leeuwarden. Michael is behandeld in het MCL, hij heeft een gebroken pink en bloeduitstortingen op zijn been. Na behandeling mocht hij gelukkig weer naar huis.
Alle mensen die bij het ongeval aanwezig waren zijn door dit ongeval erg aangeslagen. De politie en medische hulp waren heel snel aanwezig en ook burgemeester Ferd Crone kwam direct naar de sporthal om zijn belangstelling te tonen.
Het bestuur wenst Roos en Chantal alle beterschap en leeft mee met de familie en vrienden. Wij wensen hen heel veel sterkte toe de komende tijd. Daar waar we kunnen zullen we hen natuurlijk helpen.
Slachtofferhulp
Reeds op zondagmiddag is slachtofferhulp ingeschakeld. Als iemand behoefte heeft aan een gesprek of een luisterend oor is slachtofferhulp beschikbaar.
Zowel de leidster als het kind hebben een schedelbasisfractuur. Het gaat gelukkig naar omstandigheden nu goed met ze, zijn beide geopereerd. Maar mijn hemel, een kindje van 4 jaar, dat is dus de groep van de peutergym geweest waar Naat dus anders ook bijgeweest zou zijn.
Ben er echt even ondersteboven van
… :hug: :hug: :hug:
Daar wordt je toch even sprakeloos van… Dan schiet er door je hoofd wat er met jouw meissie had kunnen gebeuren…
Jeetje… :hug: :hug: :hug:
Sjemig soms is het goed om te besluiten iets niet te doen (of zelfs iets heel simpels als ergens te laat aankomen). Wat een schok voor de ouders etc, je verwacht iets heeeel leuks te gaan doen en dat eindigt op zo’n manier.
Vicky fijn dat jij je ook zo goed voelt bij dit groepje :mrgreen: me too. :thumbup: Dag 24 al weer…spannend ondanks dat je ‘weet’ dat kwaaltjes ook PMS kunnen zijn…lak aan NU weet je wat je te wachten staat en dat er hulp om de hoek te krijgen is. :thumbup: Lijkt me prima timing voor een mooie zwangerschap! :inlove:
Pffff ik kak zooooo in. De halve dag buiten geweest zo lekker maar maakt je ook wat moe in de avond. Zo eerst maar even spuitje erin en daarna kopje koffie en dan lekker op tijd naar bed. Grote man is met kleine man bezig, die kleine heeft geloof ik perfecte treuzeltactieken en papa trapt er lekker in :lol: *ze zitten achter de PC liedjes te zingen ieniemienie geloof ik met aap me maar na of zo :inlove: *
Jeetje Marieke dat is schrikke :hug: :-*
en wat erg dat er mensen bij gewond zijn geraakt :hug:
marieke wat een nieuws zeg!! ik kan me voorstellen dat je daar ff helemaal van ondersteboven bent!!
tier is het een beejte tot je doorgedrongen dat je zw bent? zal nog wel ff wennen zijn he? maar wel zooooooooooooo gaaf.
jane hoe is het met je? al veel last van kwaaltjes?
debke geen bloedverlies meer gehad? zou het ook kunnen dat je miss last van aambeien hebt? is ook een kwaal he? ik :thumbup: voor je dat je volgende week een goede echo hebt.
pfffffffff nog 3 weken voor ik kan testen hahaha. ik ben noig niet eens begonnen met klussen :oops: hahaha. ik ga zondag met ovutesten beginnen dus ben benieuwd!!
Zooooo Marieke :shock: …da’s inderdaad schrikken…brrrrrrr, moet je toch ook niet aan denken :hug: Hopelijk komt het allemaal goed met de gewonden!
Rhi, mieniemienie zul je bedoelen :mrgreen: . Deed koekiesmosser ook mee :lol: ?
Vicky, spannend! Mijn duimen draaien
Over ovu-testen wil ik binnenkort ook eens meer weten geloof ik :think:
Debke, alles rustig gebleven van binnen?
Tierrr, iets kunnen eten :lol: ?
@mayo28 wrote:
Tierrr, iets kunnen eten :lol: ?
Haha, jawel, maar moest er wel bij nadenken zeg…
Mozarella, garnalen, dat soort dingen. En ik bestelde ook uit gewoonte een cola, maar ik wil ook niet teveel cafeine… :roll:
Jeetje Marieke, dat is schrikken zeg! Pff, een ongeluk zit in een klein hoekje… gelukkig was jouw lieve meid er niet bij! Niet dat het vor de rest niet vreselijk is natuurlijk, maargoed, je begrijpt wat ik bedoel… :hug:
Vicky, ik duim voor je… :-*
Pff, ik ga op de bank liggen, ben kapot… :roll:
@lotte82 wrote:
jane hoe is het met je? al veel last van kwaaltjes?
ja best veel vind ik...
moe, spierpijn al twijfel ik of het van de zwangerschap komt, doet gewoon heel erg zeer en wordt erger :roll: :doh: ,pijnlijke borsten eten gaat wat moeizamer en veel last van misselijk zijn vooral sochtends mijn maag doet er dan gewoon zeer van :roll:
maar buiten dat alles geniet ik er vollop van.
al wordt ik wel super onzeker van die spierpijn in mijn rug die doorstralen naar mijn baarmoeder en dus af en toe lijkt of ik ongi moet worden of krampen heb :wall: :shifty:
ik ga weer lekker bankhangen :zzz:
:-*
Ik ben het meeste fan van Oscar en Elmo. :mrgreen: Kijk ook niet vaak genoeg Casper kan zich niet zo lang concentreren.
Mayo heb jij nog nooit ge-ovutest?
Tier dus het was nog gezellig ook :mrgreen: fijn dat er ook nog wat keuze voor het eten was :thumbup:
Lachen zit hier te pielen met mijn nieuwe mobieltje op internet best geinig. Wel een heeeul klein schermpje dus alles is nu ieniemienie hahaha. Houd me van de straat. 8) Nog tot juni wachten en dan kan ik op iedere straathoek forummen :lol:
Nope, nog nooit gebruikt…was eigenlijk nooit nodig, maar nu misschien dus toch wel . Lijf doet nog raar, cyclus is van de leg, eisprong doet erg veel pijn…maar of dat het nu voor of na het springen pijn doet :think: (al hadden we voor, tijdens en na de eisprong geklust 8) )
Zo’n ovutest werkt toch ongeveer het zelfde als een zw.test? Al ben ik niet zo goed in het over een staafje heen plassen :mrgreen: . Die van de kruidvat zijn beter geschikt voor mij :lol:
Tierrr, ik heb tijdens de zwangerschap van Isa zo’n beetje op cola geleefd :shifty: . Lage bloeddruk, duizelingen…cola werkte perfect! Ik kwam er ergens rond de 30 weken achter dat het misschien niet zo geschikt was, de HA gaf aan dat als ik er al 30 weken zo goed op ‘draaide’ dat die laatste 10 er ook nog wel bij konden
Ik ga ook bankhangen, en zo weer lekker slapen…weer een nachtje zonder stress
WHA wat lees ik nu :shock:
Marieke en Tierr GEFELICITEERD meiden het gaat helemaal goed komen.
tierr een ma kan voorkomen net als bij mij en jane en debke MAAR het gaat vaker goed dan fout en wij krijgen gewoon allemaal een gezond kindje in okt/nov :dance:
marieke hopelijk komt het door je leeftijd (klinkt raar)
maar dat was bij paula ook zo en die heeft nu een heel gezond meisje :dance:
dus lieverd deze keer gaat het gewoon goed komen!! :-*
ben helemaal hyper
terwijl ik eigenlijk down was vandaag de uitgerekende datum
we gaan naar het bos en daarna pannenkoeken eten en daarna wensballon oplaten.
:hug: voor de gene die nog niet zwanger zijn :hug:
marieke gelukkig was jou meisje er niet bij (klint ook weer raar :roll: )
maar je begrijpt wel wat ik bedoel he :-*
:hug: :hug: :hug:
ik vind jullie allemaal heel lief :-*
en heb bij de okt mama’s niemand die ik niet zou mogen bij de juli mama’s wel :silenced:
en maartmama’s ook :oops: